Otsikon mukaisia ihmisiä sätissä paljon, menisivät jostain muualata puolisoa katselemaan, hemmetti, ei se ole mikään treffialusta.
21 vuotta parisuhde etsintää
4
288
Vastaukset
- Anonyymi
He sanovat etsivänsä parisuhdetta,mutta tekevät aivan muuta,heidän tärkein asiansa elämässä on elää haaveissa ja unelmissa,eräskin "essi" vain käy treffeillä, koska se on hauskaa ja hyvää ajankulua,nämä vipit eivät koskaan halua sitoutua heidän elämänsä on vain chatti huoneen hallinta JA MUILLE NAURAMINEN JA IRVAILU.
- Anonyymi
Niin moni mieskin etsii parisuhdetta, mutta se etsintä onkin saada nopeasti panopatja omaa asuinpaikkakuntaa lähelle mielellään kadun toiselta puolelta tai kerrostalossa vastakkaisen oven takaa. Itketään yhdessä puolison etsinnän väärää muotoa.
- Anonyymi
Keskustelut sätissä auttaa myös monissa suhteissa
*kihikihi*uliuli*valivali*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575