Ei ole köyhiä jos

Anonyymi-ap

älys hakea etunsa

11

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sosiaaliturvaa ei kannata kainostella. Jos työmarkkinoilta ei sovulla sijaa löydy, silloin kannattaa varmistaa oma elämisensä lukemalla sosiaaliturvan säännöt ja tulkinnat hyvin.

Ei täällä kukaan katuojaan joudu, kun vain itse huolehtii yms. perusasiat. Jos itse mokailee omat asiansa esim. jättää vuokrat maksamatta ja rikkoo toistenkin tavarat, sehän selvä että siinä se tuleva asumismuotokin muuttuu koko ajan karummaksi.

Mitä useampi lukisi lakinsa hyvin ja käyttäisi sosiaaliturvaa mahdollisimman tarkoin omaksi hyödykseen, sitä paremmin varmistettaisiin myös se että entistä harvempi taipuisi minkäänlaiseen elinkeinoelämää hyödyttävään hyväksikäyttöön. Jos tämä toteutuisi, tulisi myös elinkeinoelämälle lopulta väkisinkin pakko vain suosiolla kaivaa kuvettaan silloin kun työstä keskustellaan.

• Anonyymi

HAEN ETUUDELLA I-OLUTTA....LÄÄHHHHHHHHHHHHH!!!

Eläkeläisuuno

• Anonyymi

Haen etuudella haulkkon.

• Anonyymi

Saispa islaminuskoisen työmiehen "komponenttia" pakaroiden väliin.

T:16seiska

• Anonyymi

Älyvapaa

• Anonyymi

Tukia jos tarkoitat, niillä ei rikastu. Pelkkää kädestä suuhun olemista on ja toinen asia se että karenssia pukkaa pahimmillaan pelkästään välitysfirman kieron ämmän työstäkieltäytymis-valehtelun takia ja asioiden selvittelyyn menee toista vuotta.
      Oikeesti, turvatonta on. Jatkuvia selvityksiä tehtävä kaikesta.

• Anonyymi

Ajavat meitä ammattirikollisiksi olosuhteiden pakosta.

• Anonyymi

Ei pääse kantasuomalainen kolmen tonnin tukiaistuloihin. Mamu pääsee. :(

• Anonyymi

Suomalainen kateus veisi 2000€ tuontisohvatkin siirtolaisperheen olohuoneesta.

• Anonyymi

Työn peräreiässsä muutot ei onnistu

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe