Katso nyt Jumalaton maailma teidän tienne vie kuolemaan!

Anonyymi-ap

Mistä johtuu tuo sota että he tappavat toisiansa? Heidän sydämensä ovat suuresti kylmettyneet että heidän syntinsä ovat sangen suuret eikä armon säteet paista heidän sydämiinsä, käänny oi Jumalaton maailma ja tee parannus! Kääntykää pahoilta teiltänne ja tulkaa Pyhän Hengen valkian tykö, silloin teidän sydämenne löytää laupeuden ja riita ja tappelu teidän keskellänne lakkaa, sillä nämä ovat totiset sanat  ja Herra Israelin Jumala on minun Jumalani  ja ei minulta mitään puutu, katso jos sinä voit maailma synnissä elää, mutta viimein tulee aika  että teidän sydämenne paatuu synnin kautta  ja viimein te tapatte toinen toisenne teidän sydämenne kylmyydessä!

Ei ole siunaus eikä varjelus teidän teillänne  että te olette syntiin niin raskaasti mielistyneet ja synnin palkka on kuolema!

Että sydän jäähtyy synnin kautta, ja koska syntinne ovat suuret on myös sydämenne kylmyys suuri!

Katso oi Jumalaton kansa ja maailma, perkele makaa sinun sydämessäsi!

Puhu Jumala joskus sanasta sanaan sinun palvelijasi kyllä kuulee mutta jos ei Jumala maailmaa tuomitse profeettojen kautta, niin kuitenkin pitää maailma viimein tuomittavan iankaikkisella tuomiolla joka pysyy!

En minä ole profeetta eikä Herran suu silleen puhu minun kauttani, vaan minä puhun Jumalansanaa sen kautta kuin Pyhä Henki vaikuttaa mutta profeetat sanasta sanaan että Jumala puhuu heille kuin äänellinen äänelliselle mutta minä tuomitsen vain sillä tuomiolla josta olen vakuutettu ja voin varmasti yhdessä Pyhän Hengen kanssa sanoo että asia on näin.

Mutta ei kuitenkaan Jumala maailmaa tuomitse synnin tähden jos vanhurskaita on tarpeeksi, mutta koska vanhurskaat myöskin synnissä elävät ja eivät tunne Jumalaa niin tuomitsee viimein Jumala maailman sentähden ettei Hän löydä enään uskoa maan päältä!

Voi olla ihmisillä kylmät sydämet synti on niin raskaasti kylmettänyt ihmisten sydämiä vihaamaan toinen toisiaan, kääntykää pian synneistänne että teidän vihanne lakkaisi, ja ette enään tappaisi toisianne!

Hylkää syntis maailma ja tee parannus!

68

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos Jumalattomista yksikin kääntyy parannukseen niin siitä on ilo taivaan valtakunnassa.

      • Anonyymi

        Näin opetetaan esikoislestadiolaisuudessa. Kyllä. Mutta mitä se opetus tai lupaus tarkoittaa?

        Miettikää sitä!


      • Anonyymi

        Kristityt ei ole jumalattomia että hillitse vihasi himosi väärät oppisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt ei ole jumalattomia että hillitse vihasi himosi väärät oppisi.

        ZELEN SKYI on juutalaisen synagogan jäsen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ZELEN SKYI on juutalaisen synagogan jäsen.

        Putte on ortodoksikirkon jäsen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putte on ortodoksikirkon jäsen.

        Tappajaryhmät on moskeijalta


    • Anonyymi

      Pitäis kyllä eduskuntatalon seinään mennä naulaamaan kun ei varmaan viesti tavoita ketään täällä?

      Itse kun haluaisin säilyttää anonyymiyden juuri siitä syystä että kunnia estä totuutta puhumasta!

      • Anonyymi

        Sehän on helpompi sanoa puolitotuus kunnian kanssa kuin täysi totuus ilman kunniaa, kun totuudesta menettää ystävät ja kaverit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on helpompi sanoa puolitotuus kunnian kanssa kuin täysi totuus ilman kunniaa, kun totuudesta menettää ystävät ja kaverit.

        Sellaiset ystävät saavat mennäkin…!


      • Anonyymi

        Kenen kunnia ?? Ylistyksen johtaja saatanan lankeemus ....


    • Anonyymi

      Ukrainassa ei kovin moni ole edes kuullut esikoislestadiolaisuudesta, ei siis edes tiedä mitään tästä ainoasta mahdollisuudesta pelastua. Ajatelkaa mitä se tarkoittaa.

      Voisivatko ukrainalaiset siis mitenkään ottaa vastaan pelastuksen?

      Venäjällä on esikoislestadiolaisuus aikanaan tehnyt lähetysmatkoja, mutta onko Ukrainaan?

      • Anonyymi

        Jumala on Sanassaan luvannut johdattaa valittunsa omaan seurakuntaansa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on Sanassaan luvannut johdattaa valittunsa omaan seurakuntaansa!

        Mistä sinä olet kuullut tuon? Kertoisitko meille sen?

        Ei kai vaan ole tullut esikoislestadiolaisten saarnoista sinulle tuo käsitys?

        Mene ja tutustu kristinuskoon, piispoilta voit saada valkeutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä olet kuullut tuon? Kertoisitko meille sen?

        Ei kai vaan ole tullut esikoislestadiolaisten saarnoista sinulle tuo käsitys?

        Mene ja tutustu kristinuskoon, piispoilta voit saada valkeutta.

        Kysyppä Luoman Tapiolta!


      • Anonyymi

        Kirjaimen vanhassa vai...Ukrainassa on lähes kaikki jossakin uskonnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on Sanassaan luvannut johdattaa valittunsa omaan seurakuntaansa!

        Onneksi katoliset oli ensin sitten muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyppä Luoman Tapiolta!

        Luomakin pelastuu yksin kautta armosta kuten kaikki syntiset. 😇😇😇


      • Anonyymi

        Ukrainassa on synagogat ortodokskirkot ja Moldovassa myös hellareita eksyttämässä.


    • Anonyymi

      Jeesus Kristus on totuus. Maailma ei parannusta tee, sen sijaan kristityt tekevät parannusta. Ja ne jotka eivät parannusta tarvitse, menevät kadotukseen. Mutta ei ole meidän asiamme tuomita ketään, vaan se on KRISTUKSEN SANA joka tuomitsee, niin kuin voimme Raamatusta lukea.

      Joh. 12:47 Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
      Joh. 12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: ...

      *) ... se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.

      • Anonyymi

        Ei siis tuomitse ketään joka on kuullut evankeliumin. Evankeliumi taas alkaa siitä kun betlehemissä....


      • Anonyymi

        Roomalaiskirje luku 7 alkusanat.


    • Anonyymi

      Jumalan tykönä ei ole pennin merkitystä teidän lestalaisuudella, koittakaa tulla tajuihinne vuosiluku on jo 2023 !

      siellä kysytään ihan eri asioita kuin mitään mistään lestoista.

      • Anonyymi

        Huomaatko nyt ku mun sydän kylmetty mul tekee mieli hakata kaikkia turpaan etkö huomaa että kirjoitukseni on ihan totta?

        Ehkä hieman sokea mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatko nyt ku mun sydän kylmetty mul tekee mieli hakata kaikkia turpaan etkö huomaa että kirjoitukseni on ihan totta?

        Ehkä hieman sokea mies?

        Silloin kun kirjoitin tuon oli lämmin sydän eikä tehny ketään mieli hakata nyt on kylmä sydän ja tekee koko ajan mieli hakata jotain. Tosin pelkästään valhe apostoleita koska ne kylmettää mun sydäntä mä vihaan niitä sen takia ku ne aina ottaa sen lämmön pois minkä Seppo Karhu ja lapinvanhimmat sinne sytyttää! Aina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun kirjoitin tuon oli lämmin sydän eikä tehny ketään mieli hakata nyt on kylmä sydän ja tekee koko ajan mieli hakata jotain. Tosin pelkästään valhe apostoleita koska ne kylmettää mun sydäntä mä vihaan niitä sen takia ku ne aina ottaa sen lämmön pois minkä Seppo Karhu ja lapinvanhimmat sinne sytyttää! Aina!

        Suomalaiset saarnaajat on pelkkää paskaa. Ei kiinnosta suomen kristillisyys yhtään. Paitsi lähetysmihistä osaa on kiva kuunella siis sitä Pyhän Hengen lämpöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset saarnaajat on pelkkää paskaa. Ei kiinnosta suomen kristillisyys yhtään. Paitsi lähetysmihistä osaa on kiva kuunella siis sitä Pyhän Hengen lämpöä.

        Toivottavasti Jumala kostaa Helsingin saarnaajat yrittää tappaa mun kristillisyyden.

        Jos ne välittäisi kuulijoista

        1. Miks ne ei laita saarnaamaan sellaisia ketkä ovat hengessä palavia

        2. En tiedä. Keskittykää ykköseen.


      • Anonyymi

        Leeviläiset jäi pihalle kun Jeesus tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun kirjoitin tuon oli lämmin sydän eikä tehny ketään mieli hakata nyt on kylmä sydän ja tekee koko ajan mieli hakata jotain. Tosin pelkästään valhe apostoleita koska ne kylmettää mun sydäntä mä vihaan niitä sen takia ku ne aina ottaa sen lämmön pois minkä Seppo Karhu ja lapinvanhimmat sinne sytyttää! Aina!

        Onko yksikään venäläinen kääntynyt synneistään tai muslimi juutalainen budha...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti Jumala kostaa Helsingin saarnaajat yrittää tappaa mun kristillisyyden.

        Jos ne välittäisi kuulijoista

        1. Miks ne ei laita saarnaamaan sellaisia ketkä ovat hengessä palavia

        2. En tiedä. Keskittykää ykköseen.

        Hellareissa on omat eksytykset myös jehovissa ja synagogilla.


    • Anonyymi

      Muutenkin lars levi laestadius saarnasi joka viikko. Nii suomessa parhaita saarnaajia saa kuunnella 3kertaa vuodessa sit ihmetellään kun on niin kylmä, MISTÄHÄN SE MAHTAA JOHTUA?

      • Anonyymi

        Jumala antanut jollekin lahjat ja Hengen palavuuden niin te heitätte sen roskapönttöön ja kuuntelette mieluummin jotain mies harmaasta bmw stä vuosimallia 10960 harmaat hiukset, harmaa mieli, aneeminen ääni, aneeminen olemus, Pyhän Hengen palo lähes olematon, Jumalan sanan tuntemus vähäinen, motivaatio elämään lähes 0 jne! Ni ei oo ihme jos tuntuu vähän siltä että ajoittain on kristillisyydessä vähän kylmiä jaksoja MISTÄHÄN? Ne mahtaa nyt tulla, osaakohan KUKAAN kertoa?

        Kun se on kuitenkin varma ja kiistaton fakta että ruokapöydän ääni on saarnaja vaikka sen päällä seisoisi Jumala niin silti on välikappale saarnamies, ei ole siis yhdentekevää kuka saarnaa, ihan turha alkaa kaunistelemaan hyshys se pahoittaa mielensä, EI on kysymys meidän kaikkien yhteisestä Kristillisyydestä! Meidän kaikkien, ja seisoo sen yhden opettajan harteilla joka puhuu!

        Kuka meistä on se joka on synnitön, tai kuinka monta kuulijaa on jotka ovat ahkerat parannuksen tekijät?

        Enemmän on niitä jotka eivät ole ahkeria parannuksen tekijöitä, ja heidän kristillisyys on suoraan riippuvainen siitä kuka saarnaa!

        Siinä on vastuu mikä on muutamalta ilmeisesti unohtunut mistähän lie johtuu! Ilmeisesti on ihmissielut tulleet nyt halvaksi muutamalle? Ehkä se on niin.

        Mene itse saarnaamaan sanoo ääni, jos Laestadius saarnasi joka viikko ja minä vuoden päivät joka ikinen päivä, niin ei pitäisi läjetysmiehelle olla ylitsepääsemätöntä saarnata vaikka kerran kuukaudessa se on harvinaista laiskuutta jos vain kerran kuukaudessa saarnaa, se kertoo siitä ettei ole nälkää eikä paloa, kuitenkin on niissä saarnoissa paloa koska se on Jumalan lahja ja sitä lahjaa käytetään riippumatta siitä mitä hän itse ajattelee. Seurakunnan pitäisi painostaa mutta koska mä oon ainut kuka uskaltaa niin asia ei etene. Sit pitää tulla lyömään turpaan ku ei muu auta niin nyrkkiä päähän alkaa oikeat saarnaajat saarnaamaan useammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala antanut jollekin lahjat ja Hengen palavuuden niin te heitätte sen roskapönttöön ja kuuntelette mieluummin jotain mies harmaasta bmw stä vuosimallia 10960 harmaat hiukset, harmaa mieli, aneeminen ääni, aneeminen olemus, Pyhän Hengen palo lähes olematon, Jumalan sanan tuntemus vähäinen, motivaatio elämään lähes 0 jne! Ni ei oo ihme jos tuntuu vähän siltä että ajoittain on kristillisyydessä vähän kylmiä jaksoja MISTÄHÄN? Ne mahtaa nyt tulla, osaakohan KUKAAN kertoa?

        Kun se on kuitenkin varma ja kiistaton fakta että ruokapöydän ääni on saarnaja vaikka sen päällä seisoisi Jumala niin silti on välikappale saarnamies, ei ole siis yhdentekevää kuka saarnaa, ihan turha alkaa kaunistelemaan hyshys se pahoittaa mielensä, EI on kysymys meidän kaikkien yhteisestä Kristillisyydestä! Meidän kaikkien, ja seisoo sen yhden opettajan harteilla joka puhuu!

        Kuka meistä on se joka on synnitön, tai kuinka monta kuulijaa on jotka ovat ahkerat parannuksen tekijät?

        Enemmän on niitä jotka eivät ole ahkeria parannuksen tekijöitä, ja heidän kristillisyys on suoraan riippuvainen siitä kuka saarnaa!

        Siinä on vastuu mikä on muutamalta ilmeisesti unohtunut mistähän lie johtuu! Ilmeisesti on ihmissielut tulleet nyt halvaksi muutamalle? Ehkä se on niin.

        Mene itse saarnaamaan sanoo ääni, jos Laestadius saarnasi joka viikko ja minä vuoden päivät joka ikinen päivä, niin ei pitäisi läjetysmiehelle olla ylitsepääsemätöntä saarnata vaikka kerran kuukaudessa se on harvinaista laiskuutta jos vain kerran kuukaudessa saarnaa, se kertoo siitä ettei ole nälkää eikä paloa, kuitenkin on niissä saarnoissa paloa koska se on Jumalan lahja ja sitä lahjaa käytetään riippumatta siitä mitä hän itse ajattelee. Seurakunnan pitäisi painostaa mutta koska mä oon ainut kuka uskaltaa niin asia ei etene. Sit pitää tulla lyömään turpaan ku ei muu auta niin nyrkkiä päähän alkaa oikeat saarnaajat saarnaamaan useammin.

        ÄÄNI JA ÄÄNI, ihan ajatus tuli. Siis että ei se niin helppoa varmaan ole saarnata. Varsinkaan omalla muistilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄÄNI JA ÄÄNI, ihan ajatus tuli. Siis että ei se niin helppoa varmaan ole saarnata. Varsinkaan omalla muistilla.

        Kun kirjoittelet saarnaajien nimiä, niin kirjoitappa oma nimesi myös, kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kirjoittelet saarnaajien nimiä, niin kirjoitappa oma nimesi myös, kiitos!

        Oikein hyvä huomautus !!
        Ajattelin samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kirjoittelet saarnaajien nimiä, niin kirjoitappa oma nimesi myös, kiitos!

        Huh huh, miksi hänen pitäisi kirjoittaa oma nimensä, MIKSI ET itse kirjoita?


      • Anonyymi

        LEEVILÄINEN MOOSES PAPPEUS MENI MUSEOON KUN JEESUKSEN PAPPEUS TULI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala antanut jollekin lahjat ja Hengen palavuuden niin te heitätte sen roskapönttöön ja kuuntelette mieluummin jotain mies harmaasta bmw stä vuosimallia 10960 harmaat hiukset, harmaa mieli, aneeminen ääni, aneeminen olemus, Pyhän Hengen palo lähes olematon, Jumalan sanan tuntemus vähäinen, motivaatio elämään lähes 0 jne! Ni ei oo ihme jos tuntuu vähän siltä että ajoittain on kristillisyydessä vähän kylmiä jaksoja MISTÄHÄN? Ne mahtaa nyt tulla, osaakohan KUKAAN kertoa?

        Kun se on kuitenkin varma ja kiistaton fakta että ruokapöydän ääni on saarnaja vaikka sen päällä seisoisi Jumala niin silti on välikappale saarnamies, ei ole siis yhdentekevää kuka saarnaa, ihan turha alkaa kaunistelemaan hyshys se pahoittaa mielensä, EI on kysymys meidän kaikkien yhteisestä Kristillisyydestä! Meidän kaikkien, ja seisoo sen yhden opettajan harteilla joka puhuu!

        Kuka meistä on se joka on synnitön, tai kuinka monta kuulijaa on jotka ovat ahkerat parannuksen tekijät?

        Enemmän on niitä jotka eivät ole ahkeria parannuksen tekijöitä, ja heidän kristillisyys on suoraan riippuvainen siitä kuka saarnaa!

        Siinä on vastuu mikä on muutamalta ilmeisesti unohtunut mistähän lie johtuu! Ilmeisesti on ihmissielut tulleet nyt halvaksi muutamalle? Ehkä se on niin.

        Mene itse saarnaamaan sanoo ääni, jos Laestadius saarnasi joka viikko ja minä vuoden päivät joka ikinen päivä, niin ei pitäisi läjetysmiehelle olla ylitsepääsemätöntä saarnata vaikka kerran kuukaudessa se on harvinaista laiskuutta jos vain kerran kuukaudessa saarnaa, se kertoo siitä ettei ole nälkää eikä paloa, kuitenkin on niissä saarnoissa paloa koska se on Jumalan lahja ja sitä lahjaa käytetään riippumatta siitä mitä hän itse ajattelee. Seurakunnan pitäisi painostaa mutta koska mä oon ainut kuka uskaltaa niin asia ei etene. Sit pitää tulla lyömään turpaan ku ei muu auta niin nyrkkiä päähän alkaa oikeat saarnaajat saarnaamaan useammin.

        Judet on varastellut virosta tulleet tavaroita kodeista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Judet on varastellut virosta tulleet tavaroita kodeista

        Synagogilla on varkaita


    • Anonyymi

      Aika moni esikoislestadiolaisistakin ymmärtää tai vaistoaa, että eihän tämä tällainen ole muuta kuin yksi maallinen kerho tai yhdistys, missä minulla on ihan ok olla "jäsenenä"?

      Vai kuinka on? Harva kai heistä uskoo, että kaikki muut kuin esikoislestadiolaiset joutuvat helvettiin? Uskovatko lähetysmiehet? Tai paikkakuntasaarnajat, joissa kuitenkin on välkympiäkin sananpalvelijoita kuin nykyisissä lähetysmiehissä?

      Onko ajatuksia? Minä en väitä mitään.

      • Anonyymi

        Kylvät vain siemeniä mutta et sillä tavalla kasvata satoa kuitenkaan? Vaan sinä kylvät mutta perkele niittää!

        Mikä lihassa kylvetty on, lihasta turmeluksen niittää!

        Jos siis sinä kylvät ja perkele niittää, niin etkös sinä silloin ole yhtä viallinen kuin perkele?

        Jos toinen kylvää ja toinen niittää, niin eivätkö he ole työmiehiä kummatkin, toinen laittaa siemenet peltoon ja odottaa koskas ne kasvaa alkavat ja toinen odottaa kun ne kasvaneet ovat, että hän saisi ne korjata vaan ei perkele taivaaseen korjaa vaan helvettiin.


        Jos siis näät kaksi puuta toinen kantaa runsasta hedelmää ja toinen vähemmän mutta kuitenkin totiset hedelmät! Niin miksi nouset sitä pienempää puuta vastaan ottaako se pois jotakin siltä suuremmalta puulta? Vai tuntuuko sinusta, että se suurempi puu ei kanna yhtä suloisia hedelmiä, ja se ehkä synnyttää kateutta sinussa?

        Virren sanat kuitenkin sanovat:
        "Hengen saarnaviran kautta ,epäilykset karkottaa, "

        toinen virsi "Jumalanrauhaa rinnassansa, ken kantaa maassa kuoleman on onnellinen kulkeissansa maan vieraan poikki taivaaseen, "

        Niitä sanoja on hyvä pysähtyä miettimään. Ne puhuvat elävästä kristillisyydestä ja sen tuntomerkeistä.

        Onko sinulla ollut näitä tuntomerkkejä omassa uskon elämässäsi koskaan?

        Jos on joku puu joka on pieni mutta kantaa kuitenkin kaunista hedelmää, miksi hän siis ikävöitsis jotakin suurempaa puuta ja sen hedelmää joka ehkä suurempi hedelmä on mutta ei niin kaunis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylvät vain siemeniä mutta et sillä tavalla kasvata satoa kuitenkaan? Vaan sinä kylvät mutta perkele niittää!

        Mikä lihassa kylvetty on, lihasta turmeluksen niittää!

        Jos siis sinä kylvät ja perkele niittää, niin etkös sinä silloin ole yhtä viallinen kuin perkele?

        Jos toinen kylvää ja toinen niittää, niin eivätkö he ole työmiehiä kummatkin, toinen laittaa siemenet peltoon ja odottaa koskas ne kasvaa alkavat ja toinen odottaa kun ne kasvaneet ovat, että hän saisi ne korjata vaan ei perkele taivaaseen korjaa vaan helvettiin.


        Jos siis näät kaksi puuta toinen kantaa runsasta hedelmää ja toinen vähemmän mutta kuitenkin totiset hedelmät! Niin miksi nouset sitä pienempää puuta vastaan ottaako se pois jotakin siltä suuremmalta puulta? Vai tuntuuko sinusta, että se suurempi puu ei kanna yhtä suloisia hedelmiä, ja se ehkä synnyttää kateutta sinussa?

        Virren sanat kuitenkin sanovat:
        "Hengen saarnaviran kautta ,epäilykset karkottaa, "

        toinen virsi "Jumalanrauhaa rinnassansa, ken kantaa maassa kuoleman on onnellinen kulkeissansa maan vieraan poikki taivaaseen, "

        Niitä sanoja on hyvä pysähtyä miettimään. Ne puhuvat elävästä kristillisyydestä ja sen tuntomerkeistä.

        Onko sinulla ollut näitä tuntomerkkejä omassa uskon elämässäsi koskaan?

        Jos on joku puu joka on pieni mutta kantaa kuitenkin kaunista hedelmää, miksi hän siis ikävöitsis jotakin suurempaa puuta ja sen hedelmää joka ehkä suurempi hedelmä on mutta ei niin kaunis?

        Jos minä joka saan elämän vettä kerran 2-4 vuodessa puhun näin, niin en minä tiedä kuinka he sitten tuntevat ja ajattelevat jotka saavat sitä useammin.

        Mutta eivät varmaan kirjoita siitä täällä koska se on heidän neuvonsa ettei korjoitella täällä minä kuuntelen kuitenkin vain Jumalaa ja omia neuvojani koska mulla on auktoriteetti ongelma suhteessa ihmisiin.

        Mikää Jumalansana ei tietääkseni vahvista sitä että täällä ei saisi kirjoittaa vaan kirjoitettu on:

        Menkää kaikkeen maailmaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä joka saan elämän vettä kerran 2-4 vuodessa puhun näin, niin en minä tiedä kuinka he sitten tuntevat ja ajattelevat jotka saavat sitä useammin.

        Mutta eivät varmaan kirjoita siitä täällä koska se on heidän neuvonsa ettei korjoitella täällä minä kuuntelen kuitenkin vain Jumalaa ja omia neuvojani koska mulla on auktoriteetti ongelma suhteessa ihmisiin.

        Mikää Jumalansana ei tietääkseni vahvista sitä että täällä ei saisi kirjoittaa vaan kirjoitettu on:

        Menkää kaikkeen maailmaan!

        No on yksi jumalansana kirkastui mieleen heti kun lähetin edellisen viestin,

        "Älkää istuko kussa pilkkaajat istuvat "

        Kuitenkaan en minä istu vaan seison ja huudan,

        Mielestäni se on ihan eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on yksi jumalansana kirkastui mieleen heti kun lähetin edellisen viestin,

        "Älkää istuko kussa pilkkaajat istuvat "

        Kuitenkaan en minä istu vaan seison ja huudan,

        Mielestäni se on ihan eri asia.

        Se kielsi vaan istumisen. Sen olis pitäny sanoo älkää istuko ja seisoko.  Eli nyt ei saa istua mutta seisoa kyllä saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kielsi vaan istumisen. Sen olis pitäny sanoo älkää istuko ja seisoko.  Eli nyt ei saa istua mutta seisoa kyllä saa.

        "Äiti, saanks mä mennä baariin frendin kanssa?"

        -no jos sä seisot koko ajan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kielsi vaan istumisen. Sen olis pitäny sanoo älkää istuko ja seisoko.  Eli nyt ei saa istua mutta seisoa kyllä saa.

        Nii, sit jos haluu olla opettaja opettakoot edes kunnolla ku taas yhtään selvää mistään niin saako sitä nyt olla vai ei? Istuen tai seisoen? Entä jos mä seison käsillä onks se syntiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii, sit jos haluu olla opettaja opettakoot edes kunnolla ku taas yhtään selvää mistään niin saako sitä nyt olla vai ei? Istuen tai seisoen? Entä jos mä seison käsillä onks se syntiä?

        Vähän hankala kirjoittaa yhdellä kädellä seisoen
        ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän hankala kirjoittaa yhdellä kädellä seisoen
        ...

        Kettu Purtanen vois kyllä nyt kertoa miten hän saarnaa evankeliumia pilkkaajille käsillä seisoen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kettu Purtanen vois kyllä nyt kertoa miten hän saarnaa evankeliumia pilkkaajille käsillä seisoen?

        Jaa ja mitäs sitte ku pilkkaaja tulee istuu seuroihin siihen eturiviin niin alkaako saarnaajat sitte kävelee käsillä siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ja mitäs sitte ku pilkkaaja tulee istuu seuroihin siihen eturiviin niin alkaako saarnaajat sitte kävelee käsillä siellä?

        Joo on kyllä mielenkiintoista opetusta... Kun ei saa istua siellä missä on pilkkaajia...sen takia ne eriseuraiset varmaan lähtikin ...olis käyny työlääksi pitää seuroja käsillä seisoen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo on kyllä mielenkiintoista opetusta... Kun ei saa istua siellä missä on pilkkaajia...sen takia ne eriseuraiset varmaan lähtikin ...olis käyny työlääksi pitää seuroja käsillä seisoen

        Prismassa ki ku käy pitää kävellä käsillä, koulussa lapset ei saa istua oppitunneilla.

        Tyhaastattelussa "istukaa olkaa hyvä"

        -Ei ei, anteeks nyt vaan, on tällainen vakaumus pitää seistä, varmuutta ei tosin ole että käsillä vai jaloilla, mutta istumaan ei ainakaan voi se on syntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän hankala kirjoittaa yhdellä kädellä seisoen
        ...

        Niin ja veri menee päähän!


      • Anonyymi

        Espoon helluntailaiset taas monilahkoisia eriseuroja riitelee ryöstö saaliista avustusruuasta rahoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylvät vain siemeniä mutta et sillä tavalla kasvata satoa kuitenkaan? Vaan sinä kylvät mutta perkele niittää!

        Mikä lihassa kylvetty on, lihasta turmeluksen niittää!

        Jos siis sinä kylvät ja perkele niittää, niin etkös sinä silloin ole yhtä viallinen kuin perkele?

        Jos toinen kylvää ja toinen niittää, niin eivätkö he ole työmiehiä kummatkin, toinen laittaa siemenet peltoon ja odottaa koskas ne kasvaa alkavat ja toinen odottaa kun ne kasvaneet ovat, että hän saisi ne korjata vaan ei perkele taivaaseen korjaa vaan helvettiin.


        Jos siis näät kaksi puuta toinen kantaa runsasta hedelmää ja toinen vähemmän mutta kuitenkin totiset hedelmät! Niin miksi nouset sitä pienempää puuta vastaan ottaako se pois jotakin siltä suuremmalta puulta? Vai tuntuuko sinusta, että se suurempi puu ei kanna yhtä suloisia hedelmiä, ja se ehkä synnyttää kateutta sinussa?

        Virren sanat kuitenkin sanovat:
        "Hengen saarnaviran kautta ,epäilykset karkottaa, "

        toinen virsi "Jumalanrauhaa rinnassansa, ken kantaa maassa kuoleman on onnellinen kulkeissansa maan vieraan poikki taivaaseen, "

        Niitä sanoja on hyvä pysähtyä miettimään. Ne puhuvat elävästä kristillisyydestä ja sen tuntomerkeistä.

        Onko sinulla ollut näitä tuntomerkkejä omassa uskon elämässäsi koskaan?

        Jos on joku puu joka on pieni mutta kantaa kuitenkin kaunista hedelmää, miksi hän siis ikävöitsis jotakin suurempaa puuta ja sen hedelmää joka ehkä suurempi hedelmä on mutta ei niin kaunis?

        Hellareissa on kabbalaa ✡️✡️✡️✡️✡️✡️🦄🦄✡️🦄✡️🦄🔱🦁😈💸💸💸💸💸💰💰💰💰


    • Anonyymi

      Niistä henkilönimistä puheenollen.
      Mulla on sellainen kaveri jota sanotaan leikkisästi PÖLHÖKUSTAAKSI.
      Eikä hän ole moksiskaan.

    • Anonyymi

      I love you Aada, you are strong but i love you because your name is beautiful!

      Luuletteks että tollastakaan läppää oon itte koskaan heittäny tai kuullut? Pyhä Henki kirkastaa vitsejä jostain syytä?

      Tai joku Henki, ei sitä aina tiedä niin kuin RaimoReino sanos oulaisessa

      • Anonyymi

        Love you, you are strong(cow) but i love you because your name is beautiful, you know?(junou)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Love you, you are strong(cow) but i love you because your name is beautiful, you know?(junou)

        Mul tuli unessa mä olin rukoushuoneella jostain syystä en oikeessa elämässä ole. Sisko tuli selittää joo mun kaveri Aada tykkää susta se on 18vuotta. Se on vaa erittäin tyhmä!

        Mä olin vaa Aijaa!

        Odotan vaa jos siitä tulee oikeesti mun vaimo tuun lyömään sun miestäs sorkkaraudalla päähän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul tuli unessa mä olin rukoushuoneella jostain syystä en oikeessa elämässä ole. Sisko tuli selittää joo mun kaveri Aada tykkää susta se on 18vuotta. Se on vaa erittäin tyhmä!

        Mä olin vaa Aijaa!

        Odotan vaa jos siitä tulee oikeesti mun vaimo tuun lyömään sun miestäs sorkkaraudalla päähän!

        Eikai sitä noin nuorta oikeesti, mutta kerroin vaa kuka se Aada on!

        Siitä tuli meemi meinaan nyt!

        Tosin jos Aada olis se kenet näin prismassa kerran, siinä voisin tehdä ehkä poikkeuksen muussa tapauksessa pitää olla vähintään vanhempi.

        Se on ongelma uskon lahkoissa jos ei saa vaimoa niin mitä sitte kun kaikki jos kaikki omanikäiset on varattuja ja ei silleen voi oikein pedariksi ryhtyä niin mitäs sitte?

        Pitää ottaa maailmasta semmonen perus tapahuora suhde kestää 2-4viikkoa ja sen jälkeen uutta etsimään...voivoi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikai sitä noin nuorta oikeesti, mutta kerroin vaa kuka se Aada on!

        Siitä tuli meemi meinaan nyt!

        Tosin jos Aada olis se kenet näin prismassa kerran, siinä voisin tehdä ehkä poikkeuksen muussa tapauksessa pitää olla vähintään vanhempi.

        Se on ongelma uskon lahkoissa jos ei saa vaimoa niin mitä sitte kun kaikki jos kaikki omanikäiset on varattuja ja ei silleen voi oikein pedariksi ryhtyä niin mitäs sitte?

        Pitää ottaa maailmasta semmonen perus tapahuora suhde kestää 2-4viikkoa ja sen jälkeen uutta etsimään...voivoi..

        Olis kyl läppä jos se oikeesti lukis näitä ja tunnistais ittensä sit on kyl huonot ajat edessä sen äitiki kulkee sen perässä ku joku kyttä tulee varmaan antaa palautta "mitä sä kirjotit siellä suomi24ssa! Jäkäjäkä" kunnon vanhan liiton tuimakatse tantta.

        Must olis vaan kiva tietää että mitä teitte siellä ja mistä tulitte ja kenen johdatuksesta. Oon miettiny et oliks se sun broidis siinä työmaalla mestarina ku se vaikutti vähän kristityltä sitä kauttako tulitte. Vai jotain muuta johdatusta ja miksi? Kai tiedätte etten oo ihan terve ja tasapainoinen ihminen?oon mä silti parempi ku jotkut muut. Se sun faijas näytti ihan poliisilta. Rupesin miettii et oliks se vaan poliisin kiusaamista.

        Yrittikö poliisi jotain että saa syytteeseen kun ei tykkää mun jutuista täällä?

        No onks sun faijas poliisi lumikki? Koska vihaan poliiseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kyl läppä jos se oikeesti lukis näitä ja tunnistais ittensä sit on kyl huonot ajat edessä sen äitiki kulkee sen perässä ku joku kyttä tulee varmaan antaa palautta "mitä sä kirjotit siellä suomi24ssa! Jäkäjäkä" kunnon vanhan liiton tuimakatse tantta.

        Must olis vaan kiva tietää että mitä teitte siellä ja mistä tulitte ja kenen johdatuksesta. Oon miettiny et oliks se sun broidis siinä työmaalla mestarina ku se vaikutti vähän kristityltä sitä kauttako tulitte. Vai jotain muuta johdatusta ja miksi? Kai tiedätte etten oo ihan terve ja tasapainoinen ihminen?oon mä silti parempi ku jotkut muut. Se sun faijas näytti ihan poliisilta. Rupesin miettii et oliks se vaan poliisin kiusaamista.

        Yrittikö poliisi jotain että saa syytteeseen kun ei tykkää mun jutuista täällä?

        No onks sun faijas poliisi lumikki? Koska vihaan poliiseja.

        Kun eihän sitä kukaan enään siinä vaiheessa usko kun tulee syyte lapsiin sekaantumisesta että joo se oli lumikki hänen äitinsä ja faijansa ketkä tuli itseensä tyrkyttää, ei kyllä se oli tämä paha lesta saarnaaja. Siks mä otan vähän pakkia, en mä lähde tuntemattomaan sotkeutumaan kun jos sun faijas on kyttä toi on pelkkä kusetus ja juoni mun pään menoksi että saisin syytteen lapsiin sekaantumisesta. En tosin tiedä ikääsi mutta tällainen ajatus vain tuli, et tota lestaadiolaiseen luota vähän, lestaadiolaiseen kenen faija on tod. Näköisesti kyttä niin arvaa soiko jokainen hälytyskello? Arvaa huvikseen. Siks sanoin mee ja etsi toinen kohde,kyl olin ainakin hetken aikaa kiinnostunut mut ei uskalla kävellä poliisin miinaan. Siks annan olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun eihän sitä kukaan enään siinä vaiheessa usko kun tulee syyte lapsiin sekaantumisesta että joo se oli lumikki hänen äitinsä ja faijansa ketkä tuli itseensä tyrkyttää, ei kyllä se oli tämä paha lesta saarnaaja. Siks mä otan vähän pakkia, en mä lähde tuntemattomaan sotkeutumaan kun jos sun faijas on kyttä toi on pelkkä kusetus ja juoni mun pään menoksi että saisin syytteen lapsiin sekaantumisesta. En tosin tiedä ikääsi mutta tällainen ajatus vain tuli, et tota lestaadiolaiseen luota vähän, lestaadiolaiseen kenen faija on tod. Näköisesti kyttä niin arvaa soiko jokainen hälytyskello? Arvaa huvikseen. Siks sanoin mee ja etsi toinen kohde,kyl olin ainakin hetken aikaa kiinnostunut mut ei uskalla kävellä poliisin miinaan. Siks annan olla.

        Mikään saarnaaja ole, muualla kuin suomi24ssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun eihän sitä kukaan enään siinä vaiheessa usko kun tulee syyte lapsiin sekaantumisesta että joo se oli lumikki hänen äitinsä ja faijansa ketkä tuli itseensä tyrkyttää, ei kyllä se oli tämä paha lesta saarnaaja. Siks mä otan vähän pakkia, en mä lähde tuntemattomaan sotkeutumaan kun jos sun faijas on kyttä toi on pelkkä kusetus ja juoni mun pään menoksi että saisin syytteen lapsiin sekaantumisesta. En tosin tiedä ikääsi mutta tällainen ajatus vain tuli, et tota lestaadiolaiseen luota vähän, lestaadiolaiseen kenen faija on tod. Näköisesti kyttä niin arvaa soiko jokainen hälytyskello? Arvaa huvikseen. Siks sanoin mee ja etsi toinen kohde,kyl olin ainakin hetken aikaa kiinnostunut mut ei uskalla kävellä poliisin miinaan. Siks annan olla.

        Siis sanoin täällä suomi24ssa.

        Ei olla juteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun eihän sitä kukaan enään siinä vaiheessa usko kun tulee syyte lapsiin sekaantumisesta että joo se oli lumikki hänen äitinsä ja faijansa ketkä tuli itseensä tyrkyttää, ei kyllä se oli tämä paha lesta saarnaaja. Siks mä otan vähän pakkia, en mä lähde tuntemattomaan sotkeutumaan kun jos sun faijas on kyttä toi on pelkkä kusetus ja juoni mun pään menoksi että saisin syytteen lapsiin sekaantumisesta. En tosin tiedä ikääsi mutta tällainen ajatus vain tuli, et tota lestaadiolaiseen luota vähän, lestaadiolaiseen kenen faija on tod. Näköisesti kyttä niin arvaa soiko jokainen hälytyskello? Arvaa huvikseen. Siks sanoin mee ja etsi toinen kohde,kyl olin ainakin hetken aikaa kiinnostunut mut ei uskalla kävellä poliisin miinaan. Siks annan olla.

        Poliisit on ihan on pimeetä sakkia, poliisin ylin johtaja vissii 33asteen vapaamuurari mä sanon ihan suoraan vaikka olis maailman kaunein nainen, ja mä rakastaisin sitä eniten maailmassa ja se olis vielä kristitty mut jos sun faijas on poliisi älä tuu mun lähelle. Mieluumin rikon sydämeni jos edes sellaista on enään kun alan poliisin tyttären kanssa yhtään mitään. Ei tiedä yhtään mihin miinaan kävelee, tiedä vaikka tytärkin olis lohikäärme valeasussa häähyönä riisuu naamarin ja iskee pelkkää tulta naama ihan verillä sen jälkeen...jne..


    • Anonyymi

      Olisko hyvät seurat jos RaimoReino saarnais ja Pyhä Henki kirkastais pelkkää läppää, 2tuntii pelkkiä puulaaki vitsejä olis hyvät seurat kyl.

      • Anonyymi

        Sen verran voin rehellinen olla kuotenkin olla sehän on huoruuden Henki se kevytmielisyys kun alkaa lihan himot tuntua rakkaalta, mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa että se viitsi saatto silti olla ihan naseva vaikka se nyt oli ehkä hieman väärästä hengestä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran voin rehellinen olla kuotenkin olla sehän on huoruuden Henki se kevytmielisyys kun alkaa lihan himot tuntua rakkaalta, mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa että se viitsi saatto silti olla ihan naseva vaikka se nyt oli ehkä hieman väärästä hengestä..

        Miehet siis on kevytmielisiä erityisesti ympärileikattu.


    • Anonyymi

      Siinä sitä tuli juutalaista psalmia ja vähän omia pelkoja ja tuomioita sekä ripaus uuttakin. Auttaako tämä Suomi24 nyt jotenkin tuolla Ukrainassa Georgiassa Syyriassa ....ehkä pitää ottaa lentolippu ja mennä sinne huutamaan.Englanniksi vielä.Venäjäksi.Kerro samalla että varastaminen on syntiä joten palauttaa mitä on muilta ottanut.

    • Anonyymi

      Vai Israelin Jumala justiin sen joukot zelenski CAUSESKUT castrot 🦁 🔱 sotii Palestiinassa Syyriassa Ukrainassa Israel on murhannut syyttömiä ympäriinsä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe