Muista vittuilla
Että hoida ihan omat ruokas
Ja rahas
Ei mulle kuulu
Sekopää joka luulee
Omiaan
Oma totuus ja oma kehu paraskehu
Teillä vara paljon
10
74
Vastaukset
- Anonyymi
Joku muistisairas jolla ei ole nettiä
Ei sitä sun paskajuttus kiinnosta
Eikä minua- Anonyymi
Äiti sitä, Äiti tätä,tällä muistisairaalla ole kuin
Tavallinen puhelin ei mitään nettiä tyhmä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallinen puhelin ei mitään nettiä tyhmäKotipalvelu käy,valetta
Ruokapalvelu valetta
Ei ole nettiä
Ja poliisi on tutkinut
Että mitä yhdistelet valeita? - Anonyymi
Häätökin järjestyy tuntee eduskuntavaalit ehdokkaan ,taitaa sen sana painaa sun valeita enemmän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häätökin järjestyy tuntee eduskuntavaalit ehdokkaan ,taitaa sen sana painaa sun valeita enemmän
Että lopetahan ne paskavalees suhteita on poliitkoihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että lopetahan ne paskavalees suhteita on poliitkoihin
Vuodesta 1983 kuunnellut nimittelyä ja vittuilua että eipä paljon kiinnosta enkä noteeraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissikissi uuuuuuuuh
Äitin ruoka tuli
Aikamiespoika syö että jaksaa yön länkyttää ja näpertää villalankasgittaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuodesta 1983 kuunnellut nimittelyä ja vittuilua että eipä paljon kiinnosta enkä noteeraa
Humalainen aikuinen löi turpaan Tirmulan grillillä v 1979 että mitä jauhat täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Humalainen aikuinen löi turpaan Tirmulan grillillä v 1979 että mitä jauhat täällä
Ihan oikein teki. Olis vaan pistänyt multiin kerralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallinen puhelin ei mitään nettiä tyhmäEi tiiä äiti mitä aikamiespoika puuhailoo, käyp vaan ruuat syömässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ben Zyskowiczin kimppuun hyökätty - Beniksen nenä otti osumaa asfalttiin, benis kompuroi peloissaan
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/57027e32-5a07-4001-8dc4-316ae0adcfb8 nyt benis ryhtiä6091684- 1701630
Poistin sun numeron
Etten lähettäisi viestiä. Paljon jäi sanomatta ja asiat selvittämättä. Minä oikeasti välitin susta. Jotenkin vaan tuli muokattua kaikki. Tulkitsin vä701449Ben Zyskowiczin kimppuun hyökättiin
Äärioiekeito koventaa otteitaan vaalikamppailussa. Viha velloo. Nyt hakattiin verille kokoomuksen pitkän linjan kansanedustaja Ben Zyskowicz. Mitähä235824Nainen, tänään on taas parempi olo
Mutta kyllä elämä vaan on turhaa ilman sinua. Ikävä alkaa vain käymään niin sietämättömäksi, että pian tarvitsee ottaa tähän suruun paljon juomaa ja l60773Millainen on täydellinen vartaloinen nainen
Laittakaa kuvia millainen on mielestäsi täydellisen vartaloinen nainen142715Anteeksi kun
Olen tällainen tuppisuu pelkuri. Niin kun karttaa ja välttelee (ihastusta) ei kukaan pety. Siis ei kumpikaan. Ei hän. En minä. Ehkä tämä pätee mui43663- 129630
- 109603