Viime vuonna myyty tasan 2 Honda e:tä. Eipä ole kovin hyvin sujunut hondan "käämiauton" myynti.
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/maistiainen-honda-e-nayttaa-superhaluttavalta-mutta-millainen-auto-kuorien-alta-loytyy/
Honda E patteriauto.
20
219
Vastaukset
- Anonyymi
Niitä roudataan kuitenkin vähän käytettyinä maahan aika runsaasti, 5-10 000 ajetun saa noin 10 000€ halvemmalla kuin uuden. Ja vielä kaksilla pyörillä.
No onhan siinä melko kova droppi kun hinnasta katoaa 25% 2 vuodessa ja minimaalisilla kilometreillä. Tuollainen droppi määrittää sen, että pääosa myydyistä on suomeen roudattuja, kun harvempi haluaa kokea uuden ostaessaan ihan noin suurta pudotusta.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17766842d
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Korjaan,, On niitä myyty peräti 3 kpl viime vuonna.
https://trafi2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/TraFi/TraFi__Ensirekisteroinnit/050_ensirek_tau_105.px/table/tableViewLayout1/
(Klikkaa"näytä taulukko")- Anonyymi
Jaahass, ei se copy paste toiminukkaan.
Pitää näköjään klikkailla manner suomi, automerkki, kaikki kuukaudet yms.... niin näyttää koko vuoden myyntitilaston valitulta automallilta.
- Anonyymi
Ruma kuin mikä, ei muistuta -70 luvun civiciä yhtään, takaa katsottuna lähinnä c-kasetti tulee mieleen. Olevinaan nostalginen, ois kopioitu vaikka -70 luvun prelude.
- Anonyymi
Oletkohan sinä nyt sekoittanut missikisat ja autoilun?
- Anonyymi
Antipatia paistaa läpi. E on aivan loistava auto, suomalaiset voi ajaa Zoella kun siihen on varaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antipatia paistaa läpi. E on aivan loistava auto, suomalaiset voi ajaa Zoella kun siihen on varaa.
38 000 - 42000 maksaa. hidas lataus , lyhyt toimintamatka . Outo muotoilu . " aivan loistava auto " mielestäsi . Joko ostit ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
38 000 - 42000 maksaa. hidas lataus , lyhyt toimintamatka . Outo muotoilu . " aivan loistava auto " mielestäsi . Joko ostit ?
Ajatko kusematta lappiin kaupunkiautolla? Tämä on uusi asia minulle, koska itse ajan maantielle paremmin soveltuvalla kalustolla. Omien havaintojen mukaan melkolailla kaikki muutkin tekevät ainakin vielä niin. Onko tämä ilmiö jokin uusi trendi? Onko Honda E jotenkin poikkeus tältä osin pienten kaupunkiautojen joukossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
38 000 - 42000 maksaa. hidas lataus , lyhyt toimintamatka . Outo muotoilu . " aivan loistava auto " mielestäsi . Joko ostit ?
Honda E:n loistava ajettavuus, todella pieni kääntösäde, ulkopuolien kameratekniikka, näytöt sisätiloissa, 230 VAC sähkösyötöt sisällä ja laitteiden kytkennät itse autoon, sympaattinen muotoilu yms. jätetään kokonaan huomioimatta ja esille aina nostetaan vain auton pieni akku. Miksi, koska Brittien tutkimuksen mukaan vain 1% kaupunkiautoilla tehdyistä ajosuoritteista tarvitsee esim. Honda E:n tapauksessa välilatausta? Vajaan 200km:n todellinen ajosuorite yhdellä latauksella on siis kaupunkiautoon enemmän kuin riittävä. Pieni akku ehtii latautua yön aikana ja pikalatauskin onnistuu puolessa tunnissa. Honda E on design tuote ja on povattu, että tästä tulee todella haluttu keräilykohde aikanaan. Jos haluaa peruskauraa niin jotain on tarjolla muilla merkeillä, joskin vähänlaisesti niitäkin.
Isommalle autolle on olennaista, että siitä löytyy kolmivaihelataus, akun lämmitys ja tasainen yli 100kW:n pikalataus maantielenkkejä varten. Nämäkään ominaisuudet eivät näytä olevan itsestään selvyyksiä, kuten BZ4X osoittaa ja monet muut. Ei niiden puute niistä käyttökelvottomia kuitenkaan tee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Honda E:n loistava ajettavuus, todella pieni kääntösäde, ulkopuolien kameratekniikka, näytöt sisätiloissa, 230 VAC sähkösyötöt sisällä ja laitteiden kytkennät itse autoon, sympaattinen muotoilu yms. jätetään kokonaan huomioimatta ja esille aina nostetaan vain auton pieni akku. Miksi, koska Brittien tutkimuksen mukaan vain 1% kaupunkiautoilla tehdyistä ajosuoritteista tarvitsee esim. Honda E:n tapauksessa välilatausta? Vajaan 200km:n todellinen ajosuorite yhdellä latauksella on siis kaupunkiautoon enemmän kuin riittävä. Pieni akku ehtii latautua yön aikana ja pikalatauskin onnistuu puolessa tunnissa. Honda E on design tuote ja on povattu, että tästä tulee todella haluttu keräilykohde aikanaan. Jos haluaa peruskauraa niin jotain on tarjolla muilla merkeillä, joskin vähänlaisesti niitäkin.
Isommalle autolle on olennaista, että siitä löytyy kolmivaihelataus, akun lämmitys ja tasainen yli 100kW:n pikalataus maantielenkkejä varten. Nämäkään ominaisuudet eivät näytä olevan itsestään selvyyksiä, kuten BZ4X osoittaa ja monet muut. Ei niiden puute niistä käyttökelvottomia kuitenkaan tee.Prosentit ovat siitä metkoja, että pienenkin prosentin takana voi olla suuri ongelma. Jos omalla kohdalla 1% ajosuoritteista tarvitsisi pitemmän rangen, ei auto sopisi minulle lainkaan AINOANA AUTONA.
1% omista ajosuoritteista toistuisi rangen puute kuukauden välein. Onneksi perheessämme on kaksi autoa, tuolloin ongelma poistuu. Ainakin niin pitkäksi aikaa kun toinen autoista on polttomoottoriauto.
Mikäli yhdensuuntaisista ajosuoritteista Hondan rangen ylittää alle puoli prosenttia, mutta edestakaisista noin 3,5, eli kerran viikossa, joutuisi Hondalla autoileva suunnittelemaan matkojaan kohteen latausmahdollisuuksia tutkien.
Itse olen harkinnut tuollaisen vähän käytetyn suomeen roudatun Honda E:n ostamista ihan työmatka-ajoon ja kauppakassiksi. Mutta katsellaan vielä tovi. Sähköautojen hintasota ei ole vielä näkynyt Hondien hinnassa, mutta jos uuden hintaa tiputetaan 5000€, niin nuo käytetyt tulevat varmaan vielä entistäkin edullisemmiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prosentit ovat siitä metkoja, että pienenkin prosentin takana voi olla suuri ongelma. Jos omalla kohdalla 1% ajosuoritteista tarvitsisi pitemmän rangen, ei auto sopisi minulle lainkaan AINOANA AUTONA.
1% omista ajosuoritteista toistuisi rangen puute kuukauden välein. Onneksi perheessämme on kaksi autoa, tuolloin ongelma poistuu. Ainakin niin pitkäksi aikaa kun toinen autoista on polttomoottoriauto.
Mikäli yhdensuuntaisista ajosuoritteista Hondan rangen ylittää alle puoli prosenttia, mutta edestakaisista noin 3,5, eli kerran viikossa, joutuisi Hondalla autoileva suunnittelemaan matkojaan kohteen latausmahdollisuuksia tutkien.
Itse olen harkinnut tuollaisen vähän käytetyn suomeen roudatun Honda E:n ostamista ihan työmatka-ajoon ja kauppakassiksi. Mutta katsellaan vielä tovi. Sähköautojen hintasota ei ole vielä näkynyt Hondien hinnassa, mutta jos uuden hintaa tiputetaan 5000€, niin nuo käytetyt tulevat varmaan vielä entistäkin edullisemmiksi.Niin, pitää ymmärtää mihin käyttötarkoitukseen auto on suunniteltu. Tuote on onnistunut, jos se toimii suunnitellussa tarkoituksessa. Ei kukaan osta isoa maastoautoa kaupunkiautoksi. Eikä Honda E:tä pitkän matkan maantieajoon. Tätä ei tunnu suomalaiset autotoimittajat ymmärtävän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prosentit ovat siitä metkoja, että pienenkin prosentin takana voi olla suuri ongelma. Jos omalla kohdalla 1% ajosuoritteista tarvitsisi pitemmän rangen, ei auto sopisi minulle lainkaan AINOANA AUTONA.
1% omista ajosuoritteista toistuisi rangen puute kuukauden välein. Onneksi perheessämme on kaksi autoa, tuolloin ongelma poistuu. Ainakin niin pitkäksi aikaa kun toinen autoista on polttomoottoriauto.
Mikäli yhdensuuntaisista ajosuoritteista Hondan rangen ylittää alle puoli prosenttia, mutta edestakaisista noin 3,5, eli kerran viikossa, joutuisi Hondalla autoileva suunnittelemaan matkojaan kohteen latausmahdollisuuksia tutkien.
Itse olen harkinnut tuollaisen vähän käytetyn suomeen roudatun Honda E:n ostamista ihan työmatka-ajoon ja kauppakassiksi. Mutta katsellaan vielä tovi. Sähköautojen hintasota ei ole vielä näkynyt Hondien hinnassa, mutta jos uuden hintaa tiputetaan 5000€, niin nuo käytetyt tulevat varmaan vielä entistäkin edullisemmiksi.Joo, itsekin harkinnut ihan vaan työmatka- ja arkisuhaukseen. Lomareissuille sitten dieselfarmari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatko kusematta lappiin kaupunkiautolla? Tämä on uusi asia minulle, koska itse ajan maantielle paremmin soveltuvalla kalustolla. Omien havaintojen mukaan melkolailla kaikki muutkin tekevät ainakin vielä niin. Onko tämä ilmiö jokin uusi trendi? Onko Honda E jotenkin poikkeus tältä osin pienten kaupunkiautojen joukossa?
Niinpä , ei pärjää tuolla Hondalla muualla kuin kaupunkiliikenteessä . Pystyisin kyllä ajamaan lappiin kusematta . Pohjoisen reissuilla ajankin yleensä 400 -500 km ilman taukoa . Tauon pituus ja paikka riipuu minun tarpeistani , ei auton .
- Anonyymi
Valittu vuoden kaupunkiautoksi maailmassa ja vuoden autoksi Saksassa. Lisäksi lukuisia muita palkintoja. Erittäin onnistunut tuote, mutta ei suunnattu massamarkkinoille, eikä persaukisille. Vastaavaa ei muilla merkeillä ole edes tarjolla.
- Anonyymi
Ei taida Suomi olla oikein kaupunkiautojen luvattu maa. Toyotankin säköautojen tilauksia alettiin perua kun sillä ei pääsekään kuin kaupunkimatkoja talvella.
- Anonyymi
Suomi vetelee puolta omaisuuttaan viikonloppuisin mökilleen ja toisinaan lappiin. Asuvat kaukana korven kätköissä kuoppaisten teiden päässä ja käyvät hurjat ruokaostoksensa halpamarketeista samalla kun lapsikatras möykkää mukana.
- Anonyymi
honta ee kaupunki auto, vähän ku ajais honda mankilla.
- Anonyymi
Tämmöinen on saatava itselle jossain välissä. Todella hieno kapistus. Nämä alle nelimetriset autot on oikeesti pieniä!
https://www.youtube.com/watch?v=XhHNXwmvlNo
- Anonyymi
Onkohan e mallia tarkoitus vielä päivittää vai jäiköhän kokeiluksi malli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822