Myllynkivi vertauksessa, jonka Jeesus antoi ainoastaan pedofiileille?
Milloin se on väärä usko, milloin mitäkin, mutta tässä näemme heidän yleisen synnin koko kuvan, sitä ei edes synniksi tunnusteta.
Jeesus sen sanoo suoraan, ja Vanha Testamentti myös vahvistaa asian;
Matt. 18:6 Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
Mark. 9:42 "Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänet heitettäisiin mereen myllynkivi kaulassa.
Luuk. 17:2 Parempi olisi hänelle, että hänet heitettäisiin mereen myllynkivi kaulassa, kuin että hän johdattaa lankeemukseen yhdenkään näistä vähäisistä.
Kysymys on lapsesta, eli ihmisistä vähäisimmästä: yhdenkään näistä vähäisistä
Eikö jo omaatuntoa kolkuta, ja niitä ei ole sata, vaan tuhansia.
Mistä johtuu VL;Ien jatkuva väärentyminen,,,
14
124
Vastaukset
- Anonyymi
Avaajan pimeyden alku. Fiktiota. Eikö jalat kantaneet?
#Makasin tuolla Kempeleen vanhan kirkon lattialla, lähellä alttaria, Nokialaispapit olivat siunaamassa minua ja kaaduin suoraan selälleen ja silloin näin en Jeesuksen valon, joka lähti päätäni joulukuusen tavoin, mutta se kantoi taivaaseen asti ja valo oli kun timantteja, ja sitä ei voi sanoin kuvata. kaiketi sama kun Paavalilla, mutta minulta se vei jalat, kolme päivää olin jalaton, mutta lähti myös saatana tästä miehestä."#- Anonyymi
Keneltä menee jalat, toiselta pää.
Sellaisia ovat herran teot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä menee jalat, toiselta pää.
Sellaisia ovat herran teot.Toistan, miten tuo liittyy avaukseen, etkö halua että jopa saman seurakuntasi pedofiili, joutuu ottamaan myllynkiven kaulaansa??
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Oletko jostain katkera?
Miten tuo saastainen sepustuksesi kuuluu aiheeseen?
Voi pimeyttä.Kyllä tämä saasta: #Makasin tuolla Kempeleen vanhan kirkon lattialla, lähellä alttaria, Nokialaispapit olivat siunaamassa minua ja kaaduin suoraan selälleen ja silloin näin en Jeesuksen valon, joka lähti päätäni joulukuusen tavoin, mutta se kantoi taivaaseen asti ja valo oli kun timantteja, ja sitä ei voi sanoin kuvata. kaiketi sama kun Paavalilla, mutta minulta se vei jalat, kolme päivää olin jalaton, mutta lähti myös saatana tästä miehestä.#, on Jussin kirjoittama.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä saasta: #Makasin tuolla Kempeleen vanhan kirkon lattialla, lähellä alttaria, Nokialaispapit olivat siunaamassa minua ja kaaduin suoraan selälleen ja silloin näin en Jeesuksen valon, joka lähti päätäni joulukuusen tavoin, mutta se kantoi taivaaseen asti ja valo oli kun timantteja, ja sitä ei voi sanoin kuvata. kaiketi sama kun Paavalilla, mutta minulta se vei jalat, kolme päivää olin jalaton, mutta lähti myös saatana tästä miehestä.#, on Jussin kirjoittama.
Oletko katkera, tai juoppo, ja nyt synnin tuskassa?
Miten saastainen ihminen liität tuon avaukseen?- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Oletko katkera, tai juoppo, ja nyt synnin tuskassa?
Miten saastainen ihminen liität tuon avaukseen?Kirjoitustestesi perusteella olet langennut panettelun syntiin.
Sinun kijoituksistasi ei kuulu Hyvän Paimenen ääni.
Vedän vain kaikki johtopäätökseni ainoastaan kirjoitustesi perusteella.
Tiedän sen kyllä, että teet kaiken tämän tietämättäsi epäuskossa. Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitustestesi perusteella olet langennut panettelun syntiin.
Sinun kijoituksistasi ei kuulu Hyvän Paimenen ääni.
Vedän vain kaikki johtopäätökseni ainoastaan kirjoitustesi perusteella.
Tiedän sen kyllä, että teet kaiken tämän tietämättäsi epäuskossa.Miten Jeesus menetteli; Te kyykäärmeen sikiöt?
Minä en panettele, vaan kerron totuuden Jeesuksessa.
Toisaalta Raamattu kertoo synnistä lukumääräisesti 618 kappaleessa, yksikään niistä ei ole panettelun synti.
Toisaalta, kerro missä se on ollut aiheeton.
Siunusta.
- Anonyymi
Ei meille ole mitään tuollaista opetettu, ainoastaan jos eroaa, niin saa myllynkiven kaulaan?
Jakeet on aivan uutta minulle.- Anonyymi
Minullekin tuo "jotka uskovat minuun" jää ajatuksiin. Mitä Jeesus sillä tarkoitti? Saako Jeesukseen uskomattomia johdattaa lankeemukseen ilman pelkoa myllynkivestä?
Millaisia olivat Jeesuksen ajan myllynkivet? Onko käännös myllynkivi paras mahdollinen? Anonyymi kirjoitti:
Minullekin tuo "jotka uskovat minuun" jää ajatuksiin. Mitä Jeesus sillä tarkoitti? Saako Jeesukseen uskomattomia johdattaa lankeemukseen ilman pelkoa myllynkivestä?
Millaisia olivat Jeesuksen ajan myllynkivet? Onko käännös myllynkivi paras mahdollinen?Myllynkivi on VAIN viattoman lapsen saastuttajille, ei muihin synteihin.
Hänhän sanoo; kuin että hän johdattaa lankeemukseen yhdenkään näistä vähäisistä?
Vanhan testamentin aikana Israelissa heidät poistettiin keskuudesta, eli eliminoitiin kivittämällä ja heitettiin Gehennaan.
Eihän ne paljon poikennet, mutta olivat yleensä talossa pyöritettäviä, keskusreikä n, pään kokoinen ja ulkohalkaisija alle puoli metriä.
Miksi johtaa aikuisia lankeemukseen, se on huoruuden synti, jolla on anteeksi antamus, mutta omien lasten, ja ylipäätään lasten naijilla kaikilla on kadotus, 100%.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Myllynkivi on VAIN viattoman lapsen saastuttajille, ei muihin synteihin.
Hänhän sanoo; kuin että hän johdattaa lankeemukseen yhdenkään näistä vähäisistä?
Vanhan testamentin aikana Israelissa heidät poistettiin keskuudesta, eli eliminoitiin kivittämällä ja heitettiin Gehennaan.
Eihän ne paljon poikennet, mutta olivat yleensä talossa pyöritettäviä, keskusreikä n, pään kokoinen ja ulkohalkaisija alle puoli metriä.
Miksi johtaa aikuisia lankeemukseen, se on huoruuden synti, jolla on anteeksi antamus, mutta omien lasten, ja ylipäätään lasten naijilla kaikilla on kadotus, 100%.Eikö Paavali kirjoittanut näin teistä?
Roomalaiskirje
10:2 Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan; Anonyymi kirjoitti:
Eikö Paavali kirjoittanut näin teistä?
Roomalaiskirje
10:2 Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;Miten tuo liittyy aiheeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017001- 474736
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542646Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52098Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811083Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101048Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911011Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30846Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242843Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179773