Kuka mahtaa olla tämä yöllinen kulkija, viime yönä koputti ensin oveen ja sitten ikkunoihin. Kello oli 1.40. Pelottaa todella sillä asun yksin ja olen iäkäs.
Yöllinen kulkija
20
1837
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko ollut yhteisvastuu kerääjä
- Anonyymi
No eipä naurata yhtään, kun pelätä saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä naurata yhtään, kun pelätä saa.
Älä vain avaa ovea.
Ota jotain kättäpidempää jos tunkee väkisin sisään. Pidä puhelin lähellä ja soita hälytyskeskukseen.
Olisko ketään naapuria lähettyvillä joka tulisi katsomaan seuraavalla kertaa kun koputellaan? - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17768276B
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Onko yön timo
- Anonyymi
Nii misähän päin kyliä semmonen liikkuu
- Anonyymi
Olis todellakin kiva tietää missä tälläinen liikkuu kun itsekin asun syrjässä yksin.
- Anonyymi
Viime yönä kolmen aikaan auto pihaan ja taas koputtivat oveen ja ikkunoihin. Auto oli pakettiauto ja kaksi miestä näin menevän autoon.
- Anonyymi
Saitko rekisteritunnusta?
- Anonyymi
Hankkisin valvontakameran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko rekisteritunnusta?
En saanut rekisteritunnusta, oli niin pimeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saanut rekisteritunnusta, oli niin pimeää.
Niin missä päin kylää tämmönen menee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankkisin valvontakameran.
Sinuna lakkaisin keksimästä noita satujasi.
- Anonyymi
Hommaa pari susikoiraa. Kyllä koputtelut vähenee
- Anonyymi
Ainakin eilen illalla liikkui Sarvelassa harmaa vanha Ford Transit pakettiauto, jossa kaksi miestä, liittynee luultavasti tähän kyseiseen tapaukseen?
- Anonyymi
Tiedätkö onko suomalaisia?
- Anonyymi
Suomijärvellä nähty aikaisin aamulla samanlainen Transit, ajoi tosi kovaa vauhtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomijärvellä nähty aikaisin aamulla samanlainen Transit, ajoi tosi kovaa vauhtia.
Rannankyläs nähty
- Anonyymi
Fsb:n auto.
- Anonyymi
Joo se olin minä sokeria vain olisin tarvinnu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446