Ei voi olla totta, mitä hulluutta

Anonyymi-ap

Ei tämä voi olla totta. Urheilijat syyttävät suksien voitelijoita. Kukin omistaa kymmeniä pareja mistä valita, 2-4 "voitelumestaria", miljoonia maksava huoltorekka, "hotellibussi", niin eikö perkkele. Nämä paskaperseet osoittavat surkean menestyksensä syyksi "huonot päivänsä", ja huoltoporukan. Olin Suomen parhaita ampumahiihtäjiä, nyrkkeilyn Suomen Mestari. Omistin viime markoilla ostetut suksiparit, ja seura nyrkkeilyhanskat. Kukaan muu ei voidellut asettani, suksiani, saati "desinfioinut" nyrkkeilyhanskoja. Maksoin treenimatkani, kilpa-asuni yms. Voittaessani kuntaan ensimmäisen Suomen Mestaruuden sain siitä hyvästä myrkynvihreän verryttelypuvun. Oletan, että silloinen Perhon kunnanjohto tämän muistaa, hah hah haaa!!!...

6

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ootko täysin sokea? Kaikki näki ettei luista

• Anonyymi

Mitä taas sönkkäät. Ketä siitä syyttää, jos OMAT sukset eivät luista. Etenkään, kun hyllyssä on 50 paria mistä valita, ja kun ITSELLÄ on oikeus voidella "välineensä", ja on oikeus jopa vaihtaa pareja kerran pitkillä matkoilla (30 ja 50 km). Miksi muitten maiden sukset "luistavat". Jos jollain naisurheilijalla on "monkkarit", niin ei se ole suksien vika...
        Olisipa minulla ollut tuollaiset mahdollisuudet, niin olisin mm ampumahiihdon moninkertainen MESTARI. Tosin, pidin hyvää ammattia tärkeämpänä, kuin aikuisten leikkikisoja...
        Saksalainen Fischer hiihti aina paljain käsin, eikä käyttänyt koskaan ns aurinkolaseja. Ei napsutellut tähtäimiä kesken kisan, eikä napsuttele Bön veljekset, enkä minä. Ilman typeriä suojalaseja, ammunnan pilaavia "tumppuja" ja hullua ees-taas - napsuttelua. Pitääkö taas vääntää rautalangasta malli, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä taas sönkkäät. Ketä siitä syyttää, jos OMAT sukset eivät luista. Etenkään, kun hyllyssä on 50 paria mistä valita, ja kun ITSELLÄ on oikeus voidella "välineensä", ja on oikeus jopa vaihtaa pareja kerran pitkillä matkoilla (30 ja 50 km). Miksi muitten maiden sukset "luistavat". Jos jollain naisurheilijalla on "monkkarit", niin ei se ole suksien vika...
        Olisipa minulla ollut tuollaiset mahdollisuudet, niin olisin mm ampumahiihdon moninkertainen MESTARI. Tosin, pidin hyvää ammattia tärkeämpänä, kuin aikuisten leikkikisoja...
        Saksalainen Fischer hiihti aina paljain käsin, eikä käyttänyt koskaan ns aurinkolaseja. Ei napsutellut tähtäimiä kesken kisan, eikä napsuttele Bön veljekset, enkä minä. Ilman typeriä suojalaseja, ammunnan pilaavia "tumppuja" ja hullua ees-taas - napsuttelua. Pitääkö taas vääntää rautalangasta malli, hah hah haaa!!!...

Omat sukset?? Ei voi olla totta, mee nyt saunaan runkkaamaan

• Hah, kirjoitan aina paskaa ja saan vastauksia. Samalla saan kertoa tuon lastenkisoissa voittamani nyrkkeily saavutuksen missä voitin loppuottelussa tytön ja voitin mestaruuden. Aika on kullannut muistot ja muutamien vuosien kuluttua joku kirjoittaa Ressun voittaneen maailmanmestaruuden mikäli en itse sitä tee, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Hoitaisivat ITSE suksiensa voitrlun, mutta ketäs sittrn syyttelisivät, kun eivät kumminkaan pärjäis. Hemohessiä vaan suoraan suoneen, voittaisivat vaikka olis laudan pätkät

• Anonyymi

Maastohiihto ja nyrkkeily ovat vähitellen poistuvia urheilulajeja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8903
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6800
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      65
      6560
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5451
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      4923
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3541
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3375
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3142
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2942
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2916
    Aihe