Ensinmainittuja yli 200, "roskaa" yli 6 gb. Miten siivota roska ja kunnostaa rekisterit ? Löytyykö ilmaisohjelmia, sillä asennettu torjuntaohjelma tarjoaa vain maksullista versiota.
Vialliset rekisterikohteet ja järjestelmäroska
38
1062
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisi kääntyä Microsoftin puoleen tai muuten saatat joutua uudelleenasennukseen.
- Anonyymi
Windows täyttyy aina tauhkasta!
Ccleaner on ilmainen! - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17767283K
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tuossahan on niitä koko joukko rekisterin siivoukseen:
https://www.majorgeeks.com/mg/sortdate/registry.html- Anonyymi
Rekisteriä ei pidä siivota..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rekisteriä ei pidä siivota..
Ei, jos haluaa pitää koneen hitaana ja kovalevyn täytenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, jos haluaa pitää koneen hitaana ja kovalevyn täytenä.
Jos haluaa pitää nopeana..
- Anonyymi
Windowsissa on oma työkalu turhien tiedostojen poistoon.
- Anonyymi
Se on aika tehoton työkalu.
- Anonyymi
Clean Up ?
- Anonyymi
PS5 on pelikone!
- Anonyymi
Tässä Freeware: Hi-Bit Uninstaller.
Siivoaa esim. rekisterin, turhat (Junk Files), tyhjät kansiot jne...
Minulla toiminut hyvin kasissa ja kympissä.- Anonyymi
Kuuluu sarjaan humpuukiohjelmia joista ei tiedä mitä ne tekevät ja mitä tietoja keräävät käyttäjästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluu sarjaan humpuukiohjelmia joista ei tiedä mitä ne tekevät ja mitä tietoja keräävät käyttäjästä.
Tämä "humpuukiohjelma" on toiminut hyvin ja nopeuttaa konetta.
Tuskinpa kerää enempää tietoja käyttäjästä kuin mitä Microsoft kerää.
Netistä kyllä löytyy tietoja jos ohjelma on kyseenalainen, ainakaan tästä ohjelmasta en ole löytänyt haittoja.
Kannatta muistaa jos on noijainen että nettiin ei kannata mennä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei! Tässä lisää "humpuukiohjelmia" joilla mun koneet toimii nopeasti, ei siis siirappia.
Privacy Eraser
Reg Seeker
PrivaZer
AdwCleaner
Glary Utilities
CleanMgr+
Olen käyttänyt näitä useasti vuosien varrella ja en tiedä mitä tietoja keräävät, ei ainakaan ole koskaan tullut mitään haittailmoitusta jostakin keräyksestä joten jatkan näiden "humpuukiohjelmien" käyttöä ja olen tyytyväinen nopeisiin koneisiin joita käytän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei! Tässä lisää "humpuukiohjelmia" joilla mun koneet toimii nopeasti, ei siis siirappia.
Privacy Eraser
Reg Seeker
PrivaZer
AdwCleaner
Glary Utilities
CleanMgr
Olen käyttänyt näitä useasti vuosien varrella ja en tiedä mitä tietoja keräävät, ei ainakaan ole koskaan tullut mitään haittailmoitusta jostakin keräyksestä joten jatkan näiden "humpuukiohjelmien" käyttöä ja olen tyytyväinen nopeisiin koneisiin joita käytän.Ei ne konetta nopeuta:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne konetta nopeuta:D
Ei tietenkään, mutta koneen käyttöä nopeuttaa ja sen takia on hyvä että löytyy "humpuukiohjelmia". Pääasia että on tyytyväinen nopeuteen konetta käyttäessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta koneen käyttöä nopeuttaa ja sen takia on hyvä että löytyy "humpuukiohjelmia". Pääasia että on tyytyväinen nopeuteen konetta käyttäessä.
Ei nopeuta ollenkaan:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei windowsia saa nopeaksi millään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kuulut humpuukkiin.
- Anonyymi
Ccleaner lienee helpoin, muta on myös varta vasten siiehn tehtyjä ohjelmia.
https://www.eusing.com/free_registry_cleaner/registry_cleaner.htm
https://www.eusing.com/free_registry_defrag/registry_defrag.htm
Ensin on rekisterin siivoukseen ja tuo jälkimmäinen sen eheytykseen. Sitä ei kovin usein kuitenkaan tarvitse.- Anonyymi
Kumpaakaan ei tarvita. Niistä on vain haittaa. Ainoastaan turhien tiedostojen poisto on jossainmäärin hyödyllistä.
- Anonyymi
MS ei tykkää siittä koska se siivoo vakoiluakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaakaan ei tarvita. Niistä on vain haittaa. Ainoastaan turhien tiedostojen poisto on jossainmäärin hyödyllistä.
"Niistä on vain haittaa"
Voitko kertoa mitä haittaa?
Vai onko vain luulotautia? - Anonyymi
Hei tässä vielä yks "humpuukiohjelma" joka nopeuttaa koneen käyttöä.
https://www.kurtzimmermann.com/hdcleanerext_en.html
Minulla toiminut erinomaisesti, toki epäilijät ajelkoon siirappikoneilla.
Jokainen valitsee tietenkin itse haluaako nopeuttaa konetta käytössä vai ei! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei tässä vielä yks "humpuukiohjelma" joka nopeuttaa koneen käyttöä.
https://www.kurtzimmermann.com/hdcleanerext_en.html
Minulla toiminut erinomaisesti, toki epäilijät ajelkoon siirappikoneilla.
Jokainen valitsee tietenkin itse haluaako nopeuttaa konetta käytössä vai ei!Ei nopeuta yhtään:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Niistä on vain haittaa"
Voitko kertoa mitä haittaa?
Vai onko vain luulotautia?Järjestelmä voi mennä sekaisin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjestelmä voi mennä sekaisin..
Miten voi mennä sekaisin?
Kerro mielellään.
Itse olen eläkeläinen ja olen käyttänyt monen monta vuotta "humpuukiohjelmia" ja ei ole minun koneet seonneet vaan päinvastoin koneiden käyttö on nopeutunut,
Esim. kun avaat nettiselaimen niin usein kestää montakin sekunttia (jopa5 sekunttia) ennenkuin selain avautuu, mutta kun putsaan "humpuukiohjelmilla" niin selaimet avautuu sekunnissa.
Tämä vaan yks esimerkki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nopeuta yhtään:)
winukka 8-11 mallit hidastivat järjestelmän toimintaa radikaalisti. nyt näillä laiittella toimiessa aika kuluu odotteluun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mielellään.
Itse olen eläkeläinen ja olen käyttänyt monen monta vuotta "humpuukiohjelmia" ja ei ole minun koneet seonneet vaan päinvastoin koneiden käyttö on nopeutunut,
Esim. kun avaat nettiselaimen niin usein kestää montakin sekunttia (jopa5 sekunttia) ennenkuin selain avautuu, mutta kun putsaan "humpuukiohjelmilla" niin selaimet avautuu sekunnissa.
Tämä vaan yks esimerkki.Yksinkertaista. Rekisteriä ei pidä siivota..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
winukka 8-11 mallit hidastivat järjestelmän toimintaa radikaalisti. nyt näillä laiittella toimiessa aika kuluu odotteluun
Voitko täsmentää mitä tarkoitat "winukka 8-11 mallit?
Minulla ainakin vanha MSI, Win8.1 on tosi nopea, ei kulu aikaa mihinkään odotteluun,prossu on 3,4 gigaHz ja RAM vain 8 Gigaa mutta kaikki toimii "salamannopeasti"....tyytyväinen minä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinkertaista. Rekisteriä ei pidä siivota..
"Rekisteriä ei pidä siivota"
Miksi ei pidä siivota? Siellähän on paljon turhia merkintöjä mitkä ei johda minnekään, miksi turhia rekisterimerkintöjä ei
"pidä siivota"?
Kerrotko nyt miksi ei pidä turhia siivota? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Rekisteriä ei pidä siivota"
Miksi ei pidä siivota? Siellähän on paljon turhia merkintöjä mitkä ei johda minnekään, miksi turhia rekisterimerkintöjä ei
"pidä siivota"?
Kerrotko nyt miksi ei pidä turhia siivota?Se sotkee järjestelmää ja on täysin tarpeetonta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se sotkee järjestelmää ja on täysin tarpeetonta..
Ei ole sotkenut minun koneiden järjestelmiä ja mitä vähemmän merkintöjä koneissa, sitä parempi. Toki se hyöty voi olla vain pari sekuntia nopeammin käyttää konetta mutta se riittää minulle koska haluan trimmata konetta.
Muut ajelkoon siirappikoneilla, kukin tavallaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sotkenut minun koneiden järjestelmiä ja mitä vähemmän merkintöjä koneissa, sitä parempi. Toki se hyöty voi olla vain pari sekuntia nopeammin käyttää konetta mutta se riittää minulle koska haluan trimmata konetta.
Muut ajelkoon siirappikoneilla, kukin tavallaan.Kyllä se sotkee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen käyttänyt noita kumpaakin jo vuosia, eikä mitään ongelmia ole ilmaantunut. Toki tuota jälkimmäistä rekisterin eheyttäjää harvemmin, koska sitä ei tarvita kovin useinkaan.
Varsinkin format factory formaatin muunto-ohjelma jättää aina runsaasti turhia rekisterimerkintöjä, jotka lähtevät juuri tuolla ensin mainitulla ohjelmalla pois!
Suosittelen - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen käyttänyt noita kumpaakin jo vuosia, eikä mitään ongelmia ole ilmaantunut. Toki tuota jälkimmäistä rekisterin eheyttäjää harvemmin, koska sitä ei tarvita kovin useinkaan.
Varsinkin format factory formaatin muunto-ohjelma jättää aina runsaasti turhia rekisterimerkintöjä, jotka lähtevät juuri tuolla ensin mainitulla ohjelmalla pois!
Suosittelen -Kyllä ongelmia on.-.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mielellään.
Tämä vaan yks esimerkki.Windows sekoaa aina!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628