On kyllä siistii, ku Tapani on täällä! Mutta ihmetyttää miksi tänne muutti?
Miksi Tapani Kansa valitsi Iin?
16
1493
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin mitä ite porisin Tapsan kans tuolla hiihtoladulla, kehui Iin rauhallisuutta ja mukavia ihmisiä.
- Anonyymi
Höpö höpö. Tätä kakkaa olette jauhaneet vuosikaudet. Teille nauretaan joka paikassa.
- Anonyymi
Mitää? Herra Kansa asuu mun naapurissa IISSÄ! Kai mää sitten nään harhoja..
- Anonyymi
Onko se joka soittaa täysillä pikkutunneille ja uhkaa tappaa akkansa
- Anonyymi
Hän asuu Kotkassa. Lopettakaa jo tuo jauhanta.
- Anonyymi
Tv2 nyt! Tapani Kansa mainitsee Iin. Kehuu nykyistä kotikuntaansa.
Kiitti Tapsa, sä oot tosi master!!!!! - Anonyymi
heipä hei olen uusi täällä faisbuugissa! näin shellillä tapani kansan iisä!
tv,anja - Anonyymi
Tapaniii
- Anonyymi
Tapani on puuhaamassa come backia!
- Anonyymi
Kirkkomaalle se vanhus jo joutaa.
- Anonyymi
Komea Tapani on Iin kunniakansalainen! Ymmärsin että on muuttanut Heinäläntieltä uuteen osoitteeseen?
Onko tietoa kellään? Illinsaaressa nähty usein koiransa kanssa lenkillä.. - Anonyymi
Me vanhemmat stadilaiset digataan luontoa ja rauhaa myös. Tapsa parhaita suomalaisia iskelmän saralla jo vuosikymmenien ajan maestro itse.
- Anonyymi
hienoa tapani kiva kun olet täällä iissä. nostin sinulle kättä kun olit kävelyllä. hymyilit kivasti! tv. SIRPA
- Anonyymi
Säälittävältä kuulostaa olla hauskin iiläinen
- Anonyymi
R.I.P Komea mestari! Liputamme heinäläntiellä puolitangossa.
Putosin polvilleni, kun kuulin että Iin suuri nero on poissa:( - Anonyymi
Olette kyllä ihan sairaita kaikki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984