Onko pakko pilata joka ikinen ketju. Ymmärrän, että haluat vastata niihin. Mutta pitääkö jokaisessa alkaa jonkun kanssa tappelemaan? Ole vastaamatta niihin ilkeisiin kommentteihin, se saattaa jopa ärsyttää niitä kommentoija enemmän. Ei ole kivaa lukea noita ketjuja, kun kaikki on täynnä sitä samaa skeidaa.
Kuules prinssi
25
199
Vastaukset
Se ei ole minun vika, että sen yhden ääliön pitää tulla aina minua härkkimään joka paikaan. En vastaa hänelle enää mitään. Mutta en myöskään enää vastaa mihinkään muuallekaan. En ole mikään toivottu ihminen täällä, niin poistun sitten kokonaan.
- Anonyymi
Kuules prinssi älä välitä muista
Anonyymi kirjoitti:
Kuules prinssi älä välitä muista
En välitä enää kestään, en itsestänikään.
- Anonyymi
Annat tosi kypsän kuvan täällä itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aineki ksikki muut on kypsiä
Anonyymi kirjoitti:
Tällainen seko olen. Entä sitten?
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Tällainen seko olen. Entä sitten?
Väinämöis-syndrooman omaava naisten vihaaja. Todennäköisesti vihaat jo Nettaakin kun se ei halua olla sun kanssa missään tekemisissä.
Anonyymi kirjoitti:
Väinämöis-syndrooman omaava naisten vihaaja. Todennäköisesti vihaat jo Nettaakin kun se ei halua olla sun kanssa missään tekemisissä.
Ei minulla ole syytä vihata häntä. Itse hän päättää kenen kanssa on tekemisissä. Minä en siihen kategoriaan kuulunut. Minkäs sille voin. Ei siinä mikään vihaaminenkaan auta.
En ole naisten vihaaja.- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Ei minulla ole syytä vihata häntä. Itse hän päättää kenen kanssa on tekemisissä. Minä en siihen kategoriaan kuulunut. Minkäs sille voin. Ei siinä mikään vihaaminenkaan auta.
En ole naisten vihaaja.Sun vastaus toisessa ketjussa oli naisvihaa uhkuvan miehen. Tajusit liian myöhään mitä mä hain takaa 😂 Joten ihan turha esittää mitään uhria ja yrittää hakea muilta ymmärrystä.
Anonyymi kirjoitti:
Sun vastaus toisessa ketjussa oli naisvihaa uhkuvan miehen. Tajusit liian myöhään mitä mä hain takaa 😂 Joten ihan turha esittää mitään uhria ja yrittää hakea muilta ymmärrystä.
Kyllä tiedän että minua ei täällä arvosteta. Ihan sama mitä sanon.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Kyllä tiedän että minua ei täällä arvosteta. Ihan sama mitä sanon.
Jos lupaat pysyä poissa muiden tekemistä aloituksista, niin mä lupaan pysyä poissa sun aloituksista. Muiden puolesta en pysty lupaamaan, joten paskaa tulee varmasti sulle vielä aika paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lupaat pysyä poissa muiden tekemistä aloituksista, niin mä lupaan pysyä poissa sun aloituksista. Muiden puolesta en pysty lupaamaan, joten paskaa tulee varmasti sulle vielä aika paljon.
Minäkin lupaan tämän.
Ap Anonyymi kirjoitti:
Juu, minä häivyn täältä.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
En välitä enää kestään, en itsestänikään.
Oikee draama prinsessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikee draama prinsessa
Tuo dramaattisuus kuuluu kyseiseen persoonallisuushäiriöön joka tällä prinssillä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun vastaus toisessa ketjussa oli naisvihaa uhkuvan miehen. Tajusit liian myöhään mitä mä hain takaa 😂 Joten ihan turha esittää mitään uhria ja yrittää hakea muilta ymmärrystä.
Mikä ihmeen tarve täällä on haukkua kaikkia kirjoittajia. Käy välillä ulkona kävelyllä ja jätä muut ihmiset rauhaan. Et anna mitenkään hyvää kuvaa itsestäsi. Tälläisiä kommenteja kirjoittavia ihmisiä ei tartteta palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysy poissa kaikista kirjoituksista tuolla asenteella. Täällä ei sua kaivata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo dramaattisuus kuuluu kyseiseen persoonallisuushäiriöön joka tällä prinssillä on.
Sivusta: Sulla pahempi pers. häiriö.
- Anonyymi
Nostetaan tätä taas vähän muistutukseksi.
- Anonyymi
Pskaperce p a v i a a n i rinssinakki
- Anonyymi
"MIEHET JOTKA VIHAAVAT NAISIA"
kertooko snenssoneista - Anonyymi
Viihde on mäntistä ja vilppulista.
- Anonyymi
Epäreilua sanoa, että hän alkaa tappelemaan, kun siihen yleensä tulee joku tyyppi häntä kiusaamaan. Luulenpa että se olet sinä aloittaja. Olet se sama joka ei kykene empatiaan ja on täysin sokea itselleen. Prinssi ei pilaa mitään, hän lopettaa kyllä kun sanoo, että olet väärä. Ongelmat on sinulla. Reiluus ei kuulu luonteeseesi kyllä yhtään.
- Anonyymi
Luulenpa että prinssiä on kiusattu jo lapsuudessa tai nuoruudessa. Nämä traumat ovat aiheuttaneet persoonallisuushäiriön jota on nyt vielä pahentanut pakonomainen ihastuminen. Persoonan kehitys on loppunut nuorena tai nuorena aikuisena, tämä selittäneen viehtymyksen vain ja ainoastaan itseään huomattavasti nuorempiin naisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185388
- 705128
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603248- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703