Moi. Olisi veneessäni 2kpl kyseisiä koneita, ja mittareiden mukaan lämmöt n.100 astetta!! Toki luin manuaalista, että termarit aukeaa vasta97 asteessa ja mittarit perinteisiä ”viiksi” mittareita. Kysymys siis tarviiko olla huolissaan, vai antaaka mennä vaan? Impellirit ok ja vettä tulee pakoputkista. Lasermittarilla en kyllä saanut mitattua yli 80 asteen lämpöjä vaikka koitin tähdätä sinne minne sillä pääsi. Kiitos etukäteen tiedoista.
Volvo TAMD 63P
Anonyymi-ap
3
280
Vastaukset
- Anonyymi
Onko termostaatin arvo todellakin 97ast?
Tällaisia on myynnissä
Thermostat for Volvo Penta D4, D6, TAMD63, TAMD122 inboards
82 degrees celsius - Anonyymi
Juuri näin. Meridieselit käyvät yleensä 78-85C lämmöillä. Kyllä alkaa olee vainaat noi koneet, jos lämmöt 100. Pintaan, tarkasta ir mittarilla...
Jos on, niin lämmönvaihtimien putsaus, oikeat termostaatit paikalleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984