Se on aina väärin "hakata" jonkun tietoisuutta

Anonyymi-ap

Ja viedä väkisin energiaa ja muuta väkisin. Tai kostaa väärälle, tai syyttä aiheetta ja "hakata" omat tai porukan syytökset vain perusteena. Siitä rangaistaan aina. Kunnioittakaa muiden tietoisuuksia, energioita ja ajatuksia, älkääkä tänne kostako. Yksityishenkilön harjoittama muiden kuuntelu, ja luvaton katselu, vaikka vain telepatialla, tai elektroniikalla, on aina väärin ja rangaistava teko. Vain poliisilla on nämä oikeudet, ja siihenkin täytyy olla syy. Jääviys otetaan myös huomioon. Tämä on Sumi, ei Venäjä tai mafia-alue. Uskon että myös energialla, tietoisuuksilla tehdyt vökivallat, varastamiset ja yksityisyyden loukkaukset, tiedon hyödyntäminen, että henkilöt jäävät vielä kiinni ja saavat rangaistuksen. Minun tapauksessa täysin sadistisesta toiminnasta

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikka nauravat päin naamaa, niin poliisille näistä tieto on välitetty. Ja suoraan krp:lle. Kannattaa varmaan jo lopettaa.

• Anonyymi

Että siellä olette käsittelyssä, kostoineen. Ja asiat mitä ootte puhunut niin voin kertoa että asioita olen puhunut itse koko elämältä. Heippa ja paljon sitä tsemppiä! 🙂

• Anonyymi

Olen tuon kaiken uhri.

• Anonyymi

Moni unohtaa on olemassa Karman laki!

• Anonyymi

Joo ei ole karma lopareita ottanut, josko liittyy jonkun omissa harhoissa surraavan miehen näkemyksiin todellisuudesta

• Anonyymi

Ne on hankalia ne tasavveroiset tilantee. Nih

• Anonyymi

Niin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3208
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1790
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe