joka päivä. Kaipaan kaikkea hänessä vaikka en sitä suoraan sanokaan. Odotan näkemistä josta tulen iloiseksi. Yritän olla niin että minusta ei näkisi liikaa. En halua olla häiriöksi.
Joo hän on ajatuksissani
23
760
Vastaukset
- AnonyymiJospa se A ajattelee sinusta samoin. Eihän sitä tiedä. Minua ei haittaa, kunhan minun ei tarvitse koskaan olla sen ihmisen kanssa missään tekemisissä. Jos hän tekee sinut onnelliseksi, se on hyvä niin. - AnonyymiMiksi et halua olla hänen kanssaan tekemisissä? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miksi et halua olla hänen kanssaan tekemisissä? Vastasin tietysti ajatellen tiettyjä ihmisiä. En aio koskaan olla sen naisen kanssa missään tekemisissä. Ihan sama mistä on kyse. Ei koskaan. Sen olen kerran päättänyt ja siitä päätöksestä ei neuvotella. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vastasin tietysti ajatellen tiettyjä ihmisiä. En aio koskaan olla sen naisen kanssa missään tekemisissä. Ihan sama mistä on kyse. Ei koskaan. Sen olen kerran päättänyt ja siitä päätöksestä ei neuvotella. Pidän haasteista. I don't hate the game 😘 Jos joku minua vihaa, niin teen kaikkeni kääntääkseni sen. Peli alkakoon... 
 A
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Pidän haasteista. I don't hate the game 😘 Jos joku minua vihaa, niin teen kaikkeni kääntääkseni sen. Peli alkakoon... 
 ALässyn lässyn. Sinut on niin nähty ja todella nähty. Ei tule tilaisuutta. Kaikki ovet edessäni on iäksi sinulta suljetut. Ei se edes ole vihaa, se on vain ainut järkevä teko. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Lässyn lässyn. Sinut on niin nähty ja todella nähty. Ei tule tilaisuutta. Kaikki ovet edessäni on iäksi sinulta suljetut. Ei se edes ole vihaa, se on vain ainut järkevä teko. Olen taitava avaamaan ovia. Sä et edes tiedä mikä sinuun iski😘 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olen taitava avaamaan ovia. Sä et edes tiedä mikä sinuun iski😘 Niin. Ovet kiinnostaa, sen tiedän jo. Minä en ole mies. Mikään konstisi ei tehoa minuun. Trust me babe 😂 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niin. Ovet kiinnostaa, sen tiedän jo. Minä en ole mies. Mikään konstisi ei tehoa minuun. Trust me babe 😂 Vetoan kyllä naisiinkin 😘 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vetoan kyllä naisiinkin 😘 Ihan rauhassa. Mua ei kiinnosta. Ja se on kyllä todella helpottava tunne. 

- AnonyymiOn vain niin outoa tuo, että joka päivä ajattelee toista. Olen pohtinut onko jokin pakkomielle vai mikä lie....näin vain on, vuosia vuosia.😳 n to m 
- AnonyymiKuinka usein näette? 
- AnonyymiEntä jos toivon häiriötäsi kuin kuihtunut vettä? - AnonyymiJos hän tuntisi noin, toivoisin että hän sanoisi sen jollain tavalla, vaikka sitten epäsuorasti ja niin ettei siitä tule hänelle vaikea olo 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Jos hän tuntisi noin, toivoisin että hän sanoisi sen jollain tavalla, vaikka sitten epäsuorasti ja niin ettei siitä tule hänelle vaikea olo Kyllä hän sen vaistoaa että viihdyn seurassa. Oma seurani taas taitaa enemmänkin, öö, no, tai ei jää tunne että yhtä mielellään olisi hän... 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kyllä hän sen vaistoaa että viihdyn seurassa. Oma seurani taas taitaa enemmänkin, öö, no, tai ei jää tunne että yhtä mielellään olisi hän... Mistä tiedät että hän vaistoaa sen? Entä jos hän on asiasta epävarma? Mitä hänen pitäisi tehdä tai sanoa että sinulle tulisi sellainen olo että hän tuntee samoin? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mistä tiedät että hän vaistoaa sen? Entä jos hän on asiasta epävarma? Mitä hänen pitäisi tehdä tai sanoa että sinulle tulisi sellainen olo että hän tuntee samoin? Tunnen niin. En tiedä mutta ainakin itsellä olo että vähän kuin pakenee😁 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tunnen niin. En tiedä mutta ainakin itsellä olo että vähän kuin pakenee😁 Mistä se olo on tullut että hän pakenee? Jos hänelle tulee pakenemisen tarve, se voi johtua myös ihastumisesta tai siitä että hän pelkää mokaavansa jotain seurassasi eli ei johdu välttämättä siitä että hän ei viihtyisi seurassasi, syitä voi olla monia 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mistä se olo on tullut että hän pakenee? Jos hänelle tulee pakenemisen tarve, se voi johtua myös ihastumisesta tai siitä että hän pelkää mokaavansa jotain seurassasi eli ei johdu välttämättä siitä että hän ei viihtyisi seurassasi, syitä voi olla monia Ehkä olen ajatellut niin mustavalkoisesti että nostaa mielellään kytkintä ja mahdollisimman nopeasti. Mitä hän nyt voisi mokata..? Tuo ei kyllä käynyt mielessäkään. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ehkä olen ajatellut niin mustavalkoisesti että nostaa mielellään kytkintä ja mahdollisimman nopeasti. Mitä hän nyt voisi mokata..? Tuo ei kyllä käynyt mielessäkään. Ihminen voi mielellään poistua tilanteesta monista eri syistä. En tiedä mitä hän voisi mokata seurassasi, jos mitään, mutta hän itse saattaa ajatella niin. Voi tietysti olla, että hän ei ole kiinnostunut. Mutta voi niitä olla monia muitakin syitä. Pelko, kiire, lämpimät tunteet joita ei halua näyttää jne 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tunnen niin. En tiedä mutta ainakin itsellä olo että vähän kuin pakenee😁 Minkälaisissa tilanteissa te edes näette, jos toinen tuntuu pakenevan aina? 
 Terveisin utelias Urpo
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ihminen voi mielellään poistua tilanteesta monista eri syistä. En tiedä mitä hän voisi mokata seurassasi, jos mitään, mutta hän itse saattaa ajatella niin. Voi tietysti olla, että hän ei ole kiinnostunut. Mutta voi niitä olla monia muitakin syitä. Pelko, kiire, lämpimät tunteet joita ei halua näyttää jne Hmm. En tiedä. En tosiaan tiedä. Kummallinen sykähdyttävä yhteys silti. Elämä kai päätti että sen on riitettävä ilman sen kummempia. Tallettelen niitä sitten tuonne rintakehän seudulle. 

- AnonyymiToivoisin, että tää aloitus olisi mun työkaverimieheltä 😊 samanlaiset fiilikset häntä kohtaan. Toimistopäivät on ihan parhaita, koska näemme ja saan olla hetken hänen seurassaan. Ne katseet, joista ei malttaisi irrottautua ja sitten se pelko, että silmistäni voi lukea kaiken. En osaa peitellä tunnetta. Varmaan hän kuulikin sen hellyyden mun äänestä viimeksi kun oltiin linjoilla. Ja silti tiedän, että nämä tunteet olisi sammutettava. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset525078
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut283729
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693493
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012848
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral922741
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302680
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131891
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161656
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021508
- 1531361