tai sähäkkä tai ainakin muut yllättävä,
laitoit mut odottavaan asemaan.
Kai sen tajusit, jos ite olit niin tietävä ja "kovakin".
Minne se kovuus katosi, kun et saanut sanaa suustasi kun sitä ois tarvittu?
Niin ...
siksi luulen että et edes halunnut sanoa mitään, vaan halusit vaan testata mua.
"Testaus on mun toinen luonto, mitäs läksit!"
Nainen, joka silloin kehuit tai ainakin sanoit olevasi räväkkä
9
271
Vastaukset
- Anonyymi
ei oo mulle,kun en ole ikinä sanonut olevani räväkkä
- Anonyymi
Sanoiko joku palstalla niin ? ei kai kukaan itsestään noin puhu oikeasti?
- Anonyymi
Jos joku kuvailee itseään räväkäksi tai sähäkäksi, niin draamaa on todennäköisesti odotettavissa. Ei jaksa.
- Anonyymi
Minä olen räväkkä, puhelias ja sosiaalinen ihminen. Vain yksi ihminen koko tässä maailmassa on saanut minut sanattomaksi, ujoksi. En pitänyt näistä uusista tunteista silloin ja pelkuruuttani en tutustunut. Ei siis ollut pelailua tai testaamista. Olen pahoillani, jos näin kuvittelit. Anteeksi.
- Anonyymi
Mitä olisi pitänyt sanoa?
- Anonyymi
Liekköhän niin sanottu...
Mihinkään odottavaan asemaan ei ole jätetty etkä ole jäänytkään.
Milloinhan olisi tarvittu.....
Testata millä? - Anonyymi
Aloittaja kärjisti.
Ei tietenkään nainen sano noin. Mutta sanoi että hänestä voi tulla esiin yllätyksiä. Mulla ei ollut kunnia niitä nähdä. Vai oliko se hyvä vai oliko se paha, kuka mitä häh?- Anonyymi
Ehkä hän lannistui. Haave jostain isommasta kutistui, ehkä luuli käsittääneensä väärin kaiken. Niinkin voi käydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän lannistui. Haave jostain isommasta kutistui, ehkä luuli käsittääneensä väärin kaiken. Niinkin voi käydä.
juu, noinkin voi mennä ja tulla.........
Ehkä lannistus vähensi motivaatiota tehdä siirtoja, vaikka pelilaudan reunoja pitkään jäikin kiertämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marinin mies oli pökkimässä
Vaalit on viikon päästä ja Sanna Marinin mies on uutisissa viikonlopun bilettämisestään. Mitenhän vaikuttaa Sannan tai SDP:n ääniin?2805634Sanna Marin ja Markus Räikkönen eronneet. Asia piilotellaan vaalien ylitse.
Pääministeri Sanna Marinin avioliiton tilasta ja liiton kestävyydestä on esitelty arvailuja jo runsaan vuoden ajan. Pariskunta ei tunnu viihtyvän la1864142Tarkempaa tietoa Maran miehestä? löytyykö emailia miehelle? Etsiikö FBI?
Löytyykö Maran uusimmalle ukkelille emailia? Haluaisin lähettää onnittelut.2771179Laulajalegenda Paula Koivuniemi sai vihdoin taiteilijaeläkkeen - Reilusti alle vanhuuseläkkeen!
Onnea Paula Koivuniemi ja mukavia eläkepäiviä! Vaikka voisihan tuo eläke tietysti suurempikin olla, eikös… Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/l311156Nolo Esko Eerikäinen kalasteli julkisuutta kasvattiveljensä kuolemalla
Lukekaa karu totuus täältä: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3f190f8f-2fdf-4488-bb0a-816053e0c12f Nauretaan Eskolle...heheheehe :-)1721129Millaiset kasvot
Ovat mielestänne kauniit / komeat? Kun tätä ulkonäköä arvostelevaa keskustelua täällä nyt on.. Ap menee sillä habituksella millä luoja on antanut95925Andy McCoy raivostuu Maria Veitolalle - Tylyttää armotta lasi kädessä:"Kiitos v***sti, maksa fyrkas"
No nyt lähtee McCoylta kyllä aika pahasti mopo keulimaan… Andy McCoy raivostuu Maria Veitolalle Yökylässä-ohjelmassa vuosien takaisesta tapahtumasta.18883- 401877
Stefulla kaunis tyttöystävä.
Näyttää seuraavan kaunista Juuliaa ja ovat yhdessä reissussa. Toivottavasti uusi rakkaus saa Stefun elämän tasoittamaan.56839Nainen, vieläkö pelkäät
vai voittaako rakkaus? Osaat ehkä jo vastata tähän. Senhän jo tiedätkin, että haasteita on hyvä olla elämässä.70762