Honda E patteriauto.

Anonyymi-ap

19

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niitä roudataan kuitenkin vähän käytettyinä maahan aika runsaasti, 5-10 000 ajetun saa noin 10 000€ halvemmalla kuin uuden. Ja vielä kaksilla pyörillä.
      No onhan siinä melko kova droppi kun hinnasta katoaa 25% 2 vuodessa ja minimaalisilla kilometreillä. Tuollainen droppi määrittää sen, että pääosa myydyistä on suomeen roudattuja, kun harvempi haluaa kokea uuden ostaessaan ihan noin suurta pudotusta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jaahass, ei se copy paste toiminukkaan.

        Pitää näköjään klikkailla manner suomi, automerkki, kaikki kuukaudet yms.... niin näyttää koko vuoden myyntitilaston valitulta automallilta.


    • Anonyymi

      Ruma kuin mikä, ei muistuta -70 luvun civiciä yhtään, takaa katsottuna lähinnä c-kasetti tulee mieleen. Olevinaan nostalginen, ois kopioitu vaikka -70 luvun prelude.

      • Anonyymi

        Oletkohan sinä nyt sekoittanut missikisat ja autoilun?


      • Anonyymi

        Antipatia paistaa läpi. E on aivan loistava auto, suomalaiset voi ajaa Zoella kun siihen on varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antipatia paistaa läpi. E on aivan loistava auto, suomalaiset voi ajaa Zoella kun siihen on varaa.

        38 000 - 42000 maksaa. hidas lataus , lyhyt toimintamatka . Outo muotoilu . " aivan loistava auto " mielestäsi . Joko ostit ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        38 000 - 42000 maksaa. hidas lataus , lyhyt toimintamatka . Outo muotoilu . " aivan loistava auto " mielestäsi . Joko ostit ?

        Ajatko kusematta lappiin kaupunkiautolla? Tämä on uusi asia minulle, koska itse ajan maantielle paremmin soveltuvalla kalustolla. Omien havaintojen mukaan melkolailla kaikki muutkin tekevät ainakin vielä niin. Onko tämä ilmiö jokin uusi trendi? Onko Honda E jotenkin poikkeus tältä osin pienten kaupunkiautojen joukossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        38 000 - 42000 maksaa. hidas lataus , lyhyt toimintamatka . Outo muotoilu . " aivan loistava auto " mielestäsi . Joko ostit ?

        Honda E:n loistava ajettavuus, todella pieni kääntösäde, ulkopuolien kameratekniikka, näytöt sisätiloissa, 230 VAC sähkösyötöt sisällä ja laitteiden kytkennät itse autoon, sympaattinen muotoilu yms. jätetään kokonaan huomioimatta ja esille aina nostetaan vain auton pieni akku. Miksi, koska Brittien tutkimuksen mukaan vain 1% kaupunkiautoilla tehdyistä ajosuoritteista tarvitsee esim. Honda E:n tapauksessa välilatausta? Vajaan 200km:n todellinen ajosuorite yhdellä latauksella on siis kaupunkiautoon enemmän kuin riittävä. Pieni akku ehtii latautua yön aikana ja pikalatauskin onnistuu puolessa tunnissa. Honda E on design tuote ja on povattu, että tästä tulee todella haluttu keräilykohde aikanaan. Jos haluaa peruskauraa niin jotain on tarjolla muilla merkeillä, joskin vähänlaisesti niitäkin.

        Isommalle autolle on olennaista, että siitä löytyy kolmivaihelataus, akun lämmitys ja tasainen yli 100kW:n pikalataus maantielenkkejä varten. Nämäkään ominaisuudet eivät näytä olevan itsestään selvyyksiä, kuten BZ4X osoittaa ja monet muut. Ei niiden puute niistä käyttökelvottomia kuitenkaan tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Honda E:n loistava ajettavuus, todella pieni kääntösäde, ulkopuolien kameratekniikka, näytöt sisätiloissa, 230 VAC sähkösyötöt sisällä ja laitteiden kytkennät itse autoon, sympaattinen muotoilu yms. jätetään kokonaan huomioimatta ja esille aina nostetaan vain auton pieni akku. Miksi, koska Brittien tutkimuksen mukaan vain 1% kaupunkiautoilla tehdyistä ajosuoritteista tarvitsee esim. Honda E:n tapauksessa välilatausta? Vajaan 200km:n todellinen ajosuorite yhdellä latauksella on siis kaupunkiautoon enemmän kuin riittävä. Pieni akku ehtii latautua yön aikana ja pikalatauskin onnistuu puolessa tunnissa. Honda E on design tuote ja on povattu, että tästä tulee todella haluttu keräilykohde aikanaan. Jos haluaa peruskauraa niin jotain on tarjolla muilla merkeillä, joskin vähänlaisesti niitäkin.

        Isommalle autolle on olennaista, että siitä löytyy kolmivaihelataus, akun lämmitys ja tasainen yli 100kW:n pikalataus maantielenkkejä varten. Nämäkään ominaisuudet eivät näytä olevan itsestään selvyyksiä, kuten BZ4X osoittaa ja monet muut. Ei niiden puute niistä käyttökelvottomia kuitenkaan tee.

        Prosentit ovat siitä metkoja, että pienenkin prosentin takana voi olla suuri ongelma. Jos omalla kohdalla 1% ajosuoritteista tarvitsisi pitemmän rangen, ei auto sopisi minulle lainkaan AINOANA AUTONA.
        1% omista ajosuoritteista toistuisi rangen puute kuukauden välein. Onneksi perheessämme on kaksi autoa, tuolloin ongelma poistuu. Ainakin niin pitkäksi aikaa kun toinen autoista on polttomoottoriauto.
        Mikäli yhdensuuntaisista ajosuoritteista Hondan rangen ylittää alle puoli prosenttia, mutta edestakaisista noin 3,5, eli kerran viikossa, joutuisi Hondalla autoileva suunnittelemaan matkojaan kohteen latausmahdollisuuksia tutkien.
        Itse olen harkinnut tuollaisen vähän käytetyn suomeen roudatun Honda E:n ostamista ihan työmatka-ajoon ja kauppakassiksi. Mutta katsellaan vielä tovi. Sähköautojen hintasota ei ole vielä näkynyt Hondien hinnassa, mutta jos uuden hintaa tiputetaan 5000€, niin nuo käytetyt tulevat varmaan vielä entistäkin edullisemmiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prosentit ovat siitä metkoja, että pienenkin prosentin takana voi olla suuri ongelma. Jos omalla kohdalla 1% ajosuoritteista tarvitsisi pitemmän rangen, ei auto sopisi minulle lainkaan AINOANA AUTONA.
        1% omista ajosuoritteista toistuisi rangen puute kuukauden välein. Onneksi perheessämme on kaksi autoa, tuolloin ongelma poistuu. Ainakin niin pitkäksi aikaa kun toinen autoista on polttomoottoriauto.
        Mikäli yhdensuuntaisista ajosuoritteista Hondan rangen ylittää alle puoli prosenttia, mutta edestakaisista noin 3,5, eli kerran viikossa, joutuisi Hondalla autoileva suunnittelemaan matkojaan kohteen latausmahdollisuuksia tutkien.
        Itse olen harkinnut tuollaisen vähän käytetyn suomeen roudatun Honda E:n ostamista ihan työmatka-ajoon ja kauppakassiksi. Mutta katsellaan vielä tovi. Sähköautojen hintasota ei ole vielä näkynyt Hondien hinnassa, mutta jos uuden hintaa tiputetaan 5000€, niin nuo käytetyt tulevat varmaan vielä entistäkin edullisemmiksi.

        Niin, pitää ymmärtää mihin käyttötarkoitukseen auto on suunniteltu. Tuote on onnistunut, jos se toimii suunnitellussa tarkoituksessa. Ei kukaan osta isoa maastoautoa kaupunkiautoksi. Eikä Honda E:tä pitkän matkan maantieajoon. Tätä ei tunnu suomalaiset autotoimittajat ymmärtävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prosentit ovat siitä metkoja, että pienenkin prosentin takana voi olla suuri ongelma. Jos omalla kohdalla 1% ajosuoritteista tarvitsisi pitemmän rangen, ei auto sopisi minulle lainkaan AINOANA AUTONA.
        1% omista ajosuoritteista toistuisi rangen puute kuukauden välein. Onneksi perheessämme on kaksi autoa, tuolloin ongelma poistuu. Ainakin niin pitkäksi aikaa kun toinen autoista on polttomoottoriauto.
        Mikäli yhdensuuntaisista ajosuoritteista Hondan rangen ylittää alle puoli prosenttia, mutta edestakaisista noin 3,5, eli kerran viikossa, joutuisi Hondalla autoileva suunnittelemaan matkojaan kohteen latausmahdollisuuksia tutkien.
        Itse olen harkinnut tuollaisen vähän käytetyn suomeen roudatun Honda E:n ostamista ihan työmatka-ajoon ja kauppakassiksi. Mutta katsellaan vielä tovi. Sähköautojen hintasota ei ole vielä näkynyt Hondien hinnassa, mutta jos uuden hintaa tiputetaan 5000€, niin nuo käytetyt tulevat varmaan vielä entistäkin edullisemmiksi.

        Joo, itsekin harkinnut ihan vaan työmatka- ja arkisuhaukseen. Lomareissuille sitten dieselfarmari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatko kusematta lappiin kaupunkiautolla? Tämä on uusi asia minulle, koska itse ajan maantielle paremmin soveltuvalla kalustolla. Omien havaintojen mukaan melkolailla kaikki muutkin tekevät ainakin vielä niin. Onko tämä ilmiö jokin uusi trendi? Onko Honda E jotenkin poikkeus tältä osin pienten kaupunkiautojen joukossa?

        Niinpä , ei pärjää tuolla Hondalla muualla kuin kaupunkiliikenteessä . Pystyisin kyllä ajamaan lappiin kusematta . Pohjoisen reissuilla ajankin yleensä 400 -500 km ilman taukoa . Tauon pituus ja paikka riipuu minun tarpeistani , ei auton .


    • Anonyymi

      Valittu vuoden kaupunkiautoksi maailmassa ja vuoden autoksi Saksassa. Lisäksi lukuisia muita palkintoja. Erittäin onnistunut tuote, mutta ei suunnattu massamarkkinoille, eikä persaukisille. Vastaavaa ei muilla merkeillä ole edes tarjolla.

    • Anonyymi

      Ei taida Suomi olla oikein kaupunkiautojen luvattu maa. Toyotankin säköautojen tilauksia alettiin perua kun sillä ei pääsekään kuin kaupunkimatkoja talvella.

      • Anonyymi

        Suomi vetelee puolta omaisuuttaan viikonloppuisin mökilleen ja toisinaan lappiin. Asuvat kaukana korven kätköissä kuoppaisten teiden päässä ja käyvät hurjat ruokaostoksensa halpamarketeista samalla kun lapsikatras möykkää mukana.


    • Anonyymi

      honta ee kaupunki auto, vähän ku ajais honda mankilla.

    • Anonyymi

      Onkohan e mallia tarkoitus vielä päivittää vai jäiköhän kokeiluksi malli?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

      Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      270
      14413
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

      Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      68
      7303
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

      10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      211
      7131
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

      Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      63
      5147
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

      vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      113
      4882
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

      kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      75
      4724
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

      Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      101
      4505
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

      * * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      21
      4427
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

      Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      78
      4177
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

      viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      102
      3968
    Aihe