ja kaikkein kauheinta se kaikenölainen esitys on ollut työapaikoilla. Kun joutui niin monessa eri paikassa sitä kokemaan ja siksi sitä ei siedä enää töissä ollenkaan. En edes ymmärrä miksi sitä yhä on. Asumisrauhan häirintä vaikutaa paljon siihen, ettei kotona pysty rentotumaan kunnolla, kun koko ajan pelkää että koska taas kuuluu jotain meteliä. Aikonaan kun oli pojan lakkiaiset kysyttiin miksi haluat muuttaa ensimmäisestä omasta kodista en voinut vastata, että siksi kun täällä tapahtuu kaikkea kummallista, koska en ymmärtänyt mitä oli meneillään. Kertokaa millä tavoin se kaikki auttoi minua? Minä en ymmärrä sitä vielä tänä päivänäkään! Miettikää itse miltä tuntuisi elää vuosia noin! Yhä taitaa olla niin etten pysty tutustumaan keneenkään ennen kuin on ihan hiljaista ja asun sellaisessa asunnossa missä ei kuulu mitään ja minulla on vakituinen työpaikka ilman mitään auttamisesitystä.
Rehellinen olen
4
106
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset kai luulevat tekevänsä hyvää, mutta se on juuri päinvastoin!! Kenellekään ei annettu siihen lupaa. Sellainenkin kuin joku kehittämispäivä ja kenen nimipäivä silloin sattuukaan olemaan! Kiusaamiselta sekin tuntuu. Kaikki kertominen tuntuu täysin turhalta. Jonkun pitäisi korvata edes osa siitä miten kaikki on vaikuttanut taloudellisesti. Mitään ei olisi koskaan saanut edes aloittaa ilman asianomaisen lupaa!
- Anonyymi
Kunpa ihmiset ymmärtäisivät tämän ja lakkaisivat esittämästä. Sitä toivon joka päivä. Silloin vointi vasta alkaisi parantua kunnolla.
- Anonyymi
Jos löydät jokaisesta päivästä yhdenkin hyvän asian joka saa sinut nauramaan tai hymyilemään vaikka vai itsellesi sisäisesti olet voiton puolella. Muussa tapauksessa yritä uudelleen..kyllä niitä hyviä päiviä vielä tulee 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185