Kuules prinssi

Anonyymi-ap

Onko pakko pilata joka ikinen ketju. Ymmärrän, että haluat vastata niihin. Mutta pitääkö jokaisessa alkaa jonkun kanssa tappelemaan? Ole vastaamatta niihin ilkeisiin kommentteihin, se saattaa jopa ärsyttää niitä kommentoija enemmän. Ei ole kivaa lukea noita ketjuja, kun kaikki on täynnä sitä samaa skeidaa.

25

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se ei ole minun vika, että sen yhden ääliön pitää tulla aina minua härkkimään joka paikaan. En vastaa hänelle enää mitään. Mutta en myöskään enää vastaa mihinkään muuallekaan. En ole mikään toivottu ihminen täällä, niin poistun sitten kokonaan.

      • Anonyymi

        Kuules prinssi älä välitä muista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuules prinssi älä välitä muista

        En välitä enää kestään, en itsestänikään.


      • Anonyymi

        Annat tosi kypsän kuvan täällä itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annat tosi kypsän kuvan täällä itsestäsi.

        aineki ksikki muut on kypsiä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Annat tosi kypsän kuvan täällä itsestäsi.

        Tällainen seko olen. Entä sitten?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tällainen seko olen. Entä sitten?

        Väinämöis-syndrooman omaava naisten vihaaja. Todennäköisesti vihaat jo Nettaakin kun se ei halua olla sun kanssa missään tekemisissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väinämöis-syndrooman omaava naisten vihaaja. Todennäköisesti vihaat jo Nettaakin kun se ei halua olla sun kanssa missään tekemisissä.

        Ei minulla ole syytä vihata häntä. Itse hän päättää kenen kanssa on tekemisissä. Minä en siihen kategoriaan kuulunut. Minkäs sille voin. Ei siinä mikään vihaaminenkaan auta.
        En ole naisten vihaaja.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei minulla ole syytä vihata häntä. Itse hän päättää kenen kanssa on tekemisissä. Minä en siihen kategoriaan kuulunut. Minkäs sille voin. Ei siinä mikään vihaaminenkaan auta.
        En ole naisten vihaaja.

        Sun vastaus toisessa ketjussa oli naisvihaa uhkuvan miehen. Tajusit liian myöhään mitä mä hain takaa 😂 Joten ihan turha esittää mitään uhria ja yrittää hakea muilta ymmärrystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun vastaus toisessa ketjussa oli naisvihaa uhkuvan miehen. Tajusit liian myöhään mitä mä hain takaa 😂 Joten ihan turha esittää mitään uhria ja yrittää hakea muilta ymmärrystä.

        Kyllä tiedän että minua ei täällä arvosteta. Ihan sama mitä sanon.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä tiedän että minua ei täällä arvosteta. Ihan sama mitä sanon.

        Jos lupaat pysyä poissa muiden tekemistä aloituksista, niin mä lupaan pysyä poissa sun aloituksista. Muiden puolesta en pysty lupaamaan, joten paskaa tulee varmasti sulle vielä aika paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lupaat pysyä poissa muiden tekemistä aloituksista, niin mä lupaan pysyä poissa sun aloituksista. Muiden puolesta en pysty lupaamaan, joten paskaa tulee varmasti sulle vielä aika paljon.

        Minäkin lupaan tämän.

        Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos lupaat pysyä poissa muiden tekemistä aloituksista, niin mä lupaan pysyä poissa sun aloituksista. Muiden puolesta en pysty lupaamaan, joten paskaa tulee varmasti sulle vielä aika paljon.

        Juu, minä häivyn täältä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En välitä enää kestään, en itsestänikään.

        Oikee draama prinsessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikee draama prinsessa

        Tuo dramaattisuus kuuluu kyseiseen persoonallisuushäiriöön joka tällä prinssillä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun vastaus toisessa ketjussa oli naisvihaa uhkuvan miehen. Tajusit liian myöhään mitä mä hain takaa 😂 Joten ihan turha esittää mitään uhria ja yrittää hakea muilta ymmärrystä.

        Mikä ihmeen tarve täällä on haukkua kaikkia kirjoittajia. Käy välillä ulkona kävelyllä ja jätä muut ihmiset rauhaan. Et anna mitenkään hyvää kuvaa itsestäsi. Tälläisiä kommenteja kirjoittavia ihmisiä ei tartteta palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lupaat pysyä poissa muiden tekemistä aloituksista, niin mä lupaan pysyä poissa sun aloituksista. Muiden puolesta en pysty lupaamaan, joten paskaa tulee varmasti sulle vielä aika paljon.

        Pysy poissa kaikista kirjoituksista tuolla asenteella. Täällä ei sua kaivata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo dramaattisuus kuuluu kyseiseen persoonallisuushäiriöön joka tällä prinssillä on.

        Sivusta: Sulla pahempi pers. häiriö.


    • Anonyymi

      Nostetaan tätä taas vähän muistutukseksi.

    • Anonyymi

      Pskaperce p a v i a a n i rinssinakki

    • Anonyymi

      "MIEHET JOTKA VIHAAVAT NAISIA"
      kertooko snenssoneista

    • Anonyymi

      Viihde on mäntistä ja vilppulista.

    • Anonyymi

      Epäreilua sanoa, että hän alkaa tappelemaan, kun siihen yleensä tulee joku tyyppi häntä kiusaamaan. Luulenpa että se olet sinä aloittaja. Olet se sama joka ei kykene empatiaan ja on täysin sokea itselleen. Prinssi ei pilaa mitään, hän lopettaa kyllä kun sanoo, että olet väärä. Ongelmat on sinulla. Reiluus ei kuulu luonteeseesi kyllä yhtään.

      • Anonyymi

        Luulenpa että prinssiä on kiusattu jo lapsuudessa tai nuoruudessa. Nämä traumat ovat aiheuttaneet persoonallisuushäiriön jota on nyt vielä pahentanut pakonomainen ihastuminen. Persoonan kehitys on loppunut nuorena tai nuorena aikuisena, tämä selittäneen viehtymyksen vain ja ainoastaan itseään huomattavasti nuorempiin naisiin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe