Tungosta laidoille
Suomalaiset äänestäjät jakautuvat yhä jyrkemmin kahteen blokkiin. Keskelle jää tilaa, kun keskustalaiset pakenevat oikealle ja vihreät vasemmistopuolueisiin.
https://suomenkuvalehti.fi/politiikka-ja-talous/puoluetta-vaihtavat-ratkaisevat-eduskuntavaalit-keskustasta-kay-liike-oikealle-ja-vihreista-vasemmistopuolueisiin/
Liikkuvat ratkaisevat
5
330
Vastaukset 5
- Anonyymi
Keskustasta oikealle ja vihreistä vasemmalle päin
siirtyy Äänestäjä raukka tää ? Millainen on puoluekenttä joka jäljelle jää? - Anonyymi
Viimen äänestin persuja,pettymys oli kun eivät hallitukseen päässeet,nyt äänestän
Mehtälää,oman kylän mies hyvä valinta uskontokunnasta ja puolueesta riippumatta,
aiemmin oon aina äänestäny vasemmistoa työläistaustani takia- Anonyymi
Mitä merkitystä miehen erinomaisuudella on kun taustalla vaikuttava uskontokunta ja puolue määrittävät mitä saa sanoa ja miten toimia. Onhan tuo nähty ja kuultu nytkin eduskunnassa jo istuvien edustajien toimissa. Mielenkiintoista on nähdä kuinka vaalin tulokseen vaikuttaa puolueen ehdokasasettelu, on kovin paljon ehdokkaista tämän ahtaan uskontokunnan edustajia. Siis ääni kepulle on ääni uskontokunnalle.
- Anonyymi
Liikkuvat eteen ja liikkuvat taaksi. Liikuuvat sivulle ylös ja alas. Miten mielenkinitoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a447913- 56569
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o157550- 51545
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä164527Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.219499Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20436Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta90434Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.63418Se siitä sitten
Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.22410