Joo hän on ajatuksissani

Anonyymi-ap

joka päivä. Kaipaan kaikkea hänessä vaikka en sitä suoraan sanokaan. Odotan näkemistä josta tulen iloiseksi. Yritän olla niin että minusta ei näkisi liikaa. En halua olla häiriöksi.

22

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jospa se A ajattelee sinusta samoin. Eihän sitä tiedä. Minua ei haittaa, kunhan minun ei tarvitse koskaan olla sen ihmisen kanssa missään tekemisissä. Jos hän tekee sinut onnelliseksi, se on hyvä niin.

      • Anonyymi

        Miksi et halua olla hänen kanssaan tekemisissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et halua olla hänen kanssaan tekemisissä?

        Vastasin tietysti ajatellen tiettyjä ihmisiä. En aio koskaan olla sen naisen kanssa missään tekemisissä. Ihan sama mistä on kyse. Ei koskaan. Sen olen kerran päättänyt ja siitä päätöksestä ei neuvotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin tietysti ajatellen tiettyjä ihmisiä. En aio koskaan olla sen naisen kanssa missään tekemisissä. Ihan sama mistä on kyse. Ei koskaan. Sen olen kerran päättänyt ja siitä päätöksestä ei neuvotella.

        Pidän haasteista. I don't hate the game 😘 Jos joku minua vihaa, niin teen kaikkeni kääntääkseni sen. Peli alkakoon...

        A


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän haasteista. I don't hate the game 😘 Jos joku minua vihaa, niin teen kaikkeni kääntääkseni sen. Peli alkakoon...

        A

        Lässyn lässyn. Sinut on niin nähty ja todella nähty. Ei tule tilaisuutta. Kaikki ovet edessäni on iäksi sinulta suljetut. Ei se edes ole vihaa, se on vain ainut järkevä teko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lässyn lässyn. Sinut on niin nähty ja todella nähty. Ei tule tilaisuutta. Kaikki ovet edessäni on iäksi sinulta suljetut. Ei se edes ole vihaa, se on vain ainut järkevä teko.

        Olen taitava avaamaan ovia. Sä et edes tiedä mikä sinuun iski😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen taitava avaamaan ovia. Sä et edes tiedä mikä sinuun iski😘

        Niin. Ovet kiinnostaa, sen tiedän jo. Minä en ole mies. Mikään konstisi ei tehoa minuun. Trust me babe 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ovet kiinnostaa, sen tiedän jo. Minä en ole mies. Mikään konstisi ei tehoa minuun. Trust me babe 😂

        Vetoan kyllä naisiinkin 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vetoan kyllä naisiinkin 😘

        Ihan rauhassa. Mua ei kiinnosta. Ja se on kyllä todella helpottava tunne.


    • Anonyymi

      On vain niin outoa tuo, että joka päivä ajattelee toista. Olen pohtinut onko jokin pakkomielle vai mikä lie....näin vain on, vuosia vuosia.😳 n to m

    • Anonyymi

      Kuinka usein näette?

    • Anonyymi

      Entä jos toivon häiriötäsi kuin kuihtunut vettä?

      • Anonyymi

        Jos hän tuntisi noin, toivoisin että hän sanoisi sen jollain tavalla, vaikka sitten epäsuorasti ja niin ettei siitä tule hänelle vaikea olo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän tuntisi noin, toivoisin että hän sanoisi sen jollain tavalla, vaikka sitten epäsuorasti ja niin ettei siitä tule hänelle vaikea olo

        Kyllä hän sen vaistoaa että viihdyn seurassa. Oma seurani taas taitaa enemmänkin, öö, no, tai ei jää tunne että yhtä mielellään olisi hän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän sen vaistoaa että viihdyn seurassa. Oma seurani taas taitaa enemmänkin, öö, no, tai ei jää tunne että yhtä mielellään olisi hän...

        Mistä tiedät että hän vaistoaa sen? Entä jos hän on asiasta epävarma? Mitä hänen pitäisi tehdä tai sanoa että sinulle tulisi sellainen olo että hän tuntee samoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että hän vaistoaa sen? Entä jos hän on asiasta epävarma? Mitä hänen pitäisi tehdä tai sanoa että sinulle tulisi sellainen olo että hän tuntee samoin?

        Tunnen niin. En tiedä mutta ainakin itsellä olo että vähän kuin pakenee😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen niin. En tiedä mutta ainakin itsellä olo että vähän kuin pakenee😁

        Mistä se olo on tullut että hän pakenee? Jos hänelle tulee pakenemisen tarve, se voi johtua myös ihastumisesta tai siitä että hän pelkää mokaavansa jotain seurassasi eli ei johdu välttämättä siitä että hän ei viihtyisi seurassasi, syitä voi olla monia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä se olo on tullut että hän pakenee? Jos hänelle tulee pakenemisen tarve, se voi johtua myös ihastumisesta tai siitä että hän pelkää mokaavansa jotain seurassasi eli ei johdu välttämättä siitä että hän ei viihtyisi seurassasi, syitä voi olla monia

        Ehkä olen ajatellut niin mustavalkoisesti että nostaa mielellään kytkintä ja mahdollisimman nopeasti. Mitä hän nyt voisi mokata..? Tuo ei kyllä käynyt mielessäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olen ajatellut niin mustavalkoisesti että nostaa mielellään kytkintä ja mahdollisimman nopeasti. Mitä hän nyt voisi mokata..? Tuo ei kyllä käynyt mielessäkään.

        Ihminen voi mielellään poistua tilanteesta monista eri syistä. En tiedä mitä hän voisi mokata seurassasi, jos mitään, mutta hän itse saattaa ajatella niin. Voi tietysti olla, että hän ei ole kiinnostunut. Mutta voi niitä olla monia muitakin syitä. Pelko, kiire, lämpimät tunteet joita ei halua näyttää jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen niin. En tiedä mutta ainakin itsellä olo että vähän kuin pakenee😁

        Minkälaisissa tilanteissa te edes näette, jos toinen tuntuu pakenevan aina?

        Terveisin utelias Urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen voi mielellään poistua tilanteesta monista eri syistä. En tiedä mitä hän voisi mokata seurassasi, jos mitään, mutta hän itse saattaa ajatella niin. Voi tietysti olla, että hän ei ole kiinnostunut. Mutta voi niitä olla monia muitakin syitä. Pelko, kiire, lämpimät tunteet joita ei halua näyttää jne

        Hmm. En tiedä. En tosiaan tiedä. Kummallinen sykähdyttävä yhteys silti. Elämä kai päätti että sen on riitettävä ilman sen kummempia. Tallettelen niitä sitten tuonne rintakehän seudulle.


    • Anonyymi

      Toivoisin, että tää aloitus olisi mun työkaverimieheltä 😊 samanlaiset fiilikset häntä kohtaan. Toimistopäivät on ihan parhaita, koska näemme ja saan olla hetken hänen seurassaan. Ne katseet, joista ei malttaisi irrottautua ja sitten se pelko, että silmistäni voi lukea kaiken. En osaa peitellä tunnetta. Varmaan hän kuulikin sen hellyyden mun äänestä viimeksi kun oltiin linjoilla. Ja silti tiedän, että nämä tunteet olisi sammutettava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe