Miksi? Suomessa asuva Anton Embullaev. Syntynyt Pietarissa.
Mikko Marttinen ei ole ottanut tähän kantaa kuten hänellä on tapana venäläisurheilijoiden kohdalla nykytilanteessa.
Venäläissyntyinen nyrkkeilijä saa nyrkkeillä?
11
339
Vastaukset 11
- Anonyymi
Marttinen suosii laukkuryssiä, ei oikeita ryssiä. Embulaev on kaksoisagentti joka operoi vihollislinjojen takana. Ns. Desantti.
- Anonyymi
KGB
- Anonyymi
Jos Putin laittaa täyden liikekannallepanon, niin Embulaev joutuu rintamalle. Siihen tyssää se ura.
- Anonyymi
Sota loppuu kesään mennessä, ei hätää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sota loppuu kesään mennessä, ei hätää.
Tällaiseksi se menee, pelkkä nimi ja se kun puhuu venäjää riittää rasismiin.
https://twitter.com/MikkoMarttinen/status/1634071102346461185?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^embeddedtimeline|twterm^screen-name/slug:BoxingFi/boxingfi|twcon^s1
Miksikohän Marttinen hyväksyy tämän venäläis-syntyisen nyrkkeilijän ottelemisen mutta ei muita venäläisiä tai siellä syntyneitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaiseksi se menee, pelkkä nimi ja se kun puhuu venäjää riittää rasismiin.
https://twitter.com/MikkoMarttinen/status/1634071102346461185?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^embeddedtimeline|twterm^screen-name/slug:BoxingFi/boxingfi|twcon^s1
Miksikohän Marttinen hyväksyy tämän venäläis-syntyisen nyrkkeilijän ottelemisen mutta ei muita venäläisiä tai siellä syntyneitä?Ryssänpelko ja kateus ovat kansamme TOP 2 vientituotteet. Älä yritä mollata niitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryssänpelko ja kateus ovat kansamme TOP 2 vientituotteet. Älä yritä mollata niitä!
Pelko nimenomaan, venäläisottelijat pistävät kuokkaan mennen tullen suomalaisia ja monia muita.
- Anonyymi
Olen nyt nähnyt tämän rys... siis Embulaevin kehässä, ja hän näyttää pomppivalta tytöltä ja lyö surkeasti. Vihaan häntä. Toivon hänelle jatkossa tyrmäystappiota jokaisessa ottelussaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Nyrkkiä natsi-ryssille palleaan.
- Anonyymi
KGB-agentti Embulaev linnaan!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15838Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl500788- 46717
- 42654
- 36596
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480