Topi Sukari Suunnitelee Uutta Liikekeskustaa Prisman Taakse Tontille 2023
10
432
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17770044g
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Esim Uusi K-rauta Tai Uusi Tokmanni Tai Biltema Tai Puuilo Tai Motonet
- Anonyymi
Kehareiden kuntosali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehareiden kuntosali.
Taloustalo Muuttaa Keskuskadulta Entisen Taloustalon Liiketila Menee Konkurssiin Muuttaa Taloustalo Keskuskadulta Entisen S-marketin Tiloihin Tai Vanhan Kontiopuiston Tokmannin Tiloihin Tai Vanhan Kaupparakennuksen Tiloihin Tai Vanha Viljasillon Rakennuksen Tiloihin Tai Vanha Punaisen Vesitornin Viereen Varastovalinnan Tiloihin
- Anonyymi
ei tule.maksetut korruptiot ja prismamieliset estää kilpailun,katohan vaan.
- Anonyymi
olen prismalleen samaa mieltä.prisma on maksanu korruptiorahat jotenei tule.estäähän prisma kaiken tarjoilun veturitorin markkinoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen prismalleen samaa mieltä.prisma on maksanu korruptiorahat jotenei tule.estäähän prisma kaiken tarjoilun veturitorin markkinoilla.
Nii, eiköhän täällä asiat hoidu siististi sikarilla eikä suinkaan sukarilla, ja pall mallilla tarvittaessa hissukseen.
- Anonyymi
sinne tulee dessrman, instru, mäkkäri, pissa hat, nev yorkker, zalando, raks, klaaes olshsson, pilteema, motonet, prisma, sokos, r kioski, rokkipubi, rosso
- Anonyymi
Länsiväylällä on tilaa minne rakentaa liikkeitä ja keskuskadullakin vapautuu paikkoja puretujen talojen tonteille. Risto ja Kaija haaveilee Kanttilaliikekeskuksesta vt. teknisen johtajan yhteistyössä. Liike-elämä on siirtynyt digiaikaan ja vanhoilla maankäytön ratkaisulla on näivettävä vaikutus ollut kaupunkikuvaan. Liikepaikka-ja julkisten rakennusten tonteista on tullut rasite kaupungin talouteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792