Vialliset rekisterikohteet ja järjestelmäroska

Anonyymi-ap

Ensinmainittuja yli 200, "roskaa" yli 6 gb. Miten siivota roska ja kunnostaa rekisterit ? Löytyykö ilmaisohjelmia, sillä asennettu torjuntaohjelma tarjoaa vain maksullista versiota.

37

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaisi kääntyä Microsoftin puoleen tai muuten saatat joutua uudelleenasennukseen.

      • Anonyymi

        Windows täyttyy aina tauhkasta!

        Ccleaner on ilmainen!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Rekisteriä ei pidä siivota..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rekisteriä ei pidä siivota..

        Ei, jos haluaa pitää koneen hitaana ja kovalevyn täytenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, jos haluaa pitää koneen hitaana ja kovalevyn täytenä.

        Jos haluaa pitää nopeana..


    • Anonyymi

      Windowsissa on oma työkalu turhien tiedostojen poistoon.

      • Anonyymi

        Se on aika tehoton työkalu.


      • Anonyymi

        Clean Up ?


      • Anonyymi

        PS5 on pelikone!


    • Anonyymi

      Tässä Freeware: Hi-Bit Uninstaller.
      Siivoaa esim. rekisterin, turhat (Junk Files), tyhjät kansiot jne...
      Minulla toiminut hyvin kasissa ja kympissä.

      • Anonyymi

        Kuuluu sarjaan humpuukiohjelmia joista ei tiedä mitä ne tekevät ja mitä tietoja keräävät käyttäjästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluu sarjaan humpuukiohjelmia joista ei tiedä mitä ne tekevät ja mitä tietoja keräävät käyttäjästä.

        Tämä "humpuukiohjelma" on toiminut hyvin ja nopeuttaa konetta.
        Tuskinpa kerää enempää tietoja käyttäjästä kuin mitä Microsoft kerää.
        Netistä kyllä löytyy tietoja jos ohjelma on kyseenalainen, ainakaan tästä ohjelmasta en ole löytänyt haittoja.
        Kannatta muistaa jos on noijainen että nettiin ei kannata mennä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluu sarjaan humpuukiohjelmia joista ei tiedä mitä ne tekevät ja mitä tietoja keräävät käyttäjästä.

        Hei! Tässä lisää "humpuukiohjelmia" joilla mun koneet toimii nopeasti, ei siis siirappia.
        Privacy Eraser
        Reg Seeker
        PrivaZer
        AdwCleaner
        Glary Utilities
        CleanMgr+
        Olen käyttänyt näitä useasti vuosien varrella ja en tiedä mitä tietoja keräävät, ei ainakaan ole koskaan tullut mitään haittailmoitusta jostakin keräyksestä joten jatkan näiden "humpuukiohjelmien" käyttöä ja olen tyytyväinen nopeisiin koneisiin joita käytän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Tässä lisää "humpuukiohjelmia" joilla mun koneet toimii nopeasti, ei siis siirappia.
        Privacy Eraser
        Reg Seeker
        PrivaZer
        AdwCleaner
        Glary Utilities
        CleanMgr
        Olen käyttänyt näitä useasti vuosien varrella ja en tiedä mitä tietoja keräävät, ei ainakaan ole koskaan tullut mitään haittailmoitusta jostakin keräyksestä joten jatkan näiden "humpuukiohjelmien" käyttöä ja olen tyytyväinen nopeisiin koneisiin joita käytän.

        Ei ne konetta nopeuta:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne konetta nopeuta:D

        Ei tietenkään, mutta koneen käyttöä nopeuttaa ja sen takia on hyvä että löytyy "humpuukiohjelmia". Pääasia että on tyytyväinen nopeuteen konetta käyttäessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään, mutta koneen käyttöä nopeuttaa ja sen takia on hyvä että löytyy "humpuukiohjelmia". Pääasia että on tyytyväinen nopeuteen konetta käyttäessä.

        Ei nopeuta ollenkaan:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluu sarjaan humpuukiohjelmia joista ei tiedä mitä ne tekevät ja mitä tietoja keräävät käyttäjästä.

        Ei windowsia saa nopeaksi millään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluu sarjaan humpuukiohjelmia joista ei tiedä mitä ne tekevät ja mitä tietoja keräävät käyttäjästä.

        Itse kuulut humpuukkiin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kumpaakaan ei tarvita. Niistä on vain haittaa. Ainoastaan turhien tiedostojen poisto on jossainmäärin hyödyllistä.


      • Anonyymi

        MS ei tykkää siittä koska se siivoo vakoiluakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaakaan ei tarvita. Niistä on vain haittaa. Ainoastaan turhien tiedostojen poisto on jossainmäärin hyödyllistä.

        "Niistä on vain haittaa"
        Voitko kertoa mitä haittaa?
        Vai onko vain luulotautia?


      • Anonyymi

        Hei tässä vielä yks "humpuukiohjelma" joka nopeuttaa koneen käyttöä.
        https://www.kurtzimmermann.com/hdcleanerext_en.html
        Minulla toiminut erinomaisesti, toki epäilijät ajelkoon siirappikoneilla.
        Jokainen valitsee tietenkin itse haluaako nopeuttaa konetta käytössä vai ei!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei tässä vielä yks "humpuukiohjelma" joka nopeuttaa koneen käyttöä.
        https://www.kurtzimmermann.com/hdcleanerext_en.html
        Minulla toiminut erinomaisesti, toki epäilijät ajelkoon siirappikoneilla.
        Jokainen valitsee tietenkin itse haluaako nopeuttaa konetta käytössä vai ei!

        Ei nopeuta yhtään:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niistä on vain haittaa"
        Voitko kertoa mitä haittaa?
        Vai onko vain luulotautia?

        Järjestelmä voi mennä sekaisin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjestelmä voi mennä sekaisin..

        Miten voi mennä sekaisin?
        Kerro mielellään.
        Itse olen eläkeläinen ja olen käyttänyt monen monta vuotta "humpuukiohjelmia" ja ei ole minun koneet seonneet vaan päinvastoin koneiden käyttö on nopeutunut,
        Esim. kun avaat nettiselaimen niin usein kestää montakin sekunttia (jopa5 sekunttia) ennenkuin selain avautuu, mutta kun putsaan "humpuukiohjelmilla" niin selaimet avautuu sekunnissa.
        Tämä vaan yks esimerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nopeuta yhtään:)

        winukka 8-11 mallit hidastivat järjestelmän toimintaa radikaalisti. nyt näillä laiittella toimiessa aika kuluu odotteluun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi mennä sekaisin?
        Kerro mielellään.
        Itse olen eläkeläinen ja olen käyttänyt monen monta vuotta "humpuukiohjelmia" ja ei ole minun koneet seonneet vaan päinvastoin koneiden käyttö on nopeutunut,
        Esim. kun avaat nettiselaimen niin usein kestää montakin sekunttia (jopa5 sekunttia) ennenkuin selain avautuu, mutta kun putsaan "humpuukiohjelmilla" niin selaimet avautuu sekunnissa.
        Tämä vaan yks esimerkki.

        Yksinkertaista. Rekisteriä ei pidä siivota..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        winukka 8-11 mallit hidastivat järjestelmän toimintaa radikaalisti. nyt näillä laiittella toimiessa aika kuluu odotteluun

        Voitko täsmentää mitä tarkoitat "winukka 8-11 mallit?
        Minulla ainakin vanha MSI, Win8.1 on tosi nopea, ei kulu aikaa mihinkään odotteluun,prossu on 3,4 gigaHz ja RAM vain 8 Gigaa mutta kaikki toimii "salamannopeasti"....tyytyväinen minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertaista. Rekisteriä ei pidä siivota..

        "Rekisteriä ei pidä siivota"
        Miksi ei pidä siivota? Siellähän on paljon turhia merkintöjä mitkä ei johda minnekään, miksi turhia rekisterimerkintöjä ei
        "pidä siivota"?
        Kerrotko nyt miksi ei pidä turhia siivota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Rekisteriä ei pidä siivota"
        Miksi ei pidä siivota? Siellähän on paljon turhia merkintöjä mitkä ei johda minnekään, miksi turhia rekisterimerkintöjä ei
        "pidä siivota"?
        Kerrotko nyt miksi ei pidä turhia siivota?

        Se sotkee järjestelmää ja on täysin tarpeetonta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sotkee järjestelmää ja on täysin tarpeetonta..

        Ei ole sotkenut minun koneiden järjestelmiä ja mitä vähemmän merkintöjä koneissa, sitä parempi. Toki se hyöty voi olla vain pari sekuntia nopeammin käyttää konetta mutta se riittää minulle koska haluan trimmata konetta.
        Muut ajelkoon siirappikoneilla, kukin tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sotkenut minun koneiden järjestelmiä ja mitä vähemmän merkintöjä koneissa, sitä parempi. Toki se hyöty voi olla vain pari sekuntia nopeammin käyttää konetta mutta se riittää minulle koska haluan trimmata konetta.
        Muut ajelkoon siirappikoneilla, kukin tavallaan.

        Kyllä se sotkee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaakaan ei tarvita. Niistä on vain haittaa. Ainoastaan turhien tiedostojen poisto on jossainmäärin hyödyllistä.

        Minä olen käyttänyt noita kumpaakin jo vuosia, eikä mitään ongelmia ole ilmaantunut. Toki tuota jälkimmäistä rekisterin eheyttäjää harvemmin, koska sitä ei tarvita kovin useinkaan.

        Varsinkin format factory formaatin muunto-ohjelma jättää aina runsaasti turhia rekisterimerkintöjä, jotka lähtevät juuri tuolla ensin mainitulla ohjelmalla pois!

        Suosittelen -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen käyttänyt noita kumpaakin jo vuosia, eikä mitään ongelmia ole ilmaantunut. Toki tuota jälkimmäistä rekisterin eheyttäjää harvemmin, koska sitä ei tarvita kovin useinkaan.

        Varsinkin format factory formaatin muunto-ohjelma jättää aina runsaasti turhia rekisterimerkintöjä, jotka lähtevät juuri tuolla ensin mainitulla ohjelmalla pois!

        Suosittelen -

        Kyllä ongelmia on.-.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi mennä sekaisin?
        Kerro mielellään.
        Itse olen eläkeläinen ja olen käyttänyt monen monta vuotta "humpuukiohjelmia" ja ei ole minun koneet seonneet vaan päinvastoin koneiden käyttö on nopeutunut,
        Esim. kun avaat nettiselaimen niin usein kestää montakin sekunttia (jopa5 sekunttia) ennenkuin selain avautuu, mutta kun putsaan "humpuukiohjelmilla" niin selaimet avautuu sekunnissa.
        Tämä vaan yks esimerkki.

        Windows sekoaa aina!


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe