Lieksa on hyvin vihamielinen paikka ihmisille ja erityisesti naisille. Mitä syitä näkisitte tälle ilmiölle?
Miksi Lieksa on niin misogyyninen eli naisvihamielinen paikkakunta?!
13
298
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös teillä ole siellä paljon muslimimiehiä, siinä syy.
- Anonyymi
Missähän se vihamielisyys näkyy, se että jos hameväkee ei ole, ei ole vihamielisyyttä.
- Anonyymi
Naisvihamielisyys näkyy siinä, että vihataan pehmeitä arvoja kuten luonnonsuojelua, suojelijoita ja hoivaajia. Arvostetaan vain kovia, maskuliinista arvoja kuten rahan tekijöitä, voittajia, energisiä, dynaamisia menestyjiä.
Naisvihamielisyys näkyy myös pride-vastaisuusessa kun ukon juntturat eivät kestä feminististä, monimuotoista puolta itsessään.- Anonyymi
Voi mahoton, nyt kyllä tuli viisaantuntunen vastaus, noinko se meneekin?! Huh huh
- Anonyymi
Miehillä huono itsetunto ja sellainen sitten päsmäröi ja on omasta mielestään aina oikeassa.
- Anonyymi
Lieksa on vihamielinen erityisesti ikääntyville naisille, mikä käy ilmi järkyttävästä paskanheitosta joitakin kaarisillan puolustajia kohtaan. Ette vaan huomaa, että esimerkiksi kulttuuriperintöyhdistyksen jäsenistöstä ja toimijoista enemmistö on miehiä. (Ette tietenkään huomaa, koska ETTE TIEDÄ MITÄÄN!
- Anonyymi
No olen nainen ja se kaarisilta joutaa hiiteen, tilalle uusi ja heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olen nainen ja se kaarisilta joutaa hiiteen, tilalle uusi ja heti.
Olet sitten aika tyhmä naiseksi. 🤭
- Anonyymi
Ei niitä huomaa, kun koska ovat kotona imuroimassa ja tiskaamassa.
- Anonyymi
Täällähän asuu tai oleskelee ihmisiä ja naisia. Urospuoliset ovat niitä ihmisiä ja naispuoliset ovat vain naisia. En ole kyllä huomannut mitään skismaa näiden kahden välillä, joka on tietysti harmi. Kaikesta kun pitää tehdä ongelma, mikähän on seuraava.
- Anonyymi
Totta. Kyllä nainen on ihmisen paras ystävä. Koiran jälkeen.
- Anonyymi
Ei kukaan ole ollut minua kohtaan vihamielinen... voi hitto nyt se valkeni, näytänkö minä mieheltä. 🤣
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jasmin Voutilainen poistui kuvioista.
No, salkkarit on muutenkin huono ohjelma ollut jo vuosia.30530585Jasmin Voutilainen is dead!
Näyttelijä kuoli 27-vuotiaana, muusikkoiässä. Osanotto suruun. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009463002.html10115921Jasmin Voutilainen on kuollut
Ainon alkuperäinen näyttelijä Jasmin Voutilainen on kuollut.7414729Jasmin Voutilainen kuoli vain 27-vuotiaana - Kirjoitti pahaenteisesti somessa: "Jos menet pois..."
Jasmin Voutilainen lähti tästä maailmasta aivan liian nuorena, vain 27-vuotiaana. Näyttelijätär oli kertonut avoimesti saaneensa törkeää arvostelua u633680MILLOIN AIOT MYÖNTÄÄ ITSELLESI SEN IKÄVÄN,
jota tunnet minua kohtaan? Tekeekö vaikeaa uskoa, että asia todellakin on niin? Vaikka muuta väität itsellesi ja muille, tiedät kuitenkin syvällä sydä2532037Miksi paha saa elää, mutta hyvä kuolee
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009463002.html "Näyttelijä Jasmin Voutilainen on kuollut 27-vuotiaana Salatut elämät -tähti on menehtynyt."421354Että näin.
Koneurakointi Ollila Oy on jättänyt haastehakemuksen Oulaisten kaupunkia vastaan talvikunnossapidosta Oulun käräjäoikeuteen301237MIHIN SE JASMIN VOUTILAINEN NYT KUOLI?
Kun kerran on niin tärkeä tieto sen kuolema, että sitä on kailotettu aamusta iltaan joka helvetin kanavalla ja joka ikisen muumion pitää kirjottaa sii91126Salkkaritähti kuollut R.I.P
Salatut Elämät sarjassa Aino Kaukovaaraa näytellyt Jasmin Voutilainen on kuollut. Lepää rauhassa. Aiheesta lisää Iltalehti. https://www.iltalehti.fi37997Anna anteeksi että tunteeni ei ole näkynyt
selvemmin sinulle. Yritän korjata asian, jos saan vielä tilaisuuksia siihen.45796