Honda E patteriauto.

Anonyymi-ap

18

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niitä roudataan kuitenkin vähän käytettyinä maahan aika runsaasti, 5-10 000 ajetun saa noin 10 000€ halvemmalla kuin uuden. Ja vielä kaksilla pyörillä.
      No onhan siinä melko kova droppi kun hinnasta katoaa 25% 2 vuodessa ja minimaalisilla kilometreillä. Tuollainen droppi määrittää sen, että pääosa myydyistä on suomeen roudattuja, kun harvempi haluaa kokea uuden ostaessaan ihan noin suurta pudotusta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jaahass, ei se copy paste toiminukkaan.

        Pitää näköjään klikkailla manner suomi, automerkki, kaikki kuukaudet yms.... niin näyttää koko vuoden myyntitilaston valitulta automallilta.


    • Anonyymi

      Ruma kuin mikä, ei muistuta -70 luvun civiciä yhtään, takaa katsottuna lähinnä c-kasetti tulee mieleen. Olevinaan nostalginen, ois kopioitu vaikka -70 luvun prelude.

      • Anonyymi

        Oletkohan sinä nyt sekoittanut missikisat ja autoilun?


      • Anonyymi

        Antipatia paistaa läpi. E on aivan loistava auto, suomalaiset voi ajaa Zoella kun siihen on varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antipatia paistaa läpi. E on aivan loistava auto, suomalaiset voi ajaa Zoella kun siihen on varaa.

        38 000 - 42000 maksaa. hidas lataus , lyhyt toimintamatka . Outo muotoilu . " aivan loistava auto " mielestäsi . Joko ostit ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        38 000 - 42000 maksaa. hidas lataus , lyhyt toimintamatka . Outo muotoilu . " aivan loistava auto " mielestäsi . Joko ostit ?

        Ajatko kusematta lappiin kaupunkiautolla? Tämä on uusi asia minulle, koska itse ajan maantielle paremmin soveltuvalla kalustolla. Omien havaintojen mukaan melkolailla kaikki muutkin tekevät ainakin vielä niin. Onko tämä ilmiö jokin uusi trendi? Onko Honda E jotenkin poikkeus tältä osin pienten kaupunkiautojen joukossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        38 000 - 42000 maksaa. hidas lataus , lyhyt toimintamatka . Outo muotoilu . " aivan loistava auto " mielestäsi . Joko ostit ?

        Honda E:n loistava ajettavuus, todella pieni kääntösäde, ulkopuolien kameratekniikka, näytöt sisätiloissa, 230 VAC sähkösyötöt sisällä ja laitteiden kytkennät itse autoon, sympaattinen muotoilu yms. jätetään kokonaan huomioimatta ja esille aina nostetaan vain auton pieni akku. Miksi, koska Brittien tutkimuksen mukaan vain 1% kaupunkiautoilla tehdyistä ajosuoritteista tarvitsee esim. Honda E:n tapauksessa välilatausta? Vajaan 200km:n todellinen ajosuorite yhdellä latauksella on siis kaupunkiautoon enemmän kuin riittävä. Pieni akku ehtii latautua yön aikana ja pikalatauskin onnistuu puolessa tunnissa. Honda E on design tuote ja on povattu, että tästä tulee todella haluttu keräilykohde aikanaan. Jos haluaa peruskauraa niin jotain on tarjolla muilla merkeillä, joskin vähänlaisesti niitäkin.

        Isommalle autolle on olennaista, että siitä löytyy kolmivaihelataus, akun lämmitys ja tasainen yli 100kW:n pikalataus maantielenkkejä varten. Nämäkään ominaisuudet eivät näytä olevan itsestään selvyyksiä, kuten BZ4X osoittaa ja monet muut. Ei niiden puute niistä käyttökelvottomia kuitenkaan tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Honda E:n loistava ajettavuus, todella pieni kääntösäde, ulkopuolien kameratekniikka, näytöt sisätiloissa, 230 VAC sähkösyötöt sisällä ja laitteiden kytkennät itse autoon, sympaattinen muotoilu yms. jätetään kokonaan huomioimatta ja esille aina nostetaan vain auton pieni akku. Miksi, koska Brittien tutkimuksen mukaan vain 1% kaupunkiautoilla tehdyistä ajosuoritteista tarvitsee esim. Honda E:n tapauksessa välilatausta? Vajaan 200km:n todellinen ajosuorite yhdellä latauksella on siis kaupunkiautoon enemmän kuin riittävä. Pieni akku ehtii latautua yön aikana ja pikalatauskin onnistuu puolessa tunnissa. Honda E on design tuote ja on povattu, että tästä tulee todella haluttu keräilykohde aikanaan. Jos haluaa peruskauraa niin jotain on tarjolla muilla merkeillä, joskin vähänlaisesti niitäkin.

        Isommalle autolle on olennaista, että siitä löytyy kolmivaihelataus, akun lämmitys ja tasainen yli 100kW:n pikalataus maantielenkkejä varten. Nämäkään ominaisuudet eivät näytä olevan itsestään selvyyksiä, kuten BZ4X osoittaa ja monet muut. Ei niiden puute niistä käyttökelvottomia kuitenkaan tee.

        Prosentit ovat siitä metkoja, että pienenkin prosentin takana voi olla suuri ongelma. Jos omalla kohdalla 1% ajosuoritteista tarvitsisi pitemmän rangen, ei auto sopisi minulle lainkaan AINOANA AUTONA.
        1% omista ajosuoritteista toistuisi rangen puute kuukauden välein. Onneksi perheessämme on kaksi autoa, tuolloin ongelma poistuu. Ainakin niin pitkäksi aikaa kun toinen autoista on polttomoottoriauto.
        Mikäli yhdensuuntaisista ajosuoritteista Hondan rangen ylittää alle puoli prosenttia, mutta edestakaisista noin 3,5, eli kerran viikossa, joutuisi Hondalla autoileva suunnittelemaan matkojaan kohteen latausmahdollisuuksia tutkien.
        Itse olen harkinnut tuollaisen vähän käytetyn suomeen roudatun Honda E:n ostamista ihan työmatka-ajoon ja kauppakassiksi. Mutta katsellaan vielä tovi. Sähköautojen hintasota ei ole vielä näkynyt Hondien hinnassa, mutta jos uuden hintaa tiputetaan 5000€, niin nuo käytetyt tulevat varmaan vielä entistäkin edullisemmiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prosentit ovat siitä metkoja, että pienenkin prosentin takana voi olla suuri ongelma. Jos omalla kohdalla 1% ajosuoritteista tarvitsisi pitemmän rangen, ei auto sopisi minulle lainkaan AINOANA AUTONA.
        1% omista ajosuoritteista toistuisi rangen puute kuukauden välein. Onneksi perheessämme on kaksi autoa, tuolloin ongelma poistuu. Ainakin niin pitkäksi aikaa kun toinen autoista on polttomoottoriauto.
        Mikäli yhdensuuntaisista ajosuoritteista Hondan rangen ylittää alle puoli prosenttia, mutta edestakaisista noin 3,5, eli kerran viikossa, joutuisi Hondalla autoileva suunnittelemaan matkojaan kohteen latausmahdollisuuksia tutkien.
        Itse olen harkinnut tuollaisen vähän käytetyn suomeen roudatun Honda E:n ostamista ihan työmatka-ajoon ja kauppakassiksi. Mutta katsellaan vielä tovi. Sähköautojen hintasota ei ole vielä näkynyt Hondien hinnassa, mutta jos uuden hintaa tiputetaan 5000€, niin nuo käytetyt tulevat varmaan vielä entistäkin edullisemmiksi.

        Niin, pitää ymmärtää mihin käyttötarkoitukseen auto on suunniteltu. Tuote on onnistunut, jos se toimii suunnitellussa tarkoituksessa. Ei kukaan osta isoa maastoautoa kaupunkiautoksi. Eikä Honda E:tä pitkän matkan maantieajoon. Tätä ei tunnu suomalaiset autotoimittajat ymmärtävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prosentit ovat siitä metkoja, että pienenkin prosentin takana voi olla suuri ongelma. Jos omalla kohdalla 1% ajosuoritteista tarvitsisi pitemmän rangen, ei auto sopisi minulle lainkaan AINOANA AUTONA.
        1% omista ajosuoritteista toistuisi rangen puute kuukauden välein. Onneksi perheessämme on kaksi autoa, tuolloin ongelma poistuu. Ainakin niin pitkäksi aikaa kun toinen autoista on polttomoottoriauto.
        Mikäli yhdensuuntaisista ajosuoritteista Hondan rangen ylittää alle puoli prosenttia, mutta edestakaisista noin 3,5, eli kerran viikossa, joutuisi Hondalla autoileva suunnittelemaan matkojaan kohteen latausmahdollisuuksia tutkien.
        Itse olen harkinnut tuollaisen vähän käytetyn suomeen roudatun Honda E:n ostamista ihan työmatka-ajoon ja kauppakassiksi. Mutta katsellaan vielä tovi. Sähköautojen hintasota ei ole vielä näkynyt Hondien hinnassa, mutta jos uuden hintaa tiputetaan 5000€, niin nuo käytetyt tulevat varmaan vielä entistäkin edullisemmiksi.

        Joo, itsekin harkinnut ihan vaan työmatka- ja arkisuhaukseen. Lomareissuille sitten dieselfarmari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatko kusematta lappiin kaupunkiautolla? Tämä on uusi asia minulle, koska itse ajan maantielle paremmin soveltuvalla kalustolla. Omien havaintojen mukaan melkolailla kaikki muutkin tekevät ainakin vielä niin. Onko tämä ilmiö jokin uusi trendi? Onko Honda E jotenkin poikkeus tältä osin pienten kaupunkiautojen joukossa?

        Niinpä , ei pärjää tuolla Hondalla muualla kuin kaupunkiliikenteessä . Pystyisin kyllä ajamaan lappiin kusematta . Pohjoisen reissuilla ajankin yleensä 400 -500 km ilman taukoa . Tauon pituus ja paikka riipuu minun tarpeistani , ei auton .


    • Anonyymi

      Valittu vuoden kaupunkiautoksi maailmassa ja vuoden autoksi Saksassa. Lisäksi lukuisia muita palkintoja. Erittäin onnistunut tuote, mutta ei suunnattu massamarkkinoille, eikä persaukisille. Vastaavaa ei muilla merkeillä ole edes tarjolla.

    • Anonyymi

      Ei taida Suomi olla oikein kaupunkiautojen luvattu maa. Toyotankin säköautojen tilauksia alettiin perua kun sillä ei pääsekään kuin kaupunkimatkoja talvella.

      • Anonyymi

        Suomi vetelee puolta omaisuuttaan viikonloppuisin mökilleen ja toisinaan lappiin. Asuvat kaukana korven kätköissä kuoppaisten teiden päässä ja käyvät hurjat ruokaostoksensa halpamarketeista samalla kun lapsikatras möykkää mukana.


    • Anonyymi

      honta ee kaupunki auto, vähän ku ajais honda mankilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Puukotus koulussa Ylivieskassa

      Nuori puukottanut toista. Onko jollain tietoa mitä tapahtunut? https://www.kaleva.fi/nuori-puukotti-toista-nuorta-ylivieskan-kaisanieme/5438560
      Ylivieska
      98
      6547
    2. ILONA JAKONEN tuomittiin joulukuussa Etelä-Savon käräjäoikeuden päätöksellä 3 vuoden 8 kuukauden van

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009480846.html Ilona yritti surmata Äitinsä lyömällä veitsellä ja samalla istuen hänen päällään! Suomina
      Maailman menoa
      2
      2228
    3. Martina Muuttaa

      Mutta minne? Kertokaa landelle missä sijaitsee tämä upea erkkerillinen asunto.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      296
      1686
    4. Milloin sun

      rakkautesi viettää syntymäpäiväänsä?
      Ikävä
      60
      1162
    5. Suomi pulassa työttömien kanssa ? Kelan tuet pois !!

      https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/e0bf1770-a252-4d9f-8d78-6d74bbc5ca8b Ainut keino lopettaa tämä vuosia jatkunut pelleily on siirtää oikeasti s
      Maailman menoa
      286
      1161
    6. Random ehkä onnistuu

      siinä mitä yrittää.
      Ikävä
      156
      947
    7. Tankkauspalvelu Mustonen/Oulaisten kaupunki

      Nyt kaikki yrittäjät ja varsinkin koneyrittäjä ym: - tiesittekö että voitte käydä tankkaamassa Nesteellä Oulaisten kaupungin piikkiin polttoaineet jot
      Oulainen
      18
      909
    8. Farmi-tippuja Jade Nyström paljastaa - Loppukisassa ei puhtaat jauhot pussissa: "Mä itse tiesin..."

      Tätä et nähnyt tv:ssä. Yleisurheilija Jade Nyström oli kautta aikain Farmi Suomen nuorin kisaaja. Nyström tekee aikamoisia paljastuksia tippumisensa j
      Suomalaiset julkkikset
      9
      715
    9. Nainen, eikö se kerro jotain meidän tunteista

      että välillämme oli paljon jännitettä. Välillä pilkettä silmäkulmassa, välillä leikittelyä ja välillä pientä sanailua. Myös naurua ja ehkä itkuakin yk
      Ikävä
      38
      702
    Aihe