Ei savua ilman tulta 
Seuraavat vaalit lintilä ei jatkoon
Juoppo mikä juoppo lintilä
17
213
Vastaukset
- AnonyymiJUOPPO MIKÄ JUOPPO MARIN - AnonyymiEi jatkoon... 

- AnonyymiMiksi kukaan äänestäisi keskusta a tai demareita? varsinkaan vihreitä jatkoon?? sehän on idioottimaista - AnonyymiLahtareita ja vennamolaisiako pitäisi äänestää? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Lahtareita ja vennamolaisiako pitäisi äänestää? Yksikään normaali ihminen ei varmasti äänestä vasemmistolaisia punikkeja. 
 Onneksi vasemmistoliiton ja viherhippien hallitustaival päättyy vaalien jälkeen ja Sdp:kin jatko on hyvin epävarmaa.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Yksikään normaali ihminen ei varmasti äänestä vasemmistolaisia punikkeja. 
 Onneksi vasemmistoliiton ja viherhippien hallitustaival päättyy vaalien jälkeen ja Sdp:kin jatko on hyvin epävarmaa.Sdp on oikeistopuolue 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sdp on oikeistopuolue Onko köyhien riisto normaalia? 

- Kauhea ajojahti Mikaa kohtaan. Tiedän tunteen sillä viinan takia jouduin itsekin varhaiseläkkeelle ajettuani pikku pieruissa Vaasaan edestakaisin kahdeksan vuotta tosin tulomatka yleensä selvänä, hah hah haaa!!!... - AnonyymiNiin mullekin kävi kun ajoin seitsemn vuotta kännissä Kokkolan katuja. Kotiin olikin kova kiire, kun oli vähän liian selvä. 
- AnonyymiViinasta ei pääse varhaiseläkkeelle. 

- AnonyymiJoo en varmasti anna keskustalle yhtään ääntä enkä kyllä demuille enkä vihreille enkä vassareillekkaan enkä rkp lle hah pitäköön tunkkinsa! - AnonyymiValintasi on sitten KD 

- AnonyymiTosijuopot vaan katoaa takaoikealle ja lapset jatkaa uraa - sekä juopon että poliitikon. 
- AnonyymiMinä olen luullut, että on raivoraitis kun puhuu on omituisia. Itse oon ottanut päivittäin sen vuoksi kun pelkäsin tulevan samanlaiseksi. 
- AnonyymiKyllä nyt on alueeltamme niin heikot ehdokkaat joten jätän ääneni käyttämättä. Ihmettelenkin miten ehdokkaaksi voi ilmoittautua täysin kielitaidottamanakin. 
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset716473
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845674
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393806
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1122927
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral952774
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422750
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132051
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161786
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2361654
- 1561404