Sanon nyt tämän

Anonyymi-ap

Kyllä Suomen hiihtjillä pitäisi opettaa, että hiihtäessään kilpaa sitä kasvoja pitäisi vähän puhdistaa. Eräs suomalainen hiihtäjä kun hiihtää kilpaa, niin koko suualue ja nenä on liman/eritteen peitossa, että vana vain tippuu leukaperästä.
Sanon tämän vain kerran, kun mua niin hävettää ja tekee pahaa katsoa, kun mies hiihtää kuolaa valuen.

16

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nii i, samalla kun huoltaja antaa juomaa, niin pyyhkäisee suupielet mokomalta.

    • Anonyymi

      Olen huomannut saman asian.
      Yleensä sovitan ruokailun ja urheilun seuraamisen. Hiihtokilpailuja katsoessa menee ruokahalu räkänaamoja katsoessa.
      Krista Pärmäkoskella on sama vika.

      • Anonyymi

        On muuten ominainen ilmiö myös tällaiselle harrastehiihtäjälle.
        En ole kylläkään ongelmaksi kokenut asiaa.


    • Anonyymi

      No olipas taas oikein kommenttirykäisy. Oletan, että on hyväntahdon trolli; toivottavasti.

    • Anonyymi

      Kamalaa katsottavaa, kun aikusella miehellä roikuu leukaperässä 10 sentin kuolavana.
      Pitäisi olla joku kuolakoppa leuassa.

    • Anonyymi

      Kamalaa katsottavaa koko hiihto ja urheilu yleensäkin. Kiitän onneani ja suomalaisia luonnon jumalia että ovat minut moiselta puremalta säästäneet.

    • Anonyymi

      Minusta sinne hiihtoladun varteen pitäisi pystyttää puolen kilometrin välein naamapuhdistuspisteitä. Erityisesti erään mieshiihtäjän leukaperissä roikkuu ikävästi sitkeää kuolaa, jonka täytyisi pyyhkiä pois, ettei katsojat järkyttyisi.

      • Anonyymi

        Ei suinkaan. Se on ihan tarkoituksellista teatteria. Hiki päässä ja räkä poskella sinun pitää pistesijasi ansaitseman.


    • Anonyymi

      Kyllä on aivan kauhean näköinen hiihtäjä, kun leuasta roikkuu vana kuolaa.
      Tälläistäkö kuvaa me annamme lapsille urheilijasta, joka on nyt mitä on...

    • Anonyymi

      Kannattaa itse kokeilla hiihtää täysillä. Te kaikki olette ihan varmasti läskejä, jotka ei osaa ajaa edes pyörällä. Se on just näin. Satasest vetoo.

    • Anonyymi

      Miksi kaikilla hiihtäjillä ei kuola valu leukaperistä ??? Kyse ei ole hiihtonopeudessa vaan jostakin muusta. Lapsena kuola valuu helposti pitkin naamaa. Olisiko tämä ominaisuus jäänyt päälle.
      Nämä kuolahiihtäjät kannataisi pitää nenäliiaa taskussa, että voisivat pyyhkiä naamansa aika ajottain tai radan varressa olisi palkatut naamanpyyhkijät.

    • Anonyymi

      Mulla roikkuu kuola naamasta ilman mitään hiihtojakaan.

    • Anonyymi

      Juuri tämän kuolahiihtäjien takia en enää katsele hiihtolajeja ja jos näen jossakin muussa urheilussa kuolaajia, lopetan sen urheilulajin seuraamisen.

      • Anonyymi

        mulla taas on tämäntästä jalkapallojoukkue nenän alla, eli 11


      • Anonyymi

        Minua taas ärsyttää kun naisurheilijoilla on tukat permanentissa, silmät meikissä ja poskipunaa kuin punahilkalla. Urheilu ei ole tupperwarekutsut, ja se hajuveden lemu pökerryttää kanssakilpailijat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua taas ärsyttää kun naisurheilijoilla on tukat permanentissa, silmät meikissä ja poskipunaa kuin punahilkalla. Urheilu ei ole tupperwarekutsut, ja se hajuveden lemu pökerryttää kanssakilpailijat.

        minnuu ärsyttää kon nykyään persus peittää uikkarit ku ennen oli notta uikkarit peitti persuksen


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe