Hei, haen ekaa kertaa oikikseen tänä vuonna. Jos olette aikaisemmin hakeneet oikikseen, toivoisin suuresti teidä vastaavan näihin kysymyskiin:
1. Jos ootte aikaisemmin hakeneet ettekä päässet niin, mitkä olivat ne virheet joita teitte?
2. Minkälainen teidän hakutarina oli?
3. Miten piditte teidän mieltä rauhassa (itse oon tosi kova stressaaja ja mua helposti ahdistaa asiat -> yritän päästä siitä eroon)?
4. Onko teillä omaa henkilökohtaista vinkkiä muille, jotka hakevat ekaa kertaa oikikseen
Oikeustieteen opiskelijat
3
902
Vastaukset
- Anonyymi
Up.
- Anonyymi
En ole hakenut koskaan oikikseen enkä hae nytkään. Mutta aloituksessasi kiinnitti huomiota se, että sinulla näyttää lähtöoletuksena olevan, että oikikseen haetaan monta kertaa ja sinulla nyt ensimmäinen kerta. Ties montako yritystä vielä tarvitaan. Se on huono asenne.
Lähde siitä, että haet oikikseen tämän yhden kerran ja tulet tietysti valituksi! Sen eteen teet kaikkesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875