Näin juuri

Anonyymi-ap

19

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuten sanoin tuolla aiemmin... Minulla on paljon parempi sovellus ja nyt minusta tulee miljonääri....
      Minkä takia täällä on aina useita aloituksia samasta asiasta???

• Anonyymi

Koska tiesin että matkakortit siirtyy nettiin
      Siksihän se sovelluskin olisi tehty sovellusfirmassa
      Kato kaupungit omistaa yhtiön joka ostaa bussikyydit kaupunkeihin liikennöitsijöitä
      Sille olisin lisenssoinut tämän sovelluksen ei heitä kiinnostanut raha
      Että ole jo hiljaa ei kuule teidän alkoholinhuuruiset mielipiteet kiinnosta

• Anonyymi

Keskustellaan sitten kun minä vedän pullon Tapio viinaa mitä ei tule tapahtumaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustellaan sitten kun minä vedän pullon Tapio viinaa mitä ei tule tapahtumaan

Siinä jää skuppa inssit ja viini poliitikot toiseksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä jää skuppa inssit ja viini poliitikot toiseksi

Aletaan neuvoo asioissa ja miten on alkoholipolitiikka on haettu alkosta ja juotukin kaksin käsin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aletaan neuvoo asioissa ja miten on alkoholipolitiikka on haettu alkosta ja juotukin kaksin käsin

Muuta tehnytkään kuin juonut 1993-1998joka Lauantai ja kunnolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuta tehnytkään kuin juonut 1993-1998joka Lauantai ja kunnolla

Sillähän voi ylpeillä.

• Anonyymi

Ja mistä sinä tiedät vaikka tuleekin miljonääri ei ehkä sovellus tai varkaus yrityselämässä.mutta on sitä luotu 2 v verkostoa ympäri maailmaa 27 maata ja nyt sitten 9 .3 radiota ja omaa youtubea

• Anonyymi

Ilman kaupunkia Warkaus lehteä ilman poliitikkoja ja tukia.en tartte mitään enkä pyydä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman kaupunkia Warkaus lehteä ilman poliitikkoja ja tukia.en tartte mitään enkä pyydä

Jos menee joku osa alue vitulleen katsoo mikä meni ja tekee seuraavalla kerralla paremmin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos menee joku osa alue vitulleen katsoo mikä meni ja tekee seuraavalla kerralla paremmin

Ja mikä siinä on vikana jos ei ota eikä pyydä ketään messiin se on mun oma asia,tehkyyn kukin tavallaa mitä se mulle kuuluu enää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikä siinä on vikana jos ei ota eikä pyydä ketään messiin se on mun oma asia,tehkyyn kukin tavallaa mitä se mulle kuuluu enää

Itsehän warkaus lehdessä hekutatte omaa suljetun oven systeemiänne ei tartte luulla että koputellaan siihen

• Anonyymi

Ja turha kuvitella rikosilmoituksen huoli-ilmot ja muiden paskajuttujen jälkeen tein tammikuussa päätöksen en äänestä enkä osallistu mihinkään enkä tee mitään muutakaan
      Teen omaa juttua ihan muiden ihmisten kanssa. En teidän.

• Anonyymi

Se on mun valinta ja teillä oma valinnat jotka ei mulle kuulu eikä asiat

• Anonyymi

En minäkään äänestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin. Miksi siitä sitten jauhat tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun asiat ei oo vjeskulle kuuluneet ikinä.

• Anonyymi

Ei kiinnosta

• Anonyymi

Ei kiinnosta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksinasumisen tukeminen lopetettava

Mukavuudenhaluiset köyhät haluavat asua kalliisti yksin. No ei se mitään, jos maksavat itse asumisensa. Mutta kun eivät. Kun lopetetaan asumistukie
      Maailman menoa
      506
      2855
    2. Sara Chafak Rikkaat ja rahattomat -ohjelmassa

Verotuksessa tulot olleet melko maltillisia edellisinä vuosina ja sitten tullaan rikkaina telkkariin esiintymään. Puoliso Jeffrey Lawman ei ole ollut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1492
    3. 3 vuotias lapsi jätettiin yksin Espoon Friisilän päiväkodin pihalle.

Hoitohenkilökunta oli häipynyt ja lapsi yksin leikkimässä hiekkalaatikolla. Vanhemmat olivat hakeneet sovitusti lapsensa ennen viittä ja päiväkoti oli
      Yhteiskunta
      47
      1023
    4. Jo toinen ei-koti! Päivi Lipponen ei kutsu Maria Veitolaa Paavo Lipposen kanssa jakamaansa kotiin

No jopas...! Päivi Lipponen asuu puolisonsa Paavo Lipposen kanssa Helsingin Töölössä. Hän ei kutsu Maria Veitolaa yökylään Helsingin kotiin, vaan Porv
      Suomalaiset julkkikset
      46
      924
    5. Andy McCoy heittää hurjan väitteen "heponisti"-elämästään: "Levy-yhtiö toi sulle kamaa, että sä..."

Ohhoh… Rock-legenda Andy McCoy avautuu huumeiden käytöstään ja esittääkin aikamoisia väitteitä. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/andy-mccoy-h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      899
    6. Mitä haluaisit

Sanoa kaipaamallesi neiti- ihmiselle, juuri nyt?
      Ikävä
      74
      858
    7. Martina IG:ssä pitää rotikoita vapaana metsässä, vaikka lakisääteinen kiinnipitoaika on alkanut

Ja naisella jo aiempi tuomio metsästyslain rikkomisesta! Martina kuvaa videolla vapaana juoksevia koiria ja selittää "nää nauttii, on kyl iha mielentö
      Kotimaiset julkkisjuorut
      307
      851
    8. Tiedäthän nainen sen

Että sun ei tarvi tehdä mitään ylimääräistä. Olet täydellinen ja rakastan sinua. Mikään ei muuta tunteitani sinuun.
      Ikävä
      39
      832
    9. Mikä ihastuksesi kohteessa on kuumaa

Mikä saa haluamaan juuri häntä? Ole rehellinen.. Kukaan ei saa tietää👀
      Ikävä
      37
      773
    10. Mutta sinä et pidä minusta

Olisi mukava tietää että mitä sinulle kuuluu.
      Ikävä
      37
      659
    Aihe