Miten on,jauhaako ne SÄHKÖÖ näin pakkas aamuna? Tuleeko sitä SÄHKÖÖ,vai ei? Häh?
Ylivieskan tuulimyllyt
7
94
Vastaukset
- Anonyymi
Tulee, varastosta. Kun tuulee, sähkön tuotto on sitten viimeisen päälle!
- Anonyymi
Ainaki viheriät ja kepu usko että tullee.🙃
- Anonyymi
Juu vähäsen jotain 800 mw oli aamulla Suomen tuulivoima, aina kun on pakkasta tuotto pieni, hölmöläisten sähköä
- Anonyymi
Ei sillä ole pakkasen kans mitään tekemistä.
- Anonyymi
Mulla on tuulisähköö sopimus,niin mun töpselistä ainaski tulee EkoTuuli Sähköö. Eikait sillä oo merkitystä,pyöriikö ropelit,ku ne varastoi sitä sähköö sinne akkuihin,ja sotte sieltä myyvät tarpeen tullen. Vähän niinku tankkais autoo.
- Anonyymi
🤣 Mitään varastointia ei nyt ole olemassa. Tuulisähkösopimuksella saa tuulisähköä silloin, kun tuulee, muuten sitten muuta sähköä.
Itse yritin tehdä sellaisen sähkösopimuksen, etten olisi ottanut ollenkaan tuulisähköä, mutta sellaista ei ollut tarjolla. Valitsin sitten sellaisen, jossa on ydinvoimasähköä ja uusiutuvia pörssisähköhinnoin. - Anonyymi
Puhut puuta heinää, mitään akkuja ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832