Kuka mahtaa olla tämä yöllinen kulkija, viime yönä koputti ensin oveen ja sitten ikkunoihin. Kello oli 1.40. Pelottaa todella sillä asun yksin ja olen iäkäs.
Yöllinen kulkija
19
2034
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko ollut yhteisvastuu kerääjä
- Anonyymi
No eipä naurata yhtään, kun pelätä saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä naurata yhtään, kun pelätä saa.
Älä vain avaa ovea.
Ota jotain kättäpidempää jos tunkee väkisin sisään. Pidä puhelin lähellä ja soita hälytyskeskukseen.
Olisko ketään naapuria lähettyvillä joka tulisi katsomaan seuraavalla kertaa kun koputellaan?
- Anonyymi
Onko yön timo
- Anonyymi
Nii misähän päin kyliä semmonen liikkuu
- Anonyymi
Olis todellakin kiva tietää missä tälläinen liikkuu kun itsekin asun syrjässä yksin.
- Anonyymi
Viime yönä kolmen aikaan auto pihaan ja taas koputtivat oveen ja ikkunoihin. Auto oli pakettiauto ja kaksi miestä näin menevän autoon.
- Anonyymi
Saitko rekisteritunnusta?
- Anonyymi
Hankkisin valvontakameran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko rekisteritunnusta?
En saanut rekisteritunnusta, oli niin pimeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saanut rekisteritunnusta, oli niin pimeää.
Niin missä päin kylää tämmönen menee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankkisin valvontakameran.
Sinuna lakkaisin keksimästä noita satujasi.
- Anonyymi
Hommaa pari susikoiraa. Kyllä koputtelut vähenee
- Anonyymi
Ainakin eilen illalla liikkui Sarvelassa harmaa vanha Ford Transit pakettiauto, jossa kaksi miestä, liittynee luultavasti tähän kyseiseen tapaukseen?
- Anonyymi
Tiedätkö onko suomalaisia?
- Anonyymi
Suomijärvellä nähty aikaisin aamulla samanlainen Transit, ajoi tosi kovaa vauhtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomijärvellä nähty aikaisin aamulla samanlainen Transit, ajoi tosi kovaa vauhtia.
Rannankyläs nähty
- Anonyymi
Fsb:n auto.
- Anonyymi
Joo se olin minä sokeria vain olisin tarvinnu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1137097Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945251Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463230Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t362302Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681138- 1111133