Mistä johtuu VL;Ien jatkuva väärentyminen,,,

Myllynkivi vertauksessa, jonka Jeesus antoi ainoastaan pedofiileille?
Milloin se on väärä usko, milloin mitäkin, mutta tässä näemme heidän yleisen synnin koko kuvan, sitä ei edes synniksi tunnusteta.

Jeesus sen sanoo suoraan, ja Vanha Testamentti myös vahvistaa asian;

Matt. 18:6 Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

Mark. 9:42 "Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänet heitettäisiin mereen myllynkivi kaulassa.
Luuk. 17:2 Parempi olisi hänelle, että hänet heitettäisiin mereen myllynkivi kaulassa, kuin että hän johdattaa lankeemukseen yhdenkään näistä vähäisistä.

Kysymys on lapsesta, eli ihmisistä vähäisimmästä: yhdenkään näistä vähäisistä

Eikö jo omaatuntoa kolkuta, ja niitä ei ole sata, vaan tuhansia.

14

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Avaajan pimeyden alku. Fiktiota. Eikö jalat kantaneet?
      #Makasin tuolla Kempeleen vanhan kirkon lattialla, lähellä alttaria, Nokialaispapit olivat siunaamassa minua ja kaaduin suoraan selälleen ja silloin näin en Jeesuksen valon, joka lähti päätäni joulukuusen tavoin, mutta se kantoi taivaaseen asti ja valo oli kun timantteja, ja sitä ei voi sanoin kuvata. kaiketi sama kun Paavalilla, mutta minulta se vei jalat, kolme päivää olin jalaton, mutta lähti myös saatana tästä miehestä."#

      • Anonyymi

        Keneltä menee jalat, toiselta pää.
        Sellaisia ovat herran teot.


      • Oletko jostain katkera?
        Miten tuo saastainen sepustuksesi kuuluu aiheeseen?
        Voi pimeyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä menee jalat, toiselta pää.
        Sellaisia ovat herran teot.

        Toistan, miten tuo liittyy avaukseen, etkö halua että jopa saman seurakuntasi pedofiili, joutuu ottamaan myllynkiven kaulaansa??


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Oletko jostain katkera?
        Miten tuo saastainen sepustuksesi kuuluu aiheeseen?
        Voi pimeyttä.

        Kyllä tämä saasta: #Makasin tuolla Kempeleen vanhan kirkon lattialla, lähellä alttaria, Nokialaispapit olivat siunaamassa minua ja kaaduin suoraan selälleen ja silloin näin en Jeesuksen valon, joka lähti päätäni joulukuusen tavoin, mutta se kantoi taivaaseen asti ja valo oli kun timantteja, ja sitä ei voi sanoin kuvata. kaiketi sama kun Paavalilla, mutta minulta se vei jalat, kolme päivää olin jalaton, mutta lähti myös saatana tästä miehestä.#, on Jussin kirjoittama.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä saasta: #Makasin tuolla Kempeleen vanhan kirkon lattialla, lähellä alttaria, Nokialaispapit olivat siunaamassa minua ja kaaduin suoraan selälleen ja silloin näin en Jeesuksen valon, joka lähti päätäni joulukuusen tavoin, mutta se kantoi taivaaseen asti ja valo oli kun timantteja, ja sitä ei voi sanoin kuvata. kaiketi sama kun Paavalilla, mutta minulta se vei jalat, kolme päivää olin jalaton, mutta lähti myös saatana tästä miehestä.#, on Jussin kirjoittama.

        Oletko katkera, tai juoppo, ja nyt synnin tuskassa?
        Miten saastainen ihminen liität tuon avaukseen?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Oletko katkera, tai juoppo, ja nyt synnin tuskassa?
        Miten saastainen ihminen liität tuon avaukseen?

        Kirjoitustestesi perusteella olet langennut panettelun syntiin.
        Sinun kijoituksistasi ei kuulu Hyvän Paimenen ääni.

        Vedän vain kaikki johtopäätökseni ainoastaan kirjoitustesi perusteella.

        Tiedän sen kyllä, että teet kaiken tämän tietämättäsi epäuskossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitustestesi perusteella olet langennut panettelun syntiin.
        Sinun kijoituksistasi ei kuulu Hyvän Paimenen ääni.

        Vedän vain kaikki johtopäätökseni ainoastaan kirjoitustesi perusteella.

        Tiedän sen kyllä, että teet kaiken tämän tietämättäsi epäuskossa.

        Miten Jeesus menetteli; Te kyykäärmeen sikiöt?
        Minä en panettele, vaan kerron totuuden Jeesuksessa.

        Toisaalta Raamattu kertoo synnistä lukumääräisesti 618 kappaleessa, yksikään niistä ei ole panettelun synti.
        Toisaalta, kerro missä se on ollut aiheeton.

        Siunusta.


    • Anonyymi

      Ei meille ole mitään tuollaista opetettu, ainoastaan jos eroaa, niin saa myllynkiven kaulaan?
      Jakeet on aivan uutta minulle.

      • Anonyymi

        Minullekin tuo "jotka uskovat minuun" jää ajatuksiin. Mitä Jeesus sillä tarkoitti? Saako Jeesukseen uskomattomia johdattaa lankeemukseen ilman pelkoa myllynkivestä?

        Millaisia olivat Jeesuksen ajan myllynkivet? Onko käännös myllynkivi paras mahdollinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minullekin tuo "jotka uskovat minuun" jää ajatuksiin. Mitä Jeesus sillä tarkoitti? Saako Jeesukseen uskomattomia johdattaa lankeemukseen ilman pelkoa myllynkivestä?

        Millaisia olivat Jeesuksen ajan myllynkivet? Onko käännös myllynkivi paras mahdollinen?

        Myllynkivi on VAIN viattoman lapsen saastuttajille, ei muihin synteihin.
        Hänhän sanoo; kuin että hän johdattaa lankeemukseen yhdenkään näistä vähäisistä?

        Vanhan testamentin aikana Israelissa heidät poistettiin keskuudesta, eli eliminoitiin kivittämällä ja heitettiin Gehennaan.

        Eihän ne paljon poikennet, mutta olivat yleensä talossa pyöritettäviä, keskusreikä n, pään kokoinen ja ulkohalkaisija alle puoli metriä.

        Miksi johtaa aikuisia lankeemukseen, se on huoruuden synti, jolla on anteeksi antamus, mutta omien lasten, ja ylipäätään lasten naijilla kaikilla on kadotus, 100%.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Myllynkivi on VAIN viattoman lapsen saastuttajille, ei muihin synteihin.
        Hänhän sanoo; kuin että hän johdattaa lankeemukseen yhdenkään näistä vähäisistä?

        Vanhan testamentin aikana Israelissa heidät poistettiin keskuudesta, eli eliminoitiin kivittämällä ja heitettiin Gehennaan.

        Eihän ne paljon poikennet, mutta olivat yleensä talossa pyöritettäviä, keskusreikä n, pään kokoinen ja ulkohalkaisija alle puoli metriä.

        Miksi johtaa aikuisia lankeemukseen, se on huoruuden synti, jolla on anteeksi antamus, mutta omien lasten, ja ylipäätään lasten naijilla kaikilla on kadotus, 100%.

        Eikö Paavali kirjoittanut näin teistä?

        Roomalaiskirje
        10:2 Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;


      • pinnasänky
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Paavali kirjoittanut näin teistä?

        Roomalaiskirje
        10:2 Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;

        Miten tuo liittyy aiheeseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1752
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1380
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      119
      1294
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      912
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      115
      870
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe