On kyllä siistii, ku Tapani on täällä! Mutta ihmetyttää miksi tänne muutti?
Miksi Tapani Kansa valitsi Iin?
15
1338
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin mitä ite porisin Tapsan kans tuolla hiihtoladulla, kehui Iin rauhallisuutta ja mukavia ihmisiä.
- Anonyymi
Höpö höpö. Tätä kakkaa olette jauhaneet vuosikaudet. Teille nauretaan joka paikassa.
- Anonyymi
Mitää? Herra Kansa asuu mun naapurissa IISSÄ! Kai mää sitten nään harhoja..
- Anonyymi
Onko se joka soittaa täysillä pikkutunneille ja uhkaa tappaa akkansa
- Anonyymi
Hän asuu Kotkassa. Lopettakaa jo tuo jauhanta.
- Anonyymi
Tv2 nyt! Tapani Kansa mainitsee Iin. Kehuu nykyistä kotikuntaansa.
Kiitti Tapsa, sä oot tosi master!!!!! - Anonyymi
heipä hei olen uusi täällä faisbuugissa! näin shellillä tapani kansan iisä!
tv,anja - Anonyymi
Tapaniii
- Anonyymi
Tapani on puuhaamassa come backia!
- Anonyymi
Kirkkomaalle se vanhus jo joutaa.
- Anonyymi
Komea Tapani on Iin kunniakansalainen! Ymmärsin että on muuttanut Heinäläntieltä uuteen osoitteeseen?
Onko tietoa kellään? Illinsaaressa nähty usein koiransa kanssa lenkillä.. - Anonyymi
Me vanhemmat stadilaiset digataan luontoa ja rauhaa myös. Tapsa parhaita suomalaisia iskelmän saralla jo vuosikymmenien ajan maestro itse.
- Anonyymi
hienoa tapani kiva kun olet täällä iissä. nostin sinulle kättä kun olit kävelyllä. hymyilit kivasti! tv. SIRPA
- Anonyymi
Säälittävältä kuulostaa olla hauskin iiläinen
- Anonyymi
R.I.P Komea mestari! Liputamme heinäläntiellä puolitangossa.
Putosin polvilleni, kun kuulin että Iin suuri nero on poissa:(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4663664Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152726Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2762114Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4431988Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841344- 1561251
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631108- 791025
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411008- 56999