Nainen, iltasatu sulle

Anonyymi-ap

Nyt on iltasadun aika ja nyt lapsettaa ja tehdään oikein hyvä satu.

Olipa kerran ilta ja sitten me käveltiin ulkona ja huomattiin, että meidän auto oli kadonnut.
Etsimme sitä vaikka kuinka kauan emmekä löytäneet sitä.
Sitten me soitettiin mummille ja hän sanoi, että se voi olla tallissa ja sitten me mentiin tallissa katsomaan ja lopulta löysimme sen.
Olimme iloisia kun lopulta löysimme auton.
Sitten me soitettiin mummille ja kerroimme, että auto löytyi tallista ja mummikin oli iloinen ja kutsui meidät kahville ja syömään pullaa ja keksejä, mutta kello oli jo paljon ja emme menneetkään vaan menimme onnellisina nukkumaan.

:)

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nice. Mä olin 6v kun näin unta että isovanhemmat pisti laskemaan liukumäkeä. Ei siinä, mut se liukumäki oli raastinrauta.

    • Anonyymi

      Sitten me menimme nukkumaan ja minä nukuin yläsängyssä koska olin pidempi enkä pelännyt että putoaisin sillä minä olin rohkea ja sinä nukuit alasängyssä koska sinä pelkäsit korkeaa sänkyä.
      Kerroimme pelottavia kummitusjuttuja ja sinä pelkäsit vaikka kummituksia ei ole olemassa.
      Sitten meitä alkoi väsyttämään ja me nukahdimme ja yövalo oli päällä kun sinua vähän pelotti ja että näemme mennä yöllä vessaan jos täytyy mennä vessaan.
      ja sitten yht äkkiä ikkunan takana oli mörkö ja me huusimme sille, että mene pois ja se meni pois ja sitten me pistettiin verhot kiinni ja nukuimme hyvin.

    • Anonyymi

      Kauniita unia.

    • Anonyymi

      Odotin jotain Hannu ja Kerttu satua. Missä kaikki yliluonnolliset jutut?

      • Anonyymi

        Olipa kerran Hannu ja Herttu ja ne meni metsään asumaan piparkakkutaloon jossa oli noita joka syötti heille karkkia ja tahtoi paistaa ne uunissa ja syödä.
        Sitten Hannu ja Kerttu tönäisi noidan uuniin ja meni takaisin kotiin ja otti mukaan paljon karkkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa kerran Hannu ja Herttu ja ne meni metsään asumaan piparkakkutaloon jossa oli noita joka syötti heille karkkia ja tahtoi paistaa ne uunissa ja syödä.
        Sitten Hannu ja Kerttu tönäisi noidan uuniin ja meni takaisin kotiin ja otti mukaan paljon karkkia.

        Eikun Kerttu eikä Herttu.


      • Anonyymi

        Mitäs yliluonnollista siinä? Normi iusperhearkea.


    • Anonyymi

      Huomiseksi soittorasiaan jotain liittyvää.

    • Anonyymi

      Hyvä kun ei menty. En olisi voinnut kieltäytyä mummon herkuista ja olen dietillä😉

    • Anonyymi

      Ja aamulla tajusit et se oli unta.

      • Anonyymi

        Aamulla kun me heräsimme me menimme talliin katsomaan ja auto oli siellä.
        sitten me ajettiin mummin luo ja söimme kahvia ja pullaa ja keksejä ja mummi antoi meille molemmille kaksi kymppiä karkkirahaa sitten me menimme kauppaan ja minä ostin salmiakkikarkkeja ja lauantaipussin ja sinä ostit suklaalevyn ja vadelmaveneitä.
        sitten me salaa maistettiin yhdet karkit ja juostiin karkuun kun joku näki ja menimme pukukoppiin piiloon eikä se löytänyt meitä.
        Sitten me ostettiin myös mehua ja menimme kassalle maksamaan ja meille jä kaksi euroa ja kuusikymmentä senttiä ja sen me pistettiin kotona säästöpossuun ja syötiin karkkia.


    • Anonyymi

      Sitten eräänä päivänä meillä soi puhelin ja siellä oli meidän kaveri joka tahtoi tulla kylään mutta meillä oli kiire kauppaan ostamaan kissanruokaa kun se oli loppu.
      sitten kaveri sanoi että hän voi sen tuoda kun tulee käymään ja sitten se tuli ja toi kissanruokaa ja kissa sai ruokaa ja kehräsi sen jälkeen.
      meillä oli hauskaa ja pelasimme kaverin kanssa pleikkaria ja minä voitin kaikki pelit ja kaveri oli surullinen koska hän hävisi kaikki pelit ja sitten annoin sen voittaa yhden pelin ja hän lähti iloisena takaisin kotiin.
      meillä oli tosi mukavaa ja sitten me mentiinkin taas nukkumaan kun kello oli jo kymmenen.

    • Anonyymi

      Ihan kiva satu. Mun ainut elossa oleva mummo ei syö mitään makeaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4260
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4172
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3946
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2787
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2495
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2088
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      193
      1986
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1639
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe