Ootko miettinyt että

Anonyymi-ap

miks sua kartetaan? Niinpä.

147

2127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedän. Eikä se minun ongelma ole.

    • Anonyymi

      Sano sinä, kun olet perillä asioista. Niinpä.

      • Anonyymi

        Kaikki tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tietää

        Antaa tietää. Ei se haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tietää

        Et nyt parempia harhoja saanut tuotua ulos tällä kertaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et nyt parempia harhoja saanut tuotua ulos tällä kertaa

        Minäkin olisin kaivannut jotain syventävämpää, ilmeisesti jokainen kommentoija on kuitenkin aloituksen kohdehenkilö, jos jotain positiivista haetaan


    • Anonyymi

      Kunpa kartettaiskin

    • Anonyymi

      eikö hommat hoidu yyh

      • Anonyymi

        Hidas


      • Anonyymi

        Hoituu pirun hyvin. Toisin kuin sulla.

        Kato. Hyvässä mestassa missä muutkin osaa hommansa niin hoituu muidenkin eli osaaminen synnyttää osaamista ja pitää olla myös tukemassa muita jne.

        Yksin ei jätetä aikuismaisissa piireissä edes mulkkuja. Mulkustakin saa kaivettua jotain inhimillistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hidas

        Reppana. Taisit itse jäädä työttömäks tai jotain kelan pummiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoituu pirun hyvin. Toisin kuin sulla.

        Kato. Hyvässä mestassa missä muutkin osaa hommansa niin hoituu muidenkin eli osaaminen synnyttää osaamista ja pitää olla myös tukemassa muita jne.

        Yksin ei jätetä aikuismaisissa piireissä edes mulkkuja. Mulkustakin saa kaivettua jotain inhimillistä.

        Näinpä. Tuollainen kulttuuri vaan ei ole kovin tunnettu Suomessa. Osaamista ja kykyä tuhlataan surutta sähellettäessä kuin taaperot hiekkalaatikolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Tuollainen kulttuuri vaan ei ole kovin tunnettu Suomessa. Osaamista ja kykyä tuhlataan surutta sähellettäessä kuin taaperot hiekkalaatikolla.

        Hyvin kirjoitettu!


    • Anonyymi

      Kaasuvalotus

    • Anonyymi

      Ei kannata vasikoida…

      • Anonyymi

        En kannata vasikoita, mutta on olemassa mies ryhmä, miltä vois vehkeet laittaa kirjahyllyyn koristeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kannata vasikoita, mutta on olemassa mies ryhmä, miltä vois vehkeet laittaa kirjahyllyyn koristeeksi.

        😅😅😅


      • Anonyymi

        Tää on vaikia sinänsä et itse en ainakaan syyttömänä istuisi edes pientäkään tuomiota toisen puolesta kahtos näjes kun rikollisen suojelustakin voi saada rangaistuksenkai jopa ihan vankeuttakin riippunee kai rikoksen vakavuudesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on vaikia sinänsä et itse en ainakaan syyttömänä istuisi edes pientäkään tuomiota toisen puolesta kahtos näjes kun rikollisen suojelustakin voi saada rangaistuksenkai jopa ihan vankeuttakin riippunee kai rikoksen vakavuudesta

        Näjes ja kojes ihte, sitä suojelee virkakoneisto. Tuomion tulee saamaan. Syyttäjällä paperit ja lapsille avustaja annettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kannata vasikoita, mutta on olemassa mies ryhmä, miltä vois vehkeet laittaa kirjahyllyyn koristeeksi.

        Olen samaa mieltä 🤣


      • Anonyymi

        Ai täällä on jotain rikollisiakin vihjailemassa ja sähkeitä laittamassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kannata vasikoita, mutta on olemassa mies ryhmä, miltä vois vehkeet laittaa kirjahyllyyn koristeeksi.

        No niin kyllä on ja saisivat menettää vaikka valtiolle ne pienet killuttimensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on vaikia sinänsä et itse en ainakaan syyttömänä istuisi edes pientäkään tuomiota toisen puolesta kahtos näjes kun rikollisen suojelustakin voi saada rangaistuksenkai jopa ihan vankeuttakin riippunee kai rikoksen vakavuudesta

        No jos miettii vaikka tätä unsal tapausta, niin kyllä pitää toimia jos tietää esim murhan suunnittelusta yms, ei voi tulla kenellekään yllätyksenä että mitä kuuluuko tämä minun toimenkuvaan. Mainittu casetapaus oli kyllä vähän no joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos miettii vaikka tätä unsal tapausta, niin kyllä pitää toimia jos tietää esim murhan suunnittelusta yms, ei voi tulla kenellekään yllätyksenä että mitä kuuluuko tämä minun toimenkuvaan. Mainittu casetapaus oli kyllä vähän no joo

        Ei näkyny mun olohuoneeseen, kumpikaan ei kuulunu mun tuttavapiiriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näkyny mun olohuoneeseen, kumpikaan ei kuulunu mun tuttavapiiriin.

        No mutta sittenhän on kalossit varsin kuivat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kannata vasikoita, mutta on olemassa mies ryhmä, miltä vois vehkeet laittaa kirjahyllyyn koristeeksi.

        Tilanne on tietysti ja erittäin hyvin ymmärretysti vaikea. Omalta kohdaltani siis puhun. Muut hoitakoot omat juttunsa. Mut joo, kannatan hyllytystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne on tietysti ja erittäin hyvin ymmärretysti vaikea. Omalta kohdaltani siis puhun. Muut hoitakoot omat juttunsa. Mut joo, kannatan hyllytystä.

        Onko näkemyksesi tarkentunut tai uusiutunut ihan viime aikoina vai hiljalleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko näkemyksesi tarkentunut tai uusiutunut ihan viime aikoina vai hiljalleen?

        Ei.


    • Anonyymi

      Itseäsikö mietit? Itselläni se on joku sellainen vaisto, joka joskus kohdistuu johonkuhun. Sellainen vain, että ottaa pari askelta taaksepäin.

      • Anonyymi

        Joskus ne on harhojakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus ne on harhojakin.

        Joka palstalla sinä puhut harhoista?!
        Oli kyse vaikkapa kukista, politiikasta, ihmisistä, sinä otat esille harhat ja maanisuuden.
        Kärsit paljon ilmeisestikin. Voi, miten voisi sinua auttaa.


        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka palstalla sinä puhut harhoista?!
        Oli kyse vaikkapa kukista, politiikasta, ihmisistä, sinä otat esille harhat ja maanisuuden.
        Kärsit paljon ilmeisestikin. Voi, miten voisi sinua auttaa.


        .

        Hän ei usko ns benefit of the doubtiin selvästi ei kumpaankaan suuntaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei usko ns benefit of the doubtiin selvästi ei kumpaankaan suuntaan

        Eiköhän se ole sitten sen suhteen ja vuorovaikutuksen loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole sitten sen suhteen ja vuorovaikutuksen loppu.

        Niin varmasti monesti näin, en osaa yleistää tarpeeksi universaaliin tai tarpeeksi samaistuttavaan muotoon, mutta jos sen kokee ainoastaan omaksi etuoikeudekseen, niin vuorovaikutus on suhteellisen turhaa siinä tapauksessa.


    • Anonyymi

      En tiedä mikä stalkkerien kokoontumisajo on kyseessä vaan ainakin yleensä juoruilijoita kartetaan kuin ruttoa

      • Anonyymi

        Mutta eikö näillä juoruilijoilla ole edes toisiansa? Illan surullisin tarina🙁


    • Anonyymi

      Mulle riittää kun töissä on sosiaalista toimintaa päivisin ja"tuttuja" harrastuksissa. Riittää minulle. Tykkään olla yksin.
      Tämä palsta on myös "harrastus".

    • Anonyymi

      Tulet vihjailemaan syystä että?

    • Anonyymi

      Mua saa vapaasti karttaa. Huvittavia on tietyt juoruilijat. Ei tarvitse olla yhteydessä. Luulis että hävettäis, mutta vika ei tarvi olla suuri jos se on päässä. Pilkka osuu joskus omaan nilkkaan.
      Illan jatkoja

      • Anonyymi

        Jätä tuollaiset omaan arvoonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä tuollaiset omaan arvoonsa.

        Provoon, really?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä tuollaiset omaan arvoonsa.

        Kuten myös aloittaja Pitää jättää.


    • Anonyymi

      Eipä ole naiset koskaan halunneet minun seuraani ja olen kyllä hyväksynyt ikuisen poikamiehen tittelin

    • Anonyymi

      Sairastan ruttoa, siksi.

      • Anonyymi

        Kauanko sulla on vielä elin aikaa kutsutaan myös toiselta nimeltään mustaksi surmaksi tuota ruttoa siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko sulla on vielä elin aikaa kutsutaan myös toiselta nimeltään mustaksi surmaksi tuota ruttoa siis

        En tiedä ajasta, eiköhän täältä kohta pääse pois. Usein ovat yrittäneet mustat ja jopa valkoiset minut lopettaa esim kyttäämällä, mutta ihmeellisellä tavalla olen vielä hengissä. Olisivatkohan koleran kanssa päässeet helpommalla, tiedä häntä. Kaksi eri syöpää on ollut joten eiköhän kolmas kerta toden sano ettei tarvii muita hirveitä tauteja, olkoot minkä värisiä tahansa.


    • Anonyymi

      Ei tupata jos ei tykätä

    • Anonyymi

      Epäluotettavia yleensä kartetaan ja luonteeltaan epävakaita

      • Anonyymi

        Ainakin mitä suhun tulee.


      • Anonyymi

        Noin se juuri on.


      • Anonyymi

        Sekä myös niitä ketä pelätään syystä tai toisesta


      • Anonyymi

        Asia ei taida kyllä olla todellisuudessa noin kuten väität


      • Anonyymi

        Että mainitsemasi kaltaisia ihmisiä vältettäisiin


      • Anonyymi

        Sekä niitä, jotka leimaavat toisia epävakaiksi.


      • Anonyymi

        Epäluotettavat ovat yleensä ne, jotka pettää!
        Joskus voi opetella toimimaan omaa luonnettaan vastaan, toisin.
        Katsoa, mihin se johtaa.


      • Anonyymi

        Ja niitä jotka mustamaalaa muut tällaiseksi eivätkä ole edes koskaan jutelleet keskenään. Lol miten noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niitä jotka mustamaalaa muut tällaiseksi eivätkä ole edes koskaan jutelleet keskenään. Lol miten noloa.

        Mitäs noloa siinä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niitä jotka mustamaalaa muut tällaiseksi eivätkä ole edes koskaan jutelleet keskenään. Lol miten noloa.

        Niin nämä on kummallisia tapauksia joilla on niin kovin paljon ”tietoa” toisesta ihmiestä joita ei tunne joko ollenkaan tai sitten hyvin vähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs noloa siinä on

        Jaa ettei mustamaalaaminen olisi noloa, mitä himputtia minä just luin? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä niitä, jotka leimaavat toisia epävakaiksi.

        Kyllä sellainen voi kalahtaa omaan nilkkaan ja voi joutua hyvinkin outoon valoon, että onko persoonallisuushäiriö vai mistä on kyse patologinen valehtelu on nimittäin yksi antisosiaalisen persoonallisuushäiriön oire, valheet pulahtaa suusta ulos kuin puklu vauvoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sellainen voi kalahtaa omaan nilkkaan ja voi joutua hyvinkin outoon valoon, että onko persoonallisuushäiriö vai mistä on kyse patologinen valehtelu on nimittäin yksi antisosiaalisen persoonallisuushäiriön oire, valheet pulahtaa suusta ulos kuin puklu vauvoilla

        Montakos ammattia tai tointa virkaa sinulla on..
        Että lelurikin viel. Eipä silti, sinnehän mennään vain lukemalla. Hullujakin on siis valmistuneiden srassa.


    • Anonyymi

      En hirveesti. Väärään sukkuun karttunut jo alunperinniin...

      Tieten.

    • Anonyymi

      Se on se mun ihana lihava elämäni. Fat fobia is REAL.

    • Anonyymi

      Olen kyllä miettinyt. Olen erilainen kuin muut. Mitä sitten?

      • Anonyymi

        Takas galaxeille päin.


    • Anonyymi

      En ole pinnallinen. En ole kiinnostunut siitä, mitä muut minusta ajattelee. Se on henkistä vapautta. Meillä on yksi elämä ja se tulee tietenkin elää, niinkuin itse haluaa.

      • Anonyymi

        Minä ajattelen samoin. Siksi on tuntunut ahdistavalta, kun muut luulevat tietävänsä paremmin miten minä haluan elää ja kenen kanssa haluan olla tekemisissä.


    • Anonyymi

      Joskus olin ymmälläni käytöksistä🤔. En jaksa enää miettiä. Tuntemani eivät karta. Eikä tuntemattomammatkaan nykyään.

    • Anonyymi

      Veikkaan että jonkun sosiaalisesti vaikutusvaltaisen kaasuvalotuksen uhri, kuspiä tai luonnehäiriöinen... epäsiisti, tyhmä. Nämä päällimmäisenä mielessä.

      • Anonyymi

        Sä et ainakaan vaikuta älykkäältä.


    • Anonyymi

      Ei mua pakoon juasta. (Paitsi yks tirkistelijä)

      • Anonyymi

        Kuopiosta tiedän yhden jol on tuo jonkinlaisena harrastuksenaan ainakin


      • Anonyymi

        😁😊🙂🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuopiosta tiedän yhden jol on tuo jonkinlaisena harrastuksenaan ainakin

        Seinäjoen kärjessä on myös yhden miehen harrastuksena, sivulliset huomannu itse teossa pikkupojan ikkunan takana ja itse sain oman ikkunan takaa bongattua, harmi ettei ollu mitään millä heittää perään.


    • Anonyymi

      Pääasia että sun mustamaalaus toimii mutta kyllä sekin joku kaunis päivä tulee ilmi ja osat vaihtuu ;)

      • Anonyymi

        Tuo nyt olisi tietenkin kaunis juttu, mutta ei se niin monestikaan mene elämässä. Ei kannata mennä hämmentämään mehiläispesää jos ei ole selusta varmisteltu. Voi tulla viheliäiset oltavat🐝🐝🐝🐝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt olisi tietenkin kaunis juttu, mutta ei se niin monestikaan mene elämässä. Ei kannata mennä hämmentämään mehiläispesää jos ei ole selusta varmisteltu. Voi tulla viheliäiset oltavat🐝🐝🐝🐝

        Hanki sinä elämä ja etsi joku muu kohde sairaille luuloillesi. Ei muuta. Hanki apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki sinä elämä ja etsi joku muu kohde sairaille luuloillesi. Ei muuta. Hanki apua.

        Ai kun ilmaisen sosiaalisen elämän lainalaisuuksia? Koetapa itse havainnoida ja arvioida realistisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kun ilmaisen sosiaalisen elämän lainalaisuuksia? Koetapa itse havainnoida ja arvioida realistisemmin.

        Käy katsomassa viimeisimmät somepäivitykset ja tule sitten palstalle imitoimaan ja haukkumaan muita, sitähän te pelkurit täällä teette kun ette uskalla kellekkään ulista kasvotusten. Onhan teidät jo nähty vuosia sitten miten toimitte.


      • Anonyymi

        Sitä odotellessa jatketaan samaan malliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt olisi tietenkin kaunis juttu, mutta ei se niin monestikaan mene elämässä. Ei kannata mennä hämmentämään mehiläispesää jos ei ole selusta varmisteltu. Voi tulla viheliäiset oltavat🐝🐝🐝🐝

        Ei mehiläispesää hämmennetä sitä voi korkeintaan sohaista kun mehiläiset jo kiukustuu ihmistä en ole saanu vielä kertaakaan edes suuttumaan niin helposti yrittäny kyllä olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt olisi tietenkin kaunis juttu, mutta ei se niin monestikaan mene elämässä. Ei kannata mennä hämmentämään mehiläispesää jos ei ole selusta varmisteltu. Voi tulla viheliäiset oltavat🐝🐝🐝🐝

        Voi mies sinua ampiaisjuttuinesi, yhtä ärhäkkäästi ja kivuliaasti käy kiinni käyminen, mutta erona suhun se että ne tekee sen ihan iholla livenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä odotellessa jatketaan samaan malliin

        Toivottavasti odotelles ei polvi hajoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi mies sinua ampiaisjuttuinesi, yhtä ärhäkkäästi ja kivuliaasti käy kiinni käyminen, mutta erona suhun se että ne tekee sen ihan iholla livenä.

        Ja mitenkäs ihmiset sen si muka tekee ite ei toki voi ekana kiinni käydä jos syytteeltä haluaa välttyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti odotelles ei polvi hajoa.

        Otatko pesarin mukaan kun tulet polvilumpiot paskaks lyömään siks toisekseen tuon voi kautta rantain kokea halutessaan uhkaukseksi minkä pohjalta poliisi tuskin tekis mitään kun ae voi myös olla varoitus näjes aukoo päätään ni joku saattaa suuttua mu haminaan jos jaksat tulla kokeileen ne lumpiot tulla paskaks lyömään ni ilmottelet vain aikataulua koska kerkeät ni voidaan torilla tavata katotaan onko susta tuota toteuttaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otatko pesarin mukaan kun tulet polvilumpiot paskaks lyömään siks toisekseen tuon voi kautta rantain kokea halutessaan uhkaukseksi minkä pohjalta poliisi tuskin tekis mitään kun ae voi myös olla varoitus näjes aukoo päätään ni joku saattaa suuttua mu haminaan jos jaksat tulla kokeileen ne lumpiot tulla paskaks lyömään ni ilmottelet vain aikataulua koska kerkeät ni voidaan torilla tavata katotaan onko susta tuota toteuttaan

        Ihmettelin, kun aikuinen mies osti pesismailan - eikä pelaa pespalloa. Inhoaa lajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otatko pesarin mukaan kun tulet polvilumpiot paskaks lyömään siks toisekseen tuon voi kautta rantain kokea halutessaan uhkaukseksi minkä pohjalta poliisi tuskin tekis mitään kun ae voi myös olla varoitus näjes aukoo päätään ni joku saattaa suuttua mu haminaan jos jaksat tulla kokeileen ne lumpiot tulla paskaks lyömään ni ilmottelet vain aikataulua koska kerkeät ni voidaan torilla tavata katotaan onko susta tuota toteuttaan

        Pelijää liukkaat.


    • Anonyymi

      Sun takia. On sanottukin, että älä oo tollasten seurassa.

      • Anonyymi

        Voi olla et on sanottukin ei voi tietää mulle ei ole ainakaan koskaan sanottu niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla et on sanottukin ei voi tietää mulle ei ole ainakaan koskaan sanottu niin

        Jo mulle tuollaista sanottaisiin niin tiedustelin kyl kohdehenkilöltä että onko sukset ristissä jotenkin sanojan kanssa tms. Jos siis oman arvioni mukaan kehoitus olisi yllättävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo mulle tuollaista sanottaisiin niin tiedustelin kyl kohdehenkilöltä että onko sukset ristissä jotenkin sanojan kanssa tms. Jos siis oman arvioni mukaan kehoitus olisi yllättävä.

        Itse pitäisin sellaista lähtökohtaisesti epäilyttävänä jos joku tulisi yhtäkkiä puskista ilmoittamaan, että tämä on muuten persona non grata ja ihan kyllä selvittäisin asian itse olematta ihan lammas, että toki teen just kun käsketään. Ihan liikaa pienet piirit kuten paikkakunnat pyörii tällaisten hyvin mielivaltaistenkin hierarkioiden varassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pitäisin sellaista lähtökohtaisesti epäilyttävänä jos joku tulisi yhtäkkiä puskista ilmoittamaan, että tämä on muuten persona non grata ja ihan kyllä selvittäisin asian itse olematta ihan lammas, että toki teen just kun käsketään. Ihan liikaa pienet piirit kuten paikkakunnat pyörii tällaisten hyvin mielivaltaistenkin hierarkioiden varassa

        Toimisin luultavimmin samoin. Pikkupaikkakunnat, ja vähän isommatkin, tiedetään pikkuvirkamiehineen ja hierarkioineen ja toimintakulttuureineen. Voivat olla sellaisia ettei johdosta löydy yhtään arvostelukykyistä aikuistunutta ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimisin luultavimmin samoin. Pikkupaikkakunnat, ja vähän isommatkin, tiedetään pikkuvirkamiehineen ja hierarkioineen ja toimintakulttuureineen. Voivat olla sellaisia ettei johdosta löydy yhtään arvostelukykyistä aikuistunutta ihmistä.

        Täysin samaa mieltä tästä ja se kertonee ehkä vielä erikseen jotain siitä arvostelukyvyn puutteesta tai mahdollisesta keinottomuudesta, jos nämä asiat täytyy lanseerata kaikkien mahdollisten henkilöiden keskuuteen, mikä sopii ihmisille joilla on tarve olla jotain hierarkioissa tai ylipäätään tarve löytää jokin oma postitio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä tästä ja se kertonee ehkä vielä erikseen jotain siitä arvostelukyvyn puutteesta tai mahdollisesta keinottomuudesta, jos nämä asiat täytyy lanseerata kaikkien mahdollisten henkilöiden keskuuteen, mikä sopii ihmisille joilla on tarve olla jotain hierarkioissa tai ylipäätään tarve löytää jokin oma postitio

        Kaikille on jokin paikka olemassa, ihan kaikille. Hymyä pyllyyn


    • Anonyymi

      Miks sitä tartteis miettiä jos on itse ihminen joka viihtyy vallan hyvin omineenkin

    • Anonyymi

      En nyt tiedä kartetaanko. En vaan jaksa nähdä ketään. Mun elämä on niin tylsää jal turhaa ettei se ketään kiinnosta.

      • Anonyymi

        Samaa. Vuosikymmenten masennuksen takia olo on heikko ja raskas. En vain yksinkertaisesti jaksa kovin usein ihmisiä. En halua myöskään kuormittaa ketään asioillani ja oloillani. On ymmärrettävää että moni on luovuttanut.


    • Anonyymi

      Ei kaikki tajua. Esim jotkut yrittää joka välissä soitella ja vaikka ei vastattaisi tahti ei lopu. En tiedä mitä tällaisen ihmisen päässä liikkuu? Eikö hän tajua että puhelimeen ei vastata siksi koska ei haluta puhua ja puhelin ei myöskään samasta syystä soi sinneppäin. Nämä ihmiset on mielestään vielä hyviä ihmistuntijoita.

    • Anonyymi

      Siksi kun en tykkää identiteettivarkaista, jotka tekee mitä vaan sillä.
      Ja itse saa sitten kärsiä.
      Siksi panen hanttiin heille.
      Ei oo puhtaat jquhot pussissa heillä.

      • Anonyymi

        Täällähän niitä riittä. Ei kannata pyöriä täällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän niitä riittä. Ei kannata pyöriä täällä palstalla.

        Tiedän, siksikin on ollut toooosi pitkä paussi. Tulin vilkaiseen, onko mikään muuttunut. Mutta sanon, että niitä id varkaita löytyy kyllä tosi elämässä, siellä missä kohtaa ihmisiä. Tehdään toisten id:llä, koska ei haluta niiden vääryksien seurauksia itselle.
        Sitten ollaan kuin puhtaita pulmusia.

        Ala tarkkailemaan tilanteita.


    • Anonyymi

      En ihan kauheesti joitakin suht tuntemattomia miettinyt. Paljon vakavampiakin ongelmia monella tasolla.

      • Anonyymi

        Noin se on mennyt minullakin, elämä ei ole ollut helppoa moneen vuoteen. En mieti sellaisia ihmisiä joita en tunne, tai joista en ole ollenkaan kiinnostunut.


    • Anonyymi

      Hyvä jos karttaa, en ole kiinnostunut ihmeemmin kaikista ihmisistä.

      • Anonyymi

        En minäkään. Tällä hetkellä vain yhdestä ihmisestä johon ihastuin muutama kuukausi sitten.


    • Anonyymi

      Miksi sun mielestä pitäisi miettiä? ;)

    • Anonyymi

      Siksi kun aviossa yks toope teki vahinkoa, jonka huomasin vasta myöhemmin.
      Oma vaikutuksensa sillä. Vielä.
      Yritän korjata tilannetta, mitä voin.

      • Anonyymi

        Kanna omasta elämästäs vastuu. Surkeat jää roikkuu suhteisiin kii niiden loppumisen jälkeen. Oma identiteetti ois jotain?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanna omasta elämästäs vastuu. Surkeat jää roikkuu suhteisiin kii niiden loppumisen jälkeen. Oma identiteetti ois jotain?!

        En sanois surkeat vaan rakastuneet, jotka menettää sitten jotain itsestään. Ei se rakkaus aina hyvää tee, siinä voi menettää paljon. Jos vaan antaa. Olenkin haalimassa omia identiteettieni rippeitä mualimalta kottiin. Kaikkia niitä vietyjä. Enkä ole jäänyt roikkuun vaan palautan omani.

        Oletko perässähiihtäjä?


    • Anonyymi

      Mua ei karta kukaan. Mul on töissä kivaa 🥳🤩🙏😊 luon positiivista myös ympärilleni.
      Itelläs taitaa olla pitkä matka ees oikeisiin töihin.

    • Anonyymi

      Kansaimmeväliset kissapäivät ois kivat.

      • Anonyymi

        Niin oliski🥰 Parempi kuin moni muu päivä. Ja hylättyjen, pahoinpideltyjen ja hyväksikäytettyjen lasten päivä💗 Ihan kuin joku olis nykyään jotain tajuamisen ja juhlimisen arvoista vain siksi että sattuu edustamaan jotain sukupuolta tms. Ilmeisesti ja helposti havaittavaa. Missä erottelukyky ja nyanssit?


    • Anonyymi

      No niinpä . Aattele ny..

    • Anonyymi

      Kandee seikkailla mummujen kaa ettei lopahta duunit

      • Anonyymi

        Mummut on monesti kivoja. Kaikkein mielenkiintoisinta ryhmää mitä lajillamme on tarjota 👵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummut on monesti kivoja. Kaikkein mielenkiintoisinta ryhmää mitä lajillamme on tarjota 👵

        Valioluokka. Ehdottomasti järkevin ihmisryhmä, kun luetaan pois kiusaajamummot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valioluokka. Ehdottomasti järkevin ihmisryhmä, kun luetaan pois kiusaajamummot.

        Provoamista!


      • Anonyymi

        No jos esim vanhustyötä tekee, niin lasiin ei voi sylkeä ns


    • Anonyymi

      Oletko ajatellut, että sitä juuri haluan?

      • Anonyymi

        No tämä 😁


    • Anonyymi

      Oletko ajatellut, että minä itse kartan kaikkia.

    • Anonyymi

      Kartetaanko minua? Minä kun luulin itse karttelevani lähes kaikkia kun olin käpertynyt omiin syntyihin syviin. Mut hei, ei tarvi kartella. En ole tietyistä eristäytymisvaiheistani ja -tarpeistani huolimatta juurikaan myrkyllinen ja pääasiassa käyttäydyn kaikkia kohtaan tosi ystävällisesti ja kunnioittavasti. 🙂

      • Anonyymi

        Ihminen yleensä käyttäytyy muita kohtaan niin hyvin tai huonosti kuin he käyttäytyvät itseään kohtaan, aika perusasioita minun mielestä ja onneksi tällainen ei ole mikään gallupin paikka kuitenkaan liian vaihtelevia vastauksia tulisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen yleensä käyttäytyy muita kohtaan niin hyvin tai huonosti kuin he käyttäytyvät itseään kohtaan, aika perusasioita minun mielestä ja onneksi tällainen ei ole mikään gallupin paikka kuitenkaan liian vaihtelevia vastauksia tulisi

        Ehei pidä paikkaansa. Jotkut, ei läheskään kaikki.


    • Anonyymi

      Joo oon . Tai ei ne karta, jättävät vaan kutsumatta .
      Onkin ihan järkevää, en sovi pikkumustabileisiin

    • Anonyymi

      Ei se mitään, hyvä kun pahin sakka siivilöityy tuolla tapaa.

    • Anonyymi

      Ootko miettinyt, miksi et lähes kuuskymppisenä rauhoitu, seesteydy? Leikit pikkupirpanaa, nuorta miestä

      • Anonyymi

        Oisko jo aika miettiä omaa olemassaoloasi ja sen tarkoitusta ja jättää kuvitelmat vähemmälle?!/ Sivusta


    • Anonyymi

      Koska olen kävelevä syöpä tiedän jätä jo rauhaan

    • Anonyymi

      Olen autistinen skitsofreenikko. Varmaan sen takia. Oliko muuta kysyttävää?

    • Anonyymi

      Koska en ole omaa ääntäni rakastava suupaltti.

    • Anonyymi

      Koska olen ruma ja köyhä mies jolla ei ole maailmalle mitään annettavaa. Kiitos ja näkemiin.

      • Anonyymi

        Näin sen täytyy olla. Muuten tulee itku, hätä ja katkeruus skenes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sen täytyy olla. Muuten tulee itku, hätä ja katkeruus skenes.

        Missään ihmeen skenes ?


    • Anonyymi

      Joo, mulla oli korona.

    • Anonyymi

      En mieti "mitä ne muut meistä ajattelee"
      Keskityn omiin asioihini ja tekemisiin ja tärkeisiin ihmisiin.

      • Anonyymi

        Ketä muut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä muut?

        Ketkä


    • Anonyymi

      Olen Aurinkokuningas ja muut on pelkkiä kädellisiä. Täysin ymmärrettävää.

    • Anonyymi

      Ian PoAnonyymi (
      Kirjaudu
      /
      Rekisteröidy
      )

    • Anonyymi

      Minä en ole rikollinen vaan tämä valtio

    • Anonyymi

      Koska olen joutunut julkisen lynkkauksen kohteeksi

    • Anonyymi

      Olen vähän miettinyt sitäkin ja ihmetellyt, koska en ole tehnyt kenellekään mitään pahaa tai edes puhunut pahaa. Harmi. No, ei voi mitään. Kaikkea hyvää!

    • Anonyymi

      Sydämeltään ruma ihminen kysyy aloituksen kysymyksen.

      Hän siis miettii ja piehtaroi jonkun ihmisen kuvittelemassaan tai todellisessa yksinäisyydessä.

      Jotta pohtii tuollaista, todennäköisesti tai mahdollisesti pyrkii vaikuttamaan muihin, että he kohtelisivat huonosti tai syrjisivät tätä aloittajan vihaamaa ihmistä.

      Noin toimii vain sosiopaatti/narsisti/sydämeltään kuollut, paha/sisältä ruma ihminen.

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Sen käsityksen tuosta sai. Perus kauraa palstalla tommonen. Henkinen väkivalta.


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä. Mistä moinen viha ja tuhoamisvimma? Yllyttäminen joukot jotain tietämätöntä ja viatonta henkilöä kohtaan ei voi olla ihan laillista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä. Mistä moinen viha ja tuhoamisvimma? Yllyttäminen joukot jotain tietämätöntä ja viatonta henkilöä kohtaan ei voi olla ihan laillista.

        Ne on hankalia ne tasaveroiset ja vastavuoroiset tilanteet toisinaan.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe