On kyllä siistii, ku Tapani on täällä! Mutta ihmetyttää miksi tänne muutti?
Vastaukset 16
- Anonyymi
Ainakin mitä ite porisin Tapsan kans tuolla hiihtoladulla, kehui Iin rauhallisuutta ja mukavia ihmisiä.
- Anonyymi
Höpö höpö. Tätä kakkaa olette jauhaneet vuosikaudet. Teille nauretaan joka paikassa.
- Anonyymi
Mitää? Herra Kansa asuu mun naapurissa IISSÄ! Kai mää sitten nään harhoja..
- Anonyymi
Onko se joka soittaa täysillä pikkutunneille ja uhkaa tappaa akkansa
- Anonyymi
Hän asuu Kotkassa. Lopettakaa jo tuo jauhanta.
- Anonyymi
Tv2 nyt! Tapani Kansa mainitsee Iin. Kehuu nykyistä kotikuntaansa.
Kiitti Tapsa, sä oot tosi master!!!!! - Anonyymi
heipä hei olen uusi täällä faisbuugissa! näin shellillä tapani kansan iisä!
tv,anja - Anonyymi
Tapaniii
- Anonyymi
Tapani on puuhaamassa come backia!
- Anonyymi
Kirkkomaalle se vanhus jo joutaa.
- Anonyymi
Komea Tapani on Iin kunniakansalainen! Ymmärsin että on muuttanut Heinäläntieltä uuteen osoitteeseen?
Onko tietoa kellään? Illinsaaressa nähty usein koiransa kanssa lenkillä.. - Anonyymi
Me vanhemmat stadilaiset digataan luontoa ja rauhaa myös. Tapsa parhaita suomalaisia iskelmän saralla jo vuosikymmenien ajan maestro itse.
- Anonyymi
hienoa tapani kiva kun olet täällä iissä. nostin sinulle kättä kun olit kävelyllä. hymyilit kivasti! tv. SIRPA
- Anonyymi
Säälittävältä kuulostaa olla hauskin iiläinen
- Anonyymi
R.I.P Komea mestari! Liputamme heinäläntiellä puolitangossa.
Putosin polvilleni, kun kuulin että Iin suuri nero on poissa:( - Anonyymi
Olette kyllä ihan sairaita kaikki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231291
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411199Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2331101Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain611062Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,57956- 63871
- 83851
- 65657
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S30600- 39555
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14530- 32509
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28509- 28490
- 29459
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39455- 49427
- 24427
- 52418
Olet komea ja kaikkea
En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o19409