Moi! Onko msp kuollut peli? Ketkä on siellä? Chatissa ei enää jutella, miksi? Ootko sä siellä? Onko sulla vip? Itse oon ja mul on vip ofc. Oon 25lvl. Kerro pelaatko sä moviestarplanet? Mulla on ikävä booniestarplanet! Msp 2 on surkee ja se tuli sen tielle! Ketkä haluu bsp takss? Mä ainakin! Ja joo voidaan jutella msp:hen liittyvii juttui.
Ketkä moviestarplanetissa?
Anonyymi-ap
2
174
Vastaukset
Arvaa muistanko mitään pelistä. pelasin, joskus silloin junnuna en osannut edes lukea. Meille tuli joku äidin puolelta tyttö joka pelas sitä. Muistan vaan, että koitettiin saada jotain rahee jostain muoti showsta ja ainuan kerran voitin silloin kun teemana oli simpson ja mua äänestettiin
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17769132m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958778
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265028- 524512
- 734066
- 543439
- 513296
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573116Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262786Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422575- 432551