Itse käytän niin kauan kuin luuri kestää. Puheet tietoturvan heikkoudesta on vain
luuritehtaitten myyntikikkailua.
Kuinka kauan uskaltaa käyttää vielä Android 11?
18
6075
Vastaukset
- Anonyymi
Niin pitkään kun valmistaja julkaisee siihen paikkauksia.
- Anonyymi
Tällä hetkellä on jo versio 13 tai 14 tarjolla1
- Anonyymi
Minulle ei ole luvassa mitään Android päivityksiä versioon 11 enää viime syyskuun jälkeen. (syyskuu 2022)
Kuinka kauan luuria voi turvallisesti käyttää ja millaisia riskejä siihen sisältyy? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle ei ole luvassa mitään Android päivityksiä versioon 11 enää viime syyskuun jälkeen. (syyskuu 2022)
Kuinka kauan luuria voi turvallisesti käyttää ja millaisia riskejä siihen sisältyy?Vain kun katkaisee netin on käyttö edelleen turvallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kauan luuria voi turvallisesti käyttää ja millaisia riskejä siihen sisältyy?Android päivityksiä on kahdenlaisia. Varsinaisia ominaisuuspäivityksiä, ja tietoturvasellaisia. Jälkimmäisiä voi tulla silti tulla, vaikka ensi mainittuja ei tulisikaan. Google julkaisee kuukausittain tietoturvapäiväpäityksiä, ja niiden tilan tason näkee laitteen asetuksista.
- Anonyymi
Onko kukaan edes kuullut jonkun saaneen viruksen tai minkä hyvänsä haitakkeen puhelimeensa?
Niin arvasinkin!- Anonyymi
Eipä niitä huomaa kun tietoja viedään:)
- Anonyymi
Androidin päivityksillä ei ole paljon muuta hyötyä kuin saattaa parantaa joitakin toimintoja. Tietoturvapäivitykset tulee etupäässä Google Playn päivityksinä riippumatta siitä mikä Androidin versio kyseessä.
Tosiaankin Androidin uusimpien versioiden perässä juoksu on vain luuritehtaitten myynnin edistämiskikkailua millä ei itse tietoturvan kanssa ole ratkaisevaa merkitystä.- Anonyymi
Tietoturvapäivitykset tulee laitteen valmistajalta. Ei Googlelta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietoturvapäivitykset tulee laitteen valmistajalta. Ei Googlelta..
Tulee jos on tullakseen. Ne loppuu hyvin nopeasti. Itse en käyttäisi mitää 11-versiota koska se on jo yliaikainen kauan sitten. Kännyköiden idea on ostattaa uusi noin kerran 1,5 vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee jos on tullakseen. Ne loppuu hyvin nopeasti. Itse en käyttäisi mitää 11-versiota koska se on jo yliaikainen kauan sitten. Kännyköiden idea on ostattaa uusi noin kerran 1,5 vuodessa.
Jos ostaa äsken julkaistun hyvän merkkisen puhelimen niin 5-vuoden kuluttua vasta loppuu. Ja se on pitkä-aika älypuhelimelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ostaa äsken julkaistun hyvän merkkisen puhelimen niin 5-vuoden kuluttua vasta loppuu. Ja se on pitkä-aika älypuhelimelle.
Niinhän sitä moni luulee. Päivitysrumba ei ala ostohetkestä vaan valmistajan ilmoittamasta ajankohdasta joka voi olla alkanut jo vaikka kolme vuotta ennen ostohetkeä.
- Anonyymi
Uskaltaa käyttää. Itselläkin on puhelimessa Android 11 ja ihan pankkia yms palveluita käytän.
Minulla on puhelimessa maksettu virusturva (Avast ultimate) eli paras mahdollinen suoja.
Tuo että puhelinta ei enää uskalla tai voisi käyttää on vähän sama kuin saatana paniikki 90 luvulla.
Ei se puhelin mene miksikään kun vasta sitten kun käytät sellaista Androidin järjestelmää mitä ei enää tueta.
Ja nyt tuettuna on 11/12/13/14(tuloillaan).
Kun et mene mitään ylimääräisiä paska feikki appeja latailee yms niin no problem. Itse suojaan laitteeni virusturvalla koska paras mahdollinen suoja puhelimelle.
Tuo on ihan HÖPÖ HÖPÖ puhetta että ei voi tai uskalla käyttää.
Jotkut luulee jopa ettei palvelut toimi, KYLLÄ TOIMII yhä edelleen niin kauan kun se Android on tuettu.
Ja 11 androidia ei olla ihan heti sulkemassa. Mulla loppui puhelimen päivitykset tohon 11 suojaus päivitykset loppuivat nyt marraskuussa 2023.
Silti aion vielä käyttää, nyt perjantaina vaihtavat juuri UUDEN akun minun luuriini , joten pitkä aika mennään vielä tällä.
Älkää ihan kaikkea uskoko mitä ihmiset puhuu. Paljon fiksumpaa on käyttää puhelinta niin kauan kuin mahdollista KUIN se että ostaa joka toinen vuosi uuden puhelimen.
Ja asia on fakta. Olen itse myös ns GOOGLE INSIDER ohjelmassa ja Windows INSIDER myös. Sieltä saanut henkilöiltä paljon tietoa juuri siitä.
Googleltakin vastasivat minulle että IHMISET IHAN suotta hätäilevät uuden laitteen ostoa vaikka puhelimella olisi vielä vuosia käyttöaikaa jäljellä.
Joten niin kauan antaa mennä vain kun lukee ensimmäisen kerran uutisissa että ANDROID 11 tuki päättyy.
Sitten vasta hyvä vaihtaa.Ja tuohon on vielä aikaa.- Anonyymi
Ei todellakaan pidä käyttää näin vanhoja versioita. Hullun hommaa moinen..
- Anonyymi
Tiedän paljon kavereita joilla viellä joku 7 tai 8 android ja käyttävät niitä, ovat kyllä niin aaseja että eivät ymmärrä siitä androidista tuon taivaallista. No eräskin sälli joutui vaihtamaan 7 pikkasen uudempaan kun pankkisovellus ei enää tulenut sitä, ei paljon fiksumpaan suuntaan mennyt, osti muutamalla kympillä andr. 10:llä olevan kännyn ja kehui sen maasta taivaisiin, en kehannut sanoa mitään.
Itsellä 13 ja ylläripylläri kännyni saanekin viellä 14 mutta se lienee viimonen mutta pärjännee tuonne 2025 vuoden alkupuolle jos vain känny kestää. ostampa sitten uuten, tällä onkin sitten menty nelisen vuotta. - Anonyymi
Hyvin pelaa Android 6 ilmaisella Karsperskyn virus ohjelmalla.😁
- Anonyymi
Sehän se huijausta onkin 😂
- Anonyymi
Että ikiaikainen ja reikäinen sekä tietoturvaton Android & puttlerin maksuton "turvaohjelma" ... että sillä tavalla ... no, oikeassa elämässähän tuolla versiolla ei liene pääse edes nettiiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995