Jauhaako tuulimyllyt

Anonyymi-ap

SÄHKÖÖ? Tuleeko sitä SÄHKÖÖ näistä maailmanparantajien myllyistä näin pakkasella? HÄH? Pyöriikö tuulimyllyn lavat? HÄH?

12

1007

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

etkö tiedä, silloin kun enemmän tuulee sitä tuleeenemmän, ja kun ei niin vähän vähemmän. sitä tulee kun tulee ja tullakseen, väliikoina muualta kuten aina ja välillä ihan ilmasta

• Anonyymi

Mulla on tuulisähkö ekosopimus,joka takaa,että mulle tulee vain ekoloogista tuulisähköö,niin tottakai se on sitte tuulivoima sähköö,mitä töpselistä tulee.

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Ja kallista...

• Anonyymi

Tuulimyllyt ja vesipyörät aiheuttavat sähköenergiaa.

Miksi kuntosaleilla ei ole laitteet sellaisia jotka tekevät sähköä, helppo olisi sellaisia laitteita tehdä jotka vastuksellaan muuttaisivat sähköksi sen tuhlatun energian mitä menee painojenkin nostamiseen.

• Anonyymi

Tarttis laittaa jonkinlainen veivi systeemi noihin tuulimyllyihin,jotta joutilaat voisivat veivaamalla pyörittää noita myllyn ropeleita ni saataisiin sitä halpaa Ekosähköö.

• Anonyymi

No pyöriikö ne myllyn siivet vieläkään? HÄH? Katoppa ikkunasta mikä on tilanne? HÄH? Taitaa jäädä aamukahavit keittämättä? Onneksi on 4kw DIESEL-AGRIKAATTI pihalla. Vaan kaikillapa ei ole. ÄHÄKUTTI.

• Anonyymi

Osta vaikka televisio ja katso sitä, niin ei tarttee myllynsiipiä kytätä.

• Anonyymi

Ei pyöri ja jos pyörii niin väärään aikaa

• Anonyymi

*iiiiiiiiiiii *BBBBB ei tuu kun ne osoittaa aina väärään suuntaan.

• Anonyymi

Hyvin pyörii,hienoa et meillä on myllyjä ,kaik hyödymme niistä,,sinäkin?????

• Anonyymi

Lavat pyörii nyt, mutta ei tarvittis.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109