SÄHKÖÖ? Tuleeko sitä SÄHKÖÖ näistä maailmanparantajien myllyistä näin pakkasella? HÄH? Pyöriikö tuulimyllyn lavat? HÄH?
Jauhaako tuulimyllyt
12
997
Vastaukset
- Anonyymi
etkö tiedä, silloin kun enemmän tuulee sitä tuleeenemmän, ja kun ei niin vähän vähemmän. sitä tulee kun tulee ja tullakseen, väliikoina muualta kuten aina ja välillä ihan ilmasta
- Anonyymi
Mulla on tuulisähkö ekosopimus,joka takaa,että mulle tulee vain ekoloogista tuulisähköö,niin tottakai se on sitte tuulivoima sähköö,mitä töpselistä tulee.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ja kallista...
- Anonyymi
Tuulimyllyt ja vesipyörät aiheuttavat sähköenergiaa.
Miksi kuntosaleilla ei ole laitteet sellaisia jotka tekevät sähköä, helppo olisi sellaisia laitteita tehdä jotka vastuksellaan muuttaisivat sähköksi sen tuhlatun energian mitä menee painojenkin nostamiseen. - Anonyymi
Tarttis laittaa jonkinlainen veivi systeemi noihin tuulimyllyihin,jotta joutilaat voisivat veivaamalla pyörittää noita myllyn ropeleita ni saataisiin sitä halpaa Ekosähköö.
- Anonyymi
No pyöriikö ne myllyn siivet vieläkään? HÄH? Katoppa ikkunasta mikä on tilanne? HÄH? Taitaa jäädä aamukahavit keittämättä? Onneksi on 4kw DIESEL-AGRIKAATTI pihalla. Vaan kaikillapa ei ole. ÄHÄKUTTI.
- Anonyymi
Osta vaikka televisio ja katso sitä, niin ei tarttee myllynsiipiä kytätä.
- Anonyymi
Ei pyöri ja jos pyörii niin väärään aikaa
- Anonyymi
*iiiiiiiiiiii *BBBBB ei tuu kun ne osoittaa aina väärään suuntaan.
- Anonyymi
Hyvin pyörii,hienoa et meillä on myllyjä ,kaik hyödymme niistä,,sinäkin?????
- Anonyymi
Lavat pyörii nyt, mutta ei tarvittis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708