Mustan miehen kirous

Anonyymi-ap

11

1894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hiili palaa Lopella

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­N­­y­­m­­f­­o­­­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177671214

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      MIksi Timo Heinonen edelleen pitää punavihreiden kanssa yhteisiä vaalitilaisuuksia, nyt mukaan vielä tullut punavihreä kansanedustaja Soinikoski Hämeenlinnasta, Filatovin ja Pekosen lisäksi. Luuleko Heinonen tosiaan, että saa edes suunvuoroa noissa naiskekkereissä ja jos saa jotain , niin saa olla äänessä vain yhden neljäsosan ajasta, kun muu aika kolme neljäsosaa tilaisuudesta kuullaan punavihreitä vasemmistolaisia satuja. Ei mene järkeen tuollainen vaalitilaisuus , miksi antaa punavasemmistolle selvä etulyönti. Hyväksyykö kokoomuksen johto tuollaisen ?

      • Anonyymi

        Heinonen hiljalleen pehmittää vasemmistoa metsäratahankkeen taakse.Aamupostissa hän vastustaa muka hanketta henkeen ja vereen,mutta se on pelkkää soopaa.Metsäratahankkeen suurin puolustaja on nimenomaan kokoomus.Jos kokoomuksesta tulee pääministeripuolue niin totuus tuodaan nopeasti esiin.Näinhän on palavereissa jo sovittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heinonen hiljalleen pehmittää vasemmistoa metsäratahankkeen taakse.Aamupostissa hän vastustaa muka hanketta henkeen ja vereen,mutta se on pelkkää soopaa.Metsäratahankkeen suurin puolustaja on nimenomaan kokoomus.Jos kokoomuksesta tulee pääministeripuolue niin totuus tuodaan nopeasti esiin.Näinhän on palavereissa jo sovittu.

        Tämä. Esiinnytään vastustajana ja kun aika on, kannatetaan. Sama on edessä seuraavan EU-tukipaketin kanssa, pankit huojuu jo.


    • Anonyymi

      Näitä miehiä panevat naiset täytyy lähettää niiden nekrujen mukana Afrikkaan.

      • Anonyymi

        Sustahan tulis sinkku samantien.


    • Anonyymi

      Mikähän tätä sisäsiittoista kuntaa vaivaa?

      • Anonyymi

        Kansanedustaja, jolla natsaa kivasti, kun saa perintökello kädessä painaa raippaa köyhille ja sairaille.


    • Anonyymi

      Ketjun aloittajalle mietittävää: mustat kassit yhteen hakkaa, pohjaan asti varsi pukkaa...mitähän tuokin tarkoittaa...

      • Anonyymi

        Pajeetit eli hiekkanekrut hakkaa ja polttaa ikävästi. Heidän tekosiaan euroopassa.

        Happohyökkäykset
        Puukotukset
        Raiskaukset
        Murhat
        Terroristiset teot
        Alaikäisten naisten hyväksikäyttö


        Afrikan mustat miehet taas syö koiran ja välillä ihmisen lihaa, heillä on lyhyt pinna ja alykkyys osa-määrä (IQ) 60-80 väliltä. Etelä Afrikka on yksi maailman raiskaus ja murha pääkaupungeista. Ihmisillä on siellä, jopa isoissa kaupugeissa sähköt katki 4-12 tuntia päivästä, koska on niin korruptoitunut maa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe