Onko sinulla yhtään ikävä mua jo? Mulla on sua.
Rakas mies
18
278
Vastaukset
- Anonyymi
Heti sen jälkeen kun viimeksi nähtiin...
- Anonyymi
Tuli ikävä heti kun ovi meni kiinni. 💔 -sivusta
- Anonyymi
Sama mulla. Oli ikävä jo kun olit vielä näkökentässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama mulla. Oli ikävä jo kun olit vielä näkökentässä.
Voi sinua... 💔 Joka päivä on ikävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua... 💔 Joka päivä on ikävä.
Niin on mullakin sua mies 💛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on mullakin sua mies 💛
Olen nainen, mutta... kiitos nyt kumminkin. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä vastasin tuolle miehelle ihan selvästi. Mitä sinä siihen tungit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiesin sen 💛 Vastasin tuolle miehelle sinun jälkeen ja tunnistin kyllä sydämestä että olet tuo sivullinen. Teki mieli näpäyttää. Kaikki kun ei hahmota näitä oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lainasit viestiäni sitten vahingossa, ei siinä sen kummempaa. Ei tarvitse käydä aggressiiviseksi. Mukavaa iltaa sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joku vielä jaksaa innostus mies näistä sinun feikkiriidoista itsesi kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiesin sen 💛 Vastasin tuolle miehelle sinun jälkeen ja tunnistin kyllä sydämestä että olet tuo sivullinen. Teki mieli näpäyttää. Kaikki kun ei hahmota näitä oikein.
Juu. Tämä on joskus vähän epäselvää tämä palstaileminen vähän jokaiselle. :)
- Anonyymi
Tänäänkö näitte?
- Anonyymi
Last week...
- Anonyymi
Ei tänään eikä viime viikolla. Toissa taisi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Last week...
Älä viitsi sotkea tahallasi.
- Anonyymi
Tänään aamulla aikaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään aamulla aikaisin.
sivusta siis huudan kun pelottaa että minua ei huomata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivusta siis huudan kun pelottaa että minua ei huomata.
Nyt huomaan heti.eripäivinä voi olla mahdollista ..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksinasumisen tukeminen lopetettava
Mukavuudenhaluiset köyhät haluavat asua kalliisti yksin. No ei se mitään, jos maksavat itse asumisensa. Mutta kun eivät. Kun lopetetaan asumistukie5192903Sara Chafak Rikkaat ja rahattomat -ohjelmassa
Verotuksessa tulot olleet melko maltillisia edellisinä vuosina ja sitten tullaan rikkaina telkkariin esiintymään. Puoliso Jeffrey Lawman ei ole ollut5915533 vuotias lapsi jätettiin yksin Espoon Friisilän päiväkodin pihalle.
Hoitohenkilökunta oli häipynyt ja lapsi yksin leikkimässä hiekkalaatikolla. Vanhemmat olivat hakeneet sovitusti lapsensa ennen viittä ja päiväkoti oli471037Andy McCoy heittää hurjan väitteen "heponisti"-elämästään: "Levy-yhtiö toi sulle kamaa, että sä..."
Ohhoh… Rock-legenda Andy McCoy avautuu huumeiden käytöstään ja esittääkin aikamoisia väitteitä. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/andy-mccoy-h18948Jo toinen ei-koti! Päivi Lipponen ei kutsu Maria Veitolaa Paavo Lipposen kanssa jakamaansa kotiin
No jopas...! Päivi Lipponen asuu puolisonsa Paavo Lipposen kanssa Helsingin Töölössä. Hän ei kutsu Maria Veitolaa yökylään Helsingin kotiin, vaan Porv46940Martina IG:ssä pitää rotikoita vapaana metsässä, vaikka lakisääteinen kiinnipitoaika on alkanut
Ja naisella jo aiempi tuomio metsästyslain rikkomisesta! Martina kuvaa videolla vapaana juoksevia koiria ja selittää "nää nauttii, on kyl iha mielentö324876- 74861
Tiedäthän nainen sen
Että sun ei tarvi tehdä mitään ylimääräistä. Olet täydellinen ja rakastan sinua. Mikään ei muuta tunteitani sinuun.39837Mikä ihastuksesi kohteessa on kuumaa
Mikä saa haluamaan juuri häntä? Ole rehellinen.. Kukaan ei saa tietää👀37785- 37667