Mitä pidit

Anonyymi-ap

Tuoksustani? Se oli uusin parfyymi löytöni☺️

34

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsekin löysin, ollut yksi lempikukkani lapsesta asti. Nyt trendikäs.

• Anonyymi

Varsinkin tietyissä piireissä, sopii myös huonetuoksuksi ja hiuksiin, iholle vartaloon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin tietyissä piireissä, sopii myös huonetuoksuksi ja hiuksiin, iholle vartaloon.

Kohtuuhintainen. Tyypillisesti annetaan sieltä paikasta lahjana, tietyissä jutuissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohtuuhintainen. Tyypillisesti annetaan sieltä paikasta lahjana, tietyissä jutuissa.

Melko väkevä. Ihmekö kun saa ilmaiseksi 🤢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylijäämiä 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣

Parempi seki on kuin jonkun pispalaisen pissiksen tekoantifasistinen suitsuke

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä siis ihan sivusta miehen provoon epätoivoisesti osallistuvalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😅😆vähäkö säälittää. Femakko parhaansa koittaa vaan ei onnaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Se tuoksui syötävän hyvältä.

• Anonyymi

Vanhan naisen haju

• Vabbasitko?

• Vabbingit vaan mielessä sulla🤭

• EmpressOfTheLight kirjoitti:

Vabbingit vaan mielessä sulla🤭

No mä olen vähän bad boy, aina tuhmat ajatukset ja kaksimielisyydet kiertävät muuten tyhjää pääkoppaa. Ja näköjään mun aiemmin vain suullisesti oireillut Touretten-syndroomani on levinnyt myös kirjoitettuun sanaan 🤣

Vabbingit vaan mielessä sulla🤭

Ja muuten, vastakysymys, millaista parfyymiä Teidän Keisarillinen Korkeutenne käyttää, onko vabbaus levinnyt jo Keisarilliseen Hoviinkin? 😱😝😝

• randombypasser kirjoitti:

Ja muuten, vastakysymys, millaista parfyymiä Teidän Keisarillinen Korkeutenne käyttää, onko vabbaus levinnyt jo Keisarilliseen Hoviinkin? 😱😝😝

Noh... Mä oon aika mood, joten mun tuoksu vaihtuu sen mukaan. Sellaiset vajaa 50 pulloa löytyy + lukuisia näytteitä. Lemppareita myskipohjaiset, ruusu, arabialaiset oud pohjaiset, vanilija, suklaa ja toffee. Kesällä sitten jotain raikkaampaa. Vabbausta en ole kokeillut, mutta tarttee varmaan testata😁
        Ja mähän en voi kamalasti löyhkätä töissä, joten vapaapäivinä sit surutta testailen eri tuoksuja.

• Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

Noh... Mä oon aika mood, joten mun tuoksu vaihtuu sen mukaan. Sellaiset vajaa 50 pulloa löytyy lukuisia näytteitä. Lemppareita myskipohjaiset, ruusu, arabialaiset oud pohjaiset, vanilija, suklaa ja toffee. Kesällä sitten jotain raikkaampaa. Vabbausta en ole kokeillut, mutta tarttee varmaan testata😁
        Ja mähän en voi kamalasti löyhkätä töissä, joten vapaapäivinä sit surutta testailen eri tuoksuja.

Hei rakas keisarinna, oisko sulla aikaa jelppiä kovien paineiden kanssa? :)

Noh... Mä oon aika mood, joten mun tuoksu vaihtuu sen mukaan. Sellaiset vajaa 50 pulloa löytyy lukuisia näytteitä. Lemppareita myskipohjaiset, ruusu, arabialaiset oud pohjaiset, vanilija, suklaa ja toffee. Kesällä sitten jotain raikkaampaa. Vabbausta en ole kokeillut, mutta tarttee varmaan testata😁

No silleen. Naisilla tuo kai onkin tavallisempaa, vaikka ilmeisesti miehetkin ovat alkaneet oppimaan, ainakin nuoremmat sukupolvet. Itsehän olen kahden hajusteen olio 😂

Vabbausta kannattaa ehkä alkaa varovasti harjoittelemaan ja juuri työpaikalla, kun se ei ole kovin hyökkäävä hajuste. Tai no siis riippuu tietty mirrin voinnista, mutta... joo. Niin siis työpaikalla näkisit helposti sen mahdollisen tehon, jos kaikki ukkelit siellä alkavat kaivata sinun työsuoritteitasi 😂

• randombypasser kirjoitti:

No silleen. Naisilla tuo kai onkin tavallisempaa, vaikka ilmeisesti miehetkin ovat alkaneet oppimaan, ainakin nuoremmat sukupolvet. Itsehän olen kahden hajusteen olio 😂

Vabbausta kannattaa ehkä alkaa varovasti harjoittelemaan ja juuri työpaikalla, kun se ei ole kovin hyökkäävä hajuste. Tai no siis riippuu tietty mirrin voinnista, mutta... joo. Niin siis työpaikalla näkisit helposti sen mahdollisen tehon, jos kaikki ukkelit siellä alkavat kaivata sinun työsuoritteitasi 😂

Niin no... Kyllähän siellä niitä miehiä riittää. Nyt alkoi kyllä kiinnostaa pieni tieteellinen tutkimus🤭

• Anonyymi

Niin no... Kyllähän siellä niitä miehiä riittää. Nyt alkoi kyllä kiinnostaa pieni tieteellinen tutkimus🤭

Haluan sua ilman hajujakin ihana

• Anonyymi kirjoitti:

Haluan sua ilman hajujakin ihana

Mistä tiedät olenko ihana? Voin olla mitä vaan.

Jes, sainpas yllytettyä, ihanaa 😁

• Anonyymi

Mä tiedän, on hyvä intuitio ihmisistä

• Anonyymi

Oot varmaan joku 35 about, just sellanen ihana täydellinen

• Anonyymi kirjoitti:

Oot varmaan joku 35 about, just sellanen ihana täydellinen

No tuotan pettymyksen. Olen paljon vanhempi.

• Anonyymi

No tuotan pettymyksen. Olen paljon vanhempi.

No ei sekään haittaa koska olisit kokenut.. ihan rupes jöpöttään ajatuksesta vain...

• Anonyymi

En pidä tuoksuista. Olehan varonainen niiden kanssa. Osa työpaikoista on täysin hajusteettomia jo nykyisin.

• Anonyymi

Ah vanha alkoholin haju ihana. Pienessä pöllyssä töihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤗🤗🤗🤗🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillinen mies!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mutta oikeasti. Työpaikat on hajusteettomia. Ihan noita mummoparfyymeja tarkoitetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mutta oikeasti. Työpaikat on hajusteettomia. Ihan noita mummoparfyymeja tarkoitetaan.

Voima hali!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      149
      3223
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      109
      2624
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2601
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2258
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      487
      2132
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      111
      1920
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      253
      1903
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1744
    9. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1682
    10. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1647
    Aihe