Kuka oli tuo poliisin pysäyttämä huumekuski pakettiautolla tiistaina 7.3.2023 Heinolan Vuorikadulla?
30 vuotias pakettiautolla huumausaineessa vuorikadulla tiistaina
19
700
Vastaukset
- Anonyymi
Teki varmaan muuttoa Vuorikadun keitaalle?
- Anonyymi
poliisin pysäyttämä huumekuski pakettiautolla
- Anonyymi
Olikos minkämoinen paku, kuskilla ei ajokortti voimassa, luki paikallisessa.
- Anonyymi
No niin justiinsa, auto kaikkien tietoon, ennenkuin tappaa jonkun.
- Anonyymi
Onko liitäntää pommitalon liepeillä pyörivään farkkuun, jota ajaa fittness-kaunotar?
- Anonyymi
ei kai..... mitenkäs sitä nyt silleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kai..... mitenkäs sitä nyt silleen?
missä kohtaa vuorikadun loppupäätä parkissa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missä kohtaa vuorikadun loppupäätä parkissa??
Mikä Fittness kaunotar, ei ole tommolassa bodysalia, vai onko perustettu uusi mesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä Fittness kaunotar, ei ole tommolassa bodysalia, vai onko perustettu uusi mesta?
Onko sinkku tai menen Misu on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinkku tai menen Misu on?
Suorat housut, hyvällä prässillä olisiko ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suorat housut, hyvällä prässillä olisiko ollut?
Montako niitä mahtuu pieneen hiaceen?
- Anonyymi
Onkos fittnes mimmi kenenkä morsmaikku? Liittyykö tuohon kolmekymppiseen pakettiautomieheen miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos fittnes mimmi kenenkä morsmaikku? Liittyykö tuohon kolmekymppiseen pakettiautomieheen miten?
olisko ollu minkäs moinen hiaase?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olisko ollu minkäs moinen hiaase?
eikös hiaset oo jo nigeriass !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikös hiaset oo jo nigeriass !
suurin osa !
- Anonyymi
Onko näille siellä Vuorikadulla valvontaa?
- Anonyymi
poliisin valvontailmoitus ! poliisin pysäytti huumekuskin pakettiautolla tiistaina 7.3.2023 Heinolan Vuorikadulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
poliisin valvontailmoitus ! poliisin pysäytti huumekuskin pakettiautolla tiistaina 7.3.2023 Heinolan Vuorikadulla?
Poliisi siis pysäytti huumekuskin pakettiautolla , eli törmäsi/kiilasi/lukitsi auton vai poliisi pysäytti pakettiautolla liikkuneen huumekuskin tiistaina 7.3.2023 Heinolan Vuorikadulla?
vai kuten ohessa "poliisin pysäytti huumekuskin" ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi siis pysäytti huumekuskin pakettiautolla , eli törmäsi/kiilasi/lukitsi auton vai poliisi pysäytti pakettiautolla liikkuneen huumekuskin tiistaina 7.3.2023 Heinolan Vuorikadulla?
vai kuten ohessa "poliisin pysäytti huumekuskin" ?Saattaa olla että se poliisi joka ajaa sillä seinustan maastopyörällä, pysäytti hiasen maastopyörällä perään ajamalla ja vilauttamalla etuvaloa johon kytketty sininen vilkkuled.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671305Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041266Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134979Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 87890
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828