Miksi ihmiset toljottaa?

Anonyymi-ap

Olen huomannut että täällä tuijotetaan paljon. Ihan kuin ei olisi nähneet ihmistä ennen.

119

4544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suoliahdessa lasittunein katsein porukka tuijottaa.

• Anonyymi

Katsoppa peiliin niin näet syyn.

• Anonyymi

Olen kuule ihan tavallisen ja normaalin näköinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä juurikin sun pitää näyttää ituhipiltä rastat lökäpöksyt ja jointti huuleen eikä kukaan huomaa mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla tietämättäsi hyvinkin kaunis! Siksi katsovat, kaunista ihmistä on kiva katsoa. Onnea sinulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi toljotat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No et todellakaan ole, ihmiset tuijottaa ainoastaan epämuodostuneita tai semmosia joilla kieli roikkuu suusta ja pää nykii, todennäiksesti myös juttelet itsekseen kävellessäsi ja sit ihmettelet miksi tuijotetaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No et todellakaan ole, normaali ihmisiä ei tuijoteta, mutta jos on mielisairaan katse ja kasvot h ja hieroo jalkoväliään kävellessään niin totta helvetissä ihmiset kahtoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No et todellakaan ole, ihmiset tuijottaa ainoastaan epämuodostuneita tai semmosia joilla kieli roikkuu suusta ja pää nykii, todennäiksesti myös juttelet itsekseen kävellessäsi ja sit ihmettelet miksi tuijotetaan..

Ne on niitä Oksasia, koko suku aina paperitehtaalla töissä, kieroonkasvanutta ja kalpeaa sakkia. Ne tuijottaa aina niillä kylmillä kalansilmillään

• Anonyymi

Äänekoskelaiset on juntteja.

• Anonyymi

Varsinkin sinä onneton

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin sinä onneton

Joo sinä onneton HANKI ELÄMÄ ja mies. Sais olla rauhassa kaupassa.Läsken vartijan seuraavan kerran. Näin mulle neuvottiin.

• Anonyymi

Tähän löytyy hyvä selitys. Yksinkertaisesti täällä on niin vähän enää väkeä ja sekin vähenee.

• Anonyymi

Sisäsiittoisuus näkyy toljotuksena, järki ei kulje

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sisäsiittoisuus näkyy toljotuksena, järki ei kulje

Niimpä, Oksasen suku hyvä esimerkki

• Anonyymi

Juntit kahteloo, kahtokoon.
      T. Etelän Mies 😂

• Anonyymi

Nesteelle piipittään hopi hopi

• Anonyymi

Juoruämmät jotta saavat työpaikan kahvipöytään kerrottavaa, arvostellaan ulkönäöt, suvut ym. vaikka ite ovat rumia ja laiskoja ja tärkeintä heidän mielestä Äänekoski on maailmanapa.

• Anonyymi

Ja sinä menet aamutuimaan nesteelle tekemään päivitystä 😅🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä menet aamutuimaan nesteelle tekemään päivitystä 😅🤣

NEsteen tee on vatsan lösäykseen paikallaan ja irtuaa

• Anonyymi

Suu auki toljotetaan varsikin mummot suolahdessa joitten pennuista on tullut huumehörhöjä.

• Anonyymi

Nyt taisit IDIOOTTI sotkea mummut ja äidit ,lapsenlapset..

• Anonyymi

Lasittunein katse suu auki.

• Anonyymi

Joo suu auki jalat ja kädet levällään tuijottaa. Varmaan on katellinen merkkivaatteista ja kauniista ulkomuodosta. >Reppana tuijottaja. Säälittää.

• Anonyymi

No mitä tuijottelet,

• Anonyymi

Savolaiseen kulttuuriin kuuluu tuijottaa ja juoruta,toisinaan mennään pubiin ottamaan muutama olut ja väkevä jolloin kielenkannat aukeaa, haukutaan tuttavat, tuntemattomat,sukulaiset,vaimo,lapset ja omistaja,tämän kaiken jälkeen jatketaan kuin mitään ei olisi tapahtunut. ---PS. Nana tietää nämäjutut...

• Anonyymi

Kaikkein hassuinta että Äänekoskella ei edes ole erikoisen näköisiä ihmisiä. Esim transsukupuolisia, erivärisiä, tai muuten erottuvia. Tavallisemman näköisiä saa hakea. Silti tuijotetaan 😅

• Anonyymi

Transsukupuoli?? on vain x&y ja loput vaan tuntee olevansa jotain muuta sukupuoli ei muutu..Itsekkin tunnen olevani kiertokanki.

• Anonyymi

Ihmisten ulkonäköä ei hyvksytä, vaikka hän on syntynyt ilman , että häneltä ois kysytty, miltä haluat näyttää, mitä ulkonäköön iityviä ominisuuksia et halua itsellesi?

Minunkaan ulkonäköä ei ulkopuoliset kommentois, jos oilis mahdollisuus vaikutta ennen syntymää ulkonäköööööööön.....

• Anonyymi

Kaikki ovat omlla tavallaan kauniita.Mutta tämä äänekosken sukurutsaus on ollut ongelma ja on vieläkin.Varsinkin suolahti kautta konginkangas.

• Anonyymi

Korsteenin mor on lusikka on huhkasaila

• Anonyymi

Kyllä tämä sukurutsaus on tutkittu juttu.Ennen ei olllu autoja japitkät oli matkat.Otettiin ketä saa .Koko suomessa.

• Anonyymi

Äänekoskelaisista tosiaan puhutaan tuijottajina ja möläytelläänkö siellä päin näköä mitä on tullut tuijotellessa mielen päälle..

• Anonyymi

Pitää näyttää ituhippi kokkeli nokalta kukaan ei sano yhtään mitään.
        Jos näytät fiksulta työssä käyvältä niin kytätään huuli pyöreänä..

• Anonyymi

No mitä sillä.on väliä jos joku tuijottaa? Itse tässä jo kohta 40v asustellut ja ei vois vähempää kiinnostaa jos joku tuijottaa, eikä itseasiassa tuu edes tuijoteltua muita, että mitä ne tuijottelee niin en ole edes huomannut moista. Taudit itse olla se tuijottaja!

• Anonyymi

En itse tuijota ketään, huomaan vaan sivu silmällä kun ihmiset toljottaa minua. Ja kun käännän päätä niin eiköhän siellä ole jo joku tuijottamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En itse tuijota ketään, huomaan vaan sivu silmällä kun ihmiset toljottaa minua. Ja kun käännän päätä niin eiköhän siellä ole jo joku tuijottamassa.

Laita seuraavalla kerralla housut jalkaan niin eivät tuijota.

• Anonyymi

Huvittavinta oli kun ajoin autolla kaupan parkkipaikkaan niin viereisessä autossa oleva melkein koko ajan tuijotti. Tuli outo fiilis.

• Anonyymi

Olit tietysti kännissä, olis voinut soittaa poliisit paikalle

• Anonyymi

Onko sulla ajokortti.

• Anonyymi

Maalaiskaupungissa ihan tyypillistä tuijottelu, tuijota takaisin, niin kauan kunnes idiootti kääntää katseensa.

• Anonyymi

Tarkennan. Lopulta siis käännät itse katseesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkennan. Lopulta siis käännät itse katseesi.

Siksi koska lande on häpeilemätön eikä osaa kääntää katsettaan

• Anonyymi

Työpaikallakin muutama juoruämmä, tuntuu kiertävän sukulaisiaan alvariinsa juttuja keräämässä. Töissä ei jaksa kyykkiä paksun mahansa takia, kahvetta ryystää ja suu käy.

• Anonyymi

Koska täällä näkee niin harvoin ihmisiä.

• Anonyymi

Kaupassakaan ei saa olla rauhassa tuijotuksilta.

• Anonyymi

Kerran ässän parkkipaikalla huomasin sivusilmällä , että joku toljottaa autosta, itse istuin apukuskin paikalla, käännyin kattomaan, se toljottaa ärsyyntyneen näköisenä takaisin, käänsin katseen puhelimeen ja taas kun käänsin katseen sinne samaiseen autoon niin akka toljottaa ja sit vielä näyttää keskaria, mitähän kettua?? Ite tuijottaa sen minkä ehtii ja sit näyttää keskaria, kun katotaan takasin, ihan pimeetä !

• Anonyymi

Ihan normi äki-menoo xD

• Anonyymi

Se vaan on niin, että humalaiset herättävät huomion.

• Anonyymi

Se vaan on niin, että maalaiset toljottaa aina, itse pyrin välttämään toljottamista, koska se antaa hirveän junttimaisen kuvan ihmisestä.

• Anonyymi

Suolahdessa porukka toljottaa,kertoo jotain porukasta. Useilla vielä kuola valuu suusta.

• Anonyymi

Meillä ei ole totuttu paljaisiin tisseihin kadulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suolahdessa ei ole totuttu b sairaalan sulkemiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toljotetaanko solahrella jos on siisti!

• Anonyymi

Joo Ääänekosken kaupoissa TUIJOTETAAN niinkuin ei olisi nähnyt upeita naisia ennen.
      Inhottaa suuresti tuijottelu.

• Anonyymi

Luulet olevasi siis kaunis? LOL

• Anonyymi

No Äänekoskella upeat naiset on kyllä laskettavissa varmaan kahden käden sormilla, että nauti huomiosta, jota et saa isommissa kaupunneissa :)

• Anonyymi

Kyllä minä olen komea ja kaunis nainen. Mulla on vaatteet merkkituotteita. Niitä ei voi ostaa tehtaan palkoilla. Siksi ne tuijottaa. >KATEUS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä olen komea ja kaunis nainen. Mulla on vaatteet merkkituotteita. Niitä ei voi ostaa tehtaan palkoilla. Siksi ne tuijottaa. >KATEUS.

Niin sulla tokmannin ja lidlin merkkituotteita. Hienoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet selkeästi mies, koska nainen on kaunis, viehättävä, tai söpö. Ei koskaan komea XD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet selkeästi mies, koska nainen on kaunis, viehättävä, tai söpö. Ei koskaan komea XD

En ole mies Olen upea nainen. Korkeasti koulutettu. En toljota ihmisä. Ei koulutetut toljotta.Sivistyneet ihmiset ovat fiksuja ja käyttäytyvät fiksusti.

• Anonyymi

Äänekoskella syntyneet ja ikänsä asuneet tuijottaa. Juoruilijoita kaikenlisäksi. Siksi en ihmettele yhtään jos työssä käydään täällä mutta työpäivän jälkeen keula kääntyy muualle, Jyväskylään. Pääseen hengittään vapaasti.

• Anonyymi

Sellaisia ovat kosken junttiasukkaat, juoruavat, kateellisena tuijottavat ja keksivät juttuja toisista ihmisistä, se on sitä junttielämää juorujen kehdossa, sekä sukurasite.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaisia ovat kosken junttiasukkaat, juoruavat, kateellisena tuijottavat ja keksivät juttuja toisista ihmisistä, se on sitä junttielämää juorujen kehdossa, sekä sukurasite.

Selvästi sukurasite, ilkeys, juoruilu ja toisten elämään röyhkeästi puuttuminen. Menee äitiltä lapsille ja lapsenlapsille. Muutama tunnettu suku Ääneseudulla harrastaa juuri tätä piinaamista. Jospa se paha karma kostaa noille psykopaateille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvästi sukurasite, ilkeys, juoruilu ja toisten elämään röyhkeästi puuttuminen. Menee äitiltä lapsille ja lapsenlapsille. Muutama tunnettu suku Ääneseudulla harrastaa juuri tätä piinaamista. Jospa se paha karma kostaa noille psykopaateille.

Votko jotenkin valaista , ketä nämä tunnetut suvut ovat, niin osaan varoa.

Onko näillä asuntoja vuokrattavana, etten vaan joudu sitä kutta niiden ilkeyden kohteeksi, ellen jo sit joutunut.

Asun nimittäin yksityisellä vuokralla ja ihan hirveät vuokranantajat sekin ilmeni vasta kun olin jo muuttanut tähän.

• Anonyymi

Joo Kovasti toljottavat. Kerrankin yksi niistä tojottajista toljotti jalat ja kädet levällään. Joku osoitti sitä niin se säikähti ja laittoi jalat ja kädet sivuille.

• Anonyymi

Ja toljotti vielä SUU AUKI.

• Anonyymi

halus mulukkua sinne

• Anonyymi

Ai poisti sen. toljattajille pitää heilutaa lerssiä niin ne ei enää sen jälkeen toljota.

• Anonyymi

Ehkäpä kannattaisi kesnustella lääkärin kanssa, niiin voisit paremman lääkkeen avulla pääatä eroon tuosta henkisestä ongelmastasi

• Anonyymi

Joku eotti että pitäi ottaa lääkettä kun tulee toljotetuksi. Ei. Toljottaja lääkärii joutuin.

• Anonyymi

Äänekoskella asuu lapsia jotka ei osaa sanoa huomenta päivää moi hei naapurille, Jos aikuinen sanoo heipat, nämä lapset pysähtyy kuin suolapatsaat paikoilleen ja toljottavat. Onko lapset peloteltu. Mutta eipä anna hyvää kuvaa vanhemmistakaan.
      Että eipä tartte ihmetellä mistä toljotus johtuu, ihan äänekoskelaisten ikioma perintö jota vaalitaan.

• Anonyymi

On hyvä asia etteivät lapset tervehdi tuntemattomia, se on sitä pedofiilivarovaisuutta, tervehditään vain hyvin tuttuja eikä kaikkia hampuuseja tai namusetiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä asia etteivät lapset tervehdi tuntemattomia, se on sitä pedofiilivarovaisuutta, tervehditään vain hyvin tuttuja eikä kaikkia hampuuseja tai namusetiä.

Outoa kasvatusta jos naapureita samalla kadulla ei voi moikata. Onkohan ne nykytermein erityislapsia. Tyhmiksi ei vissiin saa sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outoa kasvatusta jos naapureita samalla kadulla ei voi moikata. Onkohan ne nykytermein erityislapsia. Tyhmiksi ei vissiin saa sanoa.

Olet niin pelottava ja "äksy" ettei lapset uskalla tervehtiä, olisit ystävällisempi, vai onko sinulla menneisyys painolastina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä samalla kadulla asuva voi just olla se "pedari".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet niin pelottava ja "äksy" ettei lapset uskalla tervehtiä, olisit ystävällisempi, vai onko sinulla menneisyys painolastina?

Ja vanhemmat haukkuneet naapuria monta vuotta. 🗣🗣🗣🗣👹👹👹👹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sen naapurin pitää pukeutua noin.

• Anonyymi

Koska oon niin hyvän näköinen..

• Anonyymi

Perin savolainen tapa on tuijottaa vierasta ihmistä.

• Anonyymi

Mutta "koskelaiset" ovat savolaisia, ei se muuta mitään

• Anonyymi

Joo kyllä on inhottavaa kun ohi kävelen niin suu auki tuijotetaan. Ymmärrän kun katsotaan kun mulla on merkkivaatteet ja look on niinkuin just eikä melkein.

• Anonyymi

Mua tuijottaa aina sama vanha nainen suu auki. Vaikka mä meen minne se on tuijottamassa. Kyllä mua INHOTTAA.

• Anonyymi

Miks työ toljotatte, möllöttäkää välilla tai tuijottakaa, ihan sama.

• Anonyymi

Koska on toljottajalla tyhjä pää tuijottaessa toista, siellä päässä ei liiku mitään, siksi katse lasittunut ja ei osaa kääntää sitä pois, tyypillistä äänekoskelaista sivistymätöntä maalaiskulttuuria joka on peritty alkuasukkailta, jotka keskenään ovat sikiäneet koskella.

• Anonyymi

Eräs nuori nainen tuijotti kuin halpaa makkaraa vanhempaa miestä, siis juuri tällaisia idiootteja kasvaa koskella.

• Anonyymi

Tuijottajalla ei ole muuta kuin kytätä kaupassa ja TUIJOTTAA. Tuijottaja hanki elämä.

• Anonyymi

Kyllä.
      Naapurit aina ikkunassa, kun ohi kulkee.
      Ei varmaan ole omaa elämää.

• Anonyymi

Kyllä kait ikkunasta saa katsoa. Elä kule siellä jos niin vaivaa kahtominen. MENE METSÄÄN. Siellä ei ole IKKNOITA mistä tuijotetaan

• Anonyymi

Näin on. Oma koti ja oma tontti.

• Anonyymi

Konginkankaalla ei tuijoteta. Saa rauhassa kävellä eikä kukaan ole suu auki kahtomassa.

• Anonyymi

Se yks tuijottaja on HÄIPYNYT .Ei uskalla enää tuijoyya / toljottaa.

• Anonyymi

Joo SE YKS tuijottaja jolla on suu auki kädet ja jalat levällään on hävinnyt. Olis häipyny niin pitkälle kun pippuri kasvaa. Hyvä kun ymmärsi lähteä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo SE YKS tuijottaja jolla on suu auki kädet ja jalat levällään on hävinnyt. Olis häipyny niin pitkälle kun pippuri kasvaa. Hyvä kun ymmärsi lähteä.

Onneksi ymmärsi lähteä täältä tuijottamasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elä muuta "sano". Jipii. Uskaltaa käydä ihmisten ilmoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se tuijottaja ymmärrä missä pippuri kasvaa. Se luulee että ne kasvaa kaupassa. Ei nyt tulisi taas tuijottamaan. Uskaltaisi käydä kaupassa/ kaupoissa.

• Anonyymi

Konginkangas .Piilojuoppoja täynnä.Ja suu auki toljotetaan ku hakevat kaljaa ja siideriä ettei kukaan huomais.

• Anonyymi

Apina on tällä leveysasteella sen verta harvinainen, että kääntää päätt.

• Anonyymi

Persuministeri Mari Rantanen otti myös tämän äänekoskelaisten sanan haltuun TOLJOTTAA.
      Toljottaako rajavartijat nyt Venäjän puolelle josko olisi tulossa asiakkaita. Äänekoskelaisille pitäisi heitä sitten toimittaa toljotettavaksi.

• Anonyymi

Tuli taas lasti, jospa niistä joku liikenisi tänne paapottavaksi.

• Anonyymi

plastiikkakirurgi voi ehkä auttaa

• Anonyymi

Toljottaahan ne sinua ,haisevata turjaketta.ja sitten puhuvat ,että mihinkä törmäsivät mykkäkoskella.

• Anonyymi

Suolahden pikkupojan mielipide.

• Anonyymi

Äänekosken juntit kyllä toljoittaa aina pitkään ihan ku ei ois ihmistä nähneet. En tiedä mistä se johtuu. Kai tuolla maaseudulla ollaan yllättyneitä jos näkee muitakin kun oman pikkukylän tuttuja naamoja. Sit pitää tarkkaan kytätä että kuka kävi ja missä että voi juoruta sen koko kylälle.

• Anonyymi

Ihanasti tuijottavat , pidän siitä. Kiitos! <3

• Anonyymi

Kävin pitkästä aikaa Äänekosken S-marketissa. Aivan järkyttävää tuijottamista. Itsepalvelukassalla kun olin niin eiköhän siinä viereisessä kassajonossa ole joku tuijottamassa. Ilmekään ei värähdä. Tuijotetaan kuin joku vähänälyinen. Suolahdessa sama juttu. Kun istuin autossa kaupan parkkipaikalla niin joku vanha ukko meni pyörällä ohi ja käänsi heti päänsä minun kohdalla ja tuijotti niin kauan kunnes oli mennyt ohi. Omituista.

• Anonyymi

Viime perjantaina tuijotin ja myös hän katsoi, nyt sydän kaipaa nähdä.

• Anonyymi

Minne olet kadonnut olisi kiva nähdä, toivottavasti taas uskaltaisimme puhua, minulla on ikävä.

• Anonyymi

Katsoit minua ikävä jäi vaikka ei tunneta.

• Anonyymi

Tiedä että me vielä nähdään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedä että me vielä nähdään.

Tänään nähtiin juteltiin kaksikin kertaa, voi että uskaltaisinpa pyytää sinua treffeille.
        Hymyilit olet kaunis!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään nähtiin juteltiin kaksikin kertaa, voi että uskaltaisinpa pyytää sinua treffeille.
        Hymyilit olet kaunis!

Sunnuntai oli ihmeellinen kiitos siitä, nyt on jo ikävä sinua. Koskakohan nähdään taas, uskaltaisinpa pyytää treffeille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sunnuntai oli ihmeellinen kiitos siitä, nyt on jo ikävä sinua. Koskakohan nähdään taas, uskaltaisinpa pyytää treffeille.

Toljottelu kannatti, nyt tapailemme säännöllisesti, kiitos sinulle ihana.

• Anonyymi

Siksi toljotetaan, koska täällä näkyy harvoin muita kuin koskelaisia tai jokunen suolahtelainen ja siihen on syynsä, eihän tänne kukaan ulkopaikkakuntalainen tule mielellään ja siihenkin on syynsä.

• Anonyymi

Olen kyllä aikaisemmin asunut pitkään Äänekoskella mutta muutin täältä pois monta vuotta sitten ja edelleen tuijotetaan.

• Anonyymi

...siis muutit TÄÄLTÄ pois ja edelleen muutat?

• Anonyymi

Paikallisilla pitkähelmoilla suklaanpala silmien välissä voi näyttää joskus toljottamiselta mutta sitä ne vaan hamuaa haha

• Anonyymi

lakerikenkien ja kulmahousujen naaraspuoliset, kauheita "klyyvareita" niillä on, eikö se haittaa jo näkemistä?

• Anonyymi

Pitäähän se nyt katsoa vähän pidempään, kun ei nyt ihan joka kuukausi törmää Äkissä kauniiseen naiseen.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      131
      3720
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1875
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1701
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1382
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      120
      1243
    6. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      92
      1228
    7. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      31
      1122
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1099
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      68
      994
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      102
      975
    Aihe