Kyllä Suomen hiihtjillä pitäisi opettaa, että hiihtäessään kilpaa sitä kasvoja pitäisi vähän puhdistaa. Eräs suomalainen hiihtäjä kun hiihtää kilpaa, niin koko suualue ja nenä on liman/eritteen peitossa, että vana vain tippuu leukaperästä.
Sanon tämän vain kerran, kun mua niin hävettää ja tekee pahaa katsoa, kun mies hiihtää kuolaa valuen.
Sanon nyt tämän
16
156
Vastaukset
- Anonyymi
Nii i, samalla kun huoltaja antaa juomaa, niin pyyhkäisee suupielet mokomalta.
- Anonyymi
Olen huomannut saman asian.
Yleensä sovitan ruokailun ja urheilun seuraamisen. Hiihtokilpailuja katsoessa menee ruokahalu räkänaamoja katsoessa.
Krista Pärmäkoskella on sama vika.- Anonyymi
On muuten ominainen ilmiö myös tällaiselle harrastehiihtäjälle.
En ole kylläkään ongelmaksi kokenut asiaa.
- Anonyymi
No olipas taas oikein kommenttirykäisy. Oletan, että on hyväntahdon trolli; toivottavasti.
- Anonyymi
Kamalaa katsottavaa, kun aikusella miehellä roikuu leukaperässä 10 sentin kuolavana.
Pitäisi olla joku kuolakoppa leuassa. - Anonyymi
Kamalaa katsottavaa koko hiihto ja urheilu yleensäkin. Kiitän onneani ja suomalaisia luonnon jumalia että ovat minut moiselta puremalta säästäneet.
- Anonyymi
Minusta sinne hiihtoladun varteen pitäisi pystyttää puolen kilometrin välein naamapuhdistuspisteitä. Erityisesti erään mieshiihtäjän leukaperissä roikkuu ikävästi sitkeää kuolaa, jonka täytyisi pyyhkiä pois, ettei katsojat järkyttyisi.
- Anonyymi
Ei suinkaan. Se on ihan tarkoituksellista teatteria. Hiki päässä ja räkä poskella sinun pitää pistesijasi ansaitseman.
- Anonyymi
Kyllä on aivan kauhean näköinen hiihtäjä, kun leuasta roikkuu vana kuolaa.
Tälläistäkö kuvaa me annamme lapsille urheilijasta, joka on nyt mitä on... - Anonyymi
Kannattaa itse kokeilla hiihtää täysillä. Te kaikki olette ihan varmasti läskejä, jotka ei osaa ajaa edes pyörällä. Se on just näin. Satasest vetoo.
- Anonyymi
Miksi kaikilla hiihtäjillä ei kuola valu leukaperistä ??? Kyse ei ole hiihtonopeudessa vaan jostakin muusta. Lapsena kuola valuu helposti pitkin naamaa. Olisiko tämä ominaisuus jäänyt päälle.
Nämä kuolahiihtäjät kannataisi pitää nenäliiaa taskussa, että voisivat pyyhkiä naamansa aika ajottain tai radan varressa olisi palkatut naamanpyyhkijät. - Anonyymi
Mulla roikkuu kuola naamasta ilman mitään hiihtojakaan.
- Anonyymi
Juuri tämän kuolahiihtäjien takia en enää katsele hiihtolajeja ja jos näen jossakin muussa urheilussa kuolaajia, lopetan sen urheilulajin seuraamisen.
- Anonyymi
mulla taas on tämäntästä jalkapallojoukkue nenän alla, eli 11
- Anonyymi
Minua taas ärsyttää kun naisurheilijoilla on tukat permanentissa, silmät meikissä ja poskipunaa kuin punahilkalla. Urheilu ei ole tupperwarekutsut, ja se hajuveden lemu pökerryttää kanssakilpailijat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua taas ärsyttää kun naisurheilijoilla on tukat permanentissa, silmät meikissä ja poskipunaa kuin punahilkalla. Urheilu ei ole tupperwarekutsut, ja se hajuveden lemu pökerryttää kanssakilpailijat.
minnuu ärsyttää kon nykyään persus peittää uikkarit ku ennen oli notta uikkarit peitti persuksen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869