Saatan olla biseksuaali?
Nainen tiesitkö että
23
100
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän sinä olet kertonut.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177683203
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olen aavistanut.
Kun tapasimme, kysyin sulta, oletko homo. Vastasit"en".
Olet pettänyt / valehdellut / jättänyt kertomatta kaikki nämä yhteiset vuodet?
Tällä hetkellä olet pidemmässä suhteessa miehen kanssa. Aavistus.- Anonyymi
Tämä on syy, miksi haluat erota.
Et kestä enää kaksoiselämääsi.
Aavista.
- Anonyymi
No ota siitä selvä. Teitä on enemmän kuin luuletkaan.
- Anonyymi
Kaapit pullollaan
- Anonyymi
Siitäkö tämä taipumus esiintyä naisena netissä johtuu- kaipaat karvaiseen kainaloon?
- Anonyymi
Olet pakkomieIteinesi jotenkin hellyyttävä. sivusta. Ysiltä lähti tänään käyntiin sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet pakkomieIteinesi jotenkin hellyyttävä. sivusta. Ysiltä lähti tänään käyntiin sulla.
Onko sinulla sitten vastaavasti jokin pakkomielle säveltää nämä naisenaesiintymiset jonkun tietyn niskaan ja siten kokea ne autenttisena ns? Ja siksi em kommentointi ahdistaa. Minusta se olisi kovinkaan hellyttävä piirre ihmisessä😉
- Anonyymi
Sinä nainen uskoisit kyllä ihan kaiken mitä palstalta lukisit tai muilta kuulisit juoruja jotka eivät pidä edes paikkaansa
- Anonyymi
Totta ny ihmeessä, tänne mikrotodellisuuteen ne maailman tapahtumat koostetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta ny ihmeessä, tänne mikrotodellisuuteen ne maailman tapahtumat koostetaan
Pitkäaikaista kidutusta. Erotettu muusta maailmasta. Hyväksikäyttö samanaikainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkäaikaista kidutusta. Erotettu muusta maailmasta. Hyväksikäyttö samanaikainen
Niinpä, avaruudellista sfäärejä ätmin sanoista mikäs sen parempaa huuhaapuuhaa
- Anonyymi
Kyllä kunnon ronski persepano on ihanas. Ens perjantaina viimeistään.
Ae pieretys ja hajut kestävät pari päivää. Tyttis kyllä aavistaa. Fiksu. - Anonyymi
Ei tule kenellekään yllätyksenä että palstatranu on myös poikiin päin
- Anonyymi
Ite oon ööseksuaali..
- Anonyymi
No mikäs siinä. Ei sillä olisi minulle mitään ongelmaa, tykkäisin sinusta silti. :)
- Anonyymi
Mistä sen voisin tietää. Sukupuolesikin perustuu arvaukseen ja nimestä voi jotain päätellä.
- Anonyymi
😊😊
- Anonyymi
Lasketaanko kaikki tranut miehiksi? Siis nekin jotka ovat poikkeuksellisen kauniita naamoiltaan? Kyllä jokainen heteromies kääntyy poikiin päin kun pojasta muuntautuu erehdyttävän näköinen tyttöilevä kaunotar :). Mähän sanoin täällä joskus että ätmien ongelmat katoavat tranujen avulla. Se on sellainen taikatemppu, ratkaisu.
- Anonyymi
Jumala merkitsee homot näkyvällä merkillä eli huuliherpeksellä. Kukkii kaikilla homoilla samaan aikaan keväällä ja syksyllä.
- Anonyymi
Niin onkii
- Anonyymi
Luultavammin olet homo mu se lienee sinun murheesi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165307
- 675074
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381673