Kertulle voisi joku kertoa, että sellaista ihmevoidetta ei ole, jolla vauhtia saisi hänen taidoilleen riittävästi alamäkiin.
Vois vaikka harjoitella vähän tuota laskemistekniikkaa ja parin vuoden päästä taas uudestaan.
On se jännä, että pitkillä matkoilla vain Kertun velipoika sai kilpailukykyiset mällit suksien pohjiin, kaikilla tyttösillä ja muilla köriläillä oli epäkelvot kapulat.
Jännää myös, että miesten viestin aikana ei kukaan kiinnittänyt huomiota vaikkapa svedujen epäkelpoihin välineisiin, vaan se oli suomalaishiihtäjien hyvyyttä.
Samoin vuosi sitten Peijingissä sattui oikea lottovoitto suomalaisille suksijoille, kun moni muu maa epäonnistui. Vai oliko Suomalaisilla vielä fluorivoiteita silloin ja nyt mentiin samalle viivalle muiden kanssa.
Suomalaiset on kovimpia valittamaan ja liikkumaan harmaalla alueella. Josku onnistaa ja välillä taas ei.
Heja Finskor, pojkar och flickor.
Auraten ei pääse alamäessä yhtä lujaa kuin muna-asennossa
Anonyymi-ap
2
100
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta se on hienoa yhteisöllisyyttä, että voitelijat ottaa syyt niksoilleen. Sehän olisi hiihtovalmenajillekin suuri häpeä, jos myönnettäisiin, että hiihtäjien kuntopohja ei yksinkertaisesti riittänyt vaativilla laduilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882