Oliko apua vaalikoneesta?
Kokeilen, ja saan ehdokkaaksi ihan outoja nimiä ja puolueita, joka kerran eri.
Kuitenkin kaikilla ehdotetuilla on paljon saman suuntaisia mielipiteitä kuin itselläni on.
Ilmeisesti olisi tiedettävä enemmän puolueohjelmista ennen päätöstä.
Suositteletko vaalikonetta?
Vaalikone, oletko kokeillut
17
118
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kokeillut vaalikoneita (huvikseni). Onneksi puolueen valinnassa ei ole
ongelmaa, vaalikoneitten vaihtoehdot eivät tule kysymykseen,
ovat ne niin erikoisia ja kaukana ajatusmaailmastani. Ei niihin ole luottamista.
Mukana on 13 pienpuoluetta, joitten kanssa joku ajatus voi mennä
yksiin, mutta periaatteessa mitään yhteistä ei ole.- Anonyymi
Netissä juttu Hesarin vaalikoneesta pienpuolueisiin liittyen, melko hullua jos asia on noin vai löytyykö tohon joku selitys?
https://www.tampereensanomat.fi/uutiset.html?222871
"Shokkiuutinen? - Helsingin Sanomien vaalikone syrjii pienpuolueita?" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netissä juttu Hesarin vaalikoneesta pienpuolueisiin liittyen, melko hullua jos asia on noin vai löytyykö tohon joku selitys?
https://www.tampereensanomat.fi/uutiset.html?222871
"Shokkiuutinen? - Helsingin Sanomien vaalikone syrjii pienpuolueita?"Ei ole shokki. Se on äärikeistolaisten väitteisiin perustuva kirjoitus.
- Anonyymi
Olen katsonu vaalikoneen,,,
äänestän No: 96 Kristillisdemokraatteja,,, - Anonyymi
Kokeilin vaalikonetta ja hämmästyin kovasti, koska sen puoluevalinta
minulle oli Piraattipuolue.
En usko koneen valitaan ja tulen äänestämään toisin.- Anonyymi
Samoin minullekin tuli joltain vaalikoneelta ehdokkaaksi Piraattipuolue,
jota ei tulisi mieleenkään äänestää eikä yhtäkään pienpuoluetta.
- Anonyymi
Minä äänestän vihreitä.
- Anonyymi
Hukkaan menee äänesi, vihreät menettää paikkojaan ja se on oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hukkaan menee äänesi, vihreät menettää paikkojaan ja se on oikein.
Ei annettu ääni mene koskaan hukkaan. Se menee myös puolueen eduksi. Itse en tosin äänestäisi vihreitä, koska se maksaa lopulta liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei annettu ääni mene koskaan hukkaan. Se menee myös puolueen eduksi. Itse en tosin äänestäisi vihreitä, koska se maksaa lopulta liikaa.
Mielestäni luonnonsuojelusta emme maksa koskaan liikaa, koska se on ainoa
elinehtomme maailmassa.
- Anonyymi
Puolueen valinta on se tärkein asia. Puolue kun saa aina myös sen äänen, vaikka ehdokas ei tulisikaan valituksi.
- Anonyymi
Vaalikone on hyvä apuväline. Vaalikoneen paras anti on se, että katsoo ehdokkaiden mielipiteitä, jotka ovat itse sinne kirjoittaneet. Sellaista ehdokasta ei kannata äänestää, joka ei ole kirjoittanut mitään sinne, eikä perustele mielipiteitään ollenkaan.
- Anonyymi
Kokeilin minäkin vaalikonetta ja tuli KOK, mutta toisen kerran oli joku muu.
Päätökseni olin tehnyt jo vuosi sitten ja se pitää edelleen, joten en katsele noita vaalikeskustelujakaan. - Anonyymi
Kun jätetään luonto rauhaan, ei tarvitse luonnonsuojelusta maksaa miljardia
ja enemmänkin joka vuosi, kuten Vihreitten "ansiosta" nyt saamme maksaa. Kolme kertaa sen tein, kunnes löysin hänet, jota etsin.
Se on jo aika lähelle, kun on 99% kanssani samaa mieltä.
45v kristilliset arvot omaava perussuomalainen nainen.- Anonyymi
👍Hyvä Tellukka, olet siunaus Suomelle🌼
- Anonyymi
Kone ei ratkaise mutta oli yllättävän hyvin samaa mieltä kanssani. Keulilla 4 kokoomuksen ehdokasta ja viides oli persu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537830- 614390
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404013Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233922Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko323287Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383228- 482963
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422741- 492484