Turbo: "Musta on jotenkin ihanaa suomalainen kulttuuri nuoleskella ja olla mielinkielin, kun joku “paremman statuksen” ihminen osallistuu keskusteluihin (eli oli kommentti mitä tahansa niin peukkua tulee kuten yhtiöketjuissa). Täydellinen off-topicci ja tuloksena 15 tykkäystä. Aiempaan sataan viestiin tullu varmaan yhtä monta tykkäystä ja tommoset viesti liputettas normijanttereilta alta aikayksikön. <3"
Verneri: "Ei tuo nyt överisti ainakaan omaan silmään poikkea tuon ketjun tyylistä ja joskushan tuollaiset “oivaltavat” heitot keventää hyvin keskustelua. Muutos koroissa on ollut todella raju. Hyväksyin kyllä liputuksen mutta viesti sai jäädä."
Kyllä minkin osaan nuolla mutta nuolen vain harvoja ja valittuja : D Aniharvoja, ja sillä ei ole mitään tekemistä statuksen tai rahan kanssa :D
Vai mistä tästä oli kyse?🤣 Ymmärsinkö muka jotain väärin?
T. Superlon-Blondi vaistojen varassa
Nuollaan ihan keskenänne :D Tänään on minulla näköjään mustan huumorin päivä :D
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
SIIS "Nuolkaa ihan keskenänne"
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17770730H
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Välinpitämättömyys on väkivaltaisen palkka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715188
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582039- 451897
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723