4-siipinen demoni unissa

apua?

Ostin taannoin jostain goottikaupasta Tukholman Gamla Stad- alueen goottikamapuodista (joita siellä on paljon) lampunjalan.
Se oli hahmoltaan 4-siipinen pahahenki tai joku... niinkuin ylilaiha mies ihmishahmo tai joku, jolla aivan julmetun näköinen, goottilaisen "siisti" siis demoninen ja julma, kapeahko naama ja jonkinlainen töyhtö tai sarvi päässä. Siivet ovat kuin "enkelinsiivet", sulikkaat, mustat kuten koko hahmo mutta niitä on eteen- ja taaksepäin pari, kuin hyönteisillä. Etu -ja takasiivet.
yhdessä sen kourassa sit hehkulamppu.
Mutta se otus tulee nykyään uniin! Näen unta jostain hiekkamontusta tai hiekkaisesta paikasta, on kuuma ja se olio lepattaa kohti... niinkuin lentää, mutta ennemminkin leijuu ja lyö siipiään..
Onko mytologiassa jokin sellainen oikeasti olemassa?
ja mihin se liittyy? Musta se on vaan komea lampunjalka, en halua että tuo patsas jahtaa mua öisin. Mitä tehdä? Tosin, voin vain ylireagoida...
Mutta tätä jatkunut viikon, joskus unen ja valveen rajamailla tunnen sen elukan kourivan jo mun rinnuksia, ja sit herää kylmässä hiessä.

36

2314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuusku

      Kuulostaa hyvältä. Nyt vaan reilusti keskustelemaan tuon olennon kanssa. Ei kannata heti lyödä hanskoja tiskiin. Ota selvää mikä se on, mitä se haluaa ja tee selväksi omat toivomuksesi henkimaailman suhteen. Jos se haluaa puristella pakaroitasi, älä ota sitä liian vakavasti. Hengillä on mielihaluja jotka meistä tuntuvat oudoilta... Huomaa, että otus voi olla paljon älykkäämpi kuin uskotkaan.

      • mikä neuvo

        Ei pahojen henkien kanssa pidä käydä keskusteluun. Ovat saatanan apulaisia ja kertovat valheita minkä suustaan ehtivät. Vielä kaikenlisäksi puhuvat Jumalasta, Jeesuksesta ja vääntelevät Raamattua, niin että ihminen voi luulla heidän olevan joitain Jumalan lähettiläitä.

        Ei mitään keskustelua, vaan pesään vaan moiset taikakalut ja epäjumalat.


      • Nuusku
        mikä neuvo kirjoitti:

        Ei pahojen henkien kanssa pidä käydä keskusteluun. Ovat saatanan apulaisia ja kertovat valheita minkä suustaan ehtivät. Vielä kaikenlisäksi puhuvat Jumalasta, Jeesuksesta ja vääntelevät Raamattua, niin että ihminen voi luulla heidän olevan joitain Jumalan lähettiläitä.

        Ei mitään keskustelua, vaan pesään vaan moiset taikakalut ja epäjumalat.

        No joopajoo! Siinä vasta asiantuntijan lausunto? Sanohan millonka viimeksi olet kuullut yhdenkään henkiolennon totavan mitään Jumalasta tai Raamatusta? Juuri eilenkö kuului taas makuuhuoneen komerosi perukoilta matala ääni "Raamattu on huono kirja...". Vai? Salli minun nauraa. Minä vähän epäilen, ettet ole oikeaa demonia koskaan nähnytkään. Minä OLEN nähnyt, ja sen tiedän kertoa, että sanaakaan eivät ole uhranneet sinun uskontosi kommentoimiselle.


      • naurata
        Nuusku kirjoitti:

        No joopajoo! Siinä vasta asiantuntijan lausunto? Sanohan millonka viimeksi olet kuullut yhdenkään henkiolennon totavan mitään Jumalasta tai Raamatusta? Juuri eilenkö kuului taas makuuhuoneen komerosi perukoilta matala ääni "Raamattu on huono kirja...". Vai? Salli minun nauraa. Minä vähän epäilen, ettet ole oikeaa demonia koskaan nähnytkään. Minä OLEN nähnyt, ja sen tiedän kertoa, että sanaakaan eivät ole uhranneet sinun uskontosi kommentoimiselle.

        Naura vain, mutta olen nähnyt niin saatanan kuin monia muitakin pahoja henkiä. Olen myös ajanut niitä ihmisistä ulos. Minulla on henkien erottamisen lahja , joten henkien näkeminen ei ole harvinaista.
        Saatana valehteli Eevalle, valehteli erämaassa Jeesukselle ja valehtelee yhä ja useimmiten käyttää juuri "onko Jumala todellakin sanonut"-tyyliä. Esiintyy jonkinlaisena Jumalan ja hänen sanomistensa tuntijana.

        Jos tuo sinulla vieraillu ei nyt sillä kertaa uskontoa kommentoinut, niin ei se vielä mitään todista.


      • Nuusku
        naurata kirjoitti:

        Naura vain, mutta olen nähnyt niin saatanan kuin monia muitakin pahoja henkiä. Olen myös ajanut niitä ihmisistä ulos. Minulla on henkien erottamisen lahja , joten henkien näkeminen ei ole harvinaista.
        Saatana valehteli Eevalle, valehteli erämaassa Jeesukselle ja valehtelee yhä ja useimmiten käyttää juuri "onko Jumala todellakin sanonut"-tyyliä. Esiintyy jonkinlaisena Jumalan ja hänen sanomistensa tuntijana.

        Jos tuo sinulla vieraillu ei nyt sillä kertaa uskontoa kommentoinut, niin ei se vielä mitään todista.

        No, minä en ole tuommoisiin demoneihin ikänä törmännyt. Voi tosin johtua siitä, etten ole koskaan käynyt jeesustelemaan millekään hengille päin naamaa taikka suhtautunut niihin vihamielisesti. Ovat olleet minulle sellaisia kuin oravat tuolla pihapuussa. Villejä, mutta söpöjä, ja vaarattomia jos niiden antaa olla rauhassa. Teillä kristinuskoisilla vain tuntuu olevan tavallista enemmän ongelmia kaikenlaisten ötököiden kanssa kuin muilla. Mistähän johtunee...


      • Val
        naurata kirjoitti:

        Naura vain, mutta olen nähnyt niin saatanan kuin monia muitakin pahoja henkiä. Olen myös ajanut niitä ihmisistä ulos. Minulla on henkien erottamisen lahja , joten henkien näkeminen ei ole harvinaista.
        Saatana valehteli Eevalle, valehteli erämaassa Jeesukselle ja valehtelee yhä ja useimmiten käyttää juuri "onko Jumala todellakin sanonut"-tyyliä. Esiintyy jonkinlaisena Jumalan ja hänen sanomistensa tuntijana.

        Jos tuo sinulla vieraillu ei nyt sillä kertaa uskontoa kommentoinut, niin ei se vielä mitään todista.

        Missä kohdin Raamatussa sanotaan että käärme ON todellakin saatana? Mielestäni Raamatun viittaukset eivät oikein käy yksiin siihen karmean kammottavaan saatana-hahmoon joka uskovaisille tulee vastaan jokaikisessä käänteessä. Raamatun kohdat ovat kovin epämääräisiä saatanan suhteen, ehkäpä sen vuoksi että koko olentoa ei ole edes pidetty joko konkreettisena lainkaan, tai sitten sen ei ole oletettu olevan Jumalan vertainen vastustaja. Eiköhän tuo Jumala vs. Saatana -dualismi tule ihan jostain muualta kuin vanhasta kunnon/kehnosta juutalaisuudesta.

        Toinen kysymys olisi sitten että minkä takia te saatanaa pelkäävät yksilöt näette sitä joka nurkassa? Vetääkö pelko noita saatanoita puoleensa? Entä oletko nähnyt saatanan jonkun ihmisen kanssa yhdessä? Luulenpa että jos näkisit jonkun ei-uskovan kanssa saatanan ja kokemuksenne olisi täsmälleen samanlainen, teidän saatana-juttunne olisivat "kovempaa valuuttaa".

        Henk.koht. voisin toki pitää saatanaa symbolina siitä miten ihminen on eläin-ihmisen tasolla tieten tahtoen, ts. ei suostu kehittymään Ihmisen tasolle. Ja Ihminenhän olisi olento joka kykenee näkemään että toinenkin ihminen on ihminen, eikä hyväksikäytön ja riiston kohde, uhka tai mitä nyt milloinkin. Ihmisyys olisi mielestäni täydellistä tasa-arvoa, sen myöntämistä että kaikilla on samat oikeudet ja velvollisuudet ainakin lähtökohtaisesti.

        Saatanallinen ihminen, egonsa hirmuvallan puristuksessa elävä, olisi ihminen joka kakat nakkaa siitä että voisi asettua toisen housuihin ja tuntea empatiaa. Tällainen ihminen vaatisi että muiden pitää kumartaa ja palvoa häntä ja tanssia hänen pillinsä mukaan.

        Muistelen että UT:ssa on sellainen kohta jossa Jeesus sanoo jonkun kointähden (saatanan?) tippuneen taivaalta alas. Tämän voisi käsittää niin että petoihmisen hirmuhallinto ylhäällä aivoissa (tai kruunutsakrassa) päättyy, ja henki-Itse saa vallan yli ihmisen persoonan ja kehon.


    • mörkö

      Pazuzu?

      • Val

        Dodii, etsin siis Bertalla kun piti käyttää Petronellaa.


      • pazuzu se on!

        Voi hitto! Mulla on siis pirun kuva kotona... olen itse AMK:ssa opiskeleva 24v. nuorimies, joka on tähänasti jättänyt mytologian omaan sarjaansa..
        Mutta en ole myös mikään jeesustelija, vaan rationalisti.
        Muuten vain tykkään goottirockista, vaatteista ja sellaisesta, ns goottisielu. Mutta lyönkö nyt patsaan kappaleiksi, ihan varmuuden vuoksi? ja kun hain netistä hakusanalla Pazuzu, lisää samaa kamaa löytyi. Se se on.
        Örkki muinaiselta Babylonian/Sumerian alueelta. Nyt tajuan sen hiekkamontun, hiekkaahan sen "elinseuduilla" on... jokin aavikkokaistale unissa... okei, no mitä teen?
        Goottirock inspiraatio ja insinööritutkinto ei riitä tämän selvittämiseen.


      • Heads Qua
        pazuzu se on! kirjoitti:

        Voi hitto! Mulla on siis pirun kuva kotona... olen itse AMK:ssa opiskeleva 24v. nuorimies, joka on tähänasti jättänyt mytologian omaan sarjaansa..
        Mutta en ole myös mikään jeesustelija, vaan rationalisti.
        Muuten vain tykkään goottirockista, vaatteista ja sellaisesta, ns goottisielu. Mutta lyönkö nyt patsaan kappaleiksi, ihan varmuuden vuoksi? ja kun hain netistä hakusanalla Pazuzu, lisää samaa kamaa löytyi. Se se on.
        Örkki muinaiselta Babylonian/Sumerian alueelta. Nyt tajuan sen hiekkamontun, hiekkaahan sen "elinseuduilla" on... jokin aavikkokaistale unissa... okei, no mitä teen?
        Goottirock inspiraatio ja insinööritutkinto ei riitä tämän selvittämiseen.

        ...mutta säästä se Pazu.

        Ei muuten, mutta jos alat sitä pilkkomaan (kuva se vaan on) niin saattaa olla että originaali Pazu zuuttuu ja tekee sulle saman!

        Sinuna jättäisin sen goottirokin. Ehkä se örkki yrittää selittää sulle unissa, että edetäksesi henkisellä polulla sinun on jätettävä teini-ikä ja viisastuttava arvokkaasti.


      • Val
        pazuzu se on! kirjoitti:

        Voi hitto! Mulla on siis pirun kuva kotona... olen itse AMK:ssa opiskeleva 24v. nuorimies, joka on tähänasti jättänyt mytologian omaan sarjaansa..
        Mutta en ole myös mikään jeesustelija, vaan rationalisti.
        Muuten vain tykkään goottirockista, vaatteista ja sellaisesta, ns goottisielu. Mutta lyönkö nyt patsaan kappaleiksi, ihan varmuuden vuoksi? ja kun hain netistä hakusanalla Pazuzu, lisää samaa kamaa löytyi. Se se on.
        Örkki muinaiselta Babylonian/Sumerian alueelta. Nyt tajuan sen hiekkamontun, hiekkaahan sen "elinseuduilla" on... jokin aavikkokaistale unissa... okei, no mitä teen?
        Goottirock inspiraatio ja insinööritutkinto ei riitä tämän selvittämiseen.

        ...hajottaa sitä patsasta, koska sillä teolla lopullisesti sinetöisit uskosi siihen että se voi todella vahingoittaa sinua. Ja uskohan on ainoa voima mikä ihmistä pyörittää. Jumalat ja pirut tulevat vasta kakkossijalla.

        Parempi tutkia ennakkoluulottomasti mitä asiaa Pasilla on, kysyä unessa että mitäs miehellä mielessä ja silleen.


      • Näin Pazu lähtee
        pazuzu se on! kirjoitti:

        Voi hitto! Mulla on siis pirun kuva kotona... olen itse AMK:ssa opiskeleva 24v. nuorimies, joka on tähänasti jättänyt mytologian omaan sarjaansa..
        Mutta en ole myös mikään jeesustelija, vaan rationalisti.
        Muuten vain tykkään goottirockista, vaatteista ja sellaisesta, ns goottisielu. Mutta lyönkö nyt patsaan kappaleiksi, ihan varmuuden vuoksi? ja kun hain netistä hakusanalla Pazuzu, lisää samaa kamaa löytyi. Se se on.
        Örkki muinaiselta Babylonian/Sumerian alueelta. Nyt tajuan sen hiekkamontun, hiekkaahan sen "elinseuduilla" on... jokin aavikkokaistale unissa... okei, no mitä teen?
        Goottirock inspiraatio ja insinööritutkinto ei riitä tämän selvittämiseen.

        Pyydä pappia roiskuttamaan vihkivettä siihen lampunjalkaan, tai vielä iisimpi, pidä raamattua sitä vasten ja tee ristinmerkki.
        Se lampunjalka vähän ehkä sihisee ja tulee paha haju hetkeksi tai jotain, mut sit sen jälkeen se on vain siisti huoneenkoriste.
        Gootti minäkin olen, vaikka ortodoksi. Mutta olen oppinut, että kaikki kamat eivät ole asuntoon tuotaessa puhtaita "täistä", entiteeteistä jotka vinkuvat jotain surkeata asiaansa. Ne ovat säälittäviä olentoja!
        Lähetä se ötökkä minne se kuuluu, älä hajota coolia sisustusta. ja opiskelen myös itse biokemiaa, en vain ole ns. parapsykologian arvoitusta vielä ratkaissut, MUTTA VOIMAN JA VASTAVOIMAN LAKI PUREE.


    • Val

      Epäilen että ei, mutta vilkaise nyt kumminkin.

      http://www.houseofhorrors.com/exorcistpic0.htm

      Kyseessähän on siis Manaaja-leffan möliskö, nimi oli joku Bazuzu tai jotain semmoista. Kun sillä nimellä etsin, mitään en löytänyt joten lieneekö ihan tuulesta tempaistu ötökkä kenties.

      Jotenkin oletin että sillä olisi ollut jotain tekemistä tuulen ja myrskyn kanssa, mutta sitä pestiä Mesopotamiassa pyöritti kuitenkin jumala nimeltä Ishkur.

      Patsas jahtaa sinua niin kauan kuin selvität että mitä asiaa sillä on, tai mitä tarvetta alitajuntasi sen kautta heijastaa. Kenties saatat vaikka innostua muinaisesta Sumerista, tai sitten vain kehität omaa maskuliinisuuttasi (aivan sama oletko mies vai nainen ulkoisesti). Vastaus sinulla on vain itselläsi, se pitää vain kaivaa esiin. Kehitä innokas mieli joka haluaa tutkia, niin pelot eivät pääse niskan päälle. Aika usein siinä käy jopa niin että kun oikein ilahtuu mörön nähdessään, niin se piru ottaa ja häipyy... On ne aika epeleitä.

      • Shade Qua

      • Val

      • Heads Qua
        Val kirjoitti:

        ...puuttuuko siltä yhdeltä äijältä pää siinä kuvassa...?

        :P

        ... se ei saa haalaria päälleen.


      • Nuusku

    • Epäjumalat tuhottavaksi

      Jos olet tosissasi, oman sielusi ja mielenterveytesi tähden, hankkiudu eroon tuosta patsaasta, ym gootti/noituus/ ym. kamasta! Älä ota kevyesti tätä varoitusta. Huuda avuksesi Jeesusta!!

      • pazuzu siis

        Niin, siis, jätin jo yllämainittuihin viesteihin vastauksen, mutta siis mitä tehdä pazuzu_unikaverin kanssa?


      • tosissasi
        pazuzu siis kirjoitti:

        Niin, siis, jätin jo yllämainittuihin viesteihin vastauksen, mutta siis mitä tehdä pazuzu_unikaverin kanssa?

        Pazuzu, mikä liekin, uuniin tuhoutumaan. Samoin kaikki mystiikkakirjallisuus ja esineet.

        Sitten huudat Jeesusta avuksi. Teet uskon ratkaisun ja sanoudut irti kaikesta mystiikasta.


      • J???
        tosissasi kirjoitti:

        Pazuzu, mikä liekin, uuniin tuhoutumaan. Samoin kaikki mystiikkakirjallisuus ja esineet.

        Sitten huudat Jeesusta avuksi. Teet uskon ratkaisun ja sanoudut irti kaikesta mystiikasta.

        En tiedä lainkaan uskotko Jeesukseen tai Jumalaan. Mutta hankkiudu eroon siitä lampunjalasta, joka aiheuttaa tuon. Sitten sanot vain Jeesukselle, ettet halua nähdä enää sitä koko henkeä ja pyydät suojelemaan.

        Mä en tiedä, mikä sun hengellinen tilanne muuten on. Siis totta kait Jeesus haluaa auttaa sua ja Hän haluaisi myös pelastaa sut. Jeesus haluaisi, että pitäisit häntä henkilökohtaisena vapahtajanasi ja pyytäisit häntä sun elämääsi, sillä hänellä on suunnitelma sulle ja haluaa pelastaa sut.

        Kyllä mä uskon, että Jeesus autataa sinua vaikket mitään kovia uskonratkaisuja alkaisikaan tekemään. Voit tehdä niin, että kun se olio tulee niin yksinkertaisesti pyydät Jeesusta auttamaan sua ja pyydät Jeesukselta että olio väistyisi. Ja saat kyllä huomata, että se lähtee.

        Tietenkin, jos otat Jeesuksen elämäsi herraksi, niin Jeesus antaa sulle vallan, että kun vain sanot sille "Jeesuksen nimessä väisty" niin se lähtee vauhdilla pois.. eikä ole suhun sillä mitään valtaa. Mutta mä uskon, että Jeesus haluaa auttaa sua, vaikket olisikaan vielä täysin valmis kokonaisvaltaiseen uskonratkaisuun jne.


    • Nuusku

      Ota huomioon ettei Pazuzu ole täysin vihamielinen olento alkuperäisen mytologian mukaan. Pazuzun kuvia ja patsaita on käytetty esimerkiksi suojelemaan synnyttäviä naisia.

      Jos lähdetäänkin siitä, että Pazuzu on naisten suojelija, ja otamme huomioon kiinnostuksesi goottirokkiin, voi syy Pazuzun vihaan olla jokin oma asenteesi naissukupuolta kohtaan. Goottikulttuuriin kuuluu aika pitkälti naisen esineellistäminen ja hedelmättömyys (vrt. kuinka usein näet gootin piirtämää kuvaa jossa tytöllä on lapsi sylissä?).

      Toisinsanoen, vaikken voi sanoa varmasti että juuri tästä on kysymys, suosittelisin sinua katsomaan peiliin ja miettimään, oletko ollut oikeudenmukainen naisille elämässäsi, oletko sallinut elämässäsi olevien naispuoleisten olentojen toteuttaa itseään vapaasti omana itsenään? Miten olet kohdellut tyttöystävääsi tai omaa äitiäsi?

      Jos et miettimälläkään keksi miksi Pazuzu ahdistelee sinua, voinet kysyä neuvoa hänen kumppaniltaan, naispuoleiselta Lamashtulta. Kenties opit jotakin uutta itsestäsi...

      Patsaan rikkominen tuskin auttaa. Häiritsevät visiosi voivat ehkä sillä loppua, mutta syyt siihen miksi niin herkästi vedät puoleesi maskuliinisten voimien häirintää tuskin sillä ratkeaa.

      • Tee näin

        Tulikin joa aikaisemmin..Älä usko näitä Nuuskun juttuja. Ne vie sua vaan syvemmälle..Ei mitään neuvotteluja näiden henkien kanssa. Noituuskamasta eroon vaan, ja alat lukemaan raamattua ja huudat Jessusta apuun. Mielenterveytesi ja henkesi on vaarassa, jos jatkat leikkimistä noilla asioilla


      • Val

        Löytyy edelliseltä yläaskelmalta eli Nuuskulta.


      • Valhetta
        Val kirjoitti:

        Löytyy edelliseltä yläaskelmalta eli Nuuskulta.

        vaan se on valhetta. Huuda apuun vaan Jeesusta!


      • Olemisen metafora
        Valhetta kirjoitti:

        vaan se on valhetta. Huuda apuun vaan Jeesusta!

        Elä sie hullu valhettele. Painu vittuun jos ei oo mittään viksuu sanottavaa. Tää on aikuusten oikeesti palsta tosi lapsekkaasti, hullut niinku sä painukoot hesperiaan.


      • Val
        Valhetta kirjoitti:

        vaan se on valhetta. Huuda apuun vaan Jeesusta!

        Minun mielestäni Nuuskun ajatus siitä että kysyjän pitäisi miettiä kohteleeko hän naisia oikein on aivan kannatettava.

        Oletko sinäkin nimetön huutelija siellä sellainen pippelin palvoja joka ei pysty rakastamaan ja arvostamaan naispuolista ihmistä? Johtuuko tämä siitä että sinä et osaa tulkita Jeesuksen mainitsemaa lähimmäisen rakastamista muuta kuin miesten väliseksi rakkaudeksi? Pitäisikö Raamatussa olla nimenomaan sinua varten kohta että "kohtelepas kunnolla naisia"?

        Kyllä se niin harmittavan usein menee niin että oli oppi ja uskonto mikä hyvänsä, niin sen varjolla vaan mennään naisia kurmuuttamaan ja rääkkäämään. K-uskossa se oikein korostuu että on nämä "Jesus & pals", mutta kovin kovin vaikeaa tuntuu nykyään olevan edes ajatellakaan että Jeesus & Maria M. olisi ihan yhtä totta, eli Jeesus olisi ollut naimisissa. Kaikki k-uskossa on miesten mielen mukaan, ja sitten kumminkin ihmiseksi tullut jumalanne olisikin eunukki. Kummaa touhua.

        Ja sitten se iänikuinen luomiskertomus. Juutalaiset kuuntelivat juttuja Babylonissa ja kuulivat että ihmisen on erään tarun mukaan luonut jumalatar Nin-Ti. Eivät ne pöljät tietenkään muistaneet muuta kuin sanan 'ti' joka heidän kielessään tarkoitti kylkiluuta. Eikös sitten kaikki vääntynyt siihen asuun että nainen luotiin miehen kylkiluusta... Kuitenkin Raamatussakin yhä muistetaan että Eeva on kaiken elämän äiti. (Hawwa ja niin päin pois.)

        Tulipahan tämäkin taas mäkätettyä siltä varalta että sieltä alkaa tulla jotain uskonnollis-shovinistista skeidaa jonka pääpointtina on alentaa nainen miehen tasolta jonnekin eläinten sekaan. Vaikka kukahan sitä eniten apinaa muistuttaa, mmmh?


      • Nuusku
        Tee näin kirjoitti:

        Tulikin joa aikaisemmin..Älä usko näitä Nuuskun juttuja. Ne vie sua vaan syvemmälle..Ei mitään neuvotteluja näiden henkien kanssa. Noituuskamasta eroon vaan, ja alat lukemaan raamattua ja huudat Jessusta apuun. Mielenterveytesi ja henkesi on vaarassa, jos jatkat leikkimistä noilla asioilla

        >> huudat Jessusta apuun >>

        "Jessus auta! JESSUS auta!" Noinko te tosiaan huudatte? :-D


    • ZuZupA

      Alitajuntasi yhdistää unessa tuon hahmon "Pazuzu" ja hiekan, koska olet ilmeisesti nähnyt elokuvan "Manaaja" jossa patsas hahmo esiintyy aavikolla

      • Val

        Niinpä niin, joskus tulee mentyä liian kärkkäästi asioiden edelle.

        Tuskin kukaan on tuolta elokuvalta välttynyt, muisti sen tai ei...


      • 1. talo

        Ensimmäisestä manaaja elokuvasta jäi siihen Georgetownissa (Wahington D.C) olevaan omakotitaloon pahoja henkiä. Asuin siinä lähellä jonkin aikaa ja kuulin paikallisten kertomuksia. Öisin kun ohitin autolla, yritin olla katsomatta sitä taloa. Huuu...


    • asiaa

      Kannattaisi kysyä kirjastosta Rebecca Brownin kirjoja. Niissä neuvotaan tuollaisten tilanteiden varalta.

    • Magus Syrlakus

      Tuo tarkoittaa sitä, että voitat lotossa ensi viikolla.

      • Magus_Syrlakus

        Olet varastanut nickkini sinä Veldrimaxen kätyri. Tulkoot päällesi Pragnazigxen oksennus ja katkokoot Greimjolnjyan olemattomuuden soturit sinun kurjat luusi.

        Groppnjia ZZZZHA Acxion Ew Aw Aamn


    • Magus_Syrlakus

      Sanot, että patsaalla on kädessään hehkulamppu.
      Mieleeni tuli heti demoni nimeltä Froddzio, joka on epäpyhän valon ja Perverssien unien demoni.
      Yleensä esim. Jhindalixxxen paramidisessä käsikirjoituksessa hänet kuitenkin kuvataa 6 siipisenä, ei 4 niinkuin patsaasi. Mielenkiintoista kerrassaan. Lupaan sinulle lähteä tutkimaan asiaa ja palaan Wrengimainen Elysiumin Katharoidista pyörteestä, jos vain itse suuri Lokimaire ja Neljästi Ylistetty Dredlocc salivat.

      Siihen asti: Ter glo ni w mai ha to ret hai omois see ghl4 pa hal wenbt le

      Ja varokaa Rofghinngizzan hönkäilyjä oi te uskolliset ja vanhurskaat

    • Anonyymi

      Suomesta löytyy myös mielenkiintoinen kauppa gotanmaailma.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe