Jokainen ymmärtää mistä Lintilä kohu on saanut alkunsa. Mäkysen syrjähyppyä ja Marinin flirttailua vieraan miehen kanssa ei olisi kai saanut ivata.
Lintilä kohu on sosialistien masinoima kosto
12
217
Vastaukset
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Epätoivoinen yritys laittaa muiden syyksi, oma porukkahan tässä puukottaa selkään.
Ketä se Mäkynen pani siellä Vaasassakun vaimo oli reissussa?
- Anonyymi
Parikymppistä pikkupimua.
- Anonyymi
Tottakai on demarit pelkäävät nyt enemmän kuin koskaan ennen kannatuksensa laskemista ja ovat valmiita tekemään kaikkensa sen eteen,jopa tämä Lintilän tapasus saatiin käännettyä demareille eduksi kyllä demarit ovat aina olleet isänmaan pettureita ja rottia niin s eon totuus
- Anonyymi
eiköhä nää ite oo hommansa töpsineet turha muita syyllistää.
- Anonyymi
Se on näin,että alkoholiongelmainen kieltää kaiken .Kyllä faktat puhuu puolestaan.Olisi jo kepulaisten aika saada rähmät pois silmiltä ja lopettaa ainainen valehtelu .
- Anonyymi
Rehellinen Sdp:läinen poliitikko on harvinaisuutensa vuoksi uhanalainen laji. Sama pätee vasemmistoliiton punikkeihin ja viherhippien hörhöihin.
- Anonyymi
Miten ihmeessä Lintilän puhelin oli demareilla jotka lähettivät whatssapp viestiä sieltä?
Kokeilkaapa puhdistaa se oma pesänne, kovin kaukaa ei taida syyllisiä kannattaa hakea. Kenellä oli mahdollisuus Lintilän puhelimeen, miettikääpä sitä?
Onko Suomessa flirttailu jotenkin syyllistävä asia, minä tiedän monen kansanedustajan osalta syrjähyppyjäkin ja ne jotka tiedän eivät ole sdp:stä.- Anonyymi
Tässäpä kaksi perusrehellistä siveyden sipulia:
Toinen flirttailee umpihumalassa yökerhossa vieraalle miehelle kun oma mies ei ole paikalla.
Ja toinen houkuttelee parikymppisen pikkupimun omaan aviovuoteeseensa.
Mikä olikaan näiden puoluekanta?
Sdp tietenkin, mikäpä muukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässäpä kaksi perusrehellistä siveyden sipulia:
Toinen flirttailee umpihumalassa yökerhossa vieraalle miehelle kun oma mies ei ole paikalla.
Ja toinen houkuttelee parikymppisen pikkupimun omaan aviovuoteeseensa.
Mikä olikaan näiden puoluekanta?
Sdp tietenkin, mikäpä muukaan.Ja kaiken muun lisäksi ovat ilkeyksissään kaataneet viinaa väkisin Mika rukan suuhun. Jos tuo kaksikko töppää, niin ei kai se oikeuta muita töpeksimään. Ovat sentään jotain myöntäneet ja pahoitelleet. Suosittelisin samaa tälle yhdelle sankarille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625