Voi voi Suomen PV toimintaa

Anonyymi-ap

Tuli tuosta vaan mieleen kun supo ja tulli tarkastelee pakotteita.
Mulla olisi sellasia innovaatioita, että darpakin on kiinostunut, koska USA:n tiedustelu toimii Suomessa näköjään paremmin kuin Suomen oma tiedustelu.
Miten tämä on mahdollista että oman maan PV on täysin pimennossa asioista?

Toki saan itse päättää minne innovaationi myyn taikka annan.
Saisiko teihin mitään eloa taikka heräämistä jos menisin käymään vaikka Venäjällä katselemassa yritysmahdollisuuksia?
Vastaanotto olisi varmasti parempi kuin Suomessa taikka USA:n toimesta Suomessa.

Ihan oikeasti, oletteko te perillä näistä asioista vai ette?
Niin hiljaisia olette olleet ja hakoteillä, että olisi aika pikkuhiljaa vähän skarpata.
Ihan normi pulliainenkin jo tietää asioista joista teidän todellakin tulisi tietää.

Oletteko te edes tietoisia vieraan vallan suorittamasta tiedustelusta maassamme?

Sanon tämän teille viimeisen kerran, HERÄTKÄÄ!

Ihan oikeasti, tulee mieleen se biisi, jos sulla on toinen, koko kaupunki tietää sen mua ennen.
Jos suomalaisia tiedustellaan ja vakoillaan, suurvallat sen suorittaa ja tietää PV:a ennen.

Siinä mielessä tämä on myös ihan kivaa avoimesti kirjoittaa asioista, kun te olette niin jäljessä kaikesta, nämä asiat menevät teille jo ufo osastolle, josta teillä ei ole mitään käryä ja siksi olettekin tyhminä siellä pimennossa tiedustelemassa kiikareilla kun toiset tekee sen verkkojen kautta, ja kun te teette sen verkkojen kautta, toiset tekevät sen jo uusien laitteisiin asennettujen nanopiirien kautta.

Mutta, joo siinä mielessä tämä on ihan turvallista kertoa asioista näin julkisesti, koska foliohattu, salaliitto ja ufo maininta salaa koko tiedon teiltä.
Nyt voitte siis huokaista helpotuksesta, ai se olikin foliohattuilua ja viesti saa pysyä rauhassa, eikä kukaan siihen kiinnitä suurempaa huomiota.

Saa nähdä mitä darpa meinaa asiasta.
Kyllä ne jo tietääkin, että tilanne vaatii toimintaa ja ellei sitä ala tapahtumaan, niin minäkin saan sen aikaan ja tapahtumaan.
Teillä pitäisi olla kiire neuvottelemaan kanssani vähän niistä oikeus rikkomuksista ja korvauksista, koska muuten teillä on kiire myöhemmin sensuroimaan dataa tekniikasta jota EI SAA ANTAA VÄÄRIIN KÄSIIN.

Minäkin tarvitsen pikkuisen jotain korvauksia siitä mitä jouduin kokemaan, koska minä aion ne muuten itse kostaa ja silloin on helvetti irti.
Darpa tietää jo ja on kehottanut pitämään tekniikan salassa.
Ja jos täällä ihmistä yritetään hiljentää ja pistää jopa hautaan vieraiden valtojen ja kotimaan virkamiesten joukkoon soluttautuneiden toimesta eikä kotimaan mikään tiedustelu asioihin reagoi, niin seuraukset ovat hirvittäviä.

Ottakaa nyt edes kerrankin asioista selvää, niin paniikki iskee teihin ja kovaa.

6

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä laitan tähän vielä muutaman hakusanan, että teidän typerät alkometrit niihin havahtuu.
      Koulusurma, ampuminen, massamurha, presidentti, ylipäällikkö, sotatoimi, maanpetos, pommiuhka, lentokone pommi, supo, vieras agentti, vittu koittakaa nyt reagoida ja järjestää jotain asian hyväksi, vittu mä en jaksa kattella enempää tätä sirkusta.

      Pistetään vielä että naton poijaatkin napaa tän.

      NATO, FBI, CIA, ASSASINATION, NSA, PERKELE! PRESIDENT !

      Yhteyskokeilu, ottakaa yhteyttä, connect please.

      Vielä pari hakusanaa.
      MASSACRE, SCHOOL SHOOTING.

      Voi vittu ellei mene viesti perille, niin silloin olette kyllä ihan ulapalla.
      Ei mulla muuta, jään odottamaan yhteydenottoa.
      Salaisesti sitten.

      Salaan viestin: foliohattu, salaliitto, ufo.

      Viesti salattu, voimme jälleen jatkaa rauhassa, ei kiinnosta enää erkkiäkään tämä.

      • Anonyymi

        Varmuudeksi vielä pari hakusanaa.

        pentagon, airstrike, f-35 secret plans, wtc, area-51, ufo sighting, vaccination massacre, emergency, nuke, nuclear strike, tsar bomba, uranium, plutonium, mitäköhän vielä keksisi?

        Huumekauppa, amfetamiini, fentalyyni, cocaine, menisiköhän jo viesti jonnekin harkittavaksi eteenpäin jonnekin?

        Viesti salattu: Ihan salaliittoa tämä vaan, foliohattuilua ja ufoa edelleen.
        Erkkiä ei kiinosta edelleenkään.

        PS. siinä mielessä tämä on ihan kivaakin kirjoittaa näin julkisesti, koittakaapa sitten tajuta pointti, lukekaa viesti tarkkaan ja pitäkää hakusanat hakusanoina.


    • Anonyymi

      Noni ja sitten vielä sellainen asia, että juuri niiden oikeusrikkomusten takia, mulla on vanha huawein modeemi, että takaportit löytyy kinukeillekin, että sen verran se oman maan kansalaisten oikeuksien polkeminen sitten vaikuttaa asioihin.
      Eli niillä on niiku vapaa pääsy myös seurailla ja mun koneelle katselemaan, kuten varmaan jo tiesittekin.

      Kiittäkää siis itseänne kaikista tietovuodoista, koska olette itse toiminnallanne taikka toimimattomuudellanne sen saaneet aikaan.
      Jos te joskus edes ajattelisitte oman maan ja oman kansan parasta ja oikeuksia, niin olisi jäänyt nekin tietovuodotkin vuotamatta.

      Järkeä siihen toimintaan siellä.
      Ennen kun ne ihmisoikeudet tässä maassa alkaa toimimaan suomalaisillekin ja kansasta aletaan pitämään oikeasti huolta ja oikeuksiansa aletaan valvomaan, niin siihen asti te altistatte koko maan ja kansan turvallisuuden tietovuodoille.

      Että repikää siitä sitten.
      Mulla on niin arkaluontoista tietoa, että ei ihme, miksi yhteys on ollut kovassa käytössä monen maan tiedustelun toimesta.

      Ei muuta kuin, toivotaan että jotain alkaa pian tapahtumaan.

      Viesti salataan: Salaliitto, foliohattu, ufo.

      Erkkiäkään ei enää kiinosta.

    • Anonyymi

      Ja lisään vielä teille viimeisen viestin ja ohjeen.

      Jos sattumoisin joku hälytyskello siellä päässä kilisee asian osalta, taikka on mitään epäilystä, että asioissa saatta jopa olla jotain perää, niin muistakaa.

      Älkää lähettäkö ketään asioista tietämätöntä idioottia, mä en jaksa alkaa selittämään sellasille näitä asioita.
      Kyllä te jo jotain tiedätte ja tuotte mukananne ne mitä pyysin aiemmin.
      Jos te olette yhtään asioista perillä, niin te tiedätte kyllä kauppalistan sisällön mitä olen pyytänyt.
      Ja siitä tiedänkin kuka sieltä tulee ja millä asioilla.

      Viesti salataan: salaliitto, foliohattu, ufo.

      Erkki nukkumaan!

    • Anonyymi

      "Supo ja Tulli tutkivat pakotteiden kiertoa – Yrityksen tulee tuntea pakotteet ja asiakkaansa"

      En ole yritys, vaan olen ihan super innovatiivinen nero, kuten jo varmaan tiedättekin, joten kannan mukanani innovaatiot minne ikinä menenkin.
      Totta kai minä omistan innovaationi ja missä on kysyntää, sinne kannattaa sijoittaa, eikö se niin ole?
      Ja missä maassa yrittäminen kannattaa, sinne yritys kannattaa perustaa.
      Kannattaako yrittäminen Suomessa? EI.
      Toimiiko Suomessa edes perusoikeudet? EI
      Onko Suomi oikeusvaltio? EI
      Onko Suomi demokratia? EI

      Kyllä ne osat voi sorvata ihan kuka tahansa, älkää nyt aliarvioiko Venäjää noin pahasti, se on typeryyttä jos luulette ettei siellä ole tekniikka kehittynyt.
      Kyllä he osaavat valmistaa siinä missä muutkin.

      Mulle alkaa pikkuhiljaa riittämään tämä touhu täällä kotiSuomessa, kun tuntuu että asun maailman korruptoituneimmassa valtiossa, jossa vieraan valtion palvelijat ovat ja toimivat hallituksessakin.
      Ja on monia paikkoja joihin ovat soluttautuneet ja minullapa on niistä tietoa.

      Eli voisitteko pikkuhiljaa alkaa availemaan niitä silmiänne ja katsomaan mitä maassamme oikein tapahtuu.

      Ihan vaan jälleen teille vähän infoa.

      Viesti salataan: salaliitto, foliohattu, ufo.

      Erkkiäkään ei kiinnosta.
      Kiinostaa kiviäkin.

    • Anonyymi

      Ai niin, unohtui sanoa ja ihan muistin virkistämiseksi.
      Mulle ei sitten kannata vittuilla eikä yrittää pettää, sillä mun "ufokaverit" ei anna sellasta anteeksi ja ne pojat sitten pistää koko maailman vaikka kerralla pakettiin silmänräpäyksessä jos tarve niin vaatii ja sellaiselle puhdistukselle kyllä alkaa olla jo tarvettakin.
      Että miettikää sitten jos jonkun virkamiesrotan päästätte mun asioitani vielä kerrankin sotkemaan, niin se helvetti tulee olemaan ihan todellinen.
      Mun mitta alkaa täyttymään pikkuhiljaa ja se viha kun vuodatetaan maan päälle, niin siinä ei sitten bunkkeritkaan teitä pelasta.

      Viesti salataan: salaliitto, foliohattu, ufo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe