Raision Vesi Oy ottaa käyttöön Ropo Capitalin laskutuspalvelun. Laskujen maksamisen tilinumero vaihtuu, mutta e-laskuissa muutos tehdään automaattisesti. Paperilaskujen vastaanottajien tulee huomoida uusi tilinumero laskuja maksaessaan. Muutos tapahtuu maalis-huhtikuun vaihteessa.
Ropo Capital
Anonyymi-ap
7
580
Vastaukset
- Anonyymi
Käyttääkö joku oikeasti Raision vettä?
- Anonyymi
polta lisää pl
iveä- Anonyymi
Ota lääkkeesi ja noidu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota lääkkeesi ja noidu.
Relaa mytomaani, yrtti tekee hyvää sun kasvaville pienille aivoillesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Relaa mytomaani, yrtti tekee hyvää sun kasvaville pienille aivoillesi.
Kannattaako sitä akkua vaihtaa jos vanha vielä toimii hyvin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako sitä akkua vaihtaa jos vanha vielä toimii hyvin?
Ota tiukka ote jatkojohdosta ja kysy metsältä.
- Anonyymi00010
Tuokin piti mennä pilaamaan, sama juttu HSY , ennen oli sama viitenumero ja melko lyhyt. Nyt on helvetin pitkä ja joka kerta eri viite.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723388Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031683- 681249
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991077- 581041
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50986- 63971
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42817
- 47792