Tuhansia "miehen-, ja satoja naisenalkuja" kouluttaneena, kasvattaneena, opettaneena, ja realistiseen elämään ohjanneena Sotatieteen Maisterina. Kasvatustieteitä, psykologiaa, ihmissuhteita, elämässä kohdattavia "ylläreitä" opettaneena, olen oikeutettu perustelemaan syitä otsikkoni aiheeseen:
Uskonnon ja raamatun valheiden pakkosyöttö. Poliittisen aatteen manipulointi - käskyttäminen kotioloissa. Opettajien puutteellinen koulutus - surkea äidinkielen taito. Seksuaalisuuden kieltäminen ja kasvatusvastuun laistaminen. Tekemisen puute. Toimettomuus: "Isä opettaa, äiti kieltää". Tai päin vastoin.
Nuorten jengiytymisen syyt ja kehitysongelmat
6
74
Vastaukset
Koska kukaan ei vastaa vastaan taas itselleni. Opetin tuhansille alokkaille päiväpeitteen viikkaamista ja sängyn petausta. Tämän lisäksi olin aseen purkamisen ja kasaamisen mestari tosin pioneeri pataljoonassa missä ei kovin montaa penaalin terävintä kynää ollut. Kaiken tämän lisäksi olin Suomenmestari jalkarättien asettelussa kumiteräsaappaisiin. Naisalokkaiden lisääntyessä 1990-luvulla minut siirrettiin Vaasaan esikuntaan "pois jaloista" ja sitä myöden ennenaikaiselle eläkkeelle ja nyt ei naurata.
Taas hyvä avaus Ressulta ja hyvin vastattu itselle.
- Anonyymi
Avaaja on taas oikeassa. Mikään ei ole nuorisolle ärsyttävämpää, kuin jumalalla ja jeesuksella pelottelu. Ennen nuoret uskovat joulupukkiin, kuin riihitonttuihin...
- Anonyymi
Avaajallakin on paljon uskomuksia ja myös itseensä liittyen, joihin ei kukaan muu ei usko/pidä totena. Omanlaisensa riihitonttu-uskovaisensa vaan on sekin.
- Anonyymi
Muistan luutnantti Kivelän Hyrylän esikuntakomppanian päällikkönä suorittaessani varusmiespalvelusta. Kekkosen aikaan hän oli uransa huipulla nuorena luutnanttina mutta joutui myöhemmin tyytymään vähäpätöisempiin ja turhauttaviin esikuntatöihin. Tämä varmasti masensi hänet mikä näkyy näissä nykyisissä kirjoitteluissa ja tapahtumissa hänen jo lähes eletyssä elämässään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510632
- 817183
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445274- 624800
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734504Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362805
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362054