Tänään täällä thaimaassa vol.7

Ei nyt ihan tänään mutta tällä viikolla Hua hin ja siellä hin lek fai...
Vanhaa työkaveria tapaamaan.

184

1440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Räps räps niin pääset Chiang Maihinkin. Kukaan ei ole vielä päässyt.

    • Anonyymi

      Laitahan Aasiantravel sitten kuvaa 3 kerroksisesta, mistä näkyy hua hin biitsi.

      • Anonyymi

        Niin tai laita oikeastaan kuvaa kun tapaat Numban, tottakai tahdot tavata ja tuskin Numba tapaamiselta kieltäytyy, saat samalla kertoa Numballe hänen olevan palstavajakki, olethan sinä mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai laita oikeastaan kuvaa kun tapaat Numban, tottakai tahdot tavata ja tuskin Numba tapaamiselta kieltäytyy, saat samalla kertoa Numballe hänen olevan palstavajakki, olethan sinä mies.

        Toki tapaan, kunhan laitaa jonkin kuvan framelle, mistä selviää että on täällä, en viitsi pilata maleksimistani odottamalla turhaan jotain pelleä jossain, näin on pari kertaa jo tapahtunut, pattayalla, viimeisenä hulkin toimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai laita oikeastaan kuvaa kun tapaat Numban, tottakai tahdot tavata ja tuskin Numba tapaamiselta kieltäytyy, saat samalla kertoa Numballe hänen olevan palstavajakki, olethan sinä mies.

        No mutta ja, jumankekka sentään... Numbahan on paskahousu palstavajakki, jolla ollen kusipäinen mielikuvitusystävä senssu, eikö niin, senssu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki tapaan, kunhan laitaa jonkin kuvan framelle, mistä selviää että on täällä, en viitsi pilata maleksimistani odottamalla turhaan jotain pelleä jossain, näin on pari kertaa jo tapahtunut, pattayalla, viimeisenä hulkin toimesta.

        Luikkimista ja seliseliä odotettavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luikkimista ja seliseliä odotettavissa.

        Minulla ei ole mitään syytä olla tapamatta suomalaisia thaimaassa, kunhan laittavat jonkin merkin itsestään, minä pidän sanani aina, pattaya rakkaan meriitit on heikkoja kaksi kertaa sovittu tapaaminen, eikä kumpikaan pattayarakkaasta ollut paikalla.
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luikkimista ja seliseliä odotettavissa.

        Miksi, pelkäävätkö, että täräytät ...räps räps... peukalolla?


    • Anonyymi

      Kerro jotakin elämästäsi siellä Savon Pattayalla.

    • Anonyymi

      Oli selviö jo ennalta että Aasi vaikenee.

      • Ei ole mitään syytä vaieta. Minulla vain on ihan oikea elämä toisin kuin sinulla, saitin roskaläjällä. Minulla ei ole mitään syytä päivystää täällä päivittäin eikä edes viikoittain. Ihmetyttää tuo vajakin kiinnostus minun hua hinin matkaan, asutko nykyään hua hinissä..? Järjestelet tapaamisia muiden puolesta tuntemattomien ihmisten kesken..? Muistellaanpa hieman sinun omia tapaamisia, eli aikaa ennen koronaa. Olemme aina käyneet chiang maissa vuosittain mistä kinusit todisteita, kerroin ainulle päivämäärän ja lennon numeron ja toivotin tervetulleeksi kentälle ja mitä tapahtui.? Hävisit tältä paskasaitilta useaksi päiväksi ja jokainen voi päätellä että minkä takia.? Tämä tapahtui ainakin parina vuonna. Kuvia en tänne enää laita, syystä että eräs roskaläjä käyttää niitä omiin idiotismeihinsa, kun ei elämässä mitään muuta ole. Huomenissa sitten hua hiniä kohti, hin lek faissa ei muuten montaa paikkaa ole missä viitsii majoittua.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Ei ole mitään syytä vaieta. Minulla vain on ihan oikea elämä toisin kuin sinulla, saitin roskaläjällä. Minulla ei ole mitään syytä päivystää täällä päivittäin eikä edes viikoittain. Ihmetyttää tuo vajakin kiinnostus minun hua hinin matkaan, asutko nykyään hua hinissä..? Järjestelet tapaamisia muiden puolesta tuntemattomien ihmisten kesken..? Muistellaanpa hieman sinun omia tapaamisia, eli aikaa ennen koronaa. Olemme aina käyneet chiang maissa vuosittain mistä kinusit todisteita, kerroin ainulle päivämäärän ja lennon numeron ja toivotin tervetulleeksi kentälle ja mitä tapahtui.? Hävisit tältä paskasaitilta useaksi päiväksi ja jokainen voi päätellä että minkä takia.? Tämä tapahtui ainakin parina vuonna. Kuvia en tänne enää laita, syystä että eräs roskaläjä käyttää niitä omiin idiotismeihinsa, kun ei elämässä mitään muuta ole. Huomenissa sitten hua hiniä kohti, hin lek faissa ei muuten montaa paikkaa ole missä viitsii majoittua.

        Poju lopetahan taas tuo vainoharhainen lätinäsi,en ole koskaan ottanut mitään kantaa sinun ns. chaing main matkoihisi, olen tavattavissa hua hinissä jos sinusta on miestä siihen, kunhan vain laitat jonkun todisteen että olet täällä en viitsi enää käyttää tehokasta maleksimisaikaani siihen että teet hulkit, käydään samalla läpi nuo roskaläjät, oikein suurennuslasin kanssa, siis ota kuva joltain olennaiselta paikalta hua hinistä ja aijaa se tänne, niin palataan asiaan.
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poju lopetahan taas tuo vainoharhainen lätinäsi,en ole koskaan ottanut mitään kantaa sinun ns. chaing main matkoihisi, olen tavattavissa hua hinissä jos sinusta on miestä siihen, kunhan vain laitat jonkun todisteen että olet täällä en viitsi enää käyttää tehokasta maleksimisaikaani siihen että teet hulkit, käydään samalla läpi nuo roskaläjät, oikein suurennuslasin kanssa, siis ota kuva joltain olennaiselta paikalta hua hinistä ja aijaa se tänne, niin palataan asiaan.
        By NumBall HHN 62v.

        Jos ymmärtäisit lukemaasi niin sinusta en ole mitään kirjoittanut vai oletko senssuvajakin kanssa yksi ja sama henkilö..?


      • asiantravel kirjoitti:

        Jos ymmärtäisit lukemaasi niin sinusta en ole mitään kirjoittanut vai oletko senssuvajakin kanssa yksi ja sama henkilö..?

        Eli tuolla kirjoituksella paljastit olevasi yksi ja sama tämän senssun kanssa.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Eli tuolla kirjoituksella paljastit olevasi yksi ja sama tämän senssun kanssa.

        Kirjoitin jo kerran että lopeta tuo vainoharhainen lätinä, en ole senssu enkä ole missään niin kenenkään antanut ymmärtää, kuten sanoin tapaan sinut mielelläni, haluan havainnoida minkälainen ikäiseni "mies" kutsuu itselleen tuntemattomia ihmisiä roskaläjiksi, jos tapaamme luulenpa että meillä on oikein hauskaa...
        by NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin jo kerran että lopeta tuo vainoharhainen lätinä, en ole senssu enkä ole missään niin kenenkään antanut ymmärtää, kuten sanoin tapaan sinut mielelläni, haluan havainnoida minkälainen ikäiseni "mies" kutsuu itselleen tuntemattomia ihmisiä roskaläjiksi, jos tapaamme luulenpa että meillä on oikein hauskaa...
        by NumBall HHN 62v.

        Aasiantravel sai saarikyrvånsyylån panikoimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aasiantravel sai saarikyrvånsyylån panikoimaan.

        laiffila vaihda jo levyä, jätä minut paskanjauhamisesi ulkopuolelle.


      • asiantravel kirjoitti:

        Jos ymmärtäisit lukemaasi niin sinusta en ole mitään kirjoittanut vai oletko senssuvajakin kanssa yksi ja sama henkilö..?

        No mutta voi voi sentään, ettäkö vallan senssuvajakki, on se hurjaa tämän aasin sanailun taso, ei siis muuta kuin kaffikupposta Numban kanssa järjestämään niin saa avautua oikein vapauttaen kaikki patoutumat pienestä sielustaan.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        No mutta voi voi sentään, ettäkö vallan senssuvajakki, on se hurjaa tämän aasin sanailun taso, ei siis muuta kuin kaffikupposta Numban kanssa järjestämään niin saa avautua oikein vapauttaen kaikki patoutumat pienestä sielustaan.

        On tärkeää että Majuri Possopasasella on asiainhoitajana Chiang Main toiseksi possoin mies sensei, ettei tarvi itse suunnitella menojaan.


    • Anonyymi

      Kuinka siellä Saparomäellä tänään menee?

    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Tämä sairas virtsakaalisaari kun ei asiallisessa sanailussa pärjää, niin...

      • Anonyymi

        ... ketjusta on poistettu jo 9 sääntöjenvastaista viestiä, räps räps ja khiai!


      • Anonyymi

        Poistelee viestejä. Että sellainen sensei pasanen.


      • Anonyymi

        Kaaliperunahuhtaa et tuolla tule näkemään. Ihan liian kallista.


      • Anonyymi

        Onko siis kyseisen kuvan tarkoituksena ilmoittaa että Aasi ei kykene tapaamaan Numbaa vai onko se luikkivan treffi-ilmoitus?


      • Anonyymi

        Hauskaa, pimeää kananrehua anopille ja ilmaisia roskiksi kyläläisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa, pimeää kananrehua anopille ja ilmaisia roskiksi kyläläisille.

        Hauskaa kuinka nami nami peukkuni maistuu senssun potatolta.
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi

        Oi kuinka kaunista. Löytyykö tuo paikka Hua Hinistä ja onko ruoka hyvää?
        Tietääkö kukaan kertoa lisää tuosta?

        T Maikki Karhulasta


    • Anonyymi

      Kerro lisää elämästäsi siellä Saparomäellä.

      • Anonyymi

        En tiedä tarkkaa paikkaa, mutta näyttää olevan hua hinistä kun vuoret näkyvät siellä taustalla, suunnilleen tiedän alueen.
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä tarkkaa paikkaa, mutta näyttää olevan hua hinistä kun vuoret näkyvät siellä taustalla, suunnilleen tiedän alueen.
        By NumBall HHN 62v.

        Resortti on hin lek faissa.



      • Anonyymi

        No et sitten ole paljon käynyt rannoilla täällä thaimaassa, hua hin ranta on matala ja kivinen, olen käynyt siellä kerran pari vuosien varrella, jos haluan mennä rannalle suosittelen kolmea rantaa, hieman etelään suan son, vielä hieman etelään sam roy yot, ja vielä hieman au manao joka on yksi thaimaan parhaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et sitten ole paljon käynyt rannoilla täällä thaimaassa, hua hin ranta on matala ja kivinen, olen käynyt siellä kerran pari vuosien varrella, jos haluan mennä rannalle suosittelen kolmea rantaa, hieman etelään suan son, vielä hieman etelään sam roy yot, ja vielä hieman au manao joka on yksi thaimaan parhaista.

        ja muuten se huahin ranta on erittäin puhdas vetinen... ne hevoset voisi laittaa omalle alueelle, joka on aidalla portillaa erotettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No et sitten ole paljon käynyt rannoilla täällä thaimaassa, hua hin ranta on matala ja kivinen, olen käynyt siellä kerran pari vuosien varrella, jos haluan mennä rannalle suosittelen kolmea rantaa, hieman etelään suan son, vielä hieman etelään sam roy yot, ja vielä hieman au manao joka on yksi thaimaan parhaista.

        Ei ole tarkoitus rantoja kierrellä mutta tää on pohjanoteeraus, koko ranta peitetty varjoilla ja merituuli ei käy varjojen alla lainkaan. Hevosenpaska haisee, pulut lentää varjojen alla ja joku krääsä ja rättikauppias käy minuutin välein.
        https://aijaa.com/gEfwVh


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Ei ole tarkoitus rantoja kierrellä mutta tää on pohjanoteeraus, koko ranta peitetty varjoilla ja merituuli ei käy varjojen alla lainkaan. Hevosenpaska haisee, pulut lentää varjojen alla ja joku krääsä ja rättikauppias käy minuutin välein.
        https://aijaa.com/gEfwVh

        Joo rahat pois turisteilta, mutta ei se ole hyväkään, mutta ei huonommastakaan päästä...en käy siellä lainkaan, otan aina koko päivän ranta hommiin ja menen sam roy yottiin, sinne on kolme kymmentä kilsaa, otan aina koirat mukaan, juoskoon rannalla muutama tunti vapaana,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo rahat pois turisteilta, mutta ei se ole hyväkään, mutta ei huonommastakaan päästä...en käy siellä lainkaan, otan aina koko päivän ranta hommiin ja menen sam roy yottiin, sinne on kolme kymmentä kilsaa, otan aina koirat mukaan, juoskoon rannalla muutama tunti vapaana,

        Sitä rantaa on ajoittain yritetty parannella, mutta huonolla menestyksellä, siinä vieressä on thaimaan vanhin rantahotelli, joka on suojeltu eikä sinne saa tehdä isojakaan muutoksia, yritetään pitää paikka siinä asussa mitä se on ollut sata vuotta sitten.

        Sunnuntaina kannattaa käydä kuningattaren puistossa illan suussa, siellä on paljon ihmisiä yleensä sekä pieni ranta, se on kuningasperheen lomapaikan vieressä, jos joku kuningasperheestä on paikalla siinä merellä on muutama sotalaiva...


    • Anonyymi

      Olin Cha amissa kuntolomalla ja päätin mopolla piipahtaa Hua Hin beachille vähän chillaamaan, syömään ananasta ja lukemaan Historia- lehteä.

      Hieman iltapäivän puolella saavuin rannalle, jossa ei ollut juuri ketään. Aurinkotuolit ja varjot oli pystytetty ryhmiin ja yksittäispaikkoja ei ollut.

      Istahdin yhdelle tyhjän ryhmän tuoleista ja oikaisin jalkojani. Välittömästi kimppuuni syöksyi vihainen mamma, joka alkoi ruoskia minua pyyhkeellä että pois pois.

      Sanoin että jos voin tunnin olla tässä että mitä maksaa. Mamma sanoi että minun pitää vuokrata koko ryhmä, kuusi tuolia a 50 bahtia, eli 300 bahtia.

      Tarjosin mammalle satasta, että tämä varmaan riittää tunnista kun täällä ei ole ketään? Ei kelvannut, mamma karjui vaan pois pois ja huitoo kädellään. Haistatin mammalle vithut ja lähdin takaisin Cha amiin.

      Ja hei Saarikärsäkäs, sinä et käy missään rannalla koirien kanssa juoksentelemassa ja se jos joku on aivan varmaa. Sinähän pelkäät liikuntaa, vettä ja rantoja, kun siellä sinua vaanii "pakteerit" ja olet kertonut ettei yli 55 vuotiaat voi harrastaa liikuntaa.

      2010

      • Anonyymi

        En viitsi enää kommentoida noita lapsuksiasi, sinulla näytää olevan ongelmia jopa hua hinin mummojen kanssa, mutta nyt unohdit mainita että tilasit vielä helvetin kallista riisimössöä, ja hevosen paska haisi, muuten olen tänne laittunut useammnkin kerran kuvia sam roi yotista, koirilla ja ilman... ihan vaan infona rannalla on hinnat esillä turistipoliisin puolesta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En viitsi enää kommentoida noita lapsuksiasi, sinulla näytää olevan ongelmia jopa hua hinin mummojen kanssa, mutta nyt unohdit mainita että tilasit vielä helvetin kallista riisimössöä, ja hevosen paska haisi, muuten olen tänne laittunut useammnkin kerran kuvia sam roi yotista, koirilla ja ilman... ihan vaan infona rannalla on hinnat esillä turistipoliisin puolesta....

        Onko se siis asiakkaan vika että raivohullu rantamummo alkaa pieksemään pyyhkeellä?


    • Anonyymi

      Helposti löytyi Aasiantravelin resortti lähettämänsä kuvan ja paikan perusteella.

      • Anonyymi

        Punkero Pasanen ei tätäkään tiennyt.


      • Anonyymi

        Onko siis kyse googlauskilpailusta vai luikkivan Aasin treffi-ilmoituksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siis kyse googlauskilpailusta vai luikkivan Aasin treffi-ilmoituksesta?

        Näyttää olevan taas kyrvånsyylån kateus tapissaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko siis kyse googlauskilpailusta vai luikkivan Aasin treffi-ilmoituksesta?

        En ainakaan muista että olisin ketään luvannut tavata, ehkä olisi parasta että huolehdit omista asioista ja tapaamisista. Meillä on perheenä riittävästi tekemistä.


    • Anonyymi

      Hotelli on halpa vai kolmen tähden murju.

      • Anonyymi

        Danieli Resort


      • Anonyymi

        Mutta eikös juuri sinun mielestä halpa ole aina parasta? Lada on paras auto ja Khun toy paras ravintola ja halvin myös ja jos menee parempaan se on epäthaimaalaista pröystäilyä? Näin olet usein kertonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Danieli Resort

        Jokos kävit saarikärsäkäs tapaamassa Aasiantravelia kun paikankin nyt tiedät vai luikitko puskaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokos kävit saarikärsäkäs tapaamassa Aasiantravelia kun paikankin nyt tiedät vai luikitko puskaan?

        Kärsäfantti kiertää vastauksen, koska Kärsämäki on Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokos kävit saarikärsäkäs tapaamassa Aasiantravelia kun paikankin nyt tiedät vai luikitko puskaan?

        Niin kuin aikaisemmin sanoin olen valmis tapaamaan aasin, jos hän sitä tahtoo, mutta en ala ketään stalkkaamaan, se on varmaa, voin vakuuttaa että minä en luiki yhtään mihinkään, koskaan, ei kuulu tapoihini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin aikaisemmin sanoin olen valmis tapaamaan aasin, jos hän sitä tahtoo, mutta en ala ketään stalkkaamaan, se on varmaa, voin vakuuttaa että minä en luiki yhtään mihinkään, koskaan, ei kuulu tapoihini.

        Stalkkasit omaa vaimoasi kun tämä myi donitseja, kamerasi oli pahasti tiltissä tosin. Olet niin pahasti sekaisin että stalkkaat varmaan myös itseäsi nurkan takaa salaa pälyillen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stalkkasit omaa vaimoasi kun tämä myi donitseja, kamerasi oli pahasti tiltissä tosin. Olet niin pahasti sekaisin että stalkkaat varmaan myös itseäsi nurkan takaa salaa pälyillen.

        Hiukan epäilen kommenttiasi, mutta tyypillistä Pattayan Savosta


    • Anonyymi

      Multa, pä, pä, pääsi, hä, hä, hätä, po, po, potatot...

      • Anonyymi

        Viitaten tähän:

        "olen tänne laittunut useammnkin kerran kuvia sam roi yotista, koirilla ja ilman... "

        eilen erään julkilausumaan, kysyisin ystävällisesti, onko kukaan koskaan näitä kuvia nähnyt ja jos on, niin miksi minä en?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viitaten tähän:

        "olen tänne laittunut useammnkin kerran kuvia sam roi yotista, koirilla ja ilman... "

        eilen erään julkilausumaan, kysyisin ystävällisesti, onko kukaan koskaan näitä kuvia nähnyt ja jos on, niin miksi minä en?

        Kysymykseen vastaa sihteeri sensei, joka vastaa vastakysymyksellä. Pasanen itse on hiljaa.


    • Tänään täällä thaimaassa, kotona taas ja pikku yhteenvetoa retkestä hua hiniin. Edellinen käynti siis juuri ennen koronaa ja eipä näyttänyt mikään hua hinissä muuttuneen. Pikainen pyörähdys bluportissa ja market villagessa näytti ettei juurikaan ihmisen ihmistä... ei kovin hyvää bisneksille, ja vielä oli lauantai-iltapäivä. Rannat on.. no niistä jo kirjoitinkin. Itse olen tottunut että kun mopolla lähden pihasta niin olen huippurannalla alle viidessä minuutissa. Turisteille tehty paikka ja hinnat hieman korkeammat kun täällä rayongissa, mikä on tiietysti selvä. En vaan paikkaa ole oppinut rakastamaan mutta en sitä haukukkaan.. Mukava oli tavata parikin ystäväperhettä, toisen kanssa liikuttiin aikaisesta aamusta myöhäiseen iltaan joka päivä ympäri hua hinia. Danieli resort jossa asuttiin on aivan mahtava paikka, ystävällinen henkilökunta ja siisti paikka. Harmi vaan että aika tuolla hengailuun jäi vähiin koska oltiin koko ajan liikenteessä ja iltasellamresorttiin 21.00 jälkeen ja aamulla taas kello 10.00 menoksi.. Sentään illalla ja aamulla ehti henkilökunnan ja muiden asukkien kanssa muutaman sanan altaalla vaihtaa. Bungalovina oli iso perhebungalovi hinta 3 yöltä 5250 bahtia eli ei paha.
      Sunnuntai-aamuna syötiin nuudelit ennen kotiinlähtöä ja räppäsin kuvan tästä paikasta tien toiselle puolelle, pitäisi ainakin eräälle näkyä tuttu ruokala..
      https://aijaa.com/dVFO5j

      • Anonyymi

        Kysyitkö tuttavaperheiltäsi miksi ovat valinneet asuinseudukseen Thaimaan surkeimman paikkakunnan?
        Entä mitä teitte kun joka päivä oli tekemistä aamusta iltaan ympäri Hua Hiniä?
        Varsin oli pieni pöytä ja kattaus kun olit rannalla välipalalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysyitkö tuttavaperheiltäsi miksi ovat valinneet asuinseudukseen Thaimaan surkeimman paikkakunnan?
        Entä mitä teitte kun joka päivä oli tekemistä aamusta iltaan ympäri Hua Hiniä?
        Varsin oli pieni pöytä ja kattaus kun olit rannalla välipalalla.

        Kuka on väittänyt että on thaimaan surkein paikkakunta.? Sinulla on ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa ja tuntuu olevan paljon muitakin ongelmia. Onko muuten paljon lunta..?


      • Anonyymi

        Mukavaa että löytyi ystävällinen ja siisti majoitus oikeaan hintaan. Se ei ole itsestäänselvyys Hua Hinissa, tosin se ei ole itsestäänselvyys missään. On sitä Pattayallakin käynyt huono tuuri.

        Mitähän olisin yhteensä Hua Hinissä viettänyt, joitakin kymmeniä öitä, joista suurin osa vuonna yks ja kaks leirien yhteydessä. Sen sijaan Cha amissa satoja öitä, vaatimatonta, mutta oikean hintaista ja aina hyvä palvelu.

        Viime vuosina mitä Hua Hinissa piipahtanut, niin jotenkin aistii sen autioitumisen tunnelman. Kauppa käy heikosti paitsi päivittäistavarakaupassa, joka on välttämättömyys. Erikoistavarakaupat on aina tyhjänä.

        Golf on aivan ylihintaista Hua Hinissa, joskin kentät on hienoja, mutta ei meikäläisen tasoiset pelaajat tarvitse niin hienoja kenttiä.

        Tuon kuvasi päätien varressa on Saarikehvelin suosikkiravintola ja epäilykseni on suuri että hänen majapaikkansa sijaitsee tien toisella puolella alle kilometrin päässä.

        Koska hän valehteli olleensa tänään beachillä, epäilen hänen valehdelleen sen siksi ettet ala kyselemään että missähän tuo ukko asustelee jolloin olisi saattanut käydä ilmi hänen vaatimaton majansa taikka se että hän ei ole enää Thaimaassa.

        Muutama puolituttu asustelee Hua Hinissa ja he eivät koskaan ole nähneet Saariviulua liikenteessä tai ravintolassa. Kyllähän tuon tunnistaisi jos vastaan tulisi mopedilla. Ovat kuitenkin nähneet hänen kuvansa.

        2010


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Kuka on väittänyt että on thaimaan surkein paikkakunta.? Sinulla on ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa ja tuntuu olevan paljon muitakin ongelmia. Onko muuten paljon lunta..?

        Joo aivan hurjasti ongelmia, oliko sulla ongelmaa sanoa Numballe päin naamaa että hän on palstavajakki?
        Sun rantakattaus hymyilyttää armeijashortsipelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo aivan hurjasti ongelmia, oliko sulla ongelmaa sanoa Numballe päin naamaa että hän on palstavajakki?
        Sun rantakattaus hymyilyttää armeijashortsipelle.

        Asiahan ei nyt minulle kyllä kuulu mutta onkohan tämä palstan kyrvånsyylå nyt ymmärtänyt ihan oikein että ketä tällä palstavajakilla tarkoitetaan? Minusta kyse ei todellakaan ole numbasta vaan itse kyrvånsyylåstä, korjatkaa jos olen väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiahan ei nyt minulle kyllä kuulu mutta onkohan tämä palstan kyrvånsyylå nyt ymmärtänyt ihan oikein että ketä tällä palstavajakilla tarkoitetaan? Minusta kyse ei todellakaan ole numbasta vaan itse kyrvånsyylåstä, korjatkaa jos olen väärässä.

        On huomattu kommenteistasi että mikään asia ei sinulle kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On huomattu kommenteistasi että mikään asia ei sinulle kuulu.

        Kiitos. Olin siis oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyitkö tuttavaperheiltäsi miksi ovat valinneet asuinseudukseen Thaimaan surkeimman paikkakunnan?
        Entä mitä teitte kun joka päivä oli tekemistä aamusta iltaan ympäri Hua Hiniä?
        Varsin oli pieni pöytä ja kattaus kun olit rannalla välipalalla.

        Harmittaako sinua kyrvånsyylå että Aasiantravel viettää aikaansa thaimaassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyitkö tuttavaperheiltäsi miksi ovat valinneet asuinseudukseen Thaimaan surkeimman paikkakunnan?
        Entä mitä teitte kun joka päivä oli tekemistä aamusta iltaan ympäri Hua Hiniä?
        Varsin oli pieni pöytä ja kattaus kun olit rannalla välipalalla.

        Asiahan ei minulle kuulu mutta laittaisitko kuvaa että millaisen pöydän välipala vaatii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiahan ei minulle kuulu mutta laittaisitko kuvaa että millaisen pöydän välipala vaatii?

        Odotellaan hetki vastausta, laitoksessa on juuri ruokailu meneillään.


      • Anonyymi

        Osittain totta, kuvassa on khuntoy ravintola ei siis ruokala vaikka niin väität, stj on viinakauppa, market villagesta antamaasi palautetta hieman ihmettelen kun toteat että et nähnyt ihmisiä, se on sinänsä uskomatonta koska viikonloppuisin paikka on aina lähes täynnä, paitsi jos kävit ennen klo 11.00 silloin kaikki paikat eivät vielä ole auki, huomiosi blu portista on oikean suuntainen, mutta hieman väärä, se oli hyvin suosittu ennen koronaa, mutta kalliiden vuokrien takia sinne ei ole saatu väkeä myyjiksi riittävästi, vaikka heillä on ollut monia alennuskampanijoita, jotka eivät ole tuottaneet tulosta, sitä pidetään liian prameana hua hiniin..

        Mitä taas tulee uimarantaan, se on surkea mutta ei minun asiani, kävimme eilen vaimoni ja koirien kanssa sam roy yotissa kuten kerroin, taisi tulla 100 kilsaa kuuden jälkeen illalla olimme takaisin kotona, matka meni hyvin, ranta on erinomainen, käyn siellä keskimäärin kerran kuukaudessa, se on vuosien varrella kasvanut kovasti, ihan uutena oli The White resort alue, joka oli aivan juuri rakennettu, käyn siksi tuolla että se on oikeastaan ainoa paikka missä koirat voi juosta vapaana, ilman rajoituksia, vielä parempi ranta on au manao mutta se on liian kaukana... kyllä hu hinistä löytyy ihan hyvä ranta mopo matkan päästä, tabiac sinne on ainakin minulla 10 minsan ajomatka, mutta muutaman kerran vuodessa siellä käyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa että löytyi ystävällinen ja siisti majoitus oikeaan hintaan. Se ei ole itsestäänselvyys Hua Hinissa, tosin se ei ole itsestäänselvyys missään. On sitä Pattayallakin käynyt huono tuuri.

        Mitähän olisin yhteensä Hua Hinissä viettänyt, joitakin kymmeniä öitä, joista suurin osa vuonna yks ja kaks leirien yhteydessä. Sen sijaan Cha amissa satoja öitä, vaatimatonta, mutta oikean hintaista ja aina hyvä palvelu.

        Viime vuosina mitä Hua Hinissa piipahtanut, niin jotenkin aistii sen autioitumisen tunnelman. Kauppa käy heikosti paitsi päivittäistavarakaupassa, joka on välttämättömyys. Erikoistavarakaupat on aina tyhjänä.

        Golf on aivan ylihintaista Hua Hinissa, joskin kentät on hienoja, mutta ei meikäläisen tasoiset pelaajat tarvitse niin hienoja kenttiä.

        Tuon kuvasi päätien varressa on Saarikehvelin suosikkiravintola ja epäilykseni on suuri että hänen majapaikkansa sijaitsee tien toisella puolella alle kilometrin päässä.

        Koska hän valehteli olleensa tänään beachillä, epäilen hänen valehdelleen sen siksi ettet ala kyselemään että missähän tuo ukko asustelee jolloin olisi saattanut käydä ilmi hänen vaatimaton majansa taikka se että hän ei ole enää Thaimaassa.

        Muutama puolituttu asustelee Hua Hinissa ja he eivät koskaan ole nähneet Saariviulua liikenteessä tai ravintolassa. Kyllähän tuon tunnistaisi jos vastaan tulisi mopedilla. Ovat kuitenkin nähneet hänen kuvansa.

        2010

        Ja sinä resupekka taas jauhat paskaa, asun khuntoysta noin kuuden kilsan päästä, keskusta noin kahden kilsan, olimme eilen vaimoni kanssa sam roy yotissa vaimoni ja koirien kanssa, minun kännykkä oli sunnuntain takia kotona, vaimoni mukana otti jotain kuvia en tiedä mitä kun en ole niistä kiinnostunut sen enempää... lähdimme aamulla ajamaan kahdeksalta kotona olimme illan suussa hieman ennenkuin aurinko lasi, vastasin sieltä eilen ainoastaan aasille, vain yhden viestin, joku raja pitää olla tässäkin...

        Koirat tykkäsivät kovasti, olivat innoissaan että pääsevät uimaan, minä niiden kanssa mitään juokse, tuonkin keksit päästäsi, mutta ne oppivat uimaan siitä pidän huolen, sitä ei ole tarvinnut juurikaan edes opettaa... koiraa polskivat... joku idiootti kysyi miksi menen niin kauas rannalle eikä lähempänä ole kyllä on, mutta niihin on turvatonta mennä kahden koiran kanssa, kun nämä eivät ole mitään puudeleita, jotka sopivat lähinnä lamppuharjoiksi. Tuollakin koirat pidetään kiinni paitsi silloin kun olen uimassa, ne on vapaana ne ui luokseni, vaimo huutaa rannalta ne takaisin, vettä on niin paljon ettei minunkaan jalat yllä pohjaan, osaan siis itsekin uida... Nämä koirat on kumpikin narttuja, ja vahvoja sellaisia, niiden kanssa on syytä olla varuillaan...

        Siis kirjoitin eilen rannalta ainoastaan yhden viestin, sitäkään en tiedä menikö läpi... illalla kävimme taas keskustelua osamaksuistasi...

        By NumBall HHN 62v.
        ps. yritä nyt pitää SS erillään palstalla vastasit vahingossa hänen tunnuksella, olet sinä melkoinen veijari ja osamaksu "mies" toisin sinulla tuo "mies" saa muunlaisen merkityksen kuin normaalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osittain totta, kuvassa on khuntoy ravintola ei siis ruokala vaikka niin väität, stj on viinakauppa, market villagesta antamaasi palautetta hieman ihmettelen kun toteat että et nähnyt ihmisiä, se on sinänsä uskomatonta koska viikonloppuisin paikka on aina lähes täynnä, paitsi jos kävit ennen klo 11.00 silloin kaikki paikat eivät vielä ole auki, huomiosi blu portista on oikean suuntainen, mutta hieman väärä, se oli hyvin suosittu ennen koronaa, mutta kalliiden vuokrien takia sinne ei ole saatu väkeä myyjiksi riittävästi, vaikka heillä on ollut monia alennuskampanijoita, jotka eivät ole tuottaneet tulosta, sitä pidetään liian prameana hua hiniin..

        Mitä taas tulee uimarantaan, se on surkea mutta ei minun asiani, kävimme eilen vaimoni ja koirien kanssa sam roy yotissa kuten kerroin, taisi tulla 100 kilsaa kuuden jälkeen illalla olimme takaisin kotona, matka meni hyvin, ranta on erinomainen, käyn siellä keskimäärin kerran kuukaudessa, se on vuosien varrella kasvanut kovasti, ihan uutena oli The White resort alue, joka oli aivan juuri rakennettu, käyn siksi tuolla että se on oikeastaan ainoa paikka missä koirat voi juosta vapaana, ilman rajoituksia, vielä parempi ranta on au manao mutta se on liian kaukana... kyllä hu hinistä löytyy ihan hyvä ranta mopo matkan päästä, tabiac sinne on ainakin minulla 10 minsan ajomatka, mutta muutaman kerran vuodessa siellä käyn.

        Huomenta Numba.

        Taputellaanko Pattayan rakkaat kunnolla? Sinä laitat kuvan koirista rannalla ja minä laitan kuvan Neidin mersusta.

        '*'


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä resupekka taas jauhat paskaa, asun khuntoysta noin kuuden kilsan päästä, keskusta noin kahden kilsan, olimme eilen vaimoni kanssa sam roy yotissa vaimoni ja koirien kanssa, minun kännykkä oli sunnuntain takia kotona, vaimoni mukana otti jotain kuvia en tiedä mitä kun en ole niistä kiinnostunut sen enempää... lähdimme aamulla ajamaan kahdeksalta kotona olimme illan suussa hieman ennenkuin aurinko lasi, vastasin sieltä eilen ainoastaan aasille, vain yhden viestin, joku raja pitää olla tässäkin...

        Koirat tykkäsivät kovasti, olivat innoissaan että pääsevät uimaan, minä niiden kanssa mitään juokse, tuonkin keksit päästäsi, mutta ne oppivat uimaan siitä pidän huolen, sitä ei ole tarvinnut juurikaan edes opettaa... koiraa polskivat... joku idiootti kysyi miksi menen niin kauas rannalle eikä lähempänä ole kyllä on, mutta niihin on turvatonta mennä kahden koiran kanssa, kun nämä eivät ole mitään puudeleita, jotka sopivat lähinnä lamppuharjoiksi. Tuollakin koirat pidetään kiinni paitsi silloin kun olen uimassa, ne on vapaana ne ui luokseni, vaimo huutaa rannalta ne takaisin, vettä on niin paljon ettei minunkaan jalat yllä pohjaan, osaan siis itsekin uida... Nämä koirat on kumpikin narttuja, ja vahvoja sellaisia, niiden kanssa on syytä olla varuillaan...

        Siis kirjoitin eilen rannalta ainoastaan yhden viestin, sitäkään en tiedä menikö läpi... illalla kävimme taas keskustelua osamaksuistasi...

        By NumBall HHN 62v.
        ps. yritä nyt pitää SS erillään palstalla vastasit vahingossa hänen tunnuksella, olet sinä melkoinen veijari ja osamaksu "mies" toisin sinulla tuo "mies" saa muunlaisen merkityksen kuin normaalisti.

        Hyvää viikonalkua sulle Numba.
        Huomaan tuossa rakkaan käyneen yöpisillä käyttäen minun tunnustani, mutta sehän onkin tarkoitukseni että ajattelee minua unissaan ja hereillä ollessaan.
        Mitäpä tähän muuta kuin että taitanee olla tulossa palstamatkailussa vilkasta matkailua viikolla.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Hyvää viikonalkua sulle Numba.
        Huomaan tuossa rakkaan käyneen yöpisillä käyttäen minun tunnustani, mutta sehän onkin tarkoitukseni että ajattelee minua unissaan ja hereillä ollessaan.
        Mitäpä tähän muuta kuin että taitanee olla tulossa palstamatkailussa vilkasta matkailua viikolla.

        Niinhän niitä käytetään, vaikea enää tietää kuka lähettää mitäkin, tuossa muutama kuva rannalta, suosittelen pysymään kaukana tuosta rodusta jos vastaan tulee, ne on erittäin kovia vahtimaan ja suojelemaan, kumpikin on narttuja... https://aijaa.com/41d5Pf kävin eilen kuusi kertaa uimassa, neljä kertaa oli koirat mukana, osaavat jo hyvin uida...
        By NumBall HHN 62v.
        ps. kuvat on vaimoni kamerasta, oman jätin tarkoituksella kotiin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osittain totta, kuvassa on khuntoy ravintola ei siis ruokala vaikka niin väität, stj on viinakauppa, market villagesta antamaasi palautetta hieman ihmettelen kun toteat että et nähnyt ihmisiä, se on sinänsä uskomatonta koska viikonloppuisin paikka on aina lähes täynnä, paitsi jos kävit ennen klo 11.00 silloin kaikki paikat eivät vielä ole auki, huomiosi blu portista on oikean suuntainen, mutta hieman väärä, se oli hyvin suosittu ennen koronaa, mutta kalliiden vuokrien takia sinne ei ole saatu väkeä myyjiksi riittävästi, vaikka heillä on ollut monia alennuskampanijoita, jotka eivät ole tuottaneet tulosta, sitä pidetään liian prameana hua hiniin..

        Mitä taas tulee uimarantaan, se on surkea mutta ei minun asiani, kävimme eilen vaimoni ja koirien kanssa sam roy yotissa kuten kerroin, taisi tulla 100 kilsaa kuuden jälkeen illalla olimme takaisin kotona, matka meni hyvin, ranta on erinomainen, käyn siellä keskimäärin kerran kuukaudessa, se on vuosien varrella kasvanut kovasti, ihan uutena oli The White resort alue, joka oli aivan juuri rakennettu, käyn siksi tuolla että se on oikeastaan ainoa paikka missä koirat voi juosta vapaana, ilman rajoituksia, vielä parempi ranta on au manao mutta se on liian kaukana... kyllä hu hinistä löytyy ihan hyvä ranta mopo matkan päästä, tabiac sinne on ainakin minulla 10 minsan ajomatka, mutta muutaman kerran vuodessa siellä käyn.

        Miten huomioni blu portista on "hieman väärä"...?
        Kirjoituksessanin kerroin että olimme blu portissa lauantai
        -iltapäivänä. Ei siis kello 11.00, paikka oli täysin tyhjä
        Ei tästä sen enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta Numba.

        Taputellaanko Pattayan rakkaat kunnolla? Sinä laitat kuvan koirista rannalla ja minä laitan kuvan Neidin mersusta.

        '*'

        Miksi sinun pitää laittaa kuva neidin mersusta? Eikö sinulla ole yhtään omaa tuoretta kuvaa sieltä chiang maista? Asia ei minulle kuulu, mutta ihmettelen vain kun Asiantravel ja kymppi laittavat kuvia thaimaasta mutta sinä postailet vain toisten kuvia. Tosiasiassahan me kaikki kyllä syyn tiedämme, eikö vain?


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Miten huomioni blu portista on "hieman väärä"...?
        Kirjoituksessanin kerroin että olimme blu portissa lauantai
        -iltapäivänä. Ei siis kello 11.00, paikka oli täysin tyhjä
        Ei tästä sen enempää.

        Kovasti huonosti olet ajan valinnut, olen käynyt siellä ainakin 100 kertaa eikä blu port ole ollut koskaan ns. tyhjä, mutta populaan on yleensä vähemmän kuin market villagessa, jonka myös totesit olevan tyhjä, oliko eilen paljon ruuhkia... kun palasit takaisin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä resupekka taas jauhat paskaa, asun khuntoysta noin kuuden kilsan päästä, keskusta noin kahden kilsan, olimme eilen vaimoni kanssa sam roy yotissa vaimoni ja koirien kanssa, minun kännykkä oli sunnuntain takia kotona, vaimoni mukana otti jotain kuvia en tiedä mitä kun en ole niistä kiinnostunut sen enempää... lähdimme aamulla ajamaan kahdeksalta kotona olimme illan suussa hieman ennenkuin aurinko lasi, vastasin sieltä eilen ainoastaan aasille, vain yhden viestin, joku raja pitää olla tässäkin...

        Koirat tykkäsivät kovasti, olivat innoissaan että pääsevät uimaan, minä niiden kanssa mitään juokse, tuonkin keksit päästäsi, mutta ne oppivat uimaan siitä pidän huolen, sitä ei ole tarvinnut juurikaan edes opettaa... koiraa polskivat... joku idiootti kysyi miksi menen niin kauas rannalle eikä lähempänä ole kyllä on, mutta niihin on turvatonta mennä kahden koiran kanssa, kun nämä eivät ole mitään puudeleita, jotka sopivat lähinnä lamppuharjoiksi. Tuollakin koirat pidetään kiinni paitsi silloin kun olen uimassa, ne on vapaana ne ui luokseni, vaimo huutaa rannalta ne takaisin, vettä on niin paljon ettei minunkaan jalat yllä pohjaan, osaan siis itsekin uida... Nämä koirat on kumpikin narttuja, ja vahvoja sellaisia, niiden kanssa on syytä olla varuillaan...

        Siis kirjoitin eilen rannalta ainoastaan yhden viestin, sitäkään en tiedä menikö läpi... illalla kävimme taas keskustelua osamaksuistasi...

        By NumBall HHN 62v.
        ps. yritä nyt pitää SS erillään palstalla vastasit vahingossa hänen tunnuksella, olet sinä melkoinen veijari ja osamaksu "mies" toisin sinulla tuo "mies" saa muunlaisen merkityksen kuin normaalisti.

        Satusetä paahtaa menemään.
        "keskusta noin kahden kilsan päässä"? Kolmannen kerroksen ikkunasta näkyy Hua Hin beach?

        Sunnuntain takia kännykkä kotona mutta rannalta kirjoitit viestejä tai et muista?
        Olet Suomessa ja odotat että vaimo laittaisi kuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän niitä käytetään, vaikea enää tietää kuka lähettää mitäkin, tuossa muutama kuva rannalta, suosittelen pysymään kaukana tuosta rodusta jos vastaan tulee, ne on erittäin kovia vahtimaan ja suojelemaan, kumpikin on narttuja... https://aijaa.com/41d5Pf kävin eilen kuusi kertaa uimassa, neljä kertaa oli koirat mukana, osaavat jo hyvin uida...
        By NumBall HHN 62v.
        ps. kuvat on vaimoni kamerasta, oman jätin tarkoituksella kotiin...

        Hieman oudoksuttaa tuo kommenttisi tuosta market villagen väenpaljoudesta olen nyt market täällä ja otin muutaman kuva mopo parkista, ja täällä on väkeä ihan sikanaan, nyt on maanantai ja huonoin kauppapäivä viikossa, joten oletkohan sinä käynyt koko Hua hinissä lainkaan... https://aijaa.com/pyVfgb


      • Anonyymi

        Toki kirjoitin vaimoni kännykällä, siis sama jolla kuvat on otettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hieman oudoksuttaa tuo kommenttisi tuosta market villagen väenpaljoudesta olen nyt market täällä ja otin muutaman kuva mopo parkista, ja täällä on väkeä ihan sikanaan, nyt on maanantai ja huonoin kauppapäivä viikossa, joten oletkohan sinä käynyt koko Hua hinissä lainkaan... https://aijaa.com/pyVfgb

        Heheh... On taas näköjään unohtunut että kun ryhtyy hippasille minun kanssa niin jaossa on vain hopeasijoja.
        https://aijaa.com/Nmi248
        En jaksa jankata kanssasi että oliko asiakkaita vai ei. Uskon omia silmiä.
        Muuten jos hua hinistä vietäisiin fallet pois se olisi autiokylä.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Heheh... On taas näköjään unohtunut että kun ryhtyy hippasille minun kanssa niin jaossa on vain hopeasijoja.
        https://aijaa.com/Nmi248
        En jaksa jankata kanssasi että oliko asiakkaita vai ei. Uskon omia silmiä.
        Muuten jos hua hinistä vietäisiin fallet pois se olisi autiokylä.

        Pasasen vaimo käynyt toriaikaan bluportissa jolloin ruokakauppojen asiakkaat on liikkeellä. Erikoistavarakaupoissa ei ole ketään ja niitä kuitenkin on koko mestasta 90%.
        Pasanen on Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän niitä käytetään, vaikea enää tietää kuka lähettää mitäkin, tuossa muutama kuva rannalta, suosittelen pysymään kaukana tuosta rodusta jos vastaan tulee, ne on erittäin kovia vahtimaan ja suojelemaan, kumpikin on narttuja... https://aijaa.com/41d5Pf kävin eilen kuusi kertaa uimassa, neljä kertaa oli koirat mukana, osaavat jo hyvin uida...
        By NumBall HHN 62v.
        ps. kuvat on vaimoni kamerasta, oman jätin tarkoituksella kotiin...

        Joopa joo.

        "olimme eilen vaimoni kanssa sam roy yotissa vaimoni ja koirien kanssa, minun kännykkä oli sunnuntain takia kotona, vaimoni mukana otti jotain kuvia en tiedä mitä kun en ole niistä kiinnostunut sen enempää..." (2023-03-13 01:46:25)

        - Tuossa https://aijaa.com/41d5Pf ensimmäisessä kuvassa näkyvät alhaalla kuvaajan eli sinun hiekkaiset varpaat. Silti yrität esittää, ettet tietäisi, että koirista olisi otettu kuvia. Tämä epätoivoinen valehtelemisesi johtunee siitä, että noita kuvia ei ole otettu eilen, vaan ehkä vuosi pari sitten, ja sinullahan oli kaalissasi jo lähtökohtaisesti se tieto, että sinun täytyisi esittää todisteet Sam Roy Yotissa käyntisi. Sinä epäonnistuit, taas.

        - Oman kännykkäsi muka jätit sunnuntain kotia, mutta silti kerrot ylempänä aiemmin viestitelleesi palstalle.

        " mutta ne oppivat uimaan siitä pidän huolen, sitä ei ole tarvinnut juurikaan edes opettaa... "

        - Ensinnäkin, mahdatko huomata itse, kuinka ajatuksesi heittävät tuossa vesipuhvelinpyllyä? Toiseksi, noin terverakenteiset koirat ovat osanneet ja osaavat aivan varmasti uida ilman sinun opetuksiasi.

        "suosittelen pysymään kaukana tuosta rodusta jos vastaan tulee, ne on erittäin kovia vahtimaan ja suojelemaan,"

        - Uskomatonta lällätystä tervepäiselle(?) eläkeläiselle. Pojuttelija 62v. satuilee ja uhoaa kuin joku ongelmainen esikouluikäinen. "Tuosta rodusta"... nuo koirat eivät ole rotukoiria. Thai ridgebackeiksi tai suomen armeijan dobermanneiksi ne nyt vaan eivät muutu mitenkään, vaikka sinä ne kuinka sellaisiksi sinun mielikuvituksessa kokisit.

        ps. Voisitkohan sinä senssu yrittää puhua hieman järkeä tämän harhaisen ystäväsi päähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo.

        "olimme eilen vaimoni kanssa sam roy yotissa vaimoni ja koirien kanssa, minun kännykkä oli sunnuntain takia kotona, vaimoni mukana otti jotain kuvia en tiedä mitä kun en ole niistä kiinnostunut sen enempää..." (2023-03-13 01:46:25)

        - Tuossa https://aijaa.com/41d5Pf ensimmäisessä kuvassa näkyvät alhaalla kuvaajan eli sinun hiekkaiset varpaat. Silti yrität esittää, ettet tietäisi, että koirista olisi otettu kuvia. Tämä epätoivoinen valehtelemisesi johtunee siitä, että noita kuvia ei ole otettu eilen, vaan ehkä vuosi pari sitten, ja sinullahan oli kaalissasi jo lähtökohtaisesti se tieto, että sinun täytyisi esittää todisteet Sam Roy Yotissa käyntisi. Sinä epäonnistuit, taas.

        - Oman kännykkäsi muka jätit sunnuntain kotia, mutta silti kerrot ylempänä aiemmin viestitelleesi palstalle.

        " mutta ne oppivat uimaan siitä pidän huolen, sitä ei ole tarvinnut juurikaan edes opettaa... "

        - Ensinnäkin, mahdatko huomata itse, kuinka ajatuksesi heittävät tuossa vesipuhvelinpyllyä? Toiseksi, noin terverakenteiset koirat ovat osanneet ja osaavat aivan varmasti uida ilman sinun opetuksiasi.

        "suosittelen pysymään kaukana tuosta rodusta jos vastaan tulee, ne on erittäin kovia vahtimaan ja suojelemaan,"

        - Uskomatonta lällätystä tervepäiselle(?) eläkeläiselle. Pojuttelija 62v. satuilee ja uhoaa kuin joku ongelmainen esikouluikäinen. "Tuosta rodusta"... nuo koirat eivät ole rotukoiria. Thai ridgebackeiksi tai suomen armeijan dobermanneiksi ne nyt vaan eivät muutu mitenkään, vaikka sinä ne kuinka sellaisiksi sinun mielikuvituksessa kokisit.

        ps. Voisitkohan sinä senssu yrittää puhua hieman järkeä tämän harhaisen ystäväsi päähän?

        Satavarmaa on ettei saarikaali jätä puhelintaan sunnuntaiksi kotiin. Pelkäsi vaan Aasiantravelin tapaamista niin piti tekosyy keksiä. Pelle on suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo.

        "olimme eilen vaimoni kanssa sam roy yotissa vaimoni ja koirien kanssa, minun kännykkä oli sunnuntain takia kotona, vaimoni mukana otti jotain kuvia en tiedä mitä kun en ole niistä kiinnostunut sen enempää..." (2023-03-13 01:46:25)

        - Tuossa https://aijaa.com/41d5Pf ensimmäisessä kuvassa näkyvät alhaalla kuvaajan eli sinun hiekkaiset varpaat. Silti yrität esittää, ettet tietäisi, että koirista olisi otettu kuvia. Tämä epätoivoinen valehtelemisesi johtunee siitä, että noita kuvia ei ole otettu eilen, vaan ehkä vuosi pari sitten, ja sinullahan oli kaalissasi jo lähtökohtaisesti se tieto, että sinun täytyisi esittää todisteet Sam Roy Yotissa käyntisi. Sinä epäonnistuit, taas.

        - Oman kännykkäsi muka jätit sunnuntain kotia, mutta silti kerrot ylempänä aiemmin viestitelleesi palstalle.

        " mutta ne oppivat uimaan siitä pidän huolen, sitä ei ole tarvinnut juurikaan edes opettaa... "

        - Ensinnäkin, mahdatko huomata itse, kuinka ajatuksesi heittävät tuossa vesipuhvelinpyllyä? Toiseksi, noin terverakenteiset koirat ovat osanneet ja osaavat aivan varmasti uida ilman sinun opetuksiasi.

        "suosittelen pysymään kaukana tuosta rodusta jos vastaan tulee, ne on erittäin kovia vahtimaan ja suojelemaan,"

        - Uskomatonta lällätystä tervepäiselle(?) eläkeläiselle. Pojuttelija 62v. satuilee ja uhoaa kuin joku ongelmainen esikouluikäinen. "Tuosta rodusta"... nuo koirat eivät ole rotukoiria. Thai ridgebackeiksi tai suomen armeijan dobermanneiksi ne nyt vaan eivät muutu mitenkään, vaikka sinä ne kuinka sellaisiksi sinun mielikuvituksessa kokisit.

        ps. Voisitkohan sinä senssu yrittää puhua hieman järkeä tämän harhaisen ystäväsi päähän?

        Pasasen koirat ovat emä ja pentu. Se lukee rouvan fasessa. Kuvat on selvästi vanhoja, sillä tuo kuvan koira on vielä pentukarvassa ja iältään noin 1,5 vuotta.
        Rouva on nuorentunut myös samat 8 vuotta kuin koirakin. Päiväys on jätetty tarkoituksella pois ja hän on eilen etsinyt koko päivän noita kuvia tietokoneelta ja pyytänyt rouvalta.
        Pasanen on fasen perusteella käynyt kerran mainitulla rannalla 2015 heti Hua Hiniin muuton jälkeen ja kuvasi varpaansa. Kuvatekstinä oli jotakin että kyllä tämä Suomen olot päihittää. Viimeksi piti valehdella että "kamera oli tiltissä" ja tuli käsittämättömän suttuisia kuvia kuin vaseliinin läpi kuvattuja ja "kamera piti resetoida" jne.
        Nyt siis kännykkää ei voi ottaa sunnuntaina mukaan rannalle mutta rannalta voi silti kirjoitella viestejä.

        Ei ole tavat muuttuneet. Vuosia sitten oli menossa Lopburiin poikaporukalla ja sanoi ettei voi nyt kirjoitella vähään aikaan. Meni kaksi tuntia ja alkoi tulla taas stooria. Totuus siitä matkasta oli se mitä rouva kirjoitti faseen 2015: -Läskhisilmä sai auton ja vein sen katsomaan apinaa Lopburiin. Siinä se oli se "Poikien matka" apinatemppeliin.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Heheh... On taas näköjään unohtunut että kun ryhtyy hippasille minun kanssa niin jaossa on vain hopeasijoja.
        https://aijaa.com/Nmi248
        En jaksa jankata kanssasi että oliko asiakkaita vai ei. Uskon omia silmiä.
        Muuten jos hua hinistä vietäisiin fallet pois se olisi autiokylä.

        Sinulla on mielipiteesi, niin minullakin, sinun kirjoitukset alkaa olla samaa tasoa kuin peukaloisen, olen asunut täällä 10 vuotta, kaupunki on kehittynyt valtavasti, tuona aikana, uusi asema alkaa olla valmiina, liikennöinti sinne alkaa pian, paljon on hyvää tapahtunut...

        Kävit siis cicadassa hyvä paikka mutta hintalaatusuhde ei kohtaa, siinä vieressä oli huomattavasti parempi paikka, mutta purkivat pois, live musiikki siellä on parasta antia, silloin kun on hyvä bandi soittamassa.

        Mitä taas tulee tuohon market villageen kovasti oudolle kuulostaa että populaa tyhjennetään sieltä lauantai iltapäivällä, että pääset tutustumaan kun tänään on ruokalakin täynnä eikä ollut edes lounasaika, muuten tuo paikka ei paljonkaan häviä ciccadalle, eikä blu portin vastaava häviä yhtään, https://aijaa.com/9wLzAs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo.

        "olimme eilen vaimoni kanssa sam roy yotissa vaimoni ja koirien kanssa, minun kännykkä oli sunnuntain takia kotona, vaimoni mukana otti jotain kuvia en tiedä mitä kun en ole niistä kiinnostunut sen enempää..." (2023-03-13 01:46:25)

        - Tuossa https://aijaa.com/41d5Pf ensimmäisessä kuvassa näkyvät alhaalla kuvaajan eli sinun hiekkaiset varpaat. Silti yrität esittää, ettet tietäisi, että koirista olisi otettu kuvia. Tämä epätoivoinen valehtelemisesi johtunee siitä, että noita kuvia ei ole otettu eilen, vaan ehkä vuosi pari sitten, ja sinullahan oli kaalissasi jo lähtökohtaisesti se tieto, että sinun täytyisi esittää todisteet Sam Roy Yotissa käyntisi. Sinä epäonnistuit, taas.

        - Oman kännykkäsi muka jätit sunnuntain kotia, mutta silti kerrot ylempänä aiemmin viestitelleesi palstalle.

        " mutta ne oppivat uimaan siitä pidän huolen, sitä ei ole tarvinnut juurikaan edes opettaa... "

        - Ensinnäkin, mahdatko huomata itse, kuinka ajatuksesi heittävät tuossa vesipuhvelinpyllyä? Toiseksi, noin terverakenteiset koirat ovat osanneet ja osaavat aivan varmasti uida ilman sinun opetuksiasi.

        "suosittelen pysymään kaukana tuosta rodusta jos vastaan tulee, ne on erittäin kovia vahtimaan ja suojelemaan,"

        - Uskomatonta lällätystä tervepäiselle(?) eläkeläiselle. Pojuttelija 62v. satuilee ja uhoaa kuin joku ongelmainen esikouluikäinen. "Tuosta rodusta"... nuo koirat eivät ole rotukoiria. Thai ridgebackeiksi tai suomen armeijan dobermanneiksi ne nyt vaan eivät muutu mitenkään, vaikka sinä ne kuinka sellaisiksi sinun mielikuvituksessa kokisit.

        ps. Voisitkohan sinä senssu yrittää puhua hieman järkeä tämän harhaisen ystäväsi päähän?

        Kyllä nuo kuvat on otettu ihan eilen, ja kyllä yhden kuvan otin ihan itse siis se missä on vaimoni ja cola ja ne on minun hiekkaiset varpaat, joten taas epätoivoista tämä paskanjauhaminen sinulta, noin niin kuin infoksi tuo koira on joka on vieressäni iältään hieman yli vuoden vanha, joten vuosi sitten se olisi ollut pentu, joten huuhaa... pattayan savo raikaa 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasasen koirat ovat emä ja pentu. Se lukee rouvan fasessa. Kuvat on selvästi vanhoja, sillä tuo kuvan koira on vielä pentukarvassa ja iältään noin 1,5 vuotta.
        Rouva on nuorentunut myös samat 8 vuotta kuin koirakin. Päiväys on jätetty tarkoituksella pois ja hän on eilen etsinyt koko päivän noita kuvia tietokoneelta ja pyytänyt rouvalta.
        Pasanen on fasen perusteella käynyt kerran mainitulla rannalla 2015 heti Hua Hiniin muuton jälkeen ja kuvasi varpaansa. Kuvatekstinä oli jotakin että kyllä tämä Suomen olot päihittää. Viimeksi piti valehdella että "kamera oli tiltissä" ja tuli käsittämättömän suttuisia kuvia kuin vaseliinin läpi kuvattuja ja "kamera piti resetoida" jne.
        Nyt siis kännykkää ei voi ottaa sunnuntaina mukaan rannalle mutta rannalta voi silti kirjoitella viestejä.

        Ei ole tavat muuttuneet. Vuosia sitten oli menossa Lopburiin poikaporukalla ja sanoi ettei voi nyt kirjoitella vähään aikaan. Meni kaksi tuntia ja alkoi tulla taas stooria. Totuus siitä matkasta oli se mitä rouva kirjoitti faseen 2015: -Läskhisilmä sai auton ja vein sen katsomaan apinaa Lopburiin. Siinä se oli se "Poikien matka" apinatemppeliin.

        Posson vaimo löytänyt koiran kanssa nuoruuden lähteen vain kahdessa kuukaudessa.
        https://aijaa.com/Sgdimj


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on mielipiteesi, niin minullakin, sinun kirjoitukset alkaa olla samaa tasoa kuin peukaloisen, olen asunut täällä 10 vuotta, kaupunki on kehittynyt valtavasti, tuona aikana, uusi asema alkaa olla valmiina, liikennöinti sinne alkaa pian, paljon on hyvää tapahtunut...

        Kävit siis cicadassa hyvä paikka mutta hintalaatusuhde ei kohtaa, siinä vieressä oli huomattavasti parempi paikka, mutta purkivat pois, live musiikki siellä on parasta antia, silloin kun on hyvä bandi soittamassa.

        Mitä taas tulee tuohon market villageen kovasti oudolle kuulostaa että populaa tyhjennetään sieltä lauantai iltapäivällä, että pääset tutustumaan kun tänään on ruokalakin täynnä eikä ollut edes lounasaika, muuten tuo paikka ei paljonkaan häviä ciccadalle, eikä blu portin vastaava häviä yhtään, https://aijaa.com/9wLzAs

        Jos tarkoitat Tamarind markettia niin ei sitä ole mihinkään purettu. Et ole hua hinissä jos väität että se on purettu. Oli live musiikkia kun siinä syötiin.
        https://aijaa.com/MpU1bb


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on mielipiteesi, niin minullakin, sinun kirjoitukset alkaa olla samaa tasoa kuin peukaloisen, olen asunut täällä 10 vuotta, kaupunki on kehittynyt valtavasti, tuona aikana, uusi asema alkaa olla valmiina, liikennöinti sinne alkaa pian, paljon on hyvää tapahtunut...

        Kävit siis cicadassa hyvä paikka mutta hintalaatusuhde ei kohtaa, siinä vieressä oli huomattavasti parempi paikka, mutta purkivat pois, live musiikki siellä on parasta antia, silloin kun on hyvä bandi soittamassa.

        Mitä taas tulee tuohon market villageen kovasti oudolle kuulostaa että populaa tyhjennetään sieltä lauantai iltapäivällä, että pääset tutustumaan kun tänään on ruokalakin täynnä eikä ollut edes lounasaika, muuten tuo paikka ei paljonkaan häviä ciccadalle, eikä blu portin vastaava häviä yhtään, https://aijaa.com/9wLzAs

        Jaa, sulla onkin kuvissa joku muu paikka. Tuossa ei käyty vaan tosiaan syötiin Tamarind marketissa. Joku duo soitteli lavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nuo kuvat on otettu ihan eilen, ja kyllä yhden kuvan otin ihan itse siis se missä on vaimoni ja cola ja ne on minun hiekkaiset varpaat, joten taas epätoivoista tämä paskanjauhaminen sinulta, noin niin kuin infoksi tuo koira on joka on vieressäni iältään hieman yli vuoden vanha, joten vuosi sitten se olisi ollut pentu, joten huuhaa... pattayan savo raikaa 24/7.

        Missä minä olen väittänyt että ne on rotukoiria voitko kertoa missä täällä yleensäkään on rotukoiria, toinen koirista on emo cola ja toinen pentunsa pepsi, kummatkin siis koirissa on susikoiraa, rigdeback, lisäksi vielä pepsissä thaimaan pysykorvaa, kummatkin koirat on leikattu, täysin rokotettu, sekä lääkitään moniparasiitti lääkkeellä joka 3 kuukausi.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Jos tarkoitat Tamarind markettia niin ei sitä ole mihinkään purettu. Et ole hua hinissä jos väität että se on purettu. Oli live musiikkia kun siinä syötiin.
        https://aijaa.com/MpU1bb

        Siinä Tamarindin vieressä oli aikaisemmin markkina alue, mutta purettiin ja rakennettiin talo tilalle, eli kaupungista kun tullaan ensin on cicada sitten Tamarind ja tämän vieressä rannan puolella oleva markkina-alue purettiin, muutamia vuosia sitten, tamarindin vieressä on maksullinen parkkipaikka.
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Posson vaimo löytänyt koiran kanssa nuoruuden lähteen vain kahdessa kuukaudessa.
        https://aijaa.com/Sgdimj

        Kiitos kun kerroit vaimoni on ollut tuonnäköinen jos vuosia, eli sen näköinen kuin eilisessä kuvassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä Tamarindin vieressä oli aikaisemmin markkina alue, mutta purettiin ja rakennettiin talo tilalle, eli kaupungista kun tullaan ensin on cicada sitten Tamarind ja tämän vieressä rannan puolella oleva markkina-alue purettiin, muutamia vuosia sitten, tamarindin vieressä on maksullinen parkkipaikka.
        By NumBall HHN 62v.

        Toyota oli siinä tamarindin vieressä parkissa 50 bahtia oli hinta.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Jos tarkoitat Tamarind markettia niin ei sitä ole mihinkään purettu. Et ole hua hinissä jos väität että se on purettu. Oli live musiikkia kun siinä syötiin.
        https://aijaa.com/MpU1bb

        Valitsitko Aasi ruokailupaikan Trippelistrappelista Laiffin ohjeen mukaisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo aivan hurjasti ongelmia, oliko sulla ongelmaa sanoa Numballe päin naamaa että hän on palstavajakki?
        Sun rantakattaus hymyilyttää armeijashortsipelle.

        NumbaMode on palstan suurin vajakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo.

        "olimme eilen vaimoni kanssa sam roy yotissa vaimoni ja koirien kanssa, minun kännykkä oli sunnuntain takia kotona, vaimoni mukana otti jotain kuvia en tiedä mitä kun en ole niistä kiinnostunut sen enempää..." (2023-03-13 01:46:25)

        - Tuossa https://aijaa.com/41d5Pf ensimmäisessä kuvassa näkyvät alhaalla kuvaajan eli sinun hiekkaiset varpaat. Silti yrität esittää, ettet tietäisi, että koirista olisi otettu kuvia. Tämä epätoivoinen valehtelemisesi johtunee siitä, että noita kuvia ei ole otettu eilen, vaan ehkä vuosi pari sitten, ja sinullahan oli kaalissasi jo lähtökohtaisesti se tieto, että sinun täytyisi esittää todisteet Sam Roy Yotissa käyntisi. Sinä epäonnistuit, taas.

        - Oman kännykkäsi muka jätit sunnuntain kotia, mutta silti kerrot ylempänä aiemmin viestitelleesi palstalle.

        " mutta ne oppivat uimaan siitä pidän huolen, sitä ei ole tarvinnut juurikaan edes opettaa... "

        - Ensinnäkin, mahdatko huomata itse, kuinka ajatuksesi heittävät tuossa vesipuhvelinpyllyä? Toiseksi, noin terverakenteiset koirat ovat osanneet ja osaavat aivan varmasti uida ilman sinun opetuksiasi.

        "suosittelen pysymään kaukana tuosta rodusta jos vastaan tulee, ne on erittäin kovia vahtimaan ja suojelemaan,"

        - Uskomatonta lällätystä tervepäiselle(?) eläkeläiselle. Pojuttelija 62v. satuilee ja uhoaa kuin joku ongelmainen esikouluikäinen. "Tuosta rodusta"... nuo koirat eivät ole rotukoiria. Thai ridgebackeiksi tai suomen armeijan dobermanneiksi ne nyt vaan eivät muutu mitenkään, vaikka sinä ne kuinka sellaisiksi sinun mielikuvituksessa kokisit.

        ps. Voisitkohan sinä senssu yrittää puhua hieman järkeä tämän harhaisen ystäväsi päähän?

        Siinä tuli totuus.
        Hyvin kirjoitettu.


      • Anonyymi

        Tuo kuva on otettu rouvan surkealla kännykällä, Aasia ei näy missään,


      • Anonyymi

        Miksi saarikyrpå et koskaan laita kuvia asuntosi ulkopuolelta kuten Aasiantravel tekee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi saarikyrpå et koskaan laita kuvia asuntosi ulkopuolelta kuten Aasiantravel tekee?

        Siksi että sinulla olisi ajattelemisen aihetta tänään, huomenna ja loppuelämäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi että sinulla olisi ajattelemisen aihetta tänään, huomenna ja loppuelämäsi.

        Miksi toimit saarikyrvån sihteerinä vaikka kertomasi mukaan ette tunne toisianne ettekä ole koskaan tavanneet? Miksi vastaat hänelle esitettyihin kysymyksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi saarikyrpå et koskaan laita kuvia asuntosi ulkopuolelta kuten Aasiantravel tekee?

        Ahdistaako, kyllä olen laittanut sen missä kukka kasvoi aidassa ja kuvan kotitieltä, muuta en aio laittaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistaako, kyllä olen laittanut sen missä kukka kasvoi aidassa ja kuvan kotitieltä, muuta en aio laittaa...

        Kuvasi ovat muutenkin edelleen tärähtäneitä tai niissä on kummallisia heijastuksia. On aivan selvää että et ollut eilen rannalla, eikä siellä ollut vaimosi eikä koirasi, vaan ne kuvat oli vanhoja.

        Tämäkään kuva ei ole uusi, viime vuoden puolelta ja se on otettu samaisen rantaravintolan nurkalta otettu kuin eiliset kuvani. Parhaalla resoluutiolla ja kuvankorjauspiiriä hyödyntäen: https://ibb.co/gR27v0y

        Kuvan alkuperäinen koko on noin 40 megaa, mutta kuvapalvelu kutistaa sen haluamaansa kokoon.

        Tarinan opetus on että hyvienkään kuvien ottaminen ei ole vaikeaa kännykkäkameralla. Minun kännykkäkamera on sunnuntaisikin mukana ja se ei mene koskaan tilttiin juhlapyhinä.

        Ainoa syy miksi et ota ulkoa kuvia on se että et käy ulkona, taikka olet Suomessa. En vaan ymmärrä mitä hävettävää siinä on jos joutuu palaamaan Suomeen?

        Suomi on ihan hyvä maa asustella, jahka tuo nykyinen hallitus on hävinnyt historiankirjoihihin Marineineen päivineen.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistaako, kyllä olen laittanut sen missä kukka kasvoi aidassa ja kuvan kotitieltä, muuta en aio laittaa...

        Jos tarkoitat sitä maalaamatonta, kaatumaisillaan olevaa betoniaitaa niin ihmetyttää että kuka viitsii tuollaista rytöä katsella.


      • Anonyymi

        Näyttää siistiltä ja mukavalta paikalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvasi ovat muutenkin edelleen tärähtäneitä tai niissä on kummallisia heijastuksia. On aivan selvää että et ollut eilen rannalla, eikä siellä ollut vaimosi eikä koirasi, vaan ne kuvat oli vanhoja.

        Tämäkään kuva ei ole uusi, viime vuoden puolelta ja se on otettu samaisen rantaravintolan nurkalta otettu kuin eiliset kuvani. Parhaalla resoluutiolla ja kuvankorjauspiiriä hyödyntäen: https://ibb.co/gR27v0y

        Kuvan alkuperäinen koko on noin 40 megaa, mutta kuvapalvelu kutistaa sen haluamaansa kokoon.

        Tarinan opetus on että hyvienkään kuvien ottaminen ei ole vaikeaa kännykkäkameralla. Minun kännykkäkamera on sunnuntaisikin mukana ja se ei mene koskaan tilttiin juhlapyhinä.

        Ainoa syy miksi et ota ulkoa kuvia on se että et käy ulkona, taikka olet Suomessa. En vaan ymmärrä mitä hävettävää siinä on jos joutuu palaamaan Suomeen?

        Suomi on ihan hyvä maa asustella, jahka tuo nykyinen hallitus on hävinnyt historiankirjoihihin Marineineen päivineen.

        2010

        antaa alla vaan kuvat on aitoja, teeppäs reppana jotain hyödyllistä laske vaikka osamaksuautosi todelliset kustannukset... olet tyhmä "mies"


      • Anonyymi

        Aasiantravelin asumus näyttää viihtyisältä ja siistiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aasiantravelin asumus näyttää viihtyisältä ja siistiltä.

        Toisin kuin palstan vajakkimteraattorin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvasi ovat muutenkin edelleen tärähtäneitä tai niissä on kummallisia heijastuksia. On aivan selvää että et ollut eilen rannalla, eikä siellä ollut vaimosi eikä koirasi, vaan ne kuvat oli vanhoja.

        Tämäkään kuva ei ole uusi, viime vuoden puolelta ja se on otettu samaisen rantaravintolan nurkalta otettu kuin eiliset kuvani. Parhaalla resoluutiolla ja kuvankorjauspiiriä hyödyntäen: https://ibb.co/gR27v0y

        Kuvan alkuperäinen koko on noin 40 megaa, mutta kuvapalvelu kutistaa sen haluamaansa kokoon.

        Tarinan opetus on että hyvienkään kuvien ottaminen ei ole vaikeaa kännykkäkameralla. Minun kännykkäkamera on sunnuntaisikin mukana ja se ei mene koskaan tilttiin juhlapyhinä.

        Ainoa syy miksi et ota ulkoa kuvia on se että et käy ulkona, taikka olet Suomessa. En vaan ymmärrä mitä hävettävää siinä on jos joutuu palaamaan Suomeen?

        Suomi on ihan hyvä maa asustella, jahka tuo nykyinen hallitus on hävinnyt historiankirjoihihin Marineineen päivineen.

        2010

        Tärähtäneet ja suttuiset kuvat kuvaavat kuvaajaansa joka ollen palstavajakki.


    • Anonyymi

      Kyllä täällä Saparomäellä elämä auvoista verrattuna Pattajasta haaveilijaan.

    • Anonyymi

      Mikä sinua Posso Pasanen vaivaa, mitä sinulle on tapahtunut?

    • Pattiksella on aina mukava pyörähtää, aijai sitä aikaa 20 vuotta sitten.
      https://aijaa.com/wB71hc
      Kaveri bussista kyytiin ja kotia kohti.

    • Anonyymi

      Miksi mennä merta edemmäs kalaan..?
      Omalta kylältä löytyy tällainen paikka, hetken päässä mökiltä.
      Rantapäivä kuten yleensä sunnuntaisin, hyvää ruokaa ja relax. Ei tee mieli sisällä jumittaa
      https://aijaa.com/AjDVG3

      • Miksi mennä merta edemmäs kalaan..?
        Omalta kylältä löytyy tällainen paikka, hetken päässä mökiltä.
        Rantapäivä kuten yleensä sunnuntaisin, hyvää ruokaa ja relax. Ei tee mieli sisällä jumittaa
        https://aijaa.com/AjDVG3


      • asiantravel kirjoitti:

        Miksi mennä merta edemmäs kalaan..?
        Omalta kylältä löytyy tällainen paikka, hetken päässä mökiltä.
        Rantapäivä kuten yleensä sunnuntaisin, hyvää ruokaa ja relax. Ei tee mieli sisällä jumittaa
        https://aijaa.com/AjDVG3

        Lisää.
        https://aijaa.com/HVHlyb


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Miksi mennä merta edemmäs kalaan..?
        Omalta kylältä löytyy tällainen paikka, hetken päässä mökiltä.
        Rantapäivä kuten yleensä sunnuntaisin, hyvää ruokaa ja relax. Ei tee mieli sisällä jumittaa
        https://aijaa.com/AjDVG3

        Niin niin, olen syntynyt ja elänyt Kotkassa koko lapsuuteni, joten meri on minulle erittäin tuttu elementti, voin vakuuttaa että Hua hinissä.on rannat siinä missä Rayongissakin, tosin rayongin ongelma on ne valtavat öljyjalostamot, jota jotka lykkäävät ilmaa paskaa oikein urakalla, siksi alue on yksi Thaimaan likaisimpia, eikä vain pm2.5 laskeutumia, öljyvuotoja, bensan jalostamisesta syntyviä saasteita...
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin, olen syntynyt ja elänyt Kotkassa koko lapsuuteni, joten meri on minulle erittäin tuttu elementti, voin vakuuttaa että Hua hinissä.on rannat siinä missä Rayongissakin, tosin rayongin ongelma on ne valtavat öljyjalostamot, jota jotka lykkäävät ilmaa paskaa oikein urakalla, siksi alue on yksi Thaimaan likaisimpia, eikä vain pm2.5 laskeutumia, öljyvuotoja, bensan jalostamisesta syntyviä saasteita...
        By NumBall HHN 62v.

        Kertoisitko mitä saasteita ja paskaa petrokemianteollisuudesta tulee nykyään ilmaan ja veteen..,?
        Tosi on että hevosen paska ja kusi täällä ei lemua.


      • asiantravel kirjoitti:

        Kertoisitko mitä saasteita ja paskaa petrokemianteollisuudesta tulee nykyään ilmaan ja veteen..,?
        Tosi on että hevosen paska ja kusi täällä ei lemua.

        Pikaisella googlauksella löytyi:
        https://www.iqair.com/thailand/rayong



      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        tai sitten ei ole, https://www.msn.com/fi-fi/saa/kartat/ilmanlaatu/in-Tha-Pradu,Rayong?loc=eyJsIjoiVGhhIFByYWR1IiwiciI6IlJheW9uZyIsImMiOiJUaGFpbWFhIiwiaSI6IlRIIiwiZyI6ImZpLWZpIiwieCI6IjEwMS4yNzI4NTgyOCIsInkiOiIxMi42NzYyMjMyIn0=&weadegreetype=C&ocid=msedgntp&cvid=aadddd11f704462c9c04fa045108e30c&zoom=9

        Etkö usko virallisia mittauksia..?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin, olen syntynyt ja elänyt Kotkassa koko lapsuuteni, joten meri on minulle erittäin tuttu elementti, voin vakuuttaa että Hua hinissä.on rannat siinä missä Rayongissakin, tosin rayongin ongelma on ne valtavat öljyjalostamot, jota jotka lykkäävät ilmaa paskaa oikein urakalla, siksi alue on yksi Thaimaan likaisimpia, eikä vain pm2.5 laskeutumia, öljyvuotoja, bensan jalostamisesta syntyviä saasteita...
        By NumBall HHN 62v.

        Itse olen koko ikäni asunut meren äärellä, tälläkin hetkellä suomen asunnon parvekkeelta näkyy meri. Täälläkin rantatiellä tulee ajeltua päivittäin.
        https://aijaa.com/RhpKx8


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Etkö usko virallisia mittauksia..?

        rippuu mittaus paikasta, thaimaassa en juurikaan, nuo kaksi palvelua näyttävä eri arvoja, vain toinen voi olla oikein, lisäksi meillä on ilmanputsarissa pm2.5 mittarin joka näyttää nyt 19 pm2.5 arvoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        tai sitten ei ole, https://www.msn.com/fi-fi/saa/kartat/ilmanlaatu/in-Tha-Pradu,Rayong?loc=eyJsIjoiVGhhIFByYWR1IiwiciI6IlJheW9uZyIsImMiOiJUaGFpbWFhIiwiaSI6IlRIIiwiZyI6ImZpLWZpIiwieCI6IjEwMS4yNzI4NTgyOCIsInkiOiIxMi42NzYyMjMyIn0=&weadegreetype=C&ocid=msedgntp&cvid=aadddd11f704462c9c04fa045108e30c&zoom=9

        En edes viitsi linkkiä avata.
        Mitä luulet, kumpaa kannattaa uskoa, viranomaismittauksia vai microsoftin web portaalia..


      • Anonyymi kirjoitti:

        rippuu mittaus paikasta, thaimaassa en juurikaan, nuo kaksi palvelua näyttävä eri arvoja, vain toinen voi olla oikein, lisäksi meillä on ilmanputsarissa pm2.5 mittarin joka näyttää nyt 19 pm2.5 arvoksi.

        Paikkakuntaiset erot on isoja ihan pienelläkin alueella.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Lisää.
        https://aijaa.com/HVHlyb

        Nyt käy Aasiantravelia kateeksi, täällä sataa räntää taivaan täydeltä. Tuo paikka on varmasti yksi seuraavan thaimaan loman kohteista. Mikä ranta tuo on ?


      • asiantravel kirjoitti:

        Paikkakuntaiset erot on isoja ihan pienelläkin alueella.

        Toisaalta ilmansaasteet on minulle yksi ja sama, elämäni ollut tekemisissä myrkkyjen kanssa joten ei mun elämä saasteista lyhene.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt käy Aasiantravelia kateeksi, täällä sataa räntää taivaan täydeltä. Tuo paikka on varmasti yksi seuraavan thaimaan loman kohteista. Mikä ranta tuo on ?

        Mae rumphung


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        En edes viitsi linkkiä avata.
        Mitä luulet, kumpaa kannattaa uskoa, viranomaismittauksia vai microsoftin web portaalia..

        mistä päätelet että iqair on jotenkin enemmän luotettavampi kuin microsoftin uutispalvelin, kyllä ms ne tiedot jostain ostaa... microsoftilla on myös massia...


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Paikkakuntaiset erot on isoja ihan pienelläkin alueella.

        Tottakai on kun mittauspiste on eripaikossa, rayong ja hua hin ovat aika tasoissa olleet jo kauan, pattaya likaisempi, mutta yleisesti ottaen hua hin puoli on puhtaampi kun liikenettä on vähemmin, mitta paikat löytyy kummastakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mistä päätelet että iqair on jotenkin enemmän luotettavampi kuin microsoftin uutispalvelin, kyllä ms ne tiedot jostain ostaa... microsoftilla on myös massia...

        IQ air on erikoistunut ilmanlaadun tutkimiseen kun microsoft ihan muuhun.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        IQ air on erikoistunut ilmanlaadun tutkimiseen kun microsoft ihan muuhun.

        Ilmatieteen laitokset ovat erikoistuneet ilman laadun tutkimiseen, tuo iq air ostaa ne jostain samoin kuin microsoft,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmatieteen laitokset ovat erikoistuneet ilman laadun tutkimiseen, tuo iq air ostaa ne jostain samoin kuin microsoft,

        Ilmatieteen laitokset ovat erikoistuneet sään ennustamiseen.
        https://en.m.wikipedia.org/wiki/IQAir
        Aiemmin kysyin sinulta perusteluja että mitä saasteita ja paskaa nykyinen petrokemian teollisuus tuottaa..? Väitteisiin on hyvä olla perustelut tai muuten saattaa leimautua paskanpuhujaksi.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Ilmatieteen laitokset ovat erikoistuneet sään ennustamiseen.
        https://en.m.wikipedia.org/wiki/IQAir
        Aiemmin kysyin sinulta perusteluja että mitä saasteita ja paskaa nykyinen petrokemian teollisuus tuottaa..? Väitteisiin on hyvä olla perustelut tai muuten saattaa leimautua paskanpuhujaksi.

        Saattaa leimautua... höpö höpö... sensei pasanen ON pelkkä PASKANPUHUJA.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Itse olen koko ikäni asunut meren äärellä, tälläkin hetkellä suomen asunnon parvekkeelta näkyy meri. Täälläkin rantatiellä tulee ajeltua päivittäin.
        https://aijaa.com/RhpKx8

        " suomen asunnon parvekkeelta näkyy meri "

        Jaa että nyt on Pasasella asunto Suomessakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa leimautua... höpö höpö... sensei pasanen ON pelkkä PASKANPUHUJA.

        Paskanpuhujan maineen saa myös siitä kun luulee asiasta jotain tietävänsä, vaikka on pihalla kuin lumiukko, siispä vastaan... Petrokemian teollisuus on merkittävin vaarallisten ja myrkyllisten ilman saasteiden lähde maailmassa, se tuottaa hiukkasmateriaaleja (PM), typpioksidia(NOx), hiilimonoksiidia (co) vety sulfiidia (H25, ) rikkidioksiidia (so2), kasvihuone kaasuja (GHG),,, Lisäksi teollisuus tuottaa huomattavia määriä, polyaromaattisia hiiliveryjä, (PAH) Nämä ovat muta ja karsinogeenisiä, aiheuttavat mm. syöpää... haluatko vielä lisätietoja.
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paskanpuhujan maineen saa myös siitä kun luulee asiasta jotain tietävänsä, vaikka on pihalla kuin lumiukko, siispä vastaan... Petrokemian teollisuus on merkittävin vaarallisten ja myrkyllisten ilman saasteiden lähde maailmassa, se tuottaa hiukkasmateriaaleja (PM), typpioksidia(NOx), hiilimonoksiidia (co) vety sulfiidia (H25, ) rikkidioksiidia (so2), kasvihuone kaasuja (GHG),,, Lisäksi teollisuus tuottaa huomattavia määriä, polyaromaattisia hiiliveryjä, (PAH) Nämä ovat muta ja karsinogeenisiä, aiheuttavat mm. syöpää... haluatko vielä lisätietoja.
        By NumBall HHN 62v.

        Asiat joita minä en näe enkä haista eivät minua enää tässä iässä huolestuta. Vesi on kirkasta ja rannat puhtaat niin se riittää minulle.
        Paskan ja kusen haju sensijaan etoo.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Asiat joita minä en näe enkä haista eivät minua enää tässä iässä huolestuta. Vesi on kirkasta ja rannat puhtaat niin se riittää minulle.
        Paskan ja kusen haju sensijaan etoo.

        Ettei sinulla ole vaan se ongelma että yksin tai seurassa niin paska haisee 24/7, sinä pyysit minua kertomaan mitä ongelmia petrokemian teollisuus maailmassa aiheuttaa, ongelmana on erityisesti kehitysmaat, ja niiden ympäristön valvonta, jota ei ole olemassakaan, ja sieltä tulee paskaa tuutin täydeltä, taisit mainita jotain siitä siitä hippasilla olosta, vai mitä tarkoitit, vai saitko hieman neneillesi, jälleen kerran aurinkokellosta en ole puhunut mitään-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " suomen asunnon parvekkeelta näkyy meri "

        Jaa että nyt on Pasasella asunto Suomessakin.

        Paraisilla ja Kotkassa huvijahdit laiturissa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jahas, lerpsankeikka vaihtui senssuksi ja kirjoittaa "ilman ladusta" Voiko sillä ladulla hiihtää?
        Harmi että kamerasi on tiltissä vuodesta toiseen.

        Linkki jonka laitoit asiantravelille, siinä voit siirtää vapaasti mittauspaikkaa ja sinä olit vetänyt sen jonkin tehtaan päälle. Muualla paljon alhaisemmat lukemat ja koko niemi on vihreällä.

        Rayongin rannat on upeat ja ystävällinen palvelu rantaravintoloissa. Hyvää meriruokaa oikeaan hintaan. Siihen aikaan kun golfasin paljon, käytiin Rayongissa usein syömässä kierroksen jälkeen rannalla.

        Jos vesiä vertaillaan, niin laivareitit Bangkokistakin kulkee Hua Hinin edestä ja rahtilaivojen pilssivedet tulee rantaan. Hua Hinin rantahiekkaan jää öljyvana laskuveden aikaan.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, lerpsankeikka vaihtui senssuksi ja kirjoittaa "ilman ladusta" Voiko sillä ladulla hiihtää?
        Harmi että kamerasi on tiltissä vuodesta toiseen.

        Linkki jonka laitoit asiantravelille, siinä voit siirtää vapaasti mittauspaikkaa ja sinä olit vetänyt sen jonkin tehtaan päälle. Muualla paljon alhaisemmat lukemat ja koko niemi on vihreällä.

        Rayongin rannat on upeat ja ystävällinen palvelu rantaravintoloissa. Hyvää meriruokaa oikeaan hintaan. Siihen aikaan kun golfasin paljon, käytiin Rayongissa usein syömässä kierroksen jälkeen rannalla.

        Jos vesiä vertaillaan, niin laivareitit Bangkokistakin kulkee Hua Hinin edestä ja rahtilaivojen pilssivedet tulee rantaan. Hua Hinin rantahiekkaan jää öljyvana laskuveden aikaan.

        2010

        Oleko sinä poika hieman tyhmä, voit siirrellä antureita miten sattuu, helvetin luotettavaa, jokainen mittaus piste vaatii oman anturinsa, että sen taso olisi edes nimeksi luotettavaa, ei noita saasteita mistään hatusta vedellä, factaa on se että rayong on yksi thaimaan likaisimmista kaupungeista, mutta mitä siellä mitataan on sitten toinen juttu, melkein kaikki mittaukset perustuvat kahteen arvoon pienhiukkasiin (pm2.5) sekä savusumuun, joka on yhdeydessä auringonsäteilytasoon ilman lämpötilaan, ja ilmansaasteisiin, minä en ikinä asu paikkassa missä on valtavat petrokemian laitokset, ja juuri sattuneesta syystä.

        äläkä resupekka taas auo päätäsi kirjoitusvirheestä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oleko sinä poika hieman tyhmä, voit siirrellä antureita miten sattuu, helvetin luotettavaa, jokainen mittaus piste vaatii oman anturinsa, että sen taso olisi edes nimeksi luotettavaa, ei noita saasteita mistään hatusta vedellä, factaa on se että rayong on yksi thaimaan likaisimmista kaupungeista, mutta mitä siellä mitataan on sitten toinen juttu, melkein kaikki mittaukset perustuvat kahteen arvoon pienhiukkasiin (pm2.5) sekä savusumuun, joka on yhdeydessä auringonsäteilytasoon ilman lämpötilaan, ja ilmansaasteisiin, minä en ikinä asu paikkassa missä on valtavat petrokemian laitokset, ja juuri sattuneesta syystä.

        äläkä resupekka taas auo päätäsi kirjoitusvirheestä...

        Tuolla näyttää olevan thaimaan tällähetkellä 10 saasteisinta kaupunkia, mutta tokihan herra Huhtasaarella on tästäkin parempaa tietoa.
        https://www.iqair.com/th-en/thailand


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oleko sinä poika hieman tyhmä, voit siirrellä antureita miten sattuu, helvetin luotettavaa, jokainen mittaus piste vaatii oman anturinsa, että sen taso olisi edes nimeksi luotettavaa, ei noita saasteita mistään hatusta vedellä, factaa on se että rayong on yksi thaimaan likaisimmista kaupungeista, mutta mitä siellä mitataan on sitten toinen juttu, melkein kaikki mittaukset perustuvat kahteen arvoon pienhiukkasiin (pm2.5) sekä savusumuun, joka on yhdeydessä auringonsäteilytasoon ilman lämpötilaan, ja ilmansaasteisiin, minä en ikinä asu paikkassa missä on valtavat petrokemian laitokset, ja juuri sattuneesta syystä.

        äläkä resupekka taas auo päätäsi kirjoitusvirheestä...

        Panomiesrakkaiden yhteinen piirre on pilkunnussinta kirjoitusvirheistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oleko sinä poika hieman tyhmä, voit siirrellä antureita miten sattuu, helvetin luotettavaa, jokainen mittaus piste vaatii oman anturinsa, että sen taso olisi edes nimeksi luotettavaa, ei noita saasteita mistään hatusta vedellä, factaa on se että rayong on yksi thaimaan likaisimmista kaupungeista, mutta mitä siellä mitataan on sitten toinen juttu, melkein kaikki mittaukset perustuvat kahteen arvoon pienhiukkasiin (pm2.5) sekä savusumuun, joka on yhdeydessä auringonsäteilytasoon ilman lämpötilaan, ja ilmansaasteisiin, minä en ikinä asu paikkassa missä on valtavat petrokemian laitokset, ja juuri sattuneesta syystä.

        äläkä resupekka taas auo päätäsi kirjoitusvirheestä...

        "Oleko sinä poika hieman tyhmä, voit siirrellä antureita miten sattuu, helvetin luotettavaa, jokainen mittaus piste vaatii oman anturinsa"

        Anturimies nyt ei tajunnut sitä että tuo laittamasi linkki kuvaa ilmanlaatua satelliitista, eikä antureista. Voit siirtää kursorin vaikka meren päälle minne vaan niin se näyttää siitä kohtaa ilmanlaadun.

        Rayongin edustalla meren päällä ilmanlaatu on noin 24, eli sellaista Suomen luokkaa.

        Koko ilmastohömpötyksen ydin on siinä että vouhottajat katselee ilmanlaatua suurkaupungeista ja teollisuuslaitosten alueelta ja antavat ymmärtää että suuremmallakin alueella olisi sama tilanne.

        Ei ole, tai se riippuu ilmavirtauksista ja niiden suunnista. Pattayalla ilma seisahtuu muutaman kerran vuodessa kuumaan aikaan ja silloin ilmanlaatu heikkenee. Ei tarvi kuin mennä 10km itään silloin niin siellä on tilanne aivan erilainen.

        Mereltä päin kun tuulee, silloin on ilmanlaatu parempi ja rannikkoalueella on puhdistava vaikutus sen ollen omanlaisensa ilmastovyöhyke.

        2010

        PS: Pari viikkoa sitten sinä Saarikärsimys laskit sen Hua Hinin plussaksi että siellä on teollisuutta. Nyt olet taas saastemiehenä vääristelemässä tilannetta.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Tuolla näyttää olevan thaimaan tällähetkellä 10 saasteisinta kaupunkia, mutta tokihan herra Huhtasaarella on tästäkin parempaa tietoa.
        https://www.iqair.com/th-en/thailand

        Tuo on hieman vaikea kysymys, kannattaa ensin keskustella mitä tuolla likaisuudella tarkoitetaan, jos sillä tarkoitetaan pm2.5 se on tällä hetkellä thaimaassa korkealla arvolla kuivuuden takia, mutta maailman likaisimmat kaupungit on intiassa ja nigeriassa...
        Mutta noille saastuttajille on jokaiselle omat mittarinsa, joten mitta tuloksia on vaikea suhteuttaa toisiinsa, esim. pattayan, chiang main ja rayongin saasteisuus on kaikki erilaisia,
        By NumBall HHn 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oleko sinä poika hieman tyhmä, voit siirrellä antureita miten sattuu, helvetin luotettavaa, jokainen mittaus piste vaatii oman anturinsa"

        Anturimies nyt ei tajunnut sitä että tuo laittamasi linkki kuvaa ilmanlaatua satelliitista, eikä antureista. Voit siirtää kursorin vaikka meren päälle minne vaan niin se näyttää siitä kohtaa ilmanlaadun.

        Rayongin edustalla meren päällä ilmanlaatu on noin 24, eli sellaista Suomen luokkaa.

        Koko ilmastohömpötyksen ydin on siinä että vouhottajat katselee ilmanlaatua suurkaupungeista ja teollisuuslaitosten alueelta ja antavat ymmärtää että suuremmallakin alueella olisi sama tilanne.

        Ei ole, tai se riippuu ilmavirtauksista ja niiden suunnista. Pattayalla ilma seisahtuu muutaman kerran vuodessa kuumaan aikaan ja silloin ilmanlaatu heikkenee. Ei tarvi kuin mennä 10km itään silloin niin siellä on tilanne aivan erilainen.

        Mereltä päin kun tuulee, silloin on ilmanlaatu parempi ja rannikkoalueella on puhdistava vaikutus sen ollen omanlaisensa ilmastovyöhyke.

        2010

        PS: Pari viikkoa sitten sinä Saarikärsimys laskit sen Hua Hinin plussaksi että siellä on teollisuutta. Nyt olet taas saastemiehenä vääristelemässä tilannetta.

        Olenko jossain kertonut että hua hinissä on teollisuutta tietääkseni ei juurikaan ole, likainen ilma johtuu kulotuksista, roskien poltosta sekä autojen pakokaasuista, niitä kutsutaan yhteensä pienhiukkasina, ne kulkeutuvat hengitysteihin ja aiheuttavat astman tapaisia oireita, jopa sydäninfarkteja välillisesti, nämä täällä olevat hengityssuojaimet eivät juurikaan suodata hengitysilmaan ellei niissä ole pienhiukkasmerkkiä, aikakin 3M kalliimmiissa suojaimissa on, mutta niitä saa harvoista paikoista.


    • Tästähän tulikin mielenkiintoinen somepäivä pitkästä aikaa. Kohta ruvetaan tilailemaan ruokaa pöytään kuten naapuri jo näyttää tehneen
      https://aijaa.com/zPXI4p

      • Anonyymi

        Kovin on kellonaikaan aurinko korkealla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on kellonaikaan aurinko korkealla.

        Jos tuo aurinko on mielestäsi korkealla niin et ole koskaan thaimaassa käynyt.
        Minun kanssa kun ryhdyt hippasille niin on vain hopeasijoja tarjolla, vai joko unohtui. ,?
        https://aijaa.com/VQIGx4


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Jos tuo aurinko on mielestäsi korkealla niin et ole koskaan thaimaassa käynyt.
        Minun kanssa kun ryhdyt hippasille niin on vain hopeasijoja tarjolla, vai joko unohtui. ,?
        https://aijaa.com/VQIGx4

        Tuollaisia tiedostokokoelmia ei koskaan ole 2010:n kuvissa, tiedätkö miksi hippavajakki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisia tiedostokokoelmia ei koskaan ole 2010:n kuvissa, tiedätkö miksi hippavajakki?

        Onko Chiang Main todistemiehellä tänään todistepäivä menossa todisteellisesti ja sittenkö pitää olla räps räps passin kera ja sitten Chiang Maista alkaa tulla kuvaa oikein sarjatulituksena vain kahdeksan vuoden odottelun jälkeen?
        Mutta olemme toki nähneet jo kuksan karttapöytäliinalla, jota käyttää myös Hua Hinin pienisuurimies miettiessään minne menee seuraavaksi mielikuvitusmatkalle. Edellinen mielikuvitusmatka suuntautui koirien kanssa rannalle. Kamera piti jättää kotiin koska oli sunnuntai. Jippoputkella voivat sankarit yhdessä katsella horisonttiin.


    • Anonyymi

      Onko dog.burger hyvää.

      • Anonyymi

        Korpuksi paahdettua kalaa, bon appetiittia juntin makuun ja hintakin varmaan triptrap hukkapalan hyväksymällä tasolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korpuksi paahdettua kalaa, bon appetiittia juntin makuun ja hintakin varmaan triptrap hukkapalan hyväksymällä tasolla.

        Kovin on vajakkipojalla vajavaiset tiedot thai keittiöstä, ei juurikaan tullut ilmeisesti thaimaassa käytyä. Pla krapong ei ole paahdettua kalaa vaan öljyssä uppopaistettu pinta rapeaksi ja meheväksi sisältä. Perinteinen thaimaalainen tapa, kannattaa miettiä ensin ja kirjoittaa sitten niin ei paista tyhmyys pahasti ulospäin.
        https://aijaa.com/VIX67P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korpuksi paahdettua kalaa, bon appetiittia juntin makuun ja hintakin varmaan triptrap hukkapalan hyväksymällä tasolla.

        Paraisten sushimestari äänessä. Sinulta olemme nähneet nuudelipussin joka ostettu Lidlistä ja silakkalaatikon jota poltit Helkama-uunissa. Näimme myös kotitekoiset sushisi, jotka oli rakennettu puolikkaista kalapuikoista ja lauantaimakkarasta. Tuolta pohjalta onkin hyvä arvostella thaimaalaista ravintolaruokaa.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Kovin on vajakkipojalla vajavaiset tiedot thai keittiöstä, ei juurikaan tullut ilmeisesti thaimaassa käytyä. Pla krapong ei ole paahdettua kalaa vaan öljyssä uppopaistettu pinta rapeaksi ja meheväksi sisältä. Perinteinen thaimaalainen tapa, kannattaa miettiä ensin ja kirjoittaa sitten niin ei paista tyhmyys pahasti ulospäin.
        https://aijaa.com/VIX67P

        Takertuminen sanontoihin on pattayan rakkaiden olemuksen a ja o, mutta kyllä varmaankin kaksi henkilöä itsensä kylläiseksi söi isun jakaen tasapuolisesti.

        Terveellistä syödä uppopaistettuja vanhassa rasvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takertuminen sanontoihin on pattayan rakkaiden olemuksen a ja o, mutta kyllä varmaankin kaksi henkilöä itsensä kylläiseksi söi isun jakaen tasapuolisesti.

        Terveellistä syödä uppopaistettuja vanhassa rasvassa.

        Sushikokki tietää. Hirvittävä on tuo thaimaakateutesi ja palava on kaipuusi. Omaishoitaja lähti, terveys meni, rahat loppui, ei kavereita ja lopuksi vielä jouduit palvelutaloon, kuola valuu suupielestäsi kaukaloon kun invasaattamossa katselet kuvia Thaimaasta.

        Tiesitkö että esikuvasi Spedesaari ei syö laisinkaan uppopaistettua? Ne lihottaa.
        https://aijaa.com/D6rsjX


      • Anonyymi kirjoitti:

        Takertuminen sanontoihin on pattayan rakkaiden olemuksen a ja o, mutta kyllä varmaankin kaksi henkilöä itsensä kylläiseksi söi isun jakaen tasapuolisesti.

        Terveellistä syödä uppopaistettuja vanhassa rasvassa.

        Voi voi, ei tuo ollut ainoa mitä biitsillä syötiin, herkuteltiin koko päivä joten annos oli aivan riittävä iltaa vasten. Laitankin laskun missä on eritelty päivän eväät, eihän tuota ongelmia thaimaassa oleskelevalle thai kieli joten voit sitten laittaa suomeksi tänne mitä laskussa luki...
        https://aijaa.com/BL2u8f
        Halpa päivä ja uituakin tuli useamman kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korpuksi paahdettua kalaa, bon appetiittia juntin makuun ja hintakin varmaan triptrap hukkapalan hyväksymällä tasolla.

        Kyllä välilihapihvi valkovuotokastikkeella on parasta.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Voi voi, ei tuo ollut ainoa mitä biitsillä syötiin, herkuteltiin koko päivä joten annos oli aivan riittävä iltaa vasten. Laitankin laskun missä on eritelty päivän eväät, eihän tuota ongelmia thaimaassa oleskelevalle thai kieli joten voit sitten laittaa suomeksi tänne mitä laskussa luki...
        https://aijaa.com/BL2u8f
        Halpa päivä ja uituakin tuli useamman kerran.

        Miten pidit päiväkirjaa ennen internettiä Aasivajakki?


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Voi voi, ei tuo ollut ainoa mitä biitsillä syötiin, herkuteltiin koko päivä joten annos oli aivan riittävä iltaa vasten. Laitankin laskun missä on eritelty päivän eväät, eihän tuota ongelmia thaimaassa oleskelevalle thai kieli joten voit sitten laittaa suomeksi tänne mitä laskussa luki...
        https://aijaa.com/BL2u8f
        Halpa päivä ja uituakin tuli useamman kerran.

        Vaimon kanssa käännettiin... siinä on ylimpänä oinädcocia 1 annos... sitten on 11 annosta äuoi2ota.... sitten on hoirzia... unoqväliö..... oilinia... ja kaks annosta yisiä...

        By NumBaII, filosofian uima maisteri kuus kertaa päivässä 62 vuotta


    • Anonyymi

      Huvittuneena olen tänään iltapäivän seurannut kuinka Aasiantraveli kyykyttää kyrvånsyylåå ihan 100-0. Matkakuume nousee Travellin kuvista.

      • Anonyymi

        Huvinsa kullakin mutta hyvä että sinulla on sunnuntaihuvia seuratessasi.


    • Anonyymi

      Kiitän Asiantravelia hienoista kuvista kuten tämä https://aijaa.com/RVEGC9 ja mukavasta tarinoinnista, kiitos.

      Tarkentaisin tätä seuraavaa hieman, jos sallitaan:

      "Pla krapong ei ole paahdettua kalaa vaan öljyssä uppopaistettu pinta rapeaksi ja meheväksi sisältä."

      Pla = kala
      Krapong / Kapong = Barramundi ( Lates calcarifer ) / Asian sea bass / ปลากะพง
      Tod / thot = uppopaistettu

      Krapong kalan nimeämisessä ravintoloissa Thaimaassa näkee usein pikku virheitä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tämän kuitin https://aijaa.com/BL2u8f ei olla kovin taidokas kirjoittaja. Ainakin minulle on hieman haasteellista yrittää lukea mitä kuitissa lukee. Voin yrittää tulkita, mutta herrasmiehenä annan ensin NumBallille ja senssulle tilaisuuden kertoa mitä kuitissa ehkä lukee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän kuitin https://aijaa.com/BL2u8f ei olla kovin taidokas kirjoittaja. Ainakin minulle on hieman haasteellista yrittää lukea mitä kuitissa lukee. Voin yrittää tulkita, mutta herrasmiehenä annan ensin NumBallille ja senssulle tilaisuuden kertoa mitä kuitissa ehkä lukee.

        Anonyymiherrasmies neiti näppäränä yrittää olla niin näppärää niin näppärää, että voi valtavaa kuinka herrasmiesmäistä puskapiruilua.
        Aloita haasteellisesti tulkitsemalla esimerkiksi onko juotu teetä vai kahvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymiherrasmies neiti näppäränä yrittää olla niin näppärää niin näppärää, että voi valtavaa kuinka herrasmiesmäistä puskapiruilua.
        Aloita haasteellisesti tulkitsemalla esimerkiksi onko juotu teetä vai kahvia.

        Sinun ei tarvitse nimimerkkiäsi kirjoitukseesi laittaa, kaikki aivan varmasti tietävät ilmankin, kenestä on kyse.

        Laskun listalla on ensimmäisenä mango salaatti (mikä näkyy myös kuvassa).
        Seuraavana sekavasti kirjoitettu jotain lipton tsaa, eli teetä(?) 2 annosta, ehkä.
        Seuraavaksi on listalla on 1 kuuma tee, ehkä.

        Seuraavaksi sitten varmastikin sinä tulkkaat lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ei tarvitse nimimerkkiäsi kirjoitukseesi laittaa, kaikki aivan varmasti tietävät ilmankin, kenestä on kyse.

        Laskun listalla on ensimmäisenä mango salaatti (mikä näkyy myös kuvassa).
        Seuraavana sekavasti kirjoitettu jotain lipton tsaa, eli teetä(?) 2 annosta, ehkä.
        Seuraavaksi on listalla on 1 kuuma tee, ehkä.

        Seuraavaksi sitten varmastikin sinä tulkkaat lisää?

        Ahaa .... juotu siis teetä, no sepäs mielenkiintoista, jatka sinä tulkkausleikkiäsi neiti herrasmies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa .... juotu siis teetä, no sepäs mielenkiintoista, jatka sinä tulkkausleikkiäsi neiti herrasmies.

        Ahaa .... eikö käännös onnistu, tämäpä yllätys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa .... eikö käännös onnistu, tämäpä yllätys.

        Jää kääntämättä sillä tuo on aivan siansaksaa. Ainoat mistä saa varmuudella selvää on kaksi henkilöä ja paistettua kalaa. Muissa sanoissa voi tulkita vaikka mitä. Äiti, kapteeni, leuka...
        Riisiä on yritetty kirjoittaa ja salaattia, mutta jos viisastellaan niin niissäkin voisi lukea aivan mitä vaan. Eipä se olennaista ole mitä kuittiin kirjottaa jos tekee hyvää ruokaa.


    • Puoliltapäivin nuudelisoppa ja jälkkäri pienissä kupposissa. Thai vaimot tietävät varmasti mittä kupposissa on, tarjoillaan aina noista samoista astioista.
      https://aijaa.com/guOfkG
      Massaman currystä ollut vääntöä näemmä, kuvaa vaan ei ole kukaan saanut aikaiseksi vaikka täällä thaimaasa asutaan...

      • Anonyymi

        Aasiantravelinkin olisi syytä tietää että ainoa oikea tapa syödä thaimaassa on pakastettu ja mikrossa lämmitetty ruoka niin ei mene nettiaikaa hukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aasiantravelinkin olisi syytä tietää että ainoa oikea tapa syödä thaimaassa on pakastettu ja mikrossa lämmitetty ruoka niin ei mene nettiaikaa hukkaan.

        Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mistä saa paikallista kiljua palan painikkeeksi ruuan kanssa?

    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe