sitä, että oletko sinä nainen pöhkö pupunen?
Olen muuten tänään miettinyt
20
440
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva kuulla että sullakin riittää tärkeitä mietinnän aiheita .
- Anonyymi
Tai sitten hän on pupu lupunen. Jompikumpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten hän on pupu lupunen. Jompikumpi.
Olen "Tupu Lupunen" 🐇 Arkajalka tosipaikan tulle 🙃 Ei uskoisi minusta. On kaksi asiaa, joita pelkään, ötököitä, ja joitakin miehiä, koska "Tupu Lupunen" 😇 Kyllä minä olen kovissa paikoissa ollut, mutta ötököitä ja miehiä juoksen karkuun 😅
- Anonyymi
Kuka nainen ketä tarkoitat?
- Anonyymi
Jep. hyvää yötä pupuparini.
- Anonyymi
Olen höpönä töpönä ja söpönä...johki...
- Anonyymi
Tuo on varsin tärkeä aihe jota on tarkasteltava eri näkökulmista ja käyttäen aikaa perehtyäkseen tarkasti asiaan. Analyysiin kannattaa käyttää myös ulkopuolisia asiantuntijoita ja toimijoita saadaksesi mahdollisimman totuudenmukaisen analyysin. Päätelmästä lausuntoineen voi tehdä vähintäänkin esseen, jopa väitöskirjaa on hyvä harkita.
🐇...........🐰.........- Anonyymi
Jei aitoriitta risto tuli omiin.
Suvis ei oo toi pupu.
- Anonyymi
Ai että mua ärsyttää tuollaiset lässytys sanat joita lapsille sanotaan.
- Anonyymi
Pöhkö hyvinkin. Tietäisit vain kuinka pöhkö. 😄 Lässytys ei silti uppoa minuunkaan.
- Anonyymi
Puput ovat pörröisiä ja suloisia 😊
- Anonyymi
Päivää vaan toiselle pöhkölle.
- Anonyymi
Enpä usko.
- Anonyymi
Kyllä. Ja vietän myös nimipäivää tänään, onnea minä ja mun ihana nimi.
- Anonyymi
Luuletko että vanhaa Tarja Tarua kukaan pupuna näkee.
Eiköhän tuon ikäset oo jo muilla nimillä.
Kannattaa ehkä miettiä oisko
Oikee nimi joku nuorempi pikkuinen nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikee nimi joku nuorempi pikkuinen nainen🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikee nimi joku nuorempi pikkuinen nainenMistä sä kenenkään täällä kirjoittavan iän tiedät, onko nuori vai vanha? Tai ylipäätään taru tai tarja, joku tarmo kumminkin taas rustailee.
- Anonyymi
Voiko fat nainen olla pupunen?
Kaverin puolesta kyselen- Anonyymi
Aattelitko vetästä fat pupun korvista esiin silinteristä ja vähän temppuilla silleen?
- Anonyymi
Sinähän olet upea kaveri!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ben Zyskowiczin kimppuun hyökätty - Beniksen nenä otti osumaa asfalttiin, benis kompuroi peloissaan
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/57027e32-5a07-4001-8dc4-316ae0adcfb8 nyt benis ryhtiä6091679- 1701630
Poistin sun numeron
Etten lähettäisi viestiä. Paljon jäi sanomatta ja asiat selvittämättä. Minä oikeasti välitin susta. Jotenkin vaan tuli muokattua kaikki. Tulkitsin vä691446Ben Zyskowiczin kimppuun hyökättiin
Äärioiekeito koventaa otteitaan vaalikamppailussa. Viha velloo. Nyt hakattiin verille kokoomuksen pitkän linjan kansanedustaja Ben Zyskowicz. Mitähä235824Nainen, tänään on taas parempi olo
Mutta kyllä elämä vaan on turhaa ilman sinua. Ikävä alkaa vain käymään niin sietämättömäksi, että pian tarvitsee ottaa tähän suruun paljon juomaa ja l60772Millainen on täydellinen vartaloinen nainen
Laittakaa kuvia millainen on mielestäsi täydellisen vartaloinen nainen142714Anteeksi kun
Olen tällainen tuppisuu pelkuri. Niin kun karttaa ja välttelee (ihastusta) ei kukaan pety. Siis ei kumpikaan. Ei hän. En minä. Ehkä tämä pätee mui43662- 129628
- 109602