Haukkunut minua sinkut palstalla trolliksi ja väittänyt, että jään ikuisesti sinkuksi?
Onko joku kankaanpääläinen?
20
973
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä, kyllä varmasti jäät.
- Anonyymi
En jää!
- Anonyymi
helppoo se on täällä haukkua ku ei kukaa tiiä ketä se o.
- Anonyymi
Tuli vain yksi kankaanpääläinen mieleen, joka voisi kirjoittaa sellaista.
- Anonyymi
Sä oot jäänyt jo nyt sinkuksi, eikä tilanteesi tule sitä miksikään muuttumaan. Ja hyvä niin. Evoluutio ei toimisi oikein mikäli kaiken maailman sekopäät pääsisivät levittämään viallisia geenejään.
- Anonyymi
Kyllä mä löydän vielä tyttöystävän.
- Anonyymi
Jäät sinkuksi🥳
- Anonyymi
Sä et päätä sitä!
- Anonyymi
Sä et sitä päätä!
- Anonyymi
En jää sinkuksi!
- Anonyymi
päätänhän mie
- Anonyymi
Et!
- Anonyymi
Et jää sinkuksi usko nyt jo sinulla riittää yritystä ja se palkitaan
- Anonyymi
Uskon ja olin aikeissa lopettaa tänne kirjoittamisen ainakin siitä aiheesta.
- Anonyymi
Pitäisi laittaa kypärä pakko tänne..sakkoja jos ei käytetä kypärää..
- Anonyymi
Vanhat ämmät ajele ilman kypärää. Sit on huono juttu jos kaatuu henki pois tai aivovaurio..
- Anonyymi
Kyllä näin on...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näin on...
Eihän se ole Kaunis päässä.mut toisaalta täytyy ajatella omaa itteensä..
- Anonyymi
Pöyristyttävä väite, että sinä jäisit ikuiseksi sinkuksi, kateudella ei ole mitään rajaa.
- Anonyymi
et jää .kun rupeat homoks.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252588Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581943Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231886Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua201308Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3021203- 601023
- 2581013
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1161010- 53950
- 146923