No niin... Se Siepin eilen lupaama lyhyt työpäivä taisi venähtää vähän pikäksi , mutta niinpä hän saikin taas paljon aikaan. Hän ehti mm. asetella jälleen uusia purnukoita kylpyhuoneeseen. Toivottavasti siellä naisellisen ripellyksen seassa on edes yksi vähän roheampi miehekäs purkki, johon tuore avokki saa kerätä omia tavaroitaan. Hän sytytti ainakin 3 kynttilää sohvapöydälle olohuoneeseen. Toivottavasti jompikumpi pariskunnan puolikkaasta muistaa sammuttaa kynttilät ennen kuin poistuvat paikalta, sillä ajatus täydellä paahtavasta liedestä saa edelleenkin kauhunväreet menemään pitkin selkää. Mutta sellaistahan se on suhteen tässä vaiheessa, kuumaa huumaa... Mutta mitä symboliikkaa onkaan tiimalasissa, jonka Sieppi on taitavin käsin asetellut ruukkukukan alle? Symbolisoiko se tiimalasivartaloa vai ajan kulumista ja biologisen kellon tikitystä: molemmat hienoisena vihjeenä ja muistutuksena "mun miehelle". Vai onko se ihan vain sattumaa?
Päivitys päättyy jälleen arvoitukseen : Sieppi seisoo toimistossaan kauniiseen asuun pukeutuneena (onkohan "mun mies" omakätisesti huolehtinut siitä, että housun vyötärölaskos peittää juuri sopivasti pullean kamelinvarpaan, jota Sieppi tähän asti on hyvinkin estottomasti esitellyt). Puserokin on nykäisty siveästi niin ylös, että ihan huomaamatta napa on paljastunut. Kameraan vähän vaivautuneen näköisenä tuijottaen ( hitto, että tuo hiustupsu putoaa kasvoille aina, kun pitäisi ottaa kuva ja mun täytyy sitä korjata näin, suu puoliavoimena!) Sieppi toteaa, että "mee nauttii viikonlopusta".
Mitä hän tällä siepposkielen lauseella tarkoittaa? Tahtooko hän sanoa, että "me nautimme viikonlopusta". Tosin "mun mies" puuttuu joka kuvasta. Pitäisikö huolestua? Onko tullut ero? Onko herra Pisipaperi Puu -ressukka nähnyt viime kesän tv-esiintymisensä ja päättänyt , että kameran edessä esiintyminen kannattaa jättää muille? Tai ehkä hän on töissä, sillä kiirettä taitaa pitää, päätellen siitä, mitä hän on kaupparekisteriin ilmoittanut yrityksensä Pipi-Libidon toimialasta. Se nimittäin kattaa mainospalvelun lisäksi kaiken muun laillisen liiketoiminnan. Toivottavasti ei kuitenkaan stand up -komiikkaa tai tv-esiintymisiä! Varmasti ihan järkevää korostaa tuota samaa "laillinen", ettei kenellekään tule mitään vääriä käsityksiä tai väärinkäsityksiä.
Vai tarkoittaako Sieppi, että "mene nauttimaan viikonlopusta!"
Sitäkään en oikein ymmärrä. Mikä hän on minua määräämään? Miksi Siepin mielestä kaikkea täytyy mennä aina tekemään jonnekin muualle? Hän käy ottamassa happea ulkomailla ja viikonlopustakin pitää nauttia jossain muualla kuin juuri siinä, missä on. Ihan varamissin kiusallakin minä vedän harmaat villasukat vieläkin pitemmälle jalkaani, nostan jalat pöydälle ja alan syljeskellä kattoon ja kuuntelen samalla herkin korvin, josko Siepin suunnalta alkaa kuulua palohälyttimen piipitystä..
4.03.23 SIEPIN TIIMALASI TIKITTÄÄ
19
322
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sinua kateellista, yritä kestää.
- Anonyymi
Onko tää sama vainooja kuin Martinalla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tää sama vainooja kuin Martinalla ?
Voi olla.🤔
- Anonyymi
Säälittävän kateellinen ihminen, jos voi edes ihmiseksi tuollaista poloista sanoa.
- Anonyymi
Hahaa hyvä aloitus taas 👍 Siepon pisteet nollassa täälläkin.
- Anonyymi
Outo kommentti.
- Anonyymi
Kukaan ei taida välittää sun pisteistä.😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei taida välittää sun pisteistä.😂
👍👍👍
- Anonyymi
Olen samaa mieltä 2140. Huumorilla värittää Siepin omia ig-tarinoita, hänen päivän tekemisiään (raskasta työpäivää), ei hauku eikä nimittele ala-arvoisilla ja loukkaavilla nimillä, kuten monella muulla on täällä tapana. Sieppinä olisin otettu näistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä 2140. Huumorilla värittää Siepin omia ig-tarinoita, hänen päivän tekemisiään (raskasta työpäivää), ei hauku eikä nimittele ala-arvoisilla ja loukkaavilla nimillä, kuten monella muulla on täällä tapana. Sieppinä olisin otettu näistä.
Et sitten ymmärrä kateuden siivittämää piilovittuilua.
- Anonyymi
Rassukka kehuu itseänsä. Noloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍
Ei kukaan välitäkään kun pöljäke itse kehuu omia kirjoituksiaan eli sontaansa.
- Anonyymi
👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻 erittäin hjyva
- Anonyymi
Outo ajatus, että julkisen sisällön tiivistäminen, tulkitseminen, tai kommentointi olisi stalkkaamista, tai vainoamista. Esim YouTubessa on paljon ihan kansainvälisiä kanavia, jotka on nimenomaan sisällön kommentointia, onhan meillä ihan kotimainenkin vahvistus, aivan mahtava DeMaagus <3.
Vai onko se niin, että kommentti muuttuu vääräksi ja vääränlaiseksi heti, jos se ei miellytä kohdehenkilöä ja hänen ihailijakuntaansa?- Anonyymi
Se muuttuu vääräksi vain kateellisilla korppikotkilla.
- Anonyymi
Tämä lässähti heti alkuunsa, aikansa kaikkea…
- Anonyymi
Ja tulee jatkossakin lässähtämään.😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tulee jatkossakin lässähtämään.😁😁
Siepin ylimielisyys ja yksinkertaisuus naurattaa vielä kauan!
- Anonyymi
Eilö kenestää julkusta vois keskustella? En oo kuullut koskaan tästä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksinasumisen tukeminen lopetettava
Mukavuudenhaluiset köyhät haluavat asua kalliisti yksin. No ei se mitään, jos maksavat itse asumisensa. Mutta kun eivät. Kun lopetetaan asumistukie5062854Sara Chafak Rikkaat ja rahattomat -ohjelmassa
Verotuksessa tulot olleet melko maltillisia edellisinä vuosina ja sitten tullaan rikkaina telkkariin esiintymään. Puoliso Jeffrey Lawman ei ole ollut5814843 vuotias lapsi jätettiin yksin Espoon Friisilän päiväkodin pihalle.
Hoitohenkilökunta oli häipynyt ja lapsi yksin leikkimässä hiekkalaatikolla. Vanhemmat olivat hakeneet sovitusti lapsensa ennen viittä ja päiväkoti oli471023Jo toinen ei-koti! Päivi Lipponen ei kutsu Maria Veitolaa Paavo Lipposen kanssa jakamaansa kotiin
No jopas...! Päivi Lipponen asuu puolisonsa Paavo Lipposen kanssa Helsingin Töölössä. Hän ei kutsu Maria Veitolaa yökylään Helsingin kotiin, vaan Porv46920Andy McCoy heittää hurjan väitteen "heponisti"-elämästään: "Levy-yhtiö toi sulle kamaa, että sä..."
Ohhoh… Rock-legenda Andy McCoy avautuu huumeiden käytöstään ja esittääkin aikamoisia väitteitä. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/andy-mccoy-h18896- 74858
Martina IG:ssä pitää rotikoita vapaana metsässä, vaikka lakisääteinen kiinnipitoaika on alkanut
Ja naisella jo aiempi tuomio metsästyslain rikkomisesta! Martina kuvaa videolla vapaana juoksevia koiria ja selittää "nää nauttii, on kyl iha mielentö307851Tiedäthän nainen sen
Että sun ei tarvi tehdä mitään ylimääräistä. Olet täydellinen ja rakastan sinua. Mikään ei muuta tunteitani sinuun.39830Mikä ihastuksesi kohteessa on kuumaa
Mikä saa haluamaan juuri häntä? Ole rehellinen.. Kukaan ei saa tietää👀37772- 37659