Jokainen ymmärtää mistä Lintilä kohu on saanut alkunsa. Mäkysen syrjähyppyä ja Marinin flirttailua vieraan miehen kanssa ei olisi kai saanut ivata.
Lintilä kohu on sosialistien masinoima kosto
12
59
Vastaukset
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Epätoivoinen yritys laittaa muiden syyksi, oma porukkahan tässä puukottaa selkään.
Ketä se Mäkynen pani siellä Vaasassakun vaimo oli reissussa?
- Anonyymi
Parikymppistä pikkupimua.
- Anonyymi
Tottakai on demarit pelkäävät nyt enemmän kuin koskaan ennen kannatuksensa laskemista ja ovat valmiita tekemään kaikkensa sen eteen,jopa tämä Lintilän tapasus saatiin käännettyä demareille eduksi kyllä demarit ovat aina olleet isänmaan pettureita ja rottia niin s eon totuus
- Anonyymi
eiköhä nää ite oo hommansa töpsineet turha muita syyllistää.
- Anonyymi
Se on näin,että alkoholiongelmainen kieltää kaiken .Kyllä faktat puhuu puolestaan.Olisi jo kepulaisten aika saada rähmät pois silmiltä ja lopettaa ainainen valehtelu .
- Anonyymi
Rehellinen Sdp:läinen poliitikko on harvinaisuutensa vuoksi uhanalainen laji. Sama pätee vasemmistoliiton punikkeihin ja viherhippien hörhöihin.
- Anonyymi
Miten ihmeessä Lintilän puhelin oli demareilla jotka lähettivät whatssapp viestiä sieltä?
Kokeilkaapa puhdistaa se oma pesänne, kovin kaukaa ei taida syyllisiä kannattaa hakea. Kenellä oli mahdollisuus Lintilän puhelimeen, miettikääpä sitä?
Onko Suomessa flirttailu jotenkin syyllistävä asia, minä tiedän monen kansanedustajan osalta syrjähyppyjäkin ja ne jotka tiedän eivät ole sdp:stä.- Anonyymi
Tässäpä kaksi perusrehellistä siveyden sipulia:
Toinen flirttailee umpihumalassa yökerhossa vieraalle miehelle kun oma mies ei ole paikalla.
Ja toinen houkuttelee parikymppisen pikkupimun omaan aviovuoteeseensa.
Mikä olikaan näiden puoluekanta?
Sdp tietenkin, mikäpä muukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässäpä kaksi perusrehellistä siveyden sipulia:
Toinen flirttailee umpihumalassa yökerhossa vieraalle miehelle kun oma mies ei ole paikalla.
Ja toinen houkuttelee parikymppisen pikkupimun omaan aviovuoteeseensa.
Mikä olikaan näiden puoluekanta?
Sdp tietenkin, mikäpä muukaan.Ja kaiken muun lisäksi ovat ilkeyksissään kaataneet viinaa väkisin Mika rukan suuhun. Jos tuo kaksikko töppää, niin ei kai se oikeuta muita töpeksimään. Ovat sentään jotain myöntäneet ja pahoitelleet. Suosittelisin samaa tälle yhdelle sankarille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510632
- 817183
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445274- 624800
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734504Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362805
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362054