miks sua kartetaan? Niinpä.
Ootko miettinyt että
147
1954
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän. Eikä se minun ongelma ole.
- Anonyymi
Sano sinä, kun olet perillä asioista. Niinpä.
- Anonyymi
Kaikki tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tietää
Antaa tietää. Ei se haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tietää
Et nyt parempia harhoja saanut tuotua ulos tällä kertaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et nyt parempia harhoja saanut tuotua ulos tällä kertaa
Minäkin olisin kaivannut jotain syventävämpää, ilmeisesti jokainen kommentoija on kuitenkin aloituksen kohdehenkilö, jos jotain positiivista haetaan
- Anonyymi
Kunpa kartettaiskin
- Anonyymi
eikö hommat hoidu yyh
- Anonyymi
Hidas
- Anonyymi
Hoituu pirun hyvin. Toisin kuin sulla.
Kato. Hyvässä mestassa missä muutkin osaa hommansa niin hoituu muidenkin eli osaaminen synnyttää osaamista ja pitää olla myös tukemassa muita jne.
Yksin ei jätetä aikuismaisissa piireissä edes mulkkuja. Mulkustakin saa kaivettua jotain inhimillistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hidas
Reppana. Taisit itse jäädä työttömäks tai jotain kelan pummiii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoituu pirun hyvin. Toisin kuin sulla.
Kato. Hyvässä mestassa missä muutkin osaa hommansa niin hoituu muidenkin eli osaaminen synnyttää osaamista ja pitää olla myös tukemassa muita jne.
Yksin ei jätetä aikuismaisissa piireissä edes mulkkuja. Mulkustakin saa kaivettua jotain inhimillistä.Näinpä. Tuollainen kulttuuri vaan ei ole kovin tunnettu Suomessa. Osaamista ja kykyä tuhlataan surutta sähellettäessä kuin taaperot hiekkalaatikolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä. Tuollainen kulttuuri vaan ei ole kovin tunnettu Suomessa. Osaamista ja kykyä tuhlataan surutta sähellettäessä kuin taaperot hiekkalaatikolla.
Hyvin kirjoitettu!
- Anonyymi
Kaasuvalotus
- Anonyymi
Ei kannata vasikoida…
- Anonyymi
En kannata vasikoita, mutta on olemassa mies ryhmä, miltä vois vehkeet laittaa kirjahyllyyn koristeeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kannata vasikoita, mutta on olemassa mies ryhmä, miltä vois vehkeet laittaa kirjahyllyyn koristeeksi.
😅😅😅
- Anonyymi
Tää on vaikia sinänsä et itse en ainakaan syyttömänä istuisi edes pientäkään tuomiota toisen puolesta kahtos näjes kun rikollisen suojelustakin voi saada rangaistuksenkai jopa ihan vankeuttakin riippunee kai rikoksen vakavuudesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on vaikia sinänsä et itse en ainakaan syyttömänä istuisi edes pientäkään tuomiota toisen puolesta kahtos näjes kun rikollisen suojelustakin voi saada rangaistuksenkai jopa ihan vankeuttakin riippunee kai rikoksen vakavuudesta
Näjes ja kojes ihte, sitä suojelee virkakoneisto. Tuomion tulee saamaan. Syyttäjällä paperit ja lapsille avustaja annettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä 🤣
- Anonyymi
Ai täällä on jotain rikollisiakin vihjailemassa ja sähkeitä laittamassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin kyllä on ja saisivat menettää vaikka valtiolle ne pienet killuttimensa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos miettii vaikka tätä unsal tapausta, niin kyllä pitää toimia jos tietää esim murhan suunnittelusta yms, ei voi tulla kenellekään yllätyksenä että mitä kuuluuko tämä minun toimenkuvaan. Mainittu casetapaus oli kyllä vähän no joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos miettii vaikka tätä unsal tapausta, niin kyllä pitää toimia jos tietää esim murhan suunnittelusta yms, ei voi tulla kenellekään yllätyksenä että mitä kuuluuko tämä minun toimenkuvaan. Mainittu casetapaus oli kyllä vähän no joo
Ei näkyny mun olohuoneeseen, kumpikaan ei kuulunu mun tuttavapiiriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näkyny mun olohuoneeseen, kumpikaan ei kuulunu mun tuttavapiiriin.
No mutta sittenhän on kalossit varsin kuivat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanne on tietysti ja erittäin hyvin ymmärretysti vaikea. Omalta kohdaltani siis puhun. Muut hoitakoot omat juttunsa. Mut joo, kannatan hyllytystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanne on tietysti ja erittäin hyvin ymmärretysti vaikea. Omalta kohdaltani siis puhun. Muut hoitakoot omat juttunsa. Mut joo, kannatan hyllytystä.
Onko näkemyksesi tarkentunut tai uusiutunut ihan viime aikoina vai hiljalleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näkemyksesi tarkentunut tai uusiutunut ihan viime aikoina vai hiljalleen?
Ei.
- Anonyymi
Itseäsikö mietit? Itselläni se on joku sellainen vaisto, joka joskus kohdistuu johonkuhun. Sellainen vain, että ottaa pari askelta taaksepäin.
- Anonyymi
Joskus ne on harhojakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus ne on harhojakin.
Joka palstalla sinä puhut harhoista?!
Oli kyse vaikkapa kukista, politiikasta, ihmisistä, sinä otat esille harhat ja maanisuuden.
Kärsit paljon ilmeisestikin. Voi, miten voisi sinua auttaa.
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka palstalla sinä puhut harhoista?!
Oli kyse vaikkapa kukista, politiikasta, ihmisistä, sinä otat esille harhat ja maanisuuden.
Kärsit paljon ilmeisestikin. Voi, miten voisi sinua auttaa.
.Hän ei usko ns benefit of the doubtiin selvästi ei kumpaankaan suuntaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei usko ns benefit of the doubtiin selvästi ei kumpaankaan suuntaan
Eiköhän se ole sitten sen suhteen ja vuorovaikutuksen loppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ole sitten sen suhteen ja vuorovaikutuksen loppu.
Niin varmasti monesti näin, en osaa yleistää tarpeeksi universaaliin tai tarpeeksi samaistuttavaan muotoon, mutta jos sen kokee ainoastaan omaksi etuoikeudekseen, niin vuorovaikutus on suhteellisen turhaa siinä tapauksessa.
- Anonyymi
En tiedä mikä stalkkerien kokoontumisajo on kyseessä vaan ainakin yleensä juoruilijoita kartetaan kuin ruttoa
- Anonyymi
Mutta eikö näillä juoruilijoilla ole edes toisiansa? Illan surullisin tarina🙁
- Anonyymi
Mulle riittää kun töissä on sosiaalista toimintaa päivisin ja"tuttuja" harrastuksissa. Riittää minulle. Tykkään olla yksin.
Tämä palsta on myös "harrastus". - Anonyymi
Tulet vihjailemaan syystä että?
- Anonyymi
Mua saa vapaasti karttaa. Huvittavia on tietyt juoruilijat. Ei tarvitse olla yhteydessä. Luulis että hävettäis, mutta vika ei tarvi olla suuri jos se on päässä. Pilkka osuu joskus omaan nilkkaan.
Illan jatkoja- Anonyymi
Jätä tuollaiset omaan arvoonsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Provoon, really?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten myös aloittaja Pitää jättää.
- Anonyymi
Eipä ole naiset koskaan halunneet minun seuraani ja olen kyllä hyväksynyt ikuisen poikamiehen tittelin
- Anonyymi
Sairastan ruttoa, siksi.
- Anonyymi
Kauanko sulla on vielä elin aikaa kutsutaan myös toiselta nimeltään mustaksi surmaksi tuota ruttoa siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauanko sulla on vielä elin aikaa kutsutaan myös toiselta nimeltään mustaksi surmaksi tuota ruttoa siis
En tiedä ajasta, eiköhän täältä kohta pääse pois. Usein ovat yrittäneet mustat ja jopa valkoiset minut lopettaa esim kyttäämällä, mutta ihmeellisellä tavalla olen vielä hengissä. Olisivatkohan koleran kanssa päässeet helpommalla, tiedä häntä. Kaksi eri syöpää on ollut joten eiköhän kolmas kerta toden sano ettei tarvii muita hirveitä tauteja, olkoot minkä värisiä tahansa.
- Anonyymi
Ei tupata jos ei tykätä
- Anonyymi
Epäluotettavia yleensä kartetaan ja luonteeltaan epävakaita
- Anonyymi
Ainakin mitä suhun tulee.
- Anonyymi
Noin se juuri on.
- Anonyymi
Sekä myös niitä ketä pelätään syystä tai toisesta
- Anonyymi
Asia ei taida kyllä olla todellisuudessa noin kuten väität
- Anonyymi
Että mainitsemasi kaltaisia ihmisiä vältettäisiin
- Anonyymi
Sekä niitä, jotka leimaavat toisia epävakaiksi.
- Anonyymi
Epäluotettavat ovat yleensä ne, jotka pettää!
Joskus voi opetella toimimaan omaa luonnettaan vastaan, toisin.
Katsoa, mihin se johtaa. - Anonyymi
Ja niitä jotka mustamaalaa muut tällaiseksi eivätkä ole edes koskaan jutelleet keskenään. Lol miten noloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niitä jotka mustamaalaa muut tällaiseksi eivätkä ole edes koskaan jutelleet keskenään. Lol miten noloa.
Mitäs noloa siinä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin nämä on kummallisia tapauksia joilla on niin kovin paljon ”tietoa” toisesta ihmiestä joita ei tunne joko ollenkaan tai sitten hyvin vähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs noloa siinä on
Jaa ettei mustamaalaaminen olisi noloa, mitä himputtia minä just luin? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä niitä, jotka leimaavat toisia epävakaiksi.
Kyllä sellainen voi kalahtaa omaan nilkkaan ja voi joutua hyvinkin outoon valoon, että onko persoonallisuushäiriö vai mistä on kyse patologinen valehtelu on nimittäin yksi antisosiaalisen persoonallisuushäiriön oire, valheet pulahtaa suusta ulos kuin puklu vauvoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sellainen voi kalahtaa omaan nilkkaan ja voi joutua hyvinkin outoon valoon, että onko persoonallisuushäiriö vai mistä on kyse patologinen valehtelu on nimittäin yksi antisosiaalisen persoonallisuushäiriön oire, valheet pulahtaa suusta ulos kuin puklu vauvoilla
Montakos ammattia tai tointa virkaa sinulla on..
Että lelurikin viel. Eipä silti, sinnehän mennään vain lukemalla. Hullujakin on siis valmistuneiden srassa.
- Anonyymi
En hirveesti. Väärään sukkuun karttunut jo alunperinniin...
Tieten. - Anonyymi
Se on se mun ihana lihava elämäni. Fat fobia is REAL.
- Anonyymi
Olen kyllä miettinyt. Olen erilainen kuin muut. Mitä sitten?
- Anonyymi
Takas galaxeille päin.
- Anonyymi
En ole pinnallinen. En ole kiinnostunut siitä, mitä muut minusta ajattelee. Se on henkistä vapautta. Meillä on yksi elämä ja se tulee tietenkin elää, niinkuin itse haluaa.
- Anonyymi
Minä ajattelen samoin. Siksi on tuntunut ahdistavalta, kun muut luulevat tietävänsä paremmin miten minä haluan elää ja kenen kanssa haluan olla tekemisissä.
- Anonyymi
Joskus olin ymmälläni käytöksistä🤔. En jaksa enää miettiä. Tuntemani eivät karta. Eikä tuntemattomammatkaan nykyään.
- Anonyymi
Veikkaan että jonkun sosiaalisesti vaikutusvaltaisen kaasuvalotuksen uhri, kuspiä tai luonnehäiriöinen... epäsiisti, tyhmä. Nämä päällimmäisenä mielessä.
- Anonyymi
Sä et ainakaan vaikuta älykkäältä.
- Anonyymi
Ei mua pakoon juasta. (Paitsi yks tirkistelijä)
- Anonyymi
Kuopiosta tiedän yhden jol on tuo jonkinlaisena harrastuksenaan ainakin
- Anonyymi
😁😊🙂🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuopiosta tiedän yhden jol on tuo jonkinlaisena harrastuksenaan ainakin
Seinäjoen kärjessä on myös yhden miehen harrastuksena, sivulliset huomannu itse teossa pikkupojan ikkunan takana ja itse sain oman ikkunan takaa bongattua, harmi ettei ollu mitään millä heittää perään.
- Anonyymi
Pääasia että sun mustamaalaus toimii mutta kyllä sekin joku kaunis päivä tulee ilmi ja osat vaihtuu ;)
- Anonyymi
Tuo nyt olisi tietenkin kaunis juttu, mutta ei se niin monestikaan mene elämässä. Ei kannata mennä hämmentämään mehiläispesää jos ei ole selusta varmisteltu. Voi tulla viheliäiset oltavat🐝🐝🐝🐝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo nyt olisi tietenkin kaunis juttu, mutta ei se niin monestikaan mene elämässä. Ei kannata mennä hämmentämään mehiläispesää jos ei ole selusta varmisteltu. Voi tulla viheliäiset oltavat🐝🐝🐝🐝
Hanki sinä elämä ja etsi joku muu kohde sairaille luuloillesi. Ei muuta. Hanki apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki sinä elämä ja etsi joku muu kohde sairaille luuloillesi. Ei muuta. Hanki apua.
Ai kun ilmaisen sosiaalisen elämän lainalaisuuksia? Koetapa itse havainnoida ja arvioida realistisemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kun ilmaisen sosiaalisen elämän lainalaisuuksia? Koetapa itse havainnoida ja arvioida realistisemmin.
Käy katsomassa viimeisimmät somepäivitykset ja tule sitten palstalle imitoimaan ja haukkumaan muita, sitähän te pelkurit täällä teette kun ette uskalla kellekkään ulista kasvotusten. Onhan teidät jo nähty vuosia sitten miten toimitte.
- Anonyymi
Sitä odotellessa jatketaan samaan malliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mehiläispesää hämmennetä sitä voi korkeintaan sohaista kun mehiläiset jo kiukustuu ihmistä en ole saanu vielä kertaakaan edes suuttumaan niin helposti yrittäny kyllä olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi mies sinua ampiaisjuttuinesi, yhtä ärhäkkäästi ja kivuliaasti käy kiinni käyminen, mutta erona suhun se että ne tekee sen ihan iholla livenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä odotellessa jatketaan samaan malliin
Toivottavasti odotelles ei polvi hajoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi mies sinua ampiaisjuttuinesi, yhtä ärhäkkäästi ja kivuliaasti käy kiinni käyminen, mutta erona suhun se että ne tekee sen ihan iholla livenä.
Ja mitenkäs ihmiset sen si muka tekee ite ei toki voi ekana kiinni käydä jos syytteeltä haluaa välttyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti odotelles ei polvi hajoa.
Otatko pesarin mukaan kun tulet polvilumpiot paskaks lyömään siks toisekseen tuon voi kautta rantain kokea halutessaan uhkaukseksi minkä pohjalta poliisi tuskin tekis mitään kun ae voi myös olla varoitus näjes aukoo päätään ni joku saattaa suuttua mu haminaan jos jaksat tulla kokeileen ne lumpiot tulla paskaks lyömään ni ilmottelet vain aikataulua koska kerkeät ni voidaan torilla tavata katotaan onko susta tuota toteuttaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otatko pesarin mukaan kun tulet polvilumpiot paskaks lyömään siks toisekseen tuon voi kautta rantain kokea halutessaan uhkaukseksi minkä pohjalta poliisi tuskin tekis mitään kun ae voi myös olla varoitus näjes aukoo päätään ni joku saattaa suuttua mu haminaan jos jaksat tulla kokeileen ne lumpiot tulla paskaks lyömään ni ilmottelet vain aikataulua koska kerkeät ni voidaan torilla tavata katotaan onko susta tuota toteuttaan
Ihmettelin, kun aikuinen mies osti pesismailan - eikä pelaa pespalloa. Inhoaa lajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelijää liukkaat.
- Anonyymi
Sun takia. On sanottukin, että älä oo tollasten seurassa.
- Anonyymi
Voi olla et on sanottukin ei voi tietää mulle ei ole ainakaan koskaan sanottu niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla et on sanottukin ei voi tietää mulle ei ole ainakaan koskaan sanottu niin
Jo mulle tuollaista sanottaisiin niin tiedustelin kyl kohdehenkilöltä että onko sukset ristissä jotenkin sanojan kanssa tms. Jos siis oman arvioni mukaan kehoitus olisi yllättävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo mulle tuollaista sanottaisiin niin tiedustelin kyl kohdehenkilöltä että onko sukset ristissä jotenkin sanojan kanssa tms. Jos siis oman arvioni mukaan kehoitus olisi yllättävä.
Itse pitäisin sellaista lähtökohtaisesti epäilyttävänä jos joku tulisi yhtäkkiä puskista ilmoittamaan, että tämä on muuten persona non grata ja ihan kyllä selvittäisin asian itse olematta ihan lammas, että toki teen just kun käsketään. Ihan liikaa pienet piirit kuten paikkakunnat pyörii tällaisten hyvin mielivaltaistenkin hierarkioiden varassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse pitäisin sellaista lähtökohtaisesti epäilyttävänä jos joku tulisi yhtäkkiä puskista ilmoittamaan, että tämä on muuten persona non grata ja ihan kyllä selvittäisin asian itse olematta ihan lammas, että toki teen just kun käsketään. Ihan liikaa pienet piirit kuten paikkakunnat pyörii tällaisten hyvin mielivaltaistenkin hierarkioiden varassa
Toimisin luultavimmin samoin. Pikkupaikkakunnat, ja vähän isommatkin, tiedetään pikkuvirkamiehineen ja hierarkioineen ja toimintakulttuureineen. Voivat olla sellaisia ettei johdosta löydy yhtään arvostelukykyistä aikuistunutta ihmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimisin luultavimmin samoin. Pikkupaikkakunnat, ja vähän isommatkin, tiedetään pikkuvirkamiehineen ja hierarkioineen ja toimintakulttuureineen. Voivat olla sellaisia ettei johdosta löydy yhtään arvostelukykyistä aikuistunutta ihmistä.
Täysin samaa mieltä tästä ja se kertonee ehkä vielä erikseen jotain siitä arvostelukyvyn puutteesta tai mahdollisesta keinottomuudesta, jos nämä asiat täytyy lanseerata kaikkien mahdollisten henkilöiden keskuuteen, mikä sopii ihmisille joilla on tarve olla jotain hierarkioissa tai ylipäätään tarve löytää jokin oma postitio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin samaa mieltä tästä ja se kertonee ehkä vielä erikseen jotain siitä arvostelukyvyn puutteesta tai mahdollisesta keinottomuudesta, jos nämä asiat täytyy lanseerata kaikkien mahdollisten henkilöiden keskuuteen, mikä sopii ihmisille joilla on tarve olla jotain hierarkioissa tai ylipäätään tarve löytää jokin oma postitio
Kaikille on jokin paikka olemassa, ihan kaikille. Hymyä pyllyyn
- Anonyymi
Miks sitä tartteis miettiä jos on itse ihminen joka viihtyy vallan hyvin omineenkin
- Anonyymi
En nyt tiedä kartetaanko. En vaan jaksa nähdä ketään. Mun elämä on niin tylsää jal turhaa ettei se ketään kiinnosta.
- Anonyymi
Samaa. Vuosikymmenten masennuksen takia olo on heikko ja raskas. En vain yksinkertaisesti jaksa kovin usein ihmisiä. En halua myöskään kuormittaa ketään asioillani ja oloillani. On ymmärrettävää että moni on luovuttanut.
- Anonyymi
Ei kaikki tajua. Esim jotkut yrittää joka välissä soitella ja vaikka ei vastattaisi tahti ei lopu. En tiedä mitä tällaisen ihmisen päässä liikkuu? Eikö hän tajua että puhelimeen ei vastata siksi koska ei haluta puhua ja puhelin ei myöskään samasta syystä soi sinneppäin. Nämä ihmiset on mielestään vielä hyviä ihmistuntijoita.
- Anonyymi
Siksi kun en tykkää identiteettivarkaista, jotka tekee mitä vaan sillä.
Ja itse saa sitten kärsiä.
Siksi panen hanttiin heille.
Ei oo puhtaat jquhot pussissa heillä.- Anonyymi
Täällähän niitä riittä. Ei kannata pyöriä täällä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän niitä riittä. Ei kannata pyöriä täällä palstalla.
Tiedän, siksikin on ollut toooosi pitkä paussi. Tulin vilkaiseen, onko mikään muuttunut. Mutta sanon, että niitä id varkaita löytyy kyllä tosi elämässä, siellä missä kohtaa ihmisiä. Tehdään toisten id:llä, koska ei haluta niiden vääryksien seurauksia itselle.
Sitten ollaan kuin puhtaita pulmusia.
Ala tarkkailemaan tilanteita.
- Anonyymi
En ihan kauheesti joitakin suht tuntemattomia miettinyt. Paljon vakavampiakin ongelmia monella tasolla.
- Anonyymi
Noin se on mennyt minullakin, elämä ei ole ollut helppoa moneen vuoteen. En mieti sellaisia ihmisiä joita en tunne, tai joista en ole ollenkaan kiinnostunut.
- Anonyymi
Hyvä jos karttaa, en ole kiinnostunut ihmeemmin kaikista ihmisistä.
- Anonyymi
En minäkään. Tällä hetkellä vain yhdestä ihmisestä johon ihastuin muutama kuukausi sitten.
- Anonyymi
Miksi sun mielestä pitäisi miettiä? ;)
- Anonyymi
Siksi kun aviossa yks toope teki vahinkoa, jonka huomasin vasta myöhemmin.
Oma vaikutuksensa sillä. Vielä.
Yritän korjata tilannetta, mitä voin.- Anonyymi
Kanna omasta elämästäs vastuu. Surkeat jää roikkuu suhteisiin kii niiden loppumisen jälkeen. Oma identiteetti ois jotain?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanna omasta elämästäs vastuu. Surkeat jää roikkuu suhteisiin kii niiden loppumisen jälkeen. Oma identiteetti ois jotain?!
En sanois surkeat vaan rakastuneet, jotka menettää sitten jotain itsestään. Ei se rakkaus aina hyvää tee, siinä voi menettää paljon. Jos vaan antaa. Olenkin haalimassa omia identiteettieni rippeitä mualimalta kottiin. Kaikkia niitä vietyjä. Enkä ole jäänyt roikkuun vaan palautan omani.
Oletko perässähiihtäjä?
- Anonyymi
Mua ei karta kukaan. Mul on töissä kivaa 🥳🤩🙏😊 luon positiivista myös ympärilleni.
Itelläs taitaa olla pitkä matka ees oikeisiin töihin. - Anonyymi
Kansaimmeväliset kissapäivät ois kivat.
- Anonyymi
Niin oliski🥰 Parempi kuin moni muu päivä. Ja hylättyjen, pahoinpideltyjen ja hyväksikäytettyjen lasten päivä💗 Ihan kuin joku olis nykyään jotain tajuamisen ja juhlimisen arvoista vain siksi että sattuu edustamaan jotain sukupuolta tms. Ilmeisesti ja helposti havaittavaa. Missä erottelukyky ja nyanssit?
- Anonyymi
No niinpä . Aattele ny..
- Anonyymi
Kandee seikkailla mummujen kaa ettei lopahta duunit
- Anonyymi
Mummut on monesti kivoja. Kaikkein mielenkiintoisinta ryhmää mitä lajillamme on tarjota 👵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummut on monesti kivoja. Kaikkein mielenkiintoisinta ryhmää mitä lajillamme on tarjota 👵
Valioluokka. Ehdottomasti järkevin ihmisryhmä, kun luetaan pois kiusaajamummot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valioluokka. Ehdottomasti järkevin ihmisryhmä, kun luetaan pois kiusaajamummot.
Provoamista!
- Anonyymi
No jos esim vanhustyötä tekee, niin lasiin ei voi sylkeä ns
- Anonyymi
Oletko ajatellut, että sitä juuri haluan?
- Anonyymi
No tämä 😁
- Anonyymi
Oletko ajatellut, että minä itse kartan kaikkia.
- Anonyymi
Kartetaanko minua? Minä kun luulin itse karttelevani lähes kaikkia kun olin käpertynyt omiin syntyihin syviin. Mut hei, ei tarvi kartella. En ole tietyistä eristäytymisvaiheistani ja -tarpeistani huolimatta juurikaan myrkyllinen ja pääasiassa käyttäydyn kaikkia kohtaan tosi ystävällisesti ja kunnioittavasti. 🙂
- Anonyymi
Ihminen yleensä käyttäytyy muita kohtaan niin hyvin tai huonosti kuin he käyttäytyvät itseään kohtaan, aika perusasioita minun mielestä ja onneksi tällainen ei ole mikään gallupin paikka kuitenkaan liian vaihtelevia vastauksia tulisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen yleensä käyttäytyy muita kohtaan niin hyvin tai huonosti kuin he käyttäytyvät itseään kohtaan, aika perusasioita minun mielestä ja onneksi tällainen ei ole mikään gallupin paikka kuitenkaan liian vaihtelevia vastauksia tulisi
Ehei pidä paikkaansa. Jotkut, ei läheskään kaikki.
- Anonyymi
Joo oon . Tai ei ne karta, jättävät vaan kutsumatta .
Onkin ihan järkevää, en sovi pikkumustabileisiin - Anonyymi
Ei se mitään, hyvä kun pahin sakka siivilöityy tuolla tapaa.
- Anonyymi
Ootko miettinyt, miksi et lähes kuuskymppisenä rauhoitu, seesteydy? Leikit pikkupirpanaa, nuorta miestä
- Anonyymi
Oisko jo aika miettiä omaa olemassaoloasi ja sen tarkoitusta ja jättää kuvitelmat vähemmälle?!/ Sivusta
- Anonyymi
Koska olen kävelevä syöpä tiedän jätä jo rauhaan
- Anonyymi
Olen autistinen skitsofreenikko. Varmaan sen takia. Oliko muuta kysyttävää?
- Anonyymi
Koska en ole omaa ääntäni rakastava suupaltti.
- Anonyymi
Koska olen ruma ja köyhä mies jolla ei ole maailmalle mitään annettavaa. Kiitos ja näkemiin.
- Anonyymi
Näin sen täytyy olla. Muuten tulee itku, hätä ja katkeruus skenes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sen täytyy olla. Muuten tulee itku, hätä ja katkeruus skenes.
Missään ihmeen skenes ?
- Anonyymi
Joo, mulla oli korona.
- Anonyymi
En mieti "mitä ne muut meistä ajattelee"
Keskityn omiin asioihini ja tekemisiin ja tärkeisiin ihmisiin.- Anonyymi
Ketä muut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä muut?
Ketkä
- Anonyymi
Olen Aurinkokuningas ja muut on pelkkiä kädellisiä. Täysin ymmärrettävää.
- Anonyymi
Ian PoAnonyymi (
Kirjaudu
/
Rekisteröidy
) - Anonyymi
Minä en ole rikollinen vaan tämä valtio
- Anonyymi
Koska olen joutunut julkisen lynkkauksen kohteeksi
- Anonyymi
Olen vähän miettinyt sitäkin ja ihmetellyt, koska en ole tehnyt kenellekään mitään pahaa tai edes puhunut pahaa. Harmi. No, ei voi mitään. Kaikkea hyvää!
- Anonyymi
Sydämeltään ruma ihminen kysyy aloituksen kysymyksen.
Hän siis miettii ja piehtaroi jonkun ihmisen kuvittelemassaan tai todellisessa yksinäisyydessä.
Jotta pohtii tuollaista, todennäköisesti tai mahdollisesti pyrkii vaikuttamaan muihin, että he kohtelisivat huonosti tai syrjisivät tätä aloittajan vihaamaa ihmistä.
Noin toimii vain sosiopaatti/narsisti/sydämeltään kuollut, paha/sisältä ruma ihminen.- Anonyymi
Nimenomaan. Sen käsityksen tuosta sai. Perus kauraa palstalla tommonen. Henkinen väkivalta.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä. Mistä moinen viha ja tuhoamisvimma? Yllyttäminen joukot jotain tietämätöntä ja viatonta henkilöä kohtaan ei voi olla ihan laillista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Mistä moinen viha ja tuhoamisvimma? Yllyttäminen joukot jotain tietämätöntä ja viatonta henkilöä kohtaan ei voi olla ihan laillista.
Ne on hankalia ne tasaveroiset ja vastavuoroiset tilanteet toisinaan.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus koulussa Ylivieskassa
Nuori puukottanut toista. Onko jollain tietoa mitä tapahtunut? https://www.kaleva.fi/nuori-puukotti-toista-nuorta-ylivieskan-kaisanieme/5438560986493ILONA JAKONEN tuomittiin joulukuussa Etelä-Savon käräjäoikeuden päätöksellä 3 vuoden 8 kuukauden van
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009480846.html Ilona yritti surmata Äitinsä lyömällä veitsellä ja samalla istuen hänen päällään! Suomina22212Martina Muuttaa
Mutta minne? Kertokaa landelle missä sijaitsee tämä upea erkkerillinen asunto.2961677- 591153
Suomi pulassa työttömien kanssa ? Kelan tuet pois !!
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/e0bf1770-a252-4d9f-8d78-6d74bbc5ca8b Ainut keino lopettaa tämä vuosia jatkunut pelleily on siirtää oikeasti s2841140- 156941
Tankkauspalvelu Mustonen/Oulaisten kaupunki
Nyt kaikki yrittäjät ja varsinkin koneyrittäjä ym: - tiesittekö että voitte käydä tankkaamassa Nesteellä Oulaisten kaupungin piikkiin polttoaineet jot18904Farmi-tippuja Jade Nyström paljastaa - Loppukisassa ei puhtaat jauhot pussissa: "Mä itse tiesin..."
Tätä et nähnyt tv:ssä. Yleisurheilija Jade Nyström oli kautta aikain Farmi Suomen nuorin kisaaja. Nyström tekee aikamoisia paljastuksia tippumisensa j9700Nainen, eikö se kerro jotain meidän tunteista
että välillämme oli paljon jännitettä. Välillä pilkettä silmäkulmassa, välillä leikittelyä ja välillä pientä sanailua. Myös naurua ja ehkä itkuakin yk38697