ja aina paras auto ja sen kertoo katsastusvarmuus johon muut huonot merkit eivät koskaan pääse. Lisäksi Toyota liikkeessä automyyjät juttelevat mukavia ja siellä saa kahvia, pullaa ja keksejäkin.
Toyota on luotettavin
12
154
Vastaukset
- Anonyymi
Toyota on paras.
- Anonyymi
Oi sitä autuutta kun saa syödä pullaa niin että napa rutisee.
- Anonyymi
Skodisti saa suolakurkkuja ja hapankaalia.
- Anonyymi
Siitä on autuus kaukana, kun Toyotalla joutuu ajamaan, vaikka olisi maha täynnä pullaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauko-idän toyotisti saa sakea ja raakaa kalaa. Toyota on itäisistä itäisin ja täisin automerkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako, kerro toki mistä niitä saa?
- Anonyymi
Ken Toyota kauppaan astuu, saa kaiken toivon heittää....
- Anonyymi
"katsastusvarmuus" tarkoittaa, että vie ehjän auton katsastukseen, ei siinä ole mitään varmuutta, vaan pelosta ja häpeästä Toyotan omistaja vie vähän ajetun autonsa katsastushuoltoon aina ennen katsastusta.
- Anonyymi
Oliko sinulla siitä katsastushuollosta muuta kuin oma mielipide trollauksen vakuudeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sinulla siitä katsastushuollosta muuta kuin oma mielipide trollauksen vakuudeksi
Toyota on joka tapauksessa huollettava joka vuosi, niinpä huolto ajoittuu automaattisesti samaan aikaan katsastuksen kanssa, koska viimeinen katsastuspäivä on käyttöönottopäivä.
Vai väitätkö, että tojovaari käyttää autonsa huollossa katsastuksen jälkeen?
- Anonyymi
Mikähän siinä on kun aina ajaessani Toyota Corollallani alkaa vatsassa vääntää?
- Anonyymi
Vaimo pettää ja koirakin jättää mutta Toyotaan voi luottaa mikäli akussa on virtaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832