Ja viedä väkisin energiaa ja muuta väkisin. Tai kostaa väärälle, tai syyttä aiheetta ja "hakata" omat tai porukan syytökset vain perusteena. Siitä rangaistaan aina. Kunnioittakaa muiden tietoisuuksia, energioita ja ajatuksia, älkääkä tänne kostako. Yksityishenkilön harjoittama muiden kuuntelu, ja luvaton katselu, vaikka vain telepatialla, tai elektroniikalla, on aina väärin ja rangaistava teko. Vain poliisilla on nämä oikeudet, ja siihenkin täytyy olla syy. Jääviys otetaan myös huomioon. Tämä on Sumi, ei Venäjä tai mafia-alue. Uskon että myös energialla, tietoisuuksilla tehdyt vökivallat, varastamiset ja yksityisyyden loukkaukset, tiedon hyödyntäminen, että henkilöt jäävät vielä kiinni ja saavat rangaistuksen. Minun tapauksessa täysin sadistisesta toiminnasta
Se on aina väärin "hakata" jonkun tietoisuutta
Anonyymi-ap
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka nauravat päin naamaa, niin poliisille näistä tieto on välitetty. Ja suoraan krp:lle. Kannattaa varmaan jo lopettaa.
- Anonyymi
Että siellä olette käsittelyssä, kostoineen. Ja asiat mitä ootte puhunut niin voin kertoa että asioita olen puhunut itse koko elämältä. Heippa ja paljon sitä tsemppiä! 🙂
- Anonyymi
Olen tuon kaiken uhri.
- Anonyymi
Moni unohtaa on olemassa Karman laki!
- Anonyymi
Joo ei ole karma lopareita ottanut, josko liittyy jonkun omissa harhoissa surraavan miehen näkemyksiin todellisuudesta
- Anonyymi
Ne on hankalia ne tasavveroiset tilantee. Nih
- Anonyymi
Niin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628