Saatan olla biseksuaali?
Nainen tiesitkö että
22
214
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän sinä olet kertonut.
- Anonyymi
Olen aavistanut.
Kun tapasimme, kysyin sulta, oletko homo. Vastasit"en".
Olet pettänyt / valehdellut / jättänyt kertomatta kaikki nämä yhteiset vuodet?
Tällä hetkellä olet pidemmässä suhteessa miehen kanssa. Aavistus.- Anonyymi
Tämä on syy, miksi haluat erota.
Et kestä enää kaksoiselämääsi.
Aavista.
- Anonyymi
No ota siitä selvä. Teitä on enemmän kuin luuletkaan.
- Anonyymi
Kaapit pullollaan
- Anonyymi
Siitäkö tämä taipumus esiintyä naisena netissä johtuu- kaipaat karvaiseen kainaloon?
- Anonyymi
Olet pakkomieIteinesi jotenkin hellyyttävä. sivusta. Ysiltä lähti tänään käyntiin sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet pakkomieIteinesi jotenkin hellyyttävä. sivusta. Ysiltä lähti tänään käyntiin sulla.
Onko sinulla sitten vastaavasti jokin pakkomielle säveltää nämä naisenaesiintymiset jonkun tietyn niskaan ja siten kokea ne autenttisena ns? Ja siksi em kommentointi ahdistaa. Minusta se olisi kovinkaan hellyttävä piirre ihmisessä😉
- Anonyymi
Sinä nainen uskoisit kyllä ihan kaiken mitä palstalta lukisit tai muilta kuulisit juoruja jotka eivät pidä edes paikkaansa
- Anonyymi
Totta ny ihmeessä, tänne mikrotodellisuuteen ne maailman tapahtumat koostetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta ny ihmeessä, tänne mikrotodellisuuteen ne maailman tapahtumat koostetaan
Pitkäaikaista kidutusta. Erotettu muusta maailmasta. Hyväksikäyttö samanaikainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkäaikaista kidutusta. Erotettu muusta maailmasta. Hyväksikäyttö samanaikainen
Niinpä, avaruudellista sfäärejä ätmin sanoista mikäs sen parempaa huuhaapuuhaa
- Anonyymi
Kyllä kunnon ronski persepano on ihanas. Ens perjantaina viimeistään.
Ae pieretys ja hajut kestävät pari päivää. Tyttis kyllä aavistaa. Fiksu. - Anonyymi
Ei tule kenellekään yllätyksenä että palstatranu on myös poikiin päin
- Anonyymi
Ite oon ööseksuaali..
- Anonyymi
No mikäs siinä. Ei sillä olisi minulle mitään ongelmaa, tykkäisin sinusta silti. :)
- Anonyymi
Mistä sen voisin tietää. Sukupuolesikin perustuu arvaukseen ja nimestä voi jotain päätellä.
- Anonyymi
😊😊
- Anonyymi
Lasketaanko kaikki tranut miehiksi? Siis nekin jotka ovat poikkeuksellisen kauniita naamoiltaan? Kyllä jokainen heteromies kääntyy poikiin päin kun pojasta muuntautuu erehdyttävän näköinen tyttöilevä kaunotar :). Mähän sanoin täällä joskus että ätmien ongelmat katoavat tranujen avulla. Se on sellainen taikatemppu, ratkaisu.
- Anonyymi
Jumala merkitsee homot näkyvällä merkillä eli huuliherpeksellä. Kukkii kaikilla homoilla samaan aikaan keväällä ja syksyllä.
- Anonyymi
Niin onkii
- Anonyymi
Luultavammin olet homo mu se lienee sinun murheesi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841392- 801070
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77855
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante116618- 48587
- 18548