Honda E patteriauto.

Anonyymi-ap

20

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niitä roudataan kuitenkin vähän käytettyinä maahan aika runsaasti, 5-10 000 ajetun saa noin 10 000€ halvemmalla kuin uuden. Ja vielä kaksilla pyörillä.
      No onhan siinä melko kova droppi kun hinnasta katoaa 25% 2 vuodessa ja minimaalisilla kilometreillä. Tuollainen droppi määrittää sen, että pääosa myydyistä on suomeen roudattuja, kun harvempi haluaa kokea uuden ostaessaan ihan noin suurta pudotusta.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­­N­­­y­­m­f­­o­­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17766842d

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jaahass, ei se copy paste toiminukkaan.

        Pitää näköjään klikkailla manner suomi, automerkki, kaikki kuukaudet yms.... niin näyttää koko vuoden myyntitilaston valitulta automallilta.


    • Anonyymi

      Ruma kuin mikä, ei muistuta -70 luvun civiciä yhtään, takaa katsottuna lähinnä c-kasetti tulee mieleen. Olevinaan nostalginen, ois kopioitu vaikka -70 luvun prelude.

      • Anonyymi

        Oletkohan sinä nyt sekoittanut missikisat ja autoilun?


      • Anonyymi

        Antipatia paistaa läpi. E on aivan loistava auto, suomalaiset voi ajaa Zoella kun siihen on varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antipatia paistaa läpi. E on aivan loistava auto, suomalaiset voi ajaa Zoella kun siihen on varaa.

        38 000 - 42000 maksaa. hidas lataus , lyhyt toimintamatka . Outo muotoilu . " aivan loistava auto " mielestäsi . Joko ostit ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        38 000 - 42000 maksaa. hidas lataus , lyhyt toimintamatka . Outo muotoilu . " aivan loistava auto " mielestäsi . Joko ostit ?

        Ajatko kusematta lappiin kaupunkiautolla? Tämä on uusi asia minulle, koska itse ajan maantielle paremmin soveltuvalla kalustolla. Omien havaintojen mukaan melkolailla kaikki muutkin tekevät ainakin vielä niin. Onko tämä ilmiö jokin uusi trendi? Onko Honda E jotenkin poikkeus tältä osin pienten kaupunkiautojen joukossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        38 000 - 42000 maksaa. hidas lataus , lyhyt toimintamatka . Outo muotoilu . " aivan loistava auto " mielestäsi . Joko ostit ?

        Honda E:n loistava ajettavuus, todella pieni kääntösäde, ulkopuolien kameratekniikka, näytöt sisätiloissa, 230 VAC sähkösyötöt sisällä ja laitteiden kytkennät itse autoon, sympaattinen muotoilu yms. jätetään kokonaan huomioimatta ja esille aina nostetaan vain auton pieni akku. Miksi, koska Brittien tutkimuksen mukaan vain 1% kaupunkiautoilla tehdyistä ajosuoritteista tarvitsee esim. Honda E:n tapauksessa välilatausta? Vajaan 200km:n todellinen ajosuorite yhdellä latauksella on siis kaupunkiautoon enemmän kuin riittävä. Pieni akku ehtii latautua yön aikana ja pikalatauskin onnistuu puolessa tunnissa. Honda E on design tuote ja on povattu, että tästä tulee todella haluttu keräilykohde aikanaan. Jos haluaa peruskauraa niin jotain on tarjolla muilla merkeillä, joskin vähänlaisesti niitäkin.

        Isommalle autolle on olennaista, että siitä löytyy kolmivaihelataus, akun lämmitys ja tasainen yli 100kW:n pikalataus maantielenkkejä varten. Nämäkään ominaisuudet eivät näytä olevan itsestään selvyyksiä, kuten BZ4X osoittaa ja monet muut. Ei niiden puute niistä käyttökelvottomia kuitenkaan tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Honda E:n loistava ajettavuus, todella pieni kääntösäde, ulkopuolien kameratekniikka, näytöt sisätiloissa, 230 VAC sähkösyötöt sisällä ja laitteiden kytkennät itse autoon, sympaattinen muotoilu yms. jätetään kokonaan huomioimatta ja esille aina nostetaan vain auton pieni akku. Miksi, koska Brittien tutkimuksen mukaan vain 1% kaupunkiautoilla tehdyistä ajosuoritteista tarvitsee esim. Honda E:n tapauksessa välilatausta? Vajaan 200km:n todellinen ajosuorite yhdellä latauksella on siis kaupunkiautoon enemmän kuin riittävä. Pieni akku ehtii latautua yön aikana ja pikalatauskin onnistuu puolessa tunnissa. Honda E on design tuote ja on povattu, että tästä tulee todella haluttu keräilykohde aikanaan. Jos haluaa peruskauraa niin jotain on tarjolla muilla merkeillä, joskin vähänlaisesti niitäkin.

        Isommalle autolle on olennaista, että siitä löytyy kolmivaihelataus, akun lämmitys ja tasainen yli 100kW:n pikalataus maantielenkkejä varten. Nämäkään ominaisuudet eivät näytä olevan itsestään selvyyksiä, kuten BZ4X osoittaa ja monet muut. Ei niiden puute niistä käyttökelvottomia kuitenkaan tee.

        Prosentit ovat siitä metkoja, että pienenkin prosentin takana voi olla suuri ongelma. Jos omalla kohdalla 1% ajosuoritteista tarvitsisi pitemmän rangen, ei auto sopisi minulle lainkaan AINOANA AUTONA.
        1% omista ajosuoritteista toistuisi rangen puute kuukauden välein. Onneksi perheessämme on kaksi autoa, tuolloin ongelma poistuu. Ainakin niin pitkäksi aikaa kun toinen autoista on polttomoottoriauto.
        Mikäli yhdensuuntaisista ajosuoritteista Hondan rangen ylittää alle puoli prosenttia, mutta edestakaisista noin 3,5, eli kerran viikossa, joutuisi Hondalla autoileva suunnittelemaan matkojaan kohteen latausmahdollisuuksia tutkien.
        Itse olen harkinnut tuollaisen vähän käytetyn suomeen roudatun Honda E:n ostamista ihan työmatka-ajoon ja kauppakassiksi. Mutta katsellaan vielä tovi. Sähköautojen hintasota ei ole vielä näkynyt Hondien hinnassa, mutta jos uuden hintaa tiputetaan 5000€, niin nuo käytetyt tulevat varmaan vielä entistäkin edullisemmiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prosentit ovat siitä metkoja, että pienenkin prosentin takana voi olla suuri ongelma. Jos omalla kohdalla 1% ajosuoritteista tarvitsisi pitemmän rangen, ei auto sopisi minulle lainkaan AINOANA AUTONA.
        1% omista ajosuoritteista toistuisi rangen puute kuukauden välein. Onneksi perheessämme on kaksi autoa, tuolloin ongelma poistuu. Ainakin niin pitkäksi aikaa kun toinen autoista on polttomoottoriauto.
        Mikäli yhdensuuntaisista ajosuoritteista Hondan rangen ylittää alle puoli prosenttia, mutta edestakaisista noin 3,5, eli kerran viikossa, joutuisi Hondalla autoileva suunnittelemaan matkojaan kohteen latausmahdollisuuksia tutkien.
        Itse olen harkinnut tuollaisen vähän käytetyn suomeen roudatun Honda E:n ostamista ihan työmatka-ajoon ja kauppakassiksi. Mutta katsellaan vielä tovi. Sähköautojen hintasota ei ole vielä näkynyt Hondien hinnassa, mutta jos uuden hintaa tiputetaan 5000€, niin nuo käytetyt tulevat varmaan vielä entistäkin edullisemmiksi.

        Niin, pitää ymmärtää mihin käyttötarkoitukseen auto on suunniteltu. Tuote on onnistunut, jos se toimii suunnitellussa tarkoituksessa. Ei kukaan osta isoa maastoautoa kaupunkiautoksi. Eikä Honda E:tä pitkän matkan maantieajoon. Tätä ei tunnu suomalaiset autotoimittajat ymmärtävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prosentit ovat siitä metkoja, että pienenkin prosentin takana voi olla suuri ongelma. Jos omalla kohdalla 1% ajosuoritteista tarvitsisi pitemmän rangen, ei auto sopisi minulle lainkaan AINOANA AUTONA.
        1% omista ajosuoritteista toistuisi rangen puute kuukauden välein. Onneksi perheessämme on kaksi autoa, tuolloin ongelma poistuu. Ainakin niin pitkäksi aikaa kun toinen autoista on polttomoottoriauto.
        Mikäli yhdensuuntaisista ajosuoritteista Hondan rangen ylittää alle puoli prosenttia, mutta edestakaisista noin 3,5, eli kerran viikossa, joutuisi Hondalla autoileva suunnittelemaan matkojaan kohteen latausmahdollisuuksia tutkien.
        Itse olen harkinnut tuollaisen vähän käytetyn suomeen roudatun Honda E:n ostamista ihan työmatka-ajoon ja kauppakassiksi. Mutta katsellaan vielä tovi. Sähköautojen hintasota ei ole vielä näkynyt Hondien hinnassa, mutta jos uuden hintaa tiputetaan 5000€, niin nuo käytetyt tulevat varmaan vielä entistäkin edullisemmiksi.

        Joo, itsekin harkinnut ihan vaan työmatka- ja arkisuhaukseen. Lomareissuille sitten dieselfarmari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatko kusematta lappiin kaupunkiautolla? Tämä on uusi asia minulle, koska itse ajan maantielle paremmin soveltuvalla kalustolla. Omien havaintojen mukaan melkolailla kaikki muutkin tekevät ainakin vielä niin. Onko tämä ilmiö jokin uusi trendi? Onko Honda E jotenkin poikkeus tältä osin pienten kaupunkiautojen joukossa?

        Niinpä , ei pärjää tuolla Hondalla muualla kuin kaupunkiliikenteessä . Pystyisin kyllä ajamaan lappiin kusematta . Pohjoisen reissuilla ajankin yleensä 400 -500 km ilman taukoa . Tauon pituus ja paikka riipuu minun tarpeistani , ei auton .


    • Anonyymi

      Valittu vuoden kaupunkiautoksi maailmassa ja vuoden autoksi Saksassa. Lisäksi lukuisia muita palkintoja. Erittäin onnistunut tuote, mutta ei suunnattu massamarkkinoille, eikä persaukisille. Vastaavaa ei muilla merkeillä ole edes tarjolla.

    • Anonyymi

      Ei taida Suomi olla oikein kaupunkiautojen luvattu maa. Toyotankin säköautojen tilauksia alettiin perua kun sillä ei pääsekään kuin kaupunkimatkoja talvella.

      • Anonyymi

        Suomi vetelee puolta omaisuuttaan viikonloppuisin mökilleen ja toisinaan lappiin. Asuvat kaukana korven kätköissä kuoppaisten teiden päässä ja käyvät hurjat ruokaostoksensa halpamarketeista samalla kun lapsikatras möykkää mukana.


    • Anonyymi

      honta ee kaupunki auto, vähän ku ajais honda mankilla.

    • Anonyymi

      Onkohan e mallia tarkoitus vielä päivittää vai jäiköhän kokeiluksi malli?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe