Hei, haen ekaa kertaa oikikseen tänä vuonna. Jos olette aikaisemmin hakeneet oikikseen, toivoisin suuresti teidä vastaavan näihin kysymyskiin:
1. Jos ootte aikaisemmin hakeneet ettekä päässet niin, mitkä olivat ne virheet joita teitte?
2. Minkälainen teidän hakutarina oli?
3. Miten piditte teidän mieltä rauhassa (itse oon tosi kova stressaaja ja mua helposti ahdistaa asiat -> yritän päästä siitä eroon)?
4. Onko teillä omaa henkilökohtaista vinkkiä muille, jotka hakevat ekaa kertaa oikikseen
Oikeustieteen opiskelijat
3
833
Vastaukset
- Anonyymi
Up.
- Anonyymi
En ole hakenut koskaan oikikseen enkä hae nytkään. Mutta aloituksessasi kiinnitti huomiota se, että sinulla näyttää lähtöoletuksena olevan, että oikikseen haetaan monta kertaa ja sinulla nyt ensimmäinen kerta. Ties montako yritystä vielä tarvitaan. Se on huono asenne.
Lähde siitä, että haet oikikseen tämän yhden kerran ja tulet tietysti valituksi! Sen eteen teet kaikkesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571