Aika moneen kauppaan tai palvelun jäseneksi liitytään omalla sähköpostiosoitteella. Uskon että moni kirjoittaa salasanaksi oman sähköpostinsa oikean salasanan. Niin ei saa tehdä! Keksikää oma salasana jokaiseen palveluun vaikka käyttäjätunnus onkin oma sähköposti. En ole huomannut, että ketään tietoturva-asiantuntijaa tämä olisi huolestuttanut, mikä on huolestuttavaa.
Käyttäjätunnuksena oma sähköposti, salasana ei sama
15
174
Vastaukset
- Anonyymi
Ainahan tästä on puhuttu ja moni asiantuntija on ottanut puheeksi tämän
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17766848T
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Helpottaa muistamista, kun käyttää joka paikassa samaa tunnusta ja salasanaa. Näin olen tehnyt jo pari kymmentä vuotta eikä koskaan ole ollut ongelmia.
- Anonyymi
Sama 6-merkkiä pitkä mullakin oli pitkään, jonka sain yliopiston laskentakeskukselta käyttöön joskus 80-luvun lopulla. Mutta sitten jotkut palvelut alkoi vaatimaan kaiken maailman erikokoisia kirjaimia, numeroita, merkkejä jne.
No sama tunnus mulla on edelleenkin kaikkialla, mutta isolla alkukirjaimella ja syntymävuosi numeroina ja täytteenä kaksi ruotsalaista ååta. On 12 merkkiä pitkä ja kelpaa kaikkialle. - Anonyymi
Ei vaan käyttää salasanapankkia. Tarvitsee muistaa vain yksi salasana joka avaa muut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan käyttää salasanapankkia. Tarvitsee muistaa vain yksi salasana joka avaa muut.
Eihän tuossa ole mitään järkeä, jos kaikki salasanat ovat nipussa yhden salasanan takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja josta sitten hakkerit näppärästi saa kaikki tunnuksesi kerralla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään järkeä, jos kaikki salasanat ovat nipussa yhden salasanan takana.
Onhan siinä kun ne on hyvin suojattu ja käytössä kaksivaiheinen tunnistautuminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä saa oikein salattuja auki..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se. Kun siitä nipusta löytää vielä kaikki palvelutkin suoraan missä salasanoja on käyttänyt.
Kun on yksi salasana omassa päässä, niin kukaan ei tiedä missä palveluissa sitä käytetään.
Lastpassit sun muut ovat idiooteille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se. Kun siitä nipusta löytää vielä kaikki palvelutkin suoraan missä salasanoja on käyttänyt.
Kun on yksi salasana omassa päässä, niin kukaan ei tiedä missä palveluissa sitä käytetään.
Lastpassit sun muut ovat idiooteille.Ne on viisaille:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on viisaille:)
Idiootti luulee olevansa viisas..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti luulee olevansa viisas..
En luule vaan olen:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En luule vaan olen:)
Vanha filosofinen ongelma kumpi on viisaampi.
Henkilö joka mieltää olevansa tyhmä vai henkilö joka ei sitä ymmärrä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha filosofinen ongelma kumpi on viisaampi.
Henkilö joka mieltää olevansa tyhmä vai henkilö joka ei sitä ymmärrä?Henkilö joka on viisas:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1347920- 595902
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813322Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73013Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101698Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2101660Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3361398Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351192Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931189Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321101